Entern Skrevet 18. mai 2022 #27681 Del Skrevet 18. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): 😅 Ja, i grunnen det, men stort sett en veldig trivelig 17.mai🥳 @Entern Hva er din middags spesialitet? Ostesmørbrød @GeitisHva er din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 18. mai 2022 #27682 Del Skrevet 18. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Ostesmørbrød @GeitisHva er din? Tror jeg må si ribbe jeg da😅 er god på å få sprø svor. Ellers er jeg ikke noen mesterkokk egentlig 🙈 @Entern Har du medbrakt lunch på jobb? Hva så i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27683 Del Skrevet 18. mai 2022 Geitis skrev (33 minutter siden): Tror jeg må si ribbe jeg da😅 er god på å få sprø svor. Ellers er jeg ikke noen mesterkokk egentlig 🙈 @Entern Har du medbrakt lunch på jobb? Hva så i såfall? Ribbe=❤️ Nei kjøper varmmat eller salat 😅 kantinefolka er så flinke 😆 @Geitishar du bra kantine på jobben din?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #27684 Del Skrevet 18. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Trodde jeg hadde hørt om den men nei, jeg ferdes nok i feil sirkler😅Ser kul ut😅 @FrøkenfrydenSkal du stille i afternoon dress og diamanter!???😅😅😅😅 Haha nei. Både baren og restaurant tar en som en er! Jeg har et slags glittersett jeg brenner etter å bruke.. men må sys litt kortere først. Av meg. Pier 42 ja.. baren er ganske gøy, veninne som drar oss med. Men veldig god drink! Sist jeg var der👌Du var ikke her på kg sist jeg posta. Men drinken min representerte operaen i oslo. Spesialagd glass og isbit og alt oppi gjenspeilet interiør i opera og bla bla. Fikk langt foredrag🤣🤣 opplevelse! @EnternHva liker andre best ved deg tror du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27685 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha nei. Både baren og restaurant tar en som en er! Jeg har et slags glittersett jeg brenner etter å bruke.. men må sys litt kortere først. Av meg. Pier 42 ja.. baren er ganske gøy, veninne som drar oss med. Men veldig god drink! Sist jeg var der👌Du var ikke her på kg sist jeg posta. Men drinken min representerte operaen i oslo. Spesialagd glass og isbit og alt oppi gjenspeilet interiør i opera og bla bla. Fikk langt foredrag🤣🤣 opplevelse! @EnternHva liker andre best ved deg tror du? Jeg er stort sett positiv og enkel å ha med å gjøre, visstnok 😅 @FrøkenfrydenDu da (ved siden av at du har god smak😆)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 18. mai 2022 #27686 Del Skrevet 18. mai 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Ribbe=❤️ Nei kjøper varmmat eller salat 😅 kantinefolka er så flinke 😆 @Geitishar du bra kantine på jobben din?😀 Har ikke kantine og jeg er helt forferdelig dårlig til å ha med niste🙈 synes ikke det er noe godt jeg🙈 @Entern Hva er det mest unødvendige du bruker penger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27687 Del Skrevet 18. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Har ikke kantine og jeg er helt forferdelig dårlig til å ha med niste🙈 synes ikke det er noe godt jeg🙈 @Entern Hva er det mest unødvendige du bruker penger på? Røyk🙈🙈🙈🙈🙈🙊🙊🙊🙊🙊 @GeitisDu da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 18. mai 2022 #27688 Del Skrevet 18. mai 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Røyk🙈🙈🙈🙈🙈🙊🙊🙊🙊🙊 @GeitisDu da? 😬 brukte også penger på det en gang i tiden😅🙈 Tror jeg må si energidrikker da😅 får jo ikke noe som helst energi av de, så er jo bare overpriset brus egentlig🙈🙈 @Entern røyker du inne eller sitter du ute på balkongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #27689 Del Skrevet 18. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Jeg er stort sett positiv og enkel å ha med å gjøre, visstnok 😅 @FrøkenfrydenDu da (ved siden av at du har god smak😆)? Det er gode sider! Minner om Mann. Det er bra med slike folk når en selv er litt vanskelig😂 åå hey hey heyyy takk😍 Tror folk liker at jeg lager mye moro og får de til å le ofte. @Entern Har du alltid kald øl på lur? Og du a @Geitis alltid cider på kjøl?😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #27690 Del Skrevet 18. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Vi samarbeider når vi er hjemme samtidig, blir pizza på mamma nå og noe pølsegreier på meg 😂 Har du en fin dag? Heyy barnemeny på begge😂🙈👍 takk den er ganske bra. Fin jobbdag. Støttet litt kollega i livskrise og sånn😢 så svømming. Alltid deilig! Nå litt Vera før leggetid. @Kvakkekyllingen ser du tv eller serier med mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. mai 2022 #27691 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Heyy barnemeny på begge😂🙈👍 takk den er ganske bra. Fin jobbdag. Støttet litt kollega i livskrise og sånn😢 så svømming. Alltid deilig! Nå litt Vera før leggetid. @Kvakkekyllingen ser du tv eller serier med mor? Jepp, hun hadde noe rester hun måtte bruke og jeg hadde ikke lyst på noe og pølser er innafor da 😂 Høres bra ut Du er nok god å snakke med ♥️ Heldig kollega Vi har ikke rukket å se så mye enda, dagen går i ett 😮 Hun så litt sommerhytta nå. Men jeg følger ikke med stort 😄 Er Franzen også glad i krim? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 18. mai 2022 #27692 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Det er gode sider! Minner om Mann. Det er bra med slike folk når en selv er litt vanskelig😂 åå hey hey heyyy takk😍 Tror folk liker at jeg lager mye moro og får de til å le ofte. @Entern Har du alltid kald øl på lur? Og du a @Geitis alltid cider på kjøl?😎 Nei, det er heller sjeldent egentlig😅 jeg liker å kjøpe og smake når det kommer noe nytt, da blir jeg veldig ivrig, men ellers har det en lei tendens til å gå ut på dato faktisk😅🙈 men jeg tømmer det ikke ut av den grunn😅 lukter å smaker først, gjør du det @Frøkenfryden eller kaster du mat/drikke så fort det har gått over datostemplingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mai 2022 #27693 Del Skrevet 18. mai 2022 Geitis skrev (8 minutter siden): Nei, det er heller sjeldent egentlig😅 jeg liker å kjøpe og smake når det kommer noe nytt, da blir jeg veldig ivrig, men ellers har det en lei tendens til å gå ut på dato faktisk😅🙈 men jeg tømmer det ikke ut av den grunn😅 lukter å smaker først, gjør du det @Frøkenfryden eller kaster du mat/drikke så fort det har gått over datostemplingen? Jeg har som hobby å ikke ha matsvinn og en meget sart nese som lukter alt, så her spises skyr 12 uker over og sånn😂 @Geitis når er din leggetid hverdager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27694 Del Skrevet 18. mai 2022 Frøkenfryden skrev (57 minutter siden): Det er gode sider! Minner om Mann. Det er bra med slike folk når en selv er litt vanskelig😂 åå hey hey heyyy takk😍 Tror folk liker at jeg lager mye moro og får de til å le ofte. @Entern Har du alltid kald øl på lur? Og du a @Geitis alltid cider på kjøl?😎 Ikke alltid men innimellom 😅 da vanligvis en eller annen ale eller noe sånn 😅 drikker veldig lite hjemme så da tar jeg en Frøkenfryden og kjøper noe litt mer eksklusivt 😇 @Kvakkekyllingenhelt ærlig, hender det du bare ramler innom McD eller BK eller noe sånn?😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27695 Del Skrevet 18. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): 😬 brukte også penger på det en gang i tiden😅🙈 Tror jeg må si energidrikker da😅 får jo ikke noe som helst energi av de, så er jo bare overpriset brus egentlig🙈🙈 @Entern røyker du inne eller sitter du ute på balkongen? Alltid på balkongen, liker ikke å røyke inne 😅 @GeitisFavorittcider? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. mai 2022 #27696 Del Skrevet 18. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Ikke alltid men innimellom 😅 da vanligvis en eller annen ale eller noe sånn 😅 drikker veldig lite hjemme så da tar jeg en Frøkenfryden og kjøper noe litt mer eksklusivt 😇 @Kvakkekyllingenhelt ærlig, hender det du bare ramler innom McD eller BK eller noe sånn?😆 Nei. Det er nok planlagt hvis jeg er der, men det er på grunn av avstand, flere timer unna nærmeste burgersjappe så kan ikke ramle innom 😄 Men når vi først er i "byen" så "ramler" jeg innom av og til 😁 Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27697 Del Skrevet 18. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (34 minutter siden): Nei. Det er nok planlagt hvis jeg er der, men det er på grunn av avstand, flere timer unna nærmeste burgersjappe så kan ikke ramle innom 😄 Men når vi først er i "byen" så "ramler" jeg innom av og til 😁 Har du hatt en fin dag? Ja ganske fin ☺️ Helt normal 😀 Har du hatt en hyggelig dag?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27698 Del Skrevet 18. mai 2022 @FrøkenfrydenHva er favorittstedet ditt?🤩😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. mai 2022 #27699 Del Skrevet 18. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja ganske fin ☺️ Helt normal 😀 Har du hatt en hyggelig dag?😊 Godt å høre Joda, grei her også 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27700 Del Skrevet 18. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (25 minutter siden): Godt å høre Joda, grei her også 👍 Det var bra 😊 Har du noen planer for helgen?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå