Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Geitis skrev (4 timer siden):

Av vanlig tøy har jeg ikke noe som er spesielt dyrt😅 Vinterjakken til rundt 2500 er vel det dyreste når man ser bort fra bunader og kofter. 

@TheHairyToothfairy Har du bunad? 

Ja, men den passer jeg heldigvis ikke lengre. Sist den var i bruk så var jeg 16. Never ever again. 

@Geitis hva er det beste med Oslo og hva er det verste med Oslo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Venter i spenning. 
Jeg tror jeg sier..

1. få folk til å le

2. jobbe hardt og nitidig

@TheHairyToothfairy Nervøs eller trygg i større sosiale settinger?

Aldri nervøs, egentlig. Men stresset følger alltid med PTSD så jeg trives nok best alene, sett rent bortsett fra sammen med nærmeste familie. 

@Frøkenfryden enn du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (4 timer siden):

Hehe såpass 🤣

Som sagt ikke så opptatt av kjendiser navn osv.  Eneste som datt inn i hodet mitt nå er Brad Pitt og Angelina Jolie.  Fordi de er skikkelig nam begge to😝🤣

@TheHairyToothfairy

Hva er din favoritt drink?

Jeg drikker ikke alkohol, så jeg har nok heller ikke en favoritt. 

@-Missi- hvilken te er best? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkSvår skrev (1 time siden):

@TheHairyToothfairy Jeg vet at barna føler seg sett av deg, og at de vet at du vet hvilke ting som er viktig for dem, og det er vel en av de viktigste egenskapene man kan ha som forelder i mine øyne.

@TheHairyToothfairy Jeg ble rett og slett nysgjerrig på tilsvarende spørsmål om meg.

@Entern Hvordan har helgen din vært? 

Du setter alltid barna først og aktiviserer dem både pedagogisk og i lek, og er med dem når de utvikler og også utforsker sin personlighet. Det er en god start. 

@FrkSvår hvilken av bilene våre har du likt best? 

Endret av TheHairyToothfairy
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Jeg drikker ikke alkohol, så jeg har nok heller ikke en favoritt. 

@-Missi- hvilken te er best? 

Er veldig glad i pukka te😊

@TheHairyToothfairy

Hvis du vant en milliard i eurojakcpot hva er de tre første tingene du ville kjøpt og hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Aldri nervøs, egentlig. Men stresset følger alltid med PTSD så jeg trives nok best alene, sett rent bortsett fra sammen med nærmeste familie. 

@Frøkenfryden enn du? 

Ser den. 

Tror jeg er trygg i stor grad. Møter nye folk så mye på jobb og sånn så blir vant til det. 

@TheHairyToothfairy Kjøtt eller fisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Missi- skrev (38 minutter siden):

Er veldig glad i pukka te😊

@TheHairyToothfairy

Hvis du vant en milliard i eurojakcpot hva er de tre første tingene du ville kjøpt og hvorfor? 

Feriehus en eller annen plass i verden med varme og strand. 

Flett ny Suburban med kjøling i setene. Mulig det blir noen flere biler i samme slengen. 

Bygget nytt hus med enorm garasje og verksted, og tennisbane

@-Missi-Missi-  hvor mange land har du besøkt? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Feriehus en eller annen plass i verden med varme og strand. 

Flett ny Suburban med kjøling i setene. Mulig det blir noen flere biler i samme slengen. 

Bygget nytt hus med enorm garasje og verksted, og tennisbane

@-Missi-Missi-  hvor mange land har du besøkt? 

Enig med den første der😁no more norsk vinter😎

Ikke så mange. Sverige, Danmark, Tyskland, noen "Syden " steder som Gran Canaria og Lanzarote. Hellas var jeg rett før korona. Helt nydelig der!

Ikke hadd så mye kapital til å reise hverken da jeg vokste opp eller som voksen men har absolutt lyst til å reise mer😊

@TheHairyToothfairy

Hva er din favoritt pizza topping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

:klem1: Litt leit det da Entern.  Du har oss da!

du i dag er jeg usikker. Jeg er på kontoret nå 5-6 timer og leiligheten vår forvandles til et ølbryggeri. Eller den er ferdig gjæra og skal tappes. Jeg liker ikke øl eller lukt og har rømt😂 så venter jeg til det er landa og ølmennene har gått. Da får vi se hva vi mekker eller om det blir lakserose😂

@Entern er det snart helg hos faren din igjen? 

2 uker til neste gang, da blir det langhelg da 😀😀😀

@Frøkenfrydenhvordan var arbeidsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkSvår skrev (4 timer siden):

@TheHairyToothfairy Jeg vet at barna føler seg sett av deg, og at de vet at du vet hvilke ting som er viktig for dem, og det er vel en av de viktigste egenskapene man kan ha som forelder i mine øyne.

@TheHairyToothfairy Jeg ble rett og slett nysgjerrig på tilsvarende spørsmål om meg.

@Entern Hvordan har helgen din vært? 

Meeeeget rolig 😆

@FrkSvårhvordan er været der oppe i nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

@TheHairyToothfairy Kjøtt eller fisk?

kan ikke utelate noen av delene, begge deler er knall til sitt. 

@Frøkenfryden kan man egentlig ta bare en smash? eller må man ha mange, slik reklamen sier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

kan ikke utelate noen av delene, begge deler er knall til sitt. 

@Frøkenfryden kan man egentlig ta bare en smash? eller må man ha mange, slik reklamen sier? 

Vet du.. jeg liker ikke smash🙄 men ryktet sier mange.

@TheHairyToothfairy Romantisk film eller thriller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Entern skrev (7 timer siden):

Jeg savner litt å ha et utested nær meg, mye lettere å gå ut, ta et par øl og dra hjem igjen da 😅

Der jeg bodde før bodde jeg 10 minutters gange fra Oslos kuleste utesteder 😅

Ellers savner jeg ingenting 😀

@GeitisHva er det beste med stedet der du bor?😊

Jeg liker at det aller meste er innen for gangavstand, selv om vi bor rett ved skogen. 

@Entern Kommet noe videre i spillet ditt nå da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

@TheHairyToothfairy Romantisk film eller thriller?

liker ikke smash?? dette må vi snakke om.  

jeg liker nok helst thrilllere siden romantiske filmer har en tendenes til å bli hakket mye søtsukker og sjallabais, men jeg dør ikke av en slik i ny og ne. favoritten min er sannsynligvis Wedding Crashers, og la meg være den første til å innrømme at det kan ha noe med Isla Fisher å gjøre 

@Frøkenfryden hvor lenge har du tenkt slike tanker om at du ikke liker smash? vet dine nærmeste om dette, eller er det slik at dette er noe du er åpen om? tenker du mye at du ikke liker smash når du er alene? har du noen erindringer om opplevelser som du kanskje forbinder med smash, negative eller positive? trenger du en klem? 

Endret av TheHairyToothfairy
elendig norsk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden):

Ja, men den passer jeg heldigvis ikke lengre. Sist den var i bruk så var jeg 16. Never ever again. 

@Geitis hva er det beste med Oslo og hva er det verste med Oslo? 

Umulig å si😅🙈 har bare vert i Oslo en håndfull ganger og egentlig ikke sett så mye. Så for min del var det beste Norsk Folkemuseum og det verste var trafikken😅🤷‍♀️ 

@TheHairyToothfairy Fineste byen i Norge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitis skrev (1 minutt siden):

Umulig å si😅🙈 har bare vert i Oslo en håndfull ganger og egentlig ikke sett så mye. Så for min del var det beste Norsk Folkemuseum og det verste var trafikken😅🤷‍♀️ 

@TheHairyToothfairy Fineste byen i Norge? 

så lenge du har fått med deg folkemuseet så er alt på stell. en av mine favorittplasser i verden

fineste byen i norge... den er ikke lett egentlig. har vi det i det hele tatt, fine byer?  oslo er ikke særlig vakkert totalt sett, bergen holder på å ruineres av en ufattelig teit trikk, tromsø ser ut som et raserianfall hvor man har strødd alt rundt, trondheim er så uryddig og ustelt og ålesund er rett og slett oppskrytt. jeg vetta søren. 
levanger er litt pent. 

@Geitis har du flyttet mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Geitis
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

så lenge du har fått med deg folkemuseet så er alt på stell. en av mine favorittplasser i verden

fineste byen i norge... den er ikke lett egentlig. har vi det i det hele tatt, fine byer?  oslo er ikke særlig vakkert totalt sett, bergen holder på å ruineres av en ufattelig teit trikk, tromsø ser ut som et raserianfall hvor man har strødd alt rundt, trondheim er så uryddig og ustelt og ålesund er rett og slett oppskrytt. jeg vetta søren. 
levanger er litt pent. 

@Geitis har du flyttet mye? 

Totalt 10 ganger mener jeg på jeg har flyttet i løpet av livet. Vet ikke om det er mye eller ikke🤔 

@TheHairyToothfairy Har du sett mye av verden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitis skrev (22 minutter siden):

Jeg liker at det aller meste er innen for gangavstand, selv om vi bor rett ved skogen. 

@Entern Kommet noe videre i spillet ditt nå da? 

Nei bare dødd et dusin ganger 😱

@GeitisEr det barskog eller mer blanding der du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitis skrev (5 minutter siden):

Totalt 10 ganger mener jeg på jeg har flyttet i løpet av livet. Vet ikke om det er mye eller ikke🤔 

@TheHairyToothfairy Har du sett mye av verden? 

sett en del, men stort sett i jobbsammenheng. har planlagt litt ferie de neste årene. 

@Geitis det ultimate feriemålet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

2 uker til neste gang, da blir det langhelg da 😀😀😀

@Frøkenfrydenhvordan var arbeidsdagen?

Takk som spør. Litt treig😂 jeg var litt preget av søvnmangel. .. men fikk unna litt og mann fikk tappet øl i fred. 👍

@Entern fornøyd med dataspilldag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...