-Missi- Skrevet 13. mai 2022 #27521 Del Skrevet 13. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): sushi. ew ew ew. kjøper heller aldri spare ribs på restaurant heller, uansett hvor godt det er, for jeg kan ikke spise det og se ut som et oppegående menneske ute blant folk. nei, har nok ikke det og har for den saks skyld ingen slike planer. med mindre han er VELDIG rik da. @Geitis 17. mai - om du bare kan velge mellom en av disse to; is eller pølse i brød? @-Missi- menn i uniform - hot or yawn? Ganske hot😁 @TheHairyToothfairy Er du glad i sjøen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2022 #27522 Del Skrevet 13. mai 2022 Geitis skrev (2 timer siden): @TheHairyToothfairy Har du verktøy i en kjøkkenskuff eller er du en alt på sin egen plass i garasjen type fyr? Verktøyet skal være på sin plass. @Geitis har du blitt hentet med ambulanse noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. mai 2022 #27523 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) @Tvillingsjel hvilket stjernetegn er du? @Kvakkekyllingen hva var det siste du handlet på nett? @Frøkenfryden hvilken hunderase syns du er søtest? Endret 13. mai 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 13. mai 2022 #27524 Del Skrevet 13. mai 2022 Fløff skrev (1 time siden): Mnjæ, gi meg noen tips! Liker du Mr.Bungle? @Geitis Har du troa på cock pushups? Med litt øving så burde man jo få til en og en er alt man trenger🤘 @Fløff Men hva er den beste sangen i verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mai 2022 #27525 Del Skrevet 13. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (35 minutter siden): @Tvillingsjel hvilket stjernetegn er du? @Kvakkekyllingen hva var det siste du handlet på nett? @Frøkenfryden hvilken hunderase syns du er søtest? En fantorang til niesa Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2022 #27526 Del Skrevet 13. mai 2022 -Missi- skrev (16 minutter siden): Ganske hot😁 @TheHairyToothfairy Er du glad i sjøen? Ja, men jeg kommer neppe til å skaffe meg noe båt @-Missi- beste film med Tom Cruise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. mai 2022 #27527 Del Skrevet 13. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): En fantorang til niesa Du da? En trenchcoat 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. mai 2022 #27528 Del Skrevet 14. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (2 timer siden): En trenchcoat 🙂 Jaa. Den så jeg bilde av tror jeg. Veldig fin! Er du nattemenneske eller liker du å sovne i "rett" tid? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 14. mai 2022 #27529 Del Skrevet 14. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (56 minutter siden): Verktøyet skal være på sin plass. @Geitis har du blitt hentet med ambulanse noen gang? Ja, det har jeg, men det var ikke egentlig akutt. Var på legekontroll og de trodde fødselen startet for tidlig, det viste seg og være en nyre bekken betennelse istedenfor😅 @TheHairyToothfairy Lapper du tøy om det går i stykker eller kjøper du nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mai 2022 #27530 Del Skrevet 14. mai 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden): Jaa. Den så jeg bilde av tror jeg. Veldig fin! Er du nattemenneske eller liker du å sovne i "rett" tid? 😁 Takk Jeg er en sånn person som legger meg for sent nesten hver kveld, og finner ut om morgenen at det var en dårlig ide, lærer aldri Du da? Endret 14. mai 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. mai 2022 #27531 Del Skrevet 14. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (16 minutter siden): Takk Jeg er en sånn person som legger meg for sent nesten hver kveld, og finner ut om morgenen at det var en dårlig ide, lærer aldri Du da? Hehe, kjennes dagen etterpå ja 😆 Jeg legger meg tidlig men sovner sent 😛 Følger du med på Eurovision i Torino, eller er det ikke din type musikk eller underholdning? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 14. mai 2022 #27532 Del Skrevet 14. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Ja, men jeg kommer neppe til å skaffe meg noe båt @-Missi- beste film med Tom Cruise? Hmm ikke så opptattav navn på skuespillere osv men han har vell spilt i de mission impossible filmene 🤔så får si de 😊 @TheHairyToothfairy Hva er siste bra serie du så på Netflix? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mai 2022 #27533 Del Skrevet 14. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (24 minutter siden): Hehe, kjennes dagen etterpå ja 😆 Jeg legger meg tidlig men sovner sent 😛 Følger du med på Eurovision i Torino, eller er det ikke din type musikk eller underholdning? 😀 Nei, følger ikke med på det. Ikke helt min greie. 🙂 Skal du se på finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. mai 2022 #27534 Del Skrevet 14. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (6 minutter siden): Nei, følger ikke med på det. Ikke helt min greie. 🙂 Skal du se på finalen? Jeg skal nok se litt iallefall. Men blir nok mest på slutten og avstemninga 😆 Er mye ræl så hopper over litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27535 Del Skrevet 14. mai 2022 (endret) AthenaRavenLuna skrev (12 timer siden): @Tvillingsjel hvilket stjernetegn er du? @Kvakkekyllingen hva var det siste du handlet på nett? @Frøkenfryden hvilken hunderase syns du er søtest? Jeg er sykt dårlig på hunderaser.. men sånn som naboen! Terriertype tror jeg! @Kvakkekyllingen Klar for grand prix med godis til? 🤩🥂 Endret 14. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27536 Del Skrevet 14. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 12.5.2022 den 22.12): Appelsinjuice. Helst noe varmt om jeg skal ha mat. Oppvarmede middagsrester er knall. @Frøkenfryden hvor mange par sko eier du? Forbausende få! @Entern Har du bilde av hawaiiskjortefavoritten? (jeg syns det var over snittet gøy info om deg☺️) @TheHairyToothfairy Din beste pappa-side/egenskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27537 Del Skrevet 14. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 12.5.2022 den 22.27): Ja, for da slipper jeg oppvasken. Vel, om jeg ikke er blakk da... @Frøkenfryden hva er det verste du har blitt servert på restaurant? Rå blekksprut på sushisted. Og foie gras , jeg vet jeg hater det men hender den slenger seg med i sånn satte fancymenyer🤢 @Geitis Har du en fin lørdag med fine planer? @Entern er vi i form i dag, unge Mann eller sliten etter fredagskos? 😬😁 @TheHairyToothfairy Skal du cruise i åpen bil med pen dame i helgesolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27538 Del Skrevet 14. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 12.5.2022 den 22.13): En ting?? Hmm, båttur og fiske 😁 Hva med deg? Hmm.. å reise bort, årevis siden utland!(svenskehandel teller ikke) @Kvakkekyllingen klassisk bad typ hvite eller grå fliser eller spreke farger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 14. mai 2022 #27539 Del Skrevet 14. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Rå blekksprut på sushisted. Og foie gras , jeg vet jeg hater det men hender den slenger seg med i sånn satte fancymenyer🤢 @Geitis Har du en fin lørdag med fine planer? @Entern er vi i form i dag, unge Mann eller sliten etter fredagskos? 😬😁 @TheHairyToothfairy Skal du cruise i åpen bil med pen dame i helgesolen? Yess! Har en helt fortreffelig lørdag så langt. Har gått litt i ett de siste ukene og de neste ukene ser ikke ut til å bli mindre travle😅 men i dag er det bare kaffe å kos som gjelder 🤩 @Frøkenfryden Hvilken cider er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #27540 Del Skrevet 14. mai 2022 Geitis skrev (På 12.5.2022 den 22.35): Det må være at han er veldig god på å finne personlige gaver. @Frøkenfryden Kanskje enda vanskeligere spørsmål, hva er det mest sjarmerende med deg? Hmm.. tror det er at jeg er blid og ler lett, og kjapp i replikken. Oi det ble tre.. neida så jeg bare skryter hemningsløst av meg selv jeg😬😂… men det henger litt sammen i en pakke. Ler jo selv også siden jeg er såpass morsom😃😂🙈 og du a’ @Geitis I showed you mine.. din tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå