Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fløff skrev (9 minutter siden):

Vi har HELT lik kaffesmak, bare at jeg ikke kan drikke vanlig melk 😭

Men vanilje sier du? 

Åå hyggelig! Kaffe❤️ Tine vaniljemelk! Laktoseredusert også, hvis den er problemet? Så god! Til iskaffe og kjøleskapsgrøt og dalgona, lagde du dalgona i covidtiden? 😃

Skrevet
Entern skrev (11 minutter siden):

Veldig sjelden kanskje et par ganger i året?
@FrøkenfrydenHar du hørt Med All Respekt?

Jeg er heldig og er oftere😍

Niks, burde jeg? Pod? Hører mye om morgenen så åpen for det!

@Entern beste podcast?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Jeg er heldig og er oftere😍

Niks, burde jeg? Pod? Hører mye om morgenen så åpen for det!

@Entern beste podcast?

Synes de er morsomme 😊

Anbefaler poden ja 😊

Beste pod er Norsken, Svensken og Dansken 😊

@FrøkenfrydenFavoritt podcast?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (52 minutter siden):

@Titania Later du som ingenting når du snakker med teite kolleger og sjefer i hverdagen?

Det spørs. 

Når det kommer til sjefene er jeg ekstremt konfliktsky. så der bare jatter jeg med, også får heller andre kollegaer høre på litt frustrasjoner. Eller så spøkes det om den hyggeligste av sjefene - han er virkelig kompis med alle. Men han er jo pensjonist når det kommer til alder, hører litt dårlig og hukommelsen er ikke på plass. Og han spør om mye rart. Jeg har jo tilgang til altinn og banken hos bedriften. Men han som sjef måtte bekrefte min kontaktinfo. Så han ringte meg. "Du? Epost-adressen din er ikke Ann den (ikke det jeg heter, men for å finne et eksempel 😛)?" "Øh, nei. Jeg heter jo Anne". "Åja. Fordi her står Ann som eposten din nemlig...". Altså. Jeg har jobbet der i FIRE år. Du VET hva jeg heter :fnise:

Mens cowboy-selgeren. Jeg klarer ikke. Jeg kjefter, er krass, sur, jeg vet ikke hva 😛 Han får virkelig svar på tiltale. Mens de andre kollegaene er hyggelige, så de er det ikke noe problem med.

Den ene teknikeren var morsom for noen år siden 😛 Jeg hadde på meg kjole med bare tynne skulderstropper, og satt ved pulten min og jobbet. Den eneste søppelbøtten i nærheten var ved pulten min, så han skulle kaste en papirbit på meg for at jeg skulle kaste den. Så han traff akkurat kanten på kjolen, der det var tendens til litt kløft. Jeg klarte ikke la vær, så kommenterte bare tørt "du bomma". Han fant en ny papirbit, kastet, traff blink for papirbiten hold seg der, og bare "hva sa du...?" Før han :nigo: og gikk. Det er SÅNT jeg syns er morsomt, og som gjør at jeg trives 😊

@Entern Hvilket Rammstein-album liker du best? 😄 

Skrevet
Titania skrev (12 minutter siden):

Det spørs. 

Når det kommer til sjefene er jeg ekstremt konfliktsky. så der bare jatter jeg med, også får heller andre kollegaer høre på litt frustrasjoner. Eller så spøkes det om den hyggeligste av sjefene - han er virkelig kompis med alle. Men han er jo pensjonist når det kommer til alder, hører litt dårlig og hukommelsen er ikke på plass. Og han spør om mye rart. Jeg har jo tilgang til altinn og banken hos bedriften. Men han som sjef måtte bekrefte min kontaktinfo. Så han ringte meg. "Du? Epost-adressen din er ikke Ann den (ikke det jeg heter, men for å finne et eksempel 😛)?" "Øh, nei. Jeg heter jo Anne". "Åja. Fordi her står Ann som eposten din nemlig...". Altså. Jeg har jobbet der i FIRE år. Du VET hva jeg heter :fnise:

Mens cowboy-selgeren. Jeg klarer ikke. Jeg kjefter, er krass, sur, jeg vet ikke hva 😛 Han får virkelig svar på tiltale. Mens de andre kollegaene er hyggelige, så de er det ikke noe problem med.

Den ene teknikeren var morsom for noen år siden 😛 Jeg hadde på meg kjole med bare tynne skulderstropper, og satt ved pulten min og jobbet. Den eneste søppelbøtten i nærheten var ved pulten min, så han skulle kaste en papirbit på meg for at jeg skulle kaste den. Så han traff akkurat kanten på kjolen, der det var tendens til litt kløft. Jeg klarte ikke la vær, så kommenterte bare tørt "du bomma". Han fant en ny papirbit, kastet, traff blink for papirbiten hold seg der, og bare "hva sa du...?" Før han :nigo: og gikk. Det er SÅNT jeg syns er morsomt, og som gjør at jeg trives 😊

@Entern Hvilket Rammstein-album liker du best? 😄 

Sehnsucht pga «Engel» som er favorittsangen med dem 😀😀😀

Men er veldig inni dem. Liker dem men altså 😊 men er ikke ekspert mener jeg 😀

@TitaniaHva er ditt favoritt album med dem? 😊

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

@-Missi- Liker du sushi?

Nei 😊 har prøvd flere ganger men det er ikke noe for meg. Men spiser mye fisk generelt da. Alltid gjort. Vi hadde  nok mer fisk enn noe annet da jeg vokste opp😊

@Cidhar du noe favoritt podcast?

Skrevet
Entern skrev (5 minutter siden):

Sehnsucht pga «Engel» som er favorittsangen med dem 😀😀😀

Men er veldig inni dem. Liker dem men altså 😊 men er ikke ekspert mener jeg 😀

@TitaniaHva er ditt favoritt album med dem? 😊

Sliter litt med å bestemme meg 😛 Men står mellom Reise, Reise, Rosenrot (Stirb nicht vor mir ❤️ ) og Zeit, faktisk :) 

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

@TheHairyToothfairy Kreppsengetøy eller flanellsengetøy?

er ikke så nøye på det, ligger jeg alene så er det kun interessant at jeg ikke blir for varm. om jeg skulle ha selskap så bryr jeg meg kun om det er rent og lukter godt. og er lett å vaske etterpå før madammen kommer hjem.

@Entern fortell oss den beste svenske-vitsen? 

Skrevet
Geitis skrev (6 timer siden):

Både ja og nei. Var skolelei i mange år og følte jeg ikke fikk det til, men jeg er veldig glad i å lære nye ting da. 

Liker du å lese bøker @Cid?

Nei :)

@Geitis Var du en bokorm?

Entern skrev (4 timer siden):

Ja så den på kino :jepp:

Artig film :jepp:

@CidHva slags iskrem liker du best?

Ben og Jerry 

@Entern Smakt Ben og Jerry?

-Missi- skrev (2 timer siden):

Nei 😊 har prøvd flere ganger men det er ikke noe for meg. Men spiser mye fisk generelt da. Alltid gjort. Vi hadde  nok mer fisk enn noe annet da jeg vokste opp😊

@Cidhar du noe favoritt podcast?

Hører ikke på noen i hvert fall, alltid foretrukket å kunne se hva jeg hører på :P Men hadde jeg blitt blind så hadde jeg nok begynt å høre på 😅

@-Missi- Er løve ditt favoritt dyr?

Skrevet

Ben og Jerry 

Hører ikke på noen i hvert fall, alltid foretrukket å kunne se hva jeg hører på :P Men hadde jeg blitt blind så hadde jeg nok begynt å høre på 😅

Ja det er ganske godt men ikke favoritten 😅

Favoritten min er Inspira 🤤

@CidDøgnet du?😎

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden):

er ikke så nøye på det, ligger jeg alene så er det kun interessant at jeg ikke blir for varm. om jeg skulle ha selskap så bryr jeg meg kun om det er rent og lukter godt. og er lett å vaske etterpå før madammen kommer hjem.

@Entern fortell oss den beste svenske-vitsen? 

Det var svensken som var på restaurant. Regningen kom på 199,50. Svensken betalte med 200 kr og krevde å få igjen 50-øringen. Servitøren kom da tilbake med et brett med 50 øre og en kondom. «Varför det kondomet!?» spurte svensken. «Så du ikke får barn» svarte servitøren.

@TheHairyToothfairyBeste blondinevitsen?

• Nyttig 1
Gjest Geitis
Skrevet

Ben og Jerry 

Nja, jeg liker bøker veldig godt, men leser kanskje ikke nok til å kalles en bokorm. Frem til jeg var 18 hadde jeg lest kanskje 10 bøker på frivillig basis😬 men nå leser jeg mye bøker i perioder. 

@Cid Hvis du skulle blitt gjenfødt som ett dyr, hvilket dyr ville du vert? 

Skrevet
Entern skrev (10 timer siden):

Veldig glad i iskaffe 😁

@FrøkenfrydenLiker du å mikse og trikse på kjøkkenet?

Ja! Eller.. jeg er glad i å lage mat men liker følge mal og oppskrift men kan fravike litt også. Liker supetgodt å være kreativ med rester, litt hobby å ikke kaste men google frem oppskrifter og tilpasse.. sååå jo jeg trikser vel litt. Koser meg mye med matlaging😁

@Entern Lager du iskaffen selv? Hvordan? 
@Kvakkekyllingen Er du ofte på fest? 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Ja! Eller.. jeg er glad i å lage mat men liker følge mal og oppskrift men kan fravike litt også. Liker supetgodt å være kreativ med rester, litt hobby å ikke kaste men google frem oppskrifter og tilpasse.. sååå jo jeg trikser vel litt. Koser meg mye med matlaging😁

@Entern Lager du iskaffen selv? Hvordan? 
@Kvakkekyllingen Er du ofte på fest? 

Dessverre er ikke så avansert 😄

@FrøkenfrydenLiker du espresso?

Gjest Geitis
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

@GeitisHar du en favorittforfatter?

Jeg har ikke det, ikke egentlig. Skulle jeg svart i dag ville jeg sagt Bernard Cornwell, men kan ikke si svarer hadde blitt det samme i morgen😬 Har beslutningsvegringer😅

@Entern Leser du bøker flere ganger? 

Skrevet
Geitis skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke det, ikke egentlig. Skulle jeg svart i dag ville jeg sagt Bernard Cornwell, men kan ikke si svarer hadde blitt det samme i morgen😬 Har beslutningsvegringer😅

@Entern Leser du bøker flere ganger? 

Ja, særlig noen forfattere leser jeg om og om igjen.

Spesielt Robert E. Howard, der snakker vi sikkert 10 - 20 ganger (anbefales forresten siden du liker Cornwell. REH skrev for 100 år siden med alt det fører med seg men var ekspert på spennende fantasy og historisk spenning) 😄 

Driver i øyeblikket og leser om igjen Tanith Lee, fantasyforfatter som skrev masse bra på 70-80-tallet 😊

Visse bøker (Tove Janssons Trollvinter og Sent i November) leser jeg hver år 😊

@GeitisGjør du og? 🙂

Skrevet
Entern skrev (4 timer siden):

Ja det er ganske godt men ikke favoritten 😅

Favoritten min er Inspira 🤤

@CidDøgnet du?😎

Litt

@Entern Døgner du ofte?

Geitis skrev (4 timer siden):

Nja, jeg liker bøker veldig godt, men leser kanskje ikke nok til å kalles en bokorm. Frem til jeg var 18 hadde jeg lest kanskje 10 bøker på frivillig basis😬 men nå leser jeg mye bøker i perioder. 

@Cid Hvis du skulle blitt gjenfødt som ett dyr, hvilket dyr ville du vert? 

En papegøye siden de lever lenge og de kan fly

@Geitis Har du hatt fugl før?

Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Litt

@Entern Døgner du ofte?

En papegøye siden de lever lenge og de kan fly

@Geitis Har du hatt fugl før?

Nesten aldri 😅

@CidLiker du å døgne? :) 

Skrevet (endret)
Entern skrev (14 timer siden):

Synes de er morsomme 😊

Anbefaler poden ja 😊

Beste pod er Norsken, Svensken og Dansken 😊

@FrøkenfrydenFavoritt podcast?

Hmm usikker. Hører forklart og oppdater fra nrk og aftenposten nesten hver morgen. Men vet ikke om det er det beste liksom..det er litt sånn rituale og vane. Hele historien fra NRK er veldig bra syns jeg. Hørt det meste. Også hørt en del på real crime profile, amerikansk. Syns ikke alt er gøy men spennende dypdykk i staircase-saken og Oscar Pistorius og sånn, om det sier deg noe!

skal sjekke ut med all respekt👍

Nå er det lunsj.1 timeeee😮 alene i stua liksom. Spiser appelsin og henger..

@Entern spiser du frukt og grønt daglig?

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...