AprilLudgate Skrevet 3. mai 2022 #26761 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Judas Priest sin cover av «Diamonds and Rust» av Joan Baez. Beste tv-krim? Ååååh Gud DEN er vanskelig! Det er jo så mange veldig gode! Broadchurch, Luther, Dexter (regnes denne som krim?)……mmmmm…. Glemmer jeg noen åpenbare her @Entern?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26762 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (24 minutter siden): Muttern elsket «Lys og Varme» så mye at både fattern og jeg fikk avsmak. Tror fattern heiv plata til slutt😆😆😆😆 Liker Åge ja særlig 4 Pils og en Pizza 😊 Men mest på pub og sånn. Hva synes du om vitsen «Alle land har en Åge, men han i USA er best?» 😆 Tror ikke jeg har hørt den før 😂😂👍 Er det merkelig? 😮
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #26763 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Muttern elsket «Lys og Varme» så mye at både fattern og jeg fikk avsmak. Tror fattern heiv plata til slutt😆😆😆😆 Liker Åge ja særlig 4 Pils og en Pizza 😊 Men mest på pub og sånn. Hva synes du om vitsen «Alle land har en Åge, men han i USA er best?» 😆 😄 muttern spilte også l hjel lys og varme😄 Vi hadde Åge på kassett. 4 pils og 1 pizza er jo Gull
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #26764 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Tror ikke jeg har hørt den før 😂😂👍 Er det merkelig? 😮 Trønder som ikke har hørt Åge😲😯
Gjest Geitis Skrevet 3. mai 2022 #26765 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (50 minutter siden): Rodney fra Robots, elsker den filmen @Geitis Hvor gammel er du? Av og til @Entern Du da? Jeg er 36✌️ @Cid Hva er det du elsker med den filmen?
-Missi- Skrevet 3. mai 2022 #26766 Skrevet 3. mai 2022 @Cid sitering ble bare tull🤣 ikke Kristiansand aldri vært der😊men var i Danmark med xn og sønnen. Husker ikke helt hvor men vi kjørte i bilen gjennom parken og kunne se de fra bilen 😳😊var ganske stilig og litt ekkelt. Tror det var Danmark 🤔100 år siden🤣men husker jeg fikk litt jurasic park feeling 🤣 Har du kjæledyr?
Strange Doll Skrevet 3. mai 2022 #26767 Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (13 timer siden): jeg deler din oppfatning, kanskje til sjokk for noen. men jeg tror det er vanskelig å holde seg unna der folk sosialiseres akkurat som ute i den virkelige verden, det er noe av det jeg synes er litt kult med mennesker. våre forskjellige veier etc. men rene ASL-linjer er jeg glad vi kan slippe unna. @Strange Doll hvis du absolutt må spise sushi, hva slags biter er best? De med scampi @TheHairyToothfairy venter spent på forklaring på brukernavnet
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #26768 Skrevet 3. mai 2022 Strange Doll skrev (12 minutter siden): De med scampi @TheHairyToothfairy venter spent på forklaring på brukernavnet Scampi ❤️ Dørvakter og tannfeer har mye til felles. Begge tafser på tennene dine sent på kveld. @Strange Doll finnes det noe som er verre å tråkke på enn Legobrikker?
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26769 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (3 timer siden): Et par ganger i måneden. @CidPleier du å spise kveldsmat? Hvis jeg er sulten ja spiser når jeg er sulten @Entern Er du en matelsker? Geitis skrev (2 timer siden): Jeg er 36✌️ @Cid Hva er det du elsker med den filmen? 36, jeg er 63, Neida 😝 Synes den er så kjekk og morsom @Geitis Hvordan fant du på å hete geitis? -Missi- skrev (1 time siden): @Cid sitering ble bare tull🤣 ikke Kristiansand aldri vært der😊men var i Danmark med xn og sønnen. Husker ikke helt hvor men vi kjørte i bilen gjennom parken og kunne se de fra bilen 😳😊var ganske stilig og litt ekkelt. Tror det var Danmark 🤔100 år siden🤣men husker jeg fikk litt jurasic park feeling 🤣 Har du kjæledyr? Hørtes unikt ut 😄 Nei @-Missi- Hvorfor valgte du en strek før og etter navnet? @Strange Doll Er du blitt lei av kg?
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26770 Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (4 timer siden): Hvis jeg er sulten ja spiser når jeg er sulten @Entern Er du en matelsker? 36, jeg er 63, Neida 😝 Synes den er så kjekk og morsom @Geitis Hvordan fant du på å hete geitis? Hørtes unikt ut 😄 Nei @-Missi- Hvorfor valgte du en strek før og etter navnet? @Strange Doll Er du blitt lei av kg? Veldig glad i mat😁😁😁 og liker å prøve nye ting 😊 @CidEr du og en matelsker?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #26771 Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (7 timer siden): Trønder som ikke har hørt Åge😲😯 Har hørt om Åge 😂 Men aldri hørt vitsen 😮
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26772 Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 timer siden): Lefse! Men skjell er også godt. Men det søler mindre med lefse synes jeg. Kaffe eller te? Kaffe. Elsker kaffe❤️❤️❤️ @Kvakkekyllingen Pastarett eller gryterett?
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26773 Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (8 timer siden): 😄 muttern spilte også l hjel lys og varme😄 Vi hadde Åge på kassett. 4 pils og 1 pizza er jo Gull Og en flaske vin i ny og neeee @Entern Hvor mange kaffekopper per dag? 1
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26774 Skrevet 4. mai 2022 Geitis skrev (9 timer siden): Visst har jeg snekkerbukser 🤩 @Frøkenfryden Har du ett favorittplagg? 😃👍🏻 ååå vanskelig. Klær er viktig for meg! Ting med farger generelt. Men har en kjole jeg har hatt i årevis, litt fin, med to hull på magen. Herregud, høres krise ut.. 😂 men den er passe fin og passe heit😎 Kanskje jeg må velge den. @Geitis sier din computer ofte noooo?😂 1
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26775 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (9 timer siden): Fattern ringte 😊 @FrøkenfrydenHvordan har dagen vært? 😀 Jeg mente andre forum i KG-pausen.. 😂 men ditt svar ble der med veldig gøy😃😂 Mm. Mye bra, litt mer krevende jobbdag enn antatt.. skulle hjem og ta en time hjemmekontor også etter middag, men klarte ikke, var så sliten. Så følte meg ikke så flink da jeg la meg.. men trente da..🙂 Og lo mye med kollegaer, så ikke verst altså sånn egentlig. @Entern Gruer du deg til å gå på jobb/ny uke søndager? @TheHairyToothfairy Vil du evaluere din første uke med nytt navn?
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26776 Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (8 timer siden): 😄 muttern spilte også l hjel lys og varme😄 Vi hadde Åge på kassett. 4 pils og 1 pizza er jo Gull Våre foreldre kunne nok hatt en fin kveld sammen for å si det sånn! Jeg kunne også tvilsomme Jørn Hoel sanger etter ferier med kassett. Elsk mæ sakteeeee eeeeelsk mæææ😂 @Fløff Kjoleperson eller bukseperson?
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26777 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Jeg mente andre forum i KG-pausen.. 😂 men ditt svar ble der med veldig gøy😃😂 Mm. Mye bra, litt mer krevende jobbdag enn antatt.. skulle hjem og ta en time hjemmekontor også etter middag, men klarte ikke, var så sliten. Så følte meg ikke så flink da jeg la meg.. men trente da..🙂 Og lo mye med kollegaer, så ikke verst altså sånn egentlig. @Entern Gruer du deg til å gå på jobb/ny uke søndager? @TheHairyToothfairy Vil du evaluere din første uke med nytt navn? Mandag er alltid mandag da 😅 men egentlig ikke 😀 gleder meg til fredag men gruer meg ikke til mandag 😊 bortsett fra når jeg besøker fattern da for det er så hyggelig, da gruer jeg meg litt🥲 @FrøkenfrydenHar du en hyggelig morgen? 😀 1
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26778 Skrevet 4. mai 2022 Fløff skrev (8 timer siden): Ååååh Gud DEN er vanskelig! Det er jo så mange veldig gode! Broadchurch, Luther, Dexter (regnes denne som krim?)……mmmmm…. Glemmer jeg noen åpenbare her @Entern? Smak er subjektivt da 😅 Jeg er veldig på gammeldags britisk krim på tv som Poirot og Midsummer men min favoritt er Endeavour 😀 @FløffHar du sett Endeavour (Unge Morse)? 1
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26779 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Og en flaske vin i ny og neeee @Entern Hvor mange kaffekopper per dag? 5 stk sånn ca tenker jeg☕️☕️☕️☕️☕️ @FrøkenfrydenDrikker du mye kaffe?
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26780 Skrevet 4. mai 2022 @Strange DollHei! 😊Lenge siden jeg har sett deg 😊 Skjedd noe spennende i det siste? 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå