Gjest Cid Skrevet 2. mai 2022 #26661 Skrevet 2. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Ja og flere ganger 😀 @CidLiker du Star Trek? Har ikke noe forhold til det men er ikke gale @Entern Har du sett Picard?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26662 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (5 timer siden): Har ikke noe forhold til det men er ikke gale @Entern Har du sett Picard? Nei, er det bra? Liker jo karakteren Picard fra Next Generation så klart 😊 @CidEr Picard bra?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #26663 Skrevet 3. mai 2022 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Kan man nesten si at dette har blitt en "bli veldig godt kjent med brukere/sjekking light-tråd? @Hoppetaujenta er ikke sjekking på KG litt risky?
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2022 #26664 Skrevet 3. mai 2022 Vel, jeg driver ikke på med det, men har fått med meg at for noen har det vært vellykket og de har gått i tospann, mens andre vil ha seg det frabedt, så ikke vet jeg. Personlig liker jeg et forum som klarer å være nøytralt på det området.
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #26665 Skrevet 3. mai 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vel, jeg driver ikke på med det, men har fått med meg at for noen har det vært vellykket og de har gått i tospann, mens andre vil ha seg det frabedt, så ikke vet jeg. Personlig liker jeg et forum som klarer å være nøytralt på det området. jeg deler din oppfatning, kanskje til sjokk for noen. men jeg tror det er vanskelig å holde seg unna der folk sosialiseres akkurat som ute i den virkelige verden, det er noe av det jeg synes er litt kult med mennesker. våre forskjellige veier etc. men rene ASL-linjer er jeg glad vi kan slippe unna. @Strange Doll hvis du absolutt må spise sushi, hva slags biter er best?
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26666 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Nei, er det bra? Liker jo karakteren Picard fra Next Generation så klart 😊 @CidEr Picard bra? Ikke sett bare hørt om @Entern Snorker du?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26667 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Ikke sett bare hørt om @Entern Snorker du? Ja @CidGjør du?
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26668 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (38 minutter siden): Ja @CidGjør du? Ja @Entern Gnisser du tenner? @Rowan Hvem er det på profilbildet ditt?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26669 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ja @Entern Gnisser du tenner? @Rowan Hvem er det på profilbildet ditt? Gjorde det før @CidLiker du leverpostei?
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26670 Skrevet 3. mai 2022 Fløff skrev (15 timer siden): Lol 😂 Heldigvis skulle jeg stort sett kjøpe inn til frivillige som skulle holde kursene. Men den ganga var ganske festlig. Dog, når jeg måtte hente disse 5tusen kondomene tok jeg på meg en genser med organisasjonens navn på så det ikke skulle se ut som jeg var prostituert. @Frøkenfryden og @Lacuna: Har dere vært på Tinder, og hva er det kleineste som har forekommet der? Aldri. Tror ikke tinder fantes da jeg var singel. 11 år siden.. men var på andre sider. En fyr jeg trodde jeg hadde trivelig samtale med ville plutselig møte meg i Frognerparken og klippe av meg alle klærne. Takket nei😆 når man har 5000 trenger man slik t-skjorte!! Egentlig på1000 også😂😂😂 @Fløff Har du stukket av veldig kjapt fra date noen gang? @Cid Liker du prøve nyheter i butikkene?
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26671 Skrevet 3. mai 2022 (endret) Entern skrev (15 timer siden): Liker britisk øl (ale og ipa) og whisky, og akevitt, og rosévin, best, men liker det meste unntatt flertallet av surøl. Liker forresten hetvin (portvin osv) 😀 og dessertvin 😀 @Frøkenfrydenokse vs lam vs kylling (mat) Ooo vanskelig! Minst glad i lam. Midten kylling. Okse vinner. Tartar🥰 God biff.. mm.. Gryter med godt kjøtt 🥰 Spiser dog nokså mye fisk og veggis og altså. @Entern spiser du ofte fisk? Endret 3. mai 2022 av Frøkenfryden
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26672 Skrevet 3. mai 2022 Lacuna skrev (14 timer siden): Jepp, men kun fordi det var nødvendig i forbindelse med en innlevering på studier. Den er oppført som privat. @FløffHvis du MÅTTE velge en middagsrett å spise for resten av livet, hva hadde du valgt da? @Cid Hva er den beste serien du har sett i år? @Frøkenfryden Har du et feriested å anbefale av type syden? Pleier dra litt langt..😁 elsker Mexico🤩 @lurven Har du hatt en kjip ferietur noen gang?
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26673 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (15 timer siden): Så ofte som mulig egentlig, vanligvis et par ganger i måneden. Han var alvorlig syk for 2-3 år siden og da begynte jeg p besøke oftere enn før (men vi har alltid vært venner og jeg har alltid besøkt ganske jevnlig). @FrøkenfrydenSpaserer du ofte til jobb? 😀 Ja, til fuglekvitter🥰 liker det godt. Lurt valg. Tross litt reisevei❤️ Prøver også besøke mine så ofte jeg får til. Trist å høre hsn var syk. @Kvakkekyllingen Hva gjør du på om du har en hel ettermiddag og kveld for deg selv uten planer eller andre folk? 1
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #26674 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Pleier dra litt langt..😁 elsker Mexico🤩 @lurven Har du hatt en kjip ferietur noen gang? Nei. Har bare hatt fint turer.
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #26675 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Ja, til fuglekvitter🥰 liker det godt. Lurt valg. Tross litt reisevei❤️ Prøver også besøke mine så ofte jeg får til. Trist å høre hsn var syk. @Kvakkekyllingen Hva gjør du på om du har en hel ettermiddag og kveld for deg selv uten planer eller andre folk? Tipper hun nakenraver
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26676 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Gjorde det før @CidLiker du leverpostei? Nei @Entern Liker du å bo på hotell? Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Aldri. Tror ikke tinder fantes da jeg var singel. 11 år siden.. men var på andre sider. En fyr jeg trodde jeg hadde trivelig samtale med ville plutselig møte meg i Frognerparken og klippe av meg alle klærne. Takket nei😆 når man har 5000 trenger man slik t-skjorte!! Egentlig på1000 også😂😂😂 @Fløff Har du stukket av veldig kjapt fra date noen gang? @Cid Liker du prøve nyheter i butikkene? Noen @Frøkenfryden Er du kresen på mat? @TheHairyToothfairy Trodde du på tannfeen når du var liten?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #26677 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): @TheHairyToothfairy Trodde du på tannfeen når du var liten? neh. en sånn barndom hadde ikke jeg. det var lite magi i den. @Cid hva var ditt favoritteventyr når du var liten? er det dette ennå?
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26678 Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): neh. en sånn barndom hadde ikke jeg. det var lite magi i den. @Cid hva var ditt favoritteventyr når du var liten? er det dette ennå? Synd å høre 😕 Jeg fikk hørt noe eventyr som barn men jeg husker ikke så mye egentlig, hukommelsen min er visst ikke god på akkurat den delen o: @TheHairyToothfairy Kommer vi noen gang til å se Sid igjen?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #26679 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Synd å høre 😕 Jeg fikk hørt noe eventyr som barn men jeg husker ikke så mye egentlig, hukommelsen min er visst ikke god på akkurat den delen o: @TheHairyToothfairy Kommer vi noen gang til å se Sid igjen? ikkeno å være lei seg for, jeg overlevde nah, tror ikke Sid dukker opp igjen, jeg er visst ikke så sleip som jeg hadde sett for meg at jeg ville være. men tannfe passer bra til min jobb. @Frøkenfryden hvor langt kan du hoppe fra stillestående? @Entern stuper du gjerne fra 20meteren? @Cid hva er det lengste du har løpt? @Hoppetaujenta hvor langt er det perfekte hoppetauet? @lurven hva er det lengste du har vært våken i et strekk? @Kvakkekyllingen hva er det lengste du har sovet i et strekk? @Kuk hvor høy er du? evt lang.
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26680 Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): ikkeno å være lei seg for, jeg overlevde nah, tror ikke Sid dukker opp igjen, jeg er visst ikke så sleip som jeg hadde sett for meg at jeg ville være. men tannfe passer bra til min jobb. @Frøkenfryden hvor langt kan du hoppe fra stillestående? @Entern stuper du gjerne fra 20meteren? @Cid hva er det lengste du har løpt? @Hoppetaujenta hvor langt er det perfekte hoppetauet? @lurven hva er det lengste du har vært våken i et strekk? @Kvakkekyllingen hva er det lengste du har sovet i et strekk? @Kuk hvor høy er du? evt lang. Blir det ny dagbok nå da? "Den hårete tannfeens forretninger, og masse krøll og fanteri" Det har jeg aldri telt men må ha vært når jeg har løpt for å rekke busser Men nå løper jeg ikke sånn lenger, gidder ikke å ødelegge meg selv bare for å rekke en tidligere buss @TheHairyToothfairy Når vi snakker om tannfeer, tror barna dine på den? Jeg husker fra min egen barndom hvor kult det var å våkne opp til en 20 kroning under glasset 😄 den gang man fikk kjøpt noe betydelig for så lite 😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå