Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden):

Den var litt spesiell men god ja :)

Sååå trøtt nå så anee ikke om det blir rett skrevet her. 

@Frøkenfryden Sover du dårlig på natta av og til

Natterangler du nå Therese? Du må jo være opplagt til Rave! Var vel i dag?

Jeg har et usedvanlig godt sovehjerte. Rart for jeg er et bekymret vesen man kunne tro grublet seg i søvn, men sovner sånn 2 min etter leggetid og våkner stort sett før alarm 05. 

@lurven Gøye planer i helgen utenom rave?

@Kvakkekyllingen Hvilken sang elsker du å danse til?

@TheHairyToothfairy Hva er en perfekt søndag for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Føler jeg er den eneste i verden som ikke har sett game oF thrones😳 Heller ikke lest Tanith Lee eller R.E Howard. 
Men et googlesøk sier meg at det nok er en sjanger jeg sjelden er innom. 

Jeg er jommen meg usikker på om jeg har det. Jeg leser klart mest krim. Og det er nok ingen andre forfattere jeg har lest så mye av som Nesbø. Men det er jo ikke de bøkene som sitter i meg liksom. Men det er ofte sånn det blir. Men har noen romaner av mer ukjente folk som har gjort veldig inntrykk. Enkeltbøker. Sånn i sene tenår leste jeg mye Andre Bjerke kom jeg på nå. Roter meg bort nå, haha, skal stoppe. 

@lurven er du i ekstra fjasegir i dag siden du lager mange nye tråder?

@Entern Hvilket terningkast vil du gi denne første tilbakekomstdagen på KG

En soleklar 6er😀😀😀😀

@FrøkenfrydenHvorfor begynte du å poste på KG? (Glad du begynte å poste på KG😊)

Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

Cola

@jukkapalme Bruker du å se gamle episoder av Hotel Cæsar?

Nei :P

@Entern du?

Vent er du sid? :klo: 

Lærte meg baryton som barn i korps men ellers nei dessverre 😑

Har innimellom fantasert om å lære meg bassgitar 🤷🏻‍♂️

@CidHar du sett Nissene På Låven/Skog og Hei/Bingen? (En av de morsommere i Hotell Cæsar var med der hvis jeg ikke husker helt feil)

Skrevet
Titania skrev (9 timer siden):

Jeg har som oftest råsa singlet/t-skjorte, svart tights og gul-oransje sko 😅

Hva med deg? 

Høres sprekt ut! Trener hjemme alene i rosa hotpants og jallatopper kjøpt på salg på HM. Den ene topprn har masse trykk av leppestifter og teksten «girl squad» 😂

@Entern Pleide du være her stort sett hver dag? Jeg kjenner ikke deg og dine rutiner, men ser frem mot økt kunnskap på feltet👍

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Høres sprekt ut! Trener hjemme alene i rosa hotpants og jallatopper kjøpt på salg på HM. Den ene topprn har masse trykk av leppestifter og teksten «girl squad» 😂

@Entern Pleide du være her stort sett hver dag? Jeg kjenner ikke deg og dine rutiner, men ser frem mot økt kunnskap på feltet👍

Jeg var her altfor mye faktisk 🤣 Ja ofte hver dag 😅

Jeg tror jeg har en tendens til å bli litt avhengig av forum, så hyggelig å bli kjent med folk å småprate med😀

Gårsdagen var dels mer intens enn vanlig da siden jeg ikke hadde vært her på en stund 😀

@Frøkenfrydenhvordan er/var hotellfrokosten?

Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

@KvakkekyllingenHar du noen planer for helgen? 😀

@mia83Hvordan blir dagen? 😀

Travel! Jobb nå og så lang handlerunde i kveldingen. 

Du da? 

Skrevet
mia83 skrev (Akkurat nå):

Travel! Jobb nå og så lang handlerunde i kveldingen. 

Du da? 

Feriedag 🥳

Er på besøk hos fattern, det mest krevende jeg skal gjøre i dag er å spasere en tur ☺️
Det trengs for jobben har vært stressende og kjip i det siste 😕(eller, kanskje mest meg som har vært stresset og sur😏)

Hva skal handles?

Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

Jeg var her altfor mye faktisk 🤣 Ja ofte hver dag 😅

Jeg tror jeg har en tendens til å bli litt avhengig av forum, så hyggelig å bli kjent med folk å småprate med😀

Gårsdagen var dels mer intens enn vanlig da siden jeg ikke hadde vært her på en stund 😀

@Frøkenfrydenhvordan er/var hotellfrokosten?

Hyggelig du viet oss litt tid, man må gjøre litt ut av det når den bortkomne sonen er tilbake😃😂

Jeg er visst også mye innom her🙈 bare et lunsjbesøk nå, men rekker ett spm, de andre får godgjøre seg så lenge. 

I dag ble det hjemmefrokost, hotellopphold starter i kveld så de to neste dagene er det hotellfrokost. Folk må dog ikke glede seg for mye.. haha, ingen bacon og crossååååånter. Jeg er sånn sunn skyr-cottage-cheese-dame🤣 Dog, mine hverdagsfrokoster i all sin sunnhet, har faktisk fått en del anerkjennelse her inne.

@Entern Har du noen faste ting du gjør/spiser/drikker fredag kveld? 

@Athena79 Hvilke ting har du alltid i kjøleskapet? 

Skrevet
Entern skrev (16 minutter siden):

Feriedag 🥳

Er på besøk hos fattern, det mest krevende jeg skal gjøre i dag er å spasere en tur ☺️
Det trengs for jobben har vært stressende og kjip i det siste 😕(eller, kanskje mest meg som har vært stresset og sur😏)

Hva skal handles?

Så godt da! :) det er deg vel unt! 

Bare kjedelige ting egentlig. Dagligvarer. Skal innom diverse butikker for å handle inn ting på tilbud. Butikkene ligger heldigvis stort sett vegg i vegg. Og jeg pleier å være en effektiv shopper, så regner med å ha igjen litt av fredagskvelden til å slappe av. :jepp:

Var det fullt på toget?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Hyggelig du viet oss litt tid, man må gjøre litt ut av det når den bortkomne sonen er tilbake😃😂

Jeg er visst også mye innom her🙈 bare et lunsjbesøk nå, men rekker ett spm, de andre får godgjøre seg så lenge. 

I dag ble det hjemmefrokost, hotellopphold starter i kveld så de to neste dagene er det hotellfrokost. Folk må dog ikke glede seg for mye.. haha, ingen bacon og crossååååånter. Jeg er sånn sunn skyr-cottage-cheese-dame🤣 Dog, mine hverdagsfrokoster i all sin sunnhet, har faktisk fått en del anerkjennelse her inne.

@Entern Har du noen faste ting du gjør/spiser/drikker fredag kveld? 

@Athena79 Hvilke ting har du alltid i kjøleskapet? 

Har fra gammelt av en (u)vane med å drikke øl fredagskvelden 🍻

Ellers ikke noe spesielt unntatt brus så klart da 🥤

Og TV men har falt litt av Nytt På Nytt osv 😏

@FrøkenfrydenOg du?

Skrevet
mia83 skrev (1 minutt siden):

Så godt da! :) det er deg vel unt! 

Bare kjedelige ting egentlig. Dagligvarer. Skal innom diverse butikker for å handle inn ting på tilbud. Butikkene ligger heldigvis stort sett vegg i vegg. Og jeg pleier å være en effektiv shopper, så regner med å ha igjen litt av fredagskvelden til å slappe av. :jepp:

Var det fullt på toget?

Heldigvis ikke siden det var skikkelig forsinket 😅

Er ellers vant til å måtte stå fra Oslo S til flyplassen 🥲

@mia83er det noe du MÅ ha til helga?😋😊

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Natterangler du nå Therese? Du må jo være opplagt til Rave! Var vel i dag?

Jeg har et usedvanlig godt sovehjerte. Rart for jeg er et bekymret vesen man kunne tro grublet seg i søvn, men sovner sånn 2 min etter leggetid og våkner stort sett før alarm 05. 

@lurven Gøye planer i helgen utenom rave?

@Kvakkekyllingen Hvilken sang elsker du å danse til?

Nei ikke noen spesielle planer

Skrevet
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

kosetur med bilen, taket nede med pen musikk og hyggelig selskap som ikke klager på nevnte musikk eller fiser i bilen

@Frøkenfryden liker du biler med nedfellbart tak? klager du på musikk? og, fiser du i andres biler? 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Har du? Lot meg SÅ lure av forrige bilde😂

hmm.. det er flere men det jeg instinktivt kommer på som nok stemmer bra er «wiggle wiggle» med Snopp dogg.😆 Kult spørsmål! 

@TheHairyToothfairy tror du missa et spørsmål jeg stilte før du ble en fe. Prøver igjen👍Nytt navn nye muligheter.
 Største forskjell på KG nå og for 10 år siden?

dritskummel. bare spør x antall afghanere. 

er egentlig ikkeno forskjell. bare nye personer og nye årsaker til [sett inn passende beskrivelse] moderering. 

@Entern gikk du på ski i påsken? 

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden):

dritskummel. bare spør x antall afghanere. 

er egentlig ikkeno forskjell. bare nye personer og nye årsaker til [sett inn passende beskrivelse] moderering. 

@Entern gikk du på ski i påsken? 

Nei heldigvis ikke 😁

@TheHairyToothfairyHvordan har våren vært der oppe i nord?

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Nei heldigvis ikke 😁

@TheHairyToothfairyHvordan har våren vært der oppe i nord?

jeg har vært 14 dager i bergen og oslo pluss et stopp i trondheim. var bedre der. 

@Cid prøvd farm simulator? 

Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Heldigvis ikke siden det var skikkelig forsinket 😅

Er ellers vant til å måtte stå fra Oslo S til flyplassen 🥲

@mia83er det noe du MÅ ha til helga?😋😊

Tja... må og må.. er litt for glad i sjokolade :sjenert: du da?

Skrevet
mia83 skrev (5 minutter siden):

Tja... må og må.. er litt for glad i sjokolade :sjenert: du da?

Brus 😁

Hva slags sjokolade liker du best?

Skrevet
Entern skrev (4 minutter siden):

Brus 😁

Hva slags sjokolade liker du best?

Hobby. Før var det Smil, men den klarte de å ødelegge :sur:

hva slags brus liker du best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...