Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26421 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (6 timer siden): Tanith Lee Hun er ikke min absolutte favorittforfatter men trygt plassert på topp 10 lista Pleier anbefale folk som likte Game of Thrones denne boka spesielt: Amazon - The Birthgrave (The Birthgrave Trilogy): Lee, Tanith, Bradley, Marion Zimmer: 9780756411053: Books Min absolutte favoritt er nok R. E. Howard men har pause fra ham fordi jeg har lest historiene hans så ofte 😅 @FrøkenfrydenHar du en favorittforfatter? Føler jeg er den eneste i verden som ikke har sett game oF thrones😳 Heller ikke lest Tanith Lee eller R.E Howard. Men et googlesøk sier meg at det nok er en sjanger jeg sjelden er innom. Jeg er jommen meg usikker på om jeg har det. Jeg leser klart mest krim. Og det er nok ingen andre forfattere jeg har lest så mye av som Nesbø. Men det er jo ikke de bøkene som sitter i meg liksom. Men det er ofte sånn det blir. Men har noen romaner av mer ukjente folk som har gjort veldig inntrykk. Enkeltbøker. Sånn i sene tenår leste jeg mye Andre Bjerke kom jeg på nå. Roter meg bort nå, haha, skal stoppe. @lurven er du i ekstra fjasegir i dag siden du lager mange nye tråder? @Entern Hvilket terningkast vil du gi denne første tilbakekomstdagen på KG 1
jukkapalme Skrevet 28. april 2022 #26422 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Har ikke bil 😶 @jukkapalmehar du sykkel? Ja, en gammel skræbb. @Entern har du katt(er)? 🐱
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26423 Skrevet 28. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Åja, klarer ikke å følge med når folk driver å bytter jeg Og så ble han litt skumlere..
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26424 Skrevet 28. april 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Hei!! Hyggelig å se deg igjen @Entern🥳🤗 Trodde du hadde forlatt oss Savnet deg! Jeg har en fin vår ja! Eller vår og vår, det snør litt 🤣 Men hatt noen fine dager med sol og godt vær, påsken var ikke så verst @Entern Har du gjort noe spennende mens du var borte? ( Fra Kvinneguiden altså 🤣) @Frøkenfryden Sikker på at du velget bar foran nakenrave? @lurven Hva fjaser du med i dag? 😁 Åå dette ble veldig vanskelig! Nakenrave er jo nytt og spennende sett opp mot hotell. Men det er to netter på hotellrom (elsker hotell) alene som jeg ikke må betale. Med mye folk jeg liker. Ai ai sophies choice lixm. @lurven Skal frokost fra hotell postes i frydentråden? Endret 28. april 2022 av Frøkenfryden
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #26425 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Føler jeg er den eneste i verden som ikke har sett game oF thrones😳 Heller ikke lest Tanith Lee eller R.E Howard. Men et googlesøk sier meg at det nok er en sjanger jeg sjelden er innom. Jeg er jommen meg usikker på om jeg har det. Jeg leser klart mest krim. Og det er nok ingen andre forfattere jeg har lest så mye av som Nesbø. Men det er jo ikke de bøkene som sitter i meg liksom. Men det er ofte sånn det blir. Men har noen romaner av mer ukjente folk som har gjort veldig inntrykk. Enkeltbøker. Sånn i sene tenår leste jeg mye Andre Bjerke kom jeg på nå. Roter meg bort nå, haha, skal stoppe. @lurven er du i ekstra fjasegir i dag siden du lager mange nye tråder? @Entern Hvilket terningkast vil du gi denne første tilbakekomstdagen på KG Ja tror kanskje det
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #26426 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Og så ble han litt skumlere.. Ja definitivt
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #26427 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Åå dette ble veldig vanskelig! Nakenrave er jo nytt og spennende sett opp mot hotell. Men det er to netter på hotellrom (elsker hotell) alene som jeg ikke må betale. Med mye folk jeg liker. Ai ai sophies choice lixm. @lurven Skal frokost fra hotell postes i frydentråden? Ja det synes jeg. Hvorfor er du på hotell forresten?
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26428 Skrevet 28. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja tror kanskje det Bra! Nå må jeg sove. Opp til dekkskift🙄
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #26429 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bra! Nå må jeg sove. Opp til dekkskift🙄 Oi du er seint oppe. Skal du sove lengre i morgen?
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26430 Skrevet 28. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja det synes jeg. Hvorfor er du på hotell forresten? Skal bli! To morgener! 👍 Må fortsatt ha litt mystikk rundt meg😎 ( men litt bisniss, litt pleasure🤩)
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26431 Skrevet 28. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Oi du er seint oppe. Skal du sove lengre i morgen? Nei.. supertidlig opp og altfor lenge oppe på hotell på kveld. Går åt skogen dette. Aiai😮 @lurven Har du annen døgnrytme som sykmeldt?
Titania Skrevet 28. april 2022 #26432 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): @Titania Er du sånn som trener i pent fint treningstøy eller sånn jalla-t-skjorte med trykk fra 2002 og joggebukse? 😃 Jeg har som oftest råsa singlet/t-skjorte, svart tights og gul-oransje sko 😅 Hva med deg?
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #26433 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Nei.. supertidlig opp og altfor lenge oppe på hotell på kveld. Går åt skogen dette. Aiai😮 @lurven Har du annen døgnrytme som sykmeldt? Klarte å holde samme døgnrytme ganske lenge men har sklidd ut i det siste
TheHairyToothfairy Skrevet 28. april 2022 #26434 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Og så ble han litt skumlere.. Jeg har alltid vært litt småskummel @Frøkenfryden hvilken sang gir deg alltid lyst til å danse?
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #26435 Skrevet 28. april 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Nei, jeg har alltid syntes hun er litt søt jeg @Cid favorittbrus? Cola @jukkapalme Bruker du å se gamle episoder av Hotel Cæsar? Entern skrev (3 timer siden): Noen mener det, hadde muligens blitt en ok bluessanger eller noe sånn 🙃 @Cidspiller du et instrument? Nei @Entern du? TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): sidfern Vent er du sid?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. april 2022 #26436 Skrevet 28. april 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Vent er du sid? yep. je suis sid
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #26437 Skrevet 28. april 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): yep. je suis sid Ble du lei av å se på sid bildet?:p
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2022 #26438 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): @KvakkekyllingenLeste om drumsticksjokkisen. God? Jeg rakk ikke lese så mye om å gi faen, jobbet i stedet. Så ikke helt lært essensen ennå ser det ut som🤪 Den var litt spesiell men god ja Sååå trøtt nå så anee ikke om det blir rett skrevet her. @Frøkenfryden Sover du dårlig på natta av og til
Nilus Skrevet 29. april 2022 #26439 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Føler jeg er den eneste i verden som ikke har sett game oF thrones😳 Heller ikke lest Tanith Lee eller R.E Howard. Men et googlesøk sier meg at det nok er en sjanger jeg sjelden er innom. Jeg er jommen meg usikker på om jeg har det. Jeg leser klart mest krim. Og det er nok ingen andre forfattere jeg har lest så mye av som Nesbø. Men det er jo ikke de bøkene som sitter i meg liksom. Men det er ofte sånn det blir. Men har noen romaner av mer ukjente folk som har gjort veldig inntrykk. Enkeltbøker. Sånn i sene tenår leste jeg mye Andre Bjerke kom jeg på nå. Roter meg bort nå, haha, skal stoppe. @lurven er du i ekstra fjasegir i dag siden du lager mange nye tråder? @Entern Hvilket terningkast vil du gi denne første tilbakekomstdagen på KG Jeg har ikke sett mer enn første og halve sesong 2 av game of thrones. Trodde det skulle være gøy. Er er jo bare hotell Cæsar versjon av fantasy.
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #26440 Skrevet 29. april 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Jeg har alltid vært litt småskummel @Frøkenfryden hvilken sang gir deg alltid lyst til å danse? Har du? Lot meg SÅ lure av forrige bilde😂 hmm.. det er flere men det jeg instinktivt kommer på som nok stemmer bra er «wiggle wiggle» med Snopp dogg.😆 Kult spørsmål! @TheHairyToothfairy tror du missa et spørsmål jeg stilte før du ble en fe. Prøver igjen👍Nytt navn nye muligheter. Største forskjell på KG nå og for 10 år siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå