Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #25941 Skrevet 1. april 2022 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Nei, falt av for lenge siden, vet ikke hvilken sesong og vet heller ikke hvor menge som er ute nå. Jeg har falt av flere ganger, noen serier vet ikke når de burde slutte gitt
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #25942 Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg har falt av flere ganger, noen serier vet ikke når de burde slutte gitt Har aldri sett en serie som er god i 10 sesonger. Men nå er det siste sesong på TWD. Men det kommer en spinoff med daryl og carol
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #25943 Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Har aldri sett en serie som er god i 10 sesonger. Men nå er det siste sesong på TWD. Men det kommer en spinoff med daryl og carol Venter heller til filmene med Rick
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #25944 Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Venter heller til filmene med Rick Ja synd han ikke er med i serien. Synes han var den beste karakteren. Likte også Michonne.
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #25945 Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Ja synd han ikke er med i serien. Synes han var den beste karakteren. Likte også Michonne. Jeg likte Hershel godt
Gjest lurven Skrevet 1. april 2022 #25947 Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (2 timer siden): Og dale Ja de var sånne gamle fornuftige menn
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #25948 Skrevet 1. april 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Ja de var sånne gamle fornuftige menn Dale døde tragisk tidlig
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #25949 Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (30 minutter siden): Dale døde tragisk tidlig Ble spist levende. Fæle greier
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #25950 Skrevet 2. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ble spist levende. Fæle greier Må være ufattelig smertefullt 😨
Gjest lurven Skrevet 2. april 2022 #25951 Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Må være ufattelig smertefullt 😨 Ja får bare håpe at det ikke blir en zombie apokalypse
TheHairyToothfairy Skrevet 2. april 2022 #25952 Skrevet 2. april 2022 Strange Doll skrev (9 timer siden): @SidFernwilter Hva har du mest lyst å gjøre akkurat nå? @Cid Har du noen rutiner i hverdagen? @Entern Hva ser du helst på tv? @Lykke Li Hvilken sang er mest irriterende? For en gangs skyld har jeg ikke lyst til noenting.
Frøkenfryden Skrevet 2. april 2022 #25953 Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (13 timer siden): Det klarer jeg ikke å bestemme meg for rett og slett, men den beste jeg kommer på nå om jeg måtte valgt er Spider Man 2 @Frøkenfryden Sett spider man 2? Pinlig.. men husker ikke. Liker 1-eren da. @Cid Var du et barn/ungdom som likte skolen? @Kvakkekyllingen Skal du noe litt oppmuntrende i helgen? (Tenker på deg❤️)
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #25954 Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Pinlig.. men husker ikke. Liker 1-eren da. @Cid Var du et barn/ungdom som likte skolen? @Kvakkekyllingen Skal du noe litt oppmuntrende i helgen? (Tenker på deg❤️) Så absolutt ikke @Frøkenfryden Var du?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. april 2022 #25956 Skrevet 2. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Pinlig.. men husker ikke. Liker 1-eren da. @Cid Var du et barn/ungdom som likte skolen? @Kvakkekyllingen Skal du noe litt oppmuntrende i helgen? (Tenker på deg❤️) Takk 🥰 Vi er hos mamma en tur i dag. Skal spise boller til lunsj snart ☺ Middag senere @Frøkenfryden Hva skal du i helgen?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. april 2022 #25957 Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (2 timer siden): @Kvakkekyllingen Leser du Donald blad? Ikke så ofte. Men samboer elsker Donald 😀 Hender niesa leser litt for meg 😆 Du da @Cid?
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #25958 Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (21 timer siden): Så absolutt ikke @Frøkenfryden Var du? Ja likte skole. Både fag og skatvling, var litt skravlete. Der også😃 @Cid Har du noen ønsker du håper på for fremtiden? @lurven Har du noen kule pysjer eller er det mangelvare?
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #25959 Skrevet 3. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 timer siden): Takk 🥰 Vi er hos mamma en tur i dag. Skal spise boller til lunsj snart ☺ Middag senere @Frøkenfryden Hva skal du i helgen? De så gode ut😍 Sverigehandel i går, det var fint! Koste meg. Etterpå drakk jeg vin med mann i verandasol med jakke på. Og koste nabohund, blir alltid utrolig glad av den fluffy kosebofsen. I dag er dagen litt tom, men liker ikke planer begge helgedager. Kanskje jeg melker godt mat, legger opp litt for lange bukser med sysaker, ser litt krim🙂 @Kvakkekyllingen Ser du noen bra tv-serier for tiden? @Cid Liker du påskekrim?
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #25960 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ja likte skole. Både fag og skatvling, var litt skravlete. Der også😃 @Cid Har du noen ønsker du håper på for fremtiden? @lurven Har du noen kule pysjer eller er det mangelvare? Har ingen pysjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå