Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Strange Doll skrev (10 timer siden):

Laksevågsangen :) 

@SidFernwilter hva savner du mest med bergen ?

savner egentlig veldig mye, savner vennene mine der og så savner jeg Metro og Feliz. 

@Strange Doll kunne du bodd på Osøyro?

Skrevet
SidFernwilter skrev (14 minutter siden):

savner egentlig veldig mye, savner vennene mine der og så savner jeg Metro og Feliz. 

@Strange Doll kunne du bodd på Osøyro?

Nei. Jeg kan ikke bo lenger unna sentrum enn jeg gjør i dag. 

mia83 skrev (17 minutter siden):

Her ble det gryterett med ris og salat. 

Er du trøtt nå?

Ja, jeg er alltid trøtt 😅😂 

@SidFernwilter Om du må bo i bergen, hvor velger du å bo? 

@mia83 hvor bor du?

Skrevet
Strange Doll skrev (4 minutter siden):

tilbake til paradis, kanskje lengre ut i fana? men ikke i klettevegen igjen, det var jævlig veldig utti skauen! 

@Strange Doll kunne du hatt småbruk? 
@Entern fem gode grunner for å ikke ha sex i kveld? 
@Lykke Li har du noen gang tenkt på hvorfor vi egentlig lærer alfabetet? har det i grunnen noen som helst nytte? 
@mia83 tenk på den smarteste i vennegjengen du omgås med hvor du er sentrum. stemmer det at det ofte er den smarteste og/eller den minst smarte som starter eller er årsak til konflikter mellom venner? 
@Daryl Dixon har du hatt? eller har du noen gang hatt en hatt? hvilken hatt ville du hatt om du ikke har hatt? 

Skrevet
SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

tilbake til paradis, kanskje lengre ut i fana? men ikke i klettevegen igjen, det var jævlig veldig utti skauen! 

@Strange Doll kunne du hatt småbruk? 
@Entern fem gode grunner for å ikke ha sex i kveld? 
@Lykke Li har du noen gang tenkt på hvorfor vi egentlig lærer alfabetet? har det i grunnen noen som helst nytte? 
@mia83 tenk på den smarteste i vennegjengen du omgås med hvor du er sentrum. stemmer det at det ofte er den smarteste og/eller den minst smarte som starter eller er årsak til konflikter mellom venner? 
@Daryl Dixon har du hatt? eller har du noen gang hatt en hatt? hvilken hatt ville du hatt om du ikke har hatt? 

Ja lett! Jeg ønsker meg noen geiter og høner 😍 og en liten hund. 

@SidFernwilter Hvilken dyr ville du hatt på småbruk? 

Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

@SidFernwilter Hvilken dyr ville du hatt på småbruk? 

to gordon settere, kanskje en geitebukk som kan hete Bruce. og en havremoped! 
gården skal hete Gordon Seteren. 

@Strange Doll kan du kjøre traktor? 

• Liker 1
Skrevet
SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

to gordon settere, kanskje en geitebukk som kan hete Bruce. og en havremoped! 
gården skal hete Gordon Seteren. 

@Strange Doll kan du kjøre traktor? 

Hva i alle dager er en havremoped? 

Nei, jeg kan knapt kjøre en bil. 😅 

@SidFernwilter Kunne du byttet ut et setter med en mindre hund? 

Skrevet (endret)
Strange Doll skrev (3 minutter siden):

Hva i alle dager er en havremoped? 

Nei, jeg kan knapt kjøre en bil. 😅 

@SidFernwilter Kunne du byttet ut et setter med en mindre hund? 

havremoped =  hest!!!

nei, min nettopp avdøde beviste ganske kraftig hvorfor også. når en så stor hund kunne få så jævlige komplikasjoner så kan jeg ikke ha noen mindre hund samtidig med en såpass aktiv livsstil som jeg velger å ha. det ville vært dyreplageri.  settere er ikke så svære, heller. de får plass på de trangeste sære plasser. min siste var sånns ett ikke typisk fordi han var såpass stor som han var. han var perfekt, på alle vis. 

@Strange Doll kan du ri? på hest altså

Endret av SidFernwilter
Skrevet
SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

havremoped =  hest!!!

nei, min nettopp avdøde beviste ganske kraftig hvorfor også. når en så stor hund kunne få så jævlige komplikasjoner så kan jeg ikke ha noen mindre hund samtidig med en såpass aktiv livsstil som jeg velger å ha. det ville vært dyreplageri.  settere er ikke så svære, heller. de får plass på de trangeste sære plasser. min siste var sånns ett ikke typisk fordi han var såpass stor som han var. han var perfekt, på alle vis. 

@Strange Doll kan du ri? på hest altså

Jeg kan ri ja. På mange måter.

@SidFernwilter Hva skal du med en hest ? 

• Liker 1
Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ri ja. På mange måter.

@SidFernwilter Hva skal du med en hest ? 

snakke med den, stelle med den, filosofere over hvorfor det er så vanskelig å bevise matematisk at 1+1 er 2, ha dype samtaler om gress vs høy og føle meg skikkelig cowboy uten kuer. 

@Strange Doll du sier du kan ri. hva med motorsykkel? er det gull?

Skrevet
SidFernwilter skrev (19 minutter siden):

snakke med den, stelle med den, filosofere over hvorfor det er så vanskelig å bevise matematisk at 1+1 er 2, ha dype samtaler om gress vs høy og føle meg skikkelig cowboy uten kuer. 

@Strange Doll du sier du kan ri. hva med motorsykkel? er det gull?

No-go. Hater de. 

@SidFernwilter har du en?

Skrevet
Strange Doll skrev (49 minutter siden):

Nei. Jeg kan ikke bo lenger unna sentrum enn jeg gjør i dag. 

Ja, jeg er alltid trøtt 😅😂 

@mia83 hvor bor du?

Bor i Innlandet :jepp:

Hvilken farge er det på huset ditt?

• Liker 1
Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

@SidFernwilter har du en?

har hatt fire stykker, faktisk. og det er ingen vits, jeg blir helt idiot oppå sånne. adrenalinjunkien får horn i pannen og skal vise hele verden hvor tøff jeg er. i bil blir det noe annet, for der kosekjører jeg. sykkel kommer jeg til å daue på.

@Strange Doll blir du med til nurburgring? 21 km med galskap og moro i ørti km/t på bane? masse svinger og høye hastigheter?  

Skrevet
mia83 skrev (1 minutt siden):

@SidFernwilter jeg er den smarteste i vennegjengen og er absolutt ikke noen konfliktskaper :lol:

Er du?

jeg er ikke den smarteste, heller ikke den dummeste. og jeg ser at det stemmer veldig godt med mine venner.

@mia83 favorittkunstner?

Skrevet
SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

jeg er ikke den smarteste, heller ikke den dummeste. og jeg ser at det stemmer veldig godt med mine venner.

@mia83 favorittkunstner?

Synes bildene til Linn Wold er ganske kuule. 

Tror du vennegjenger bestående av gutter har oftere konflikter enn vennegjenger bestående av jenter? :)

Skrevet
mia83 skrev (2 minutter siden):

Synes bildene til Linn Wold er ganske kuule. 

Tror du vennegjenger bestående av gutter har oftere konflikter enn vennegjenger bestående av jenter? :)

nei, det er absolutt ingen forskjell. mennesker er mennesker uansett hva slags kromosomer de er utstyrte med. konflikt er et tema jeg har studert nøye i praksis i alle mine voksne år, og de er akkurat likedan uansett hvor alvorlige situasjonene er. 

@mia83 har du noen gang slått noen? 

• Liker 1
Skrevet
SidFernwilter skrev (3 minutter siden):

nei, det er absolutt ingen forskjell. mennesker er mennesker uansett hva slags kromosomer de er utstyrte med. konflikt er et tema jeg har studert nøye i praksis i alle mine voksne år, og de er akkurat likedan uansett hvor alvorlige situasjonene er. 

@mia83 har du noen gang slått noen? 

Spennende tema egentlig :jepp:

Jeg har aldri slått noen nei. 

Har du fått en drink slengt i ansiktet?

Skrevet
mia83 skrev (Akkurat nå):

Spennende tema egentlig :jepp:

Jeg har aldri slått noen nei. 

Har du fått en drink slengt i ansiktet?

det er det, menneskers adferd spesielt i affekt og aggresjon er noe av det mest spennende jeg vet av! 

yep, det hender en og annen gang i min rolle som dørvakt. det har hendt en gang som frekkas på sjekkern. av typen hennes....

@mia83 fortell om det dårligste forsøket på å sjekke deg opp hittil! 

Skrevet
mia83 skrev (21 minutter siden):

Bor i Innlandet :jepp:

Hvilken farge er det på huset ditt?

Hvitt :) 

SidFernwilter skrev (20 minutter siden):

har hatt fire stykker, faktisk. og det er ingen vits, jeg blir helt idiot oppå sånne. adrenalinjunkien får horn i pannen og skal vise hele verden hvor tøff jeg er. i bil blir det noe annet, for der kosekjører jeg. sykkel kommer jeg til å daue på.

@Strange Doll blir du med til nurburgring? 21 km med galskap og moro i ørti km/t på bane? masse svinger og høye hastigheter?  

Nei :) 

@mia83 Sier du ifra om du syns noen er ufin mot deg eller andre? 

@SidFernwilter Hva var det første du tenkte på når du våknet i dag? 

Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Nei :) 

@SidFernwilter Hva var det første du tenkte på når du våknet i dag? 

jeg lover å kjøre saktere enn vanlig! litt i alle fall..

det første jeg tenkte på var "hvorfor har vi et av barna i sengen og nårtid kom hun?". deretter var tanken "shit, hva er klokken?"

@Strange Doll men seriøst, du skal få hjelm og hele pakka! det er kjempespennende! jeg drifter heller aldri, høres det ikke litt spennende ut? pittelittelitt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...