Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20101 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Uten tvil Valen! 🤣 *tråkker varsomt her også* @Strange Doll Åge Sten Nilsen eller Alex Rosen Nå måtte jeg google Åge så da blir det Alex altså😂 @NonJuan liker du melodi grand prix?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20102 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Nå måtte jeg google Åge så da blir det Alex altså😂 @NonJuan liker du melodi grand prix? Ja det gjør jeg faktisk. HEIA TIX! @Strange Doll Klarer du å lese et menneske ut ifra øynene ? Det vil si.. om du bare så øynene bevege seg når de pratet?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20103 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Alt gavepapiret på julaften 😂 og å pakke ned igjen julepynten @Daryl Dixon hvilken julepynt er du mest glad i ? Jeg er glad i pynt med litt størrelse, solid pynt. Og elsker pyntetrær. Ikke så glad i nisser og engler. NonJuan skrev (4 minutter siden): Åhhh der må jeg tråkke varsomt. Føler egentlig at fordommer kommer av mangelfull kunnskap om temaet! @Daryl Dixon Har du mye å måke når det er mye snø? For å komme deg inn i huset/leiligheten? Må måke rett utenfor døra og garasjen. Men har snøfreser så ikke noe stress. @NonJuan favoritt årstid? @Strange Doll kuling eller kjøttdeig på tacoen?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20104 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Ja det gjør jeg faktisk. HEIA TIX! @Strange Doll Klarer du å lese et menneske ut ifra øynene ? Det vil si.. om du bare så øynene bevege seg når de pratet? Ja. Jeg er veldig god på kroppsspråk. (det ble nesten autocorrekt til kroppshår) @NonJuan Hvilken norsk sang av typen lignende TIX liker du best ?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20105 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg er glad i pynt med litt størrelse, solid pynt. Og elsker pyntetrær. Ikke så glad i nisser og engler. Må måke rett utenfor døra og garasjen. Men har snøfreser så ikke noe stress. @NonJuan favoritt årstid? @Strange Doll kuling eller kjøttdeig på tacoen? Kjøttdeig @Daryl Dixon lefse eller skjell?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20106 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Kjøttdeig @Daryl Dixon lefse eller skjell? Lefse. @Strange Doll Hvordan var det å komme hjem første gang som mamma, med nyfødt baby i armene?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20107 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Lefse. @Strange Doll Hvordan var det å komme hjem første gang som mamma, med nyfødt baby i armene? Angst. enkelt og greit😂 hadde panikk for å «ødelegge» babyen. @Daryl Dixon Hva syns du om at erna mener vi må få mer barn ? 1
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20108 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg er glad i pynt med litt størrelse, solid pynt. Og elsker pyntetrær. Ikke så glad i nisser og engler. Må måke rett utenfor døra og garasjen. Men har snøfreser så ikke noe stress. @NonJuan favoritt årstid? @Strange Doll kuling eller kjøttdeig på tacoen? Vår - Sommer - høst - Vinter den rekkefølgen! Strange Doll skrev (1 minutt siden): Ja. Jeg er veldig god på kroppsspråk. (det ble nesten autocorrekt til kroppshår) @NonJuan Hvilken norsk sang av typen lignende TIX liker du best ? Hahah angående kroppshår!! 🤣 At det var? Hvilken sang av Tix? Tusen tårer og fallen angel @Strange Doll Har du noen gang sendt av gårde en tekstmelding med skikkelig pinlig autocorrect?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20109 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Angst. enkelt og greit😂 hadde panikk for å «ødelegge» babyen. @Daryl Dixon Hva syns du om at erna mener vi må få mer barn ? Da må det legges tilrette for det. Bedre permisjoner for mor og far, som de kan styre selv. @Strange Doll hva synes du om Jonas G. Støre?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20110 Skrevet 6. september 2021 @Daryl Dixon Alle oss har drømmer, Hva er din største drøm?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20111 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Vår - Sommer - høst - Vinter den rekkefølgen! Hahah angående kroppshår!! 🤣 At det var? Hvilken sang av Tix? Tusen tårer og fallen angel @Strange Doll Har du noen gang sendt av gårde en tekstmelding med skikkelig pinlig autocorrect? Nei, men jeg har sendt en personlig «omg elsker deg så mye gjett hva jeg vil gjøre med deg» melding til feil person🥲 @NonJuan har du sendt feil noen gang ? 1
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20112 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Da må det legges tilrette for det. Bedre permisjoner for mor og far, som de kan styre selv. @Strange Doll hva synes du om Jonas G. Støre? Har ikke kunnskap nok til å mene noe om han @Daryl Dixon er du opptatt av politikk?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20113 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): @Daryl Dixon Alle oss har drømmer, Hva er din største drøm? Å få barn.
Gjest Rosendahl Skrevet 6. september 2021 #20114 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (4 timer siden): Det hender. Det er Krim eller Western jeg leser om det er noe. Har lest litt musikkbøker også. @Rosendahl Du skrev at du var glad i Tom Cruise. At han var en kjekk fyr. Har du en favorittfilm med han? Og hva er din mening om Johnny Depp? Favorfilmen er top gun. Og han er også god i eyes wide shut. Digger depp som skuespiller. Spesielt i Charlie og sjokoladefabrikken og som the mad hatter i alice og eventyrland filmene. Hva er din favoritt filmregissør og hvorfor?
Gjest Rosendahl Skrevet 6. september 2021 #20115 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (4 timer siden): Jeg setter pris på komplimenter om personligheten min og resultater jeg oppnår. Jeg setter ikke pris på «komplimenter» på vekt, type «oi så fin du er nå som du har gått ned i vekt». Mye fordi jeg ikke trenger å gå ned i vekt og fordi jeg går ned i vekt når jeg ikke har det bra. Jeg har et sånn spabad/boblebad, teller det? 😅 @NonJuan Har du mange julelys ute i julen? @Daryl Dixon er du glad i sjømat? @Rosendahl Liker du best buss eller tog? Tog uten tvil. Spesielt lange strekninger. Foretrekker du tog eller fly når du skal langt?
Gjest Rosendahl Skrevet 6. september 2021 #20116 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (1 time siden): @Strange Doll Har du noen gang hatt hikke på tlf? 😂 @Daryl Dixon Har du et yndlingspålegg? @Rosendahl Hvor har du gjemt deg i kveld? Jeg har gjemt meg under teppet. Har sovet ettermiddagslur 🙈 Liker du å sove dupp?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20117 Skrevet 6. september 2021 Rosendahl skrev (2 timer siden): Tog uten tvil. Spesielt lange strekninger. Foretrekker du tog eller fly når du skal langt? Fly! Jeg hater å kjøre tog😅 @RosendahlHva er det beste med høsten?
Gjest Rosendahl Skrevet 7. september 2021 #20118 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (9 timer siden): Fly! Jeg hater å kjøre tog😅 @RosendahlHva er det beste med høsten? De pene fargene 😊 Stiller mottatt spørsmål tilbake : hva er det verste med høsten?
NonJuan Skrevet 7. september 2021 #20119 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (19 timer siden): Nei, men jeg har sendt en personlig «omg elsker deg så mye gjett hva jeg vil gjøre med deg» melding til feil person🥲 @NonJuan har du sendt feil noen gang ? Haha jaaa! Det har jeg faktisk! 🙈 Å kjære vene det er vanskelig å ro seg vekk ifra slikt! Rosendahl skrev (18 timer siden): Jeg har gjemt meg under teppet. Har sovet ettermiddagslur 🙈 Liker du å sove dupp? Det hender at jeg tar en dupp ja. Men mere slike powernaps! Borte i noen få sekunder(minutter) @Strange Doll Om noen oppfører seg ille mot deg, vil du ALLTID huske det.. eller kan du tilgi? @Rosendahl Har du laget en oppfinnelse selv? Eller en smart løsning som sannsynligvis ingen andre har? @Daryl Dixon Om du kunne få lov til å endre en lov, hvilken ville det vært? (Vet kanskje dette er et komplisert spørsmål) @Sola de Har du gjort noe spennende i helgen som gikk? @Synne-Marie Har du en fin dag?
Strange Doll Skrevet 7. september 2021 #20120 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Haha jaaa! Det har jeg faktisk! 🙈 Å kjære vene det er vanskelig å ro seg vekk ifra slikt! Det hender at jeg tar en dupp ja. Men mere slike powernaps! Borte i noen få sekunder(minutter) @Strange Doll Om noen oppfører seg ille mot deg, vil du ALLTID huske det.. eller kan du tilgi? @Rosendahl Har du laget en oppfinnelse selv? Eller en smart løsning som sannsynligvis ingen andre har? @Daryl Dixon Om du kunne få lov til å endre en lov, hvilken ville det vært? (Vet kanskje dette er et komplisert spørsmål) @Sola de Har du gjort noe spennende i helgen som gikk? @Synne-Marie Har du en fin dag? Jeg kan leve med det, men jeg glemmer det aldri. Og det kan komme opp igjen 😅 @NonJuan beste og verste med personligheten din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå