NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20041 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): Jeg har et sånn spabad/boblebad, teller det? 😅 @NonJuan Har du mange julelys ute i julen? Ja det får telle! 🤣 Ikke slik som mine naboer. Det er jo helt vilt! Jeg tar liksom ikke av.. Men noen busker og litt på garasjen... og selvfølgelig adventsstjerner i vinduene @Strange Doll Hva spiser dere/du til Nyttårsaften? Og er du ei som er glad i å fyre opp raketter?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20042 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Seile. Jeg er ikke laget for å gå 😅 @Daryl Dixon Liker du å sove i telt? Gjorde det før, nå tror jeg ikke at jeg hadde vært så blid om jeg måtte.. @Strange Doll Løpe naken gjennom kontorlandskapet eller synge for fullpakka oslo spektrum?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20043 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ja det får telle! 🤣 Ikke slik som mine naboer. Det er jo helt vilt! Jeg tar liksom ikke av.. Men noen busker og litt på garasjen... og selvfølgelig adventsstjerner i vinduene @Strange Doll Hva spiser dere/du til Nyttårsaften? Og er du ei som er glad i å fyre opp raketter? Det varierer veldig Pinnekjøtt, ribbe eller kalkun, alt ettersom hva vi vil ha. hehehe jeg liker å KJØPE de, men angrer alltid når vi står i vinter å vår å skyter de opp😂 men går noen tusenlapper ja. @NonJuan Liker du fyrverkeri?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20044 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Gjorde det før, nå tror jeg ikke at jeg hadde vært så blid om jeg måtte.. @Strange Doll Løpe naken gjennom kontorlandskapet eller synge for fullpakka oslo spektrum? Tar meg en tur naken gjennom kontorlandskapet jeg altså😂 @Daryl Dixon Blir du lett flau?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20045 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Tar meg en tur naken gjennom kontorlandskapet jeg altså😂 @Daryl Dixon Blir du lett flau? Kommer så veldig an på hva det er,blir så flau av å se flaue situasjoner på TV, men ikke så mye i det virkelig liv... jo, litt lell tror jeg. @Strange Doll Hvordan hadde du taklet det om du møtte en blotter?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20046 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Det varierer veldig Pinnekjøtt, ribbe eller kalkun, alt ettersom hva vi vil ha. hehehe jeg liker å KJØPE de, men angrer alltid når vi står i vinter å vår å skyter de opp😂 men går noen tusenlapper ja. @NonJuan Liker du fyrverkeri? Haha! Ja... samme her. Nå har vi gått til innkjøp av sånn Batteri! En lunte 100 smell... Ferdig snakka! Hahahaha @Strange Doll Liker du drikkeleker? Hvilken er din favoritt?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20047 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Kommer så veldig an på hva det er,blir så flau av å se flaue situasjoner på TV, men ikke så mye i det virkelig liv... jo, litt lell tror jeg. @Strange Doll Hvordan hadde du taklet det om du møtte en blotter? Litt sånn her: 😳 Så hadde jeg nok spurt hva i helvete personen drev med 😅 jeg er nok litt for direkte i slike situasjoner @Daryl Dixon Liker du julebord ?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20048 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Haha! Ja... samme her. Nå har vi gått til innkjøp av sånn Batteri! En lunte 100 smell... Ferdig snakka! Hahahaha @Strange Doll Liker du drikkeleker? Hvilken er din favoritt? Ugh nei. Om jeg må liker jeg best jeg har aldri. eller, beerpong er jo gøy! @NonJuan Vin eller øl?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20049 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Litt sånn her: 😳 Så hadde jeg nok spurt hva i helvete personen drev med 😅 jeg er nok litt for direkte i slike situasjoner @Daryl Dixon Liker du julebord ? Private julebord er kjempe koselig! Jobbjulebord... Ikke fult så kos. @Strange Dollhvordan er du på julebord?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20050 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ugh nei. Om jeg må liker jeg best jeg har aldri. eller, beerpong er jo gøy! @NonJuan Vin eller øl? Blåser du eller kaster du? hahahahaha VIN uten tvil.... Men jeg er en stor fan av Smitchwicks Pale ale! @Strange Doll Hvor befinner du deg om det er firmafest? Midtpunkt eller one of them in the crowd?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20051 Skrevet 6. september 2021 @Strange Doll Har du noen gang hatt hikke på tlf? 😂 @Daryl Dixon Har du et yndlingspålegg? @Rosendahl Hvor har du gjemt deg i kveld?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20052 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Private julebord er kjempe koselig! Jobbjulebord... Ikke fult så kos. @Strange Dollhvordan er du på julebord? Jeg syns det er veldig kjekt, drikker nok litt for mye men blir heldigvis aldri ufin full.. bare underholdende for andre 😅 NonJuan skrev (2 minutter siden): Blåser du eller kaster du? hahahahaha VIN uten tvil.... Men jeg er en stor fan av Smitchwicks Pale ale! @Strange Doll Hvor befinner du deg om det er firmafest? Midtpunkt eller one of them in the crowd? Spørs om jeg er med bare teamet eller hele firmaet. Jeg er lett et midtpunkt i teamet, men er ikke så komfortabel med hele selskapet. NonJuan skrev (Akkurat nå): @Strange Doll Har du noen gang hatt hikke på tlf? 😂 @Daryl Dixon Har du et yndlingspålegg? @Rosendahl Hvor har du gjemt deg i kveld? Ja!!! med en kunde forrige uke!!! det var grusomt og han kommenterte det hele tiden 🥲 @NonJuan og @Daryl Dixon Største julebordflause?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20053 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): @Daryl Dixon Har du et yndlingspålegg? Castello blue nå for tiden. @NonJuan hvilken type fisk liker du best?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20054 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg syns det er veldig kjekt, drikker nok litt for mye men blir heldigvis aldri ufin full.. bare underholdende for andre 😅 Spørs om jeg er med bare teamet eller hele firmaet. Jeg er lett et midtpunkt i teamet, men er ikke så komfortabel med hele selskapet. Ja!!! med en kunde forrige uke!!! det var grusomt og han kommenterte det hele tiden 🥲 @NonJuan og @Daryl Dixon Største julebordflause? Nei du, seriøst...! Åja jo... ok.... du har jo hørt den... Var på feil fest! 🤣 Kjente ingen der... og de kjente ikke meg heller. Men vi skålet og pratet likevel.. Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Castello blue nå for tiden. @NonJuan hvilken type fisk liker du best? Hvilken type fisk? Den du får på "Lillestrøm" 🤣 Helt seriøst... Laks! Uten tvil. Fluestang, elv og Laks.... YES! @Strange Doll Hva er det verste du har sagt til din sjef? @Daryl Dixon Har du forsøkt det på Pepperkake? Blå Castello altså
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20055 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Jeg syns det er veldig kjekt, drikker nok litt for mye men blir heldigvis aldri ufin full.. bare underholdende for andre 😅 Spørs om jeg er med bare teamet eller hele firmaet. Jeg er lett et midtpunkt i teamet, men er ikke så komfortabel med hele selskapet. Ja!!! med en kunde forrige uke!!! det var grusomt og han kommenterte det hele tiden 🥲 @NonJuan og @Daryl Dixon Største julebordflause? Egentlig ikke gjort så mye flaut. Tråkket på et glass i sokkelesten, blødde rundt og kollapset på do. Det må være det værste. @Strange Doll hvorfor er den værste kollegaen din den værste?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20056 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nei du, seriøst...! Åja jo... ok.... du har jo hørt den... Var på feil fest! 🤣 Kjente ingen der... og de kjente ikke meg heller. Men vi skålet og pratet likevel.. Hvilken type fisk? Den du får på "Lillestrøm" 🤣 Helt seriøst... Laks! Uten tvil. Fluestang, elv og Laks.... YES! @Strange Doll Hva er det verste du har sagt til din sjef? @Daryl Dixon Har du forsøkt det på Pepperkake? Blå Castello altså «jeg syns ikke du er noe hyggelig på SMS, du bør skjerpe deg der» 😇 @NonJuan er du konfliktsky?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20057 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nei du, seriøst...! Åja jo... ok.... du har jo hørt den... Var på feil fest! 🤣 Kjente ingen der... og de kjente ikke meg heller. Men vi skålet og pratet likevel.. Hvilken type fisk? Den du får på "Lillestrøm" 🤣 Helt seriøst... Laks! Uten tvil. Fluestang, elv og Laks.... YES! @Strange Doll Hva er det verste du har sagt til din sjef? @Daryl Dixon Har du forsøkt det på Pepperkake? Blå Castello altså Nei, men hørt det skal være godt. @NonJuan liker du rakefisk?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20058 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Egentlig ikke gjort så mye flaut. Tråkket på et glass i sokkelesten, blødde rundt og kollapset på do. Det må være det værste. @Strange Doll hvorfor er den værste kollegaen din den værste? Åååååå fordi han er en egoistisk type som kun snakker om seg selv og som ikke klarer å se sine egne feil! Kritiserer og trekker ned på alle andre hele tiden. @Daryl Dixon hvordan forholder du deg til slike mennesker?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20059 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Åååååå fordi han er en egoistisk type som kun snakker om seg selv og som ikke klarer å se sine egne feil! Kritiserer og trekker ned på alle andre hele tiden. @Daryl Dixon hvordan forholder du deg til slike mennesker? Da trekker jeg meg unna, og ikke gidder å forholde meg til dem. @Strange Doll har du blitt sett på som hobby psykolog for noen?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20060 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Da trekker jeg meg unna, og ikke gidder å forholde meg til dem. @Strange Doll har du blitt sett på som hobby psykolog for noen? Ja, det blir jeg sett på av svært mange. Veldig hyggelig med tilliten men også slitsomt å forholde seg til alle sine problemer @Daryl Dixon Liker du best roadtrips eller å reise med fly?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå