Gjest Rosendahl Skrevet 6. september 2021 #20021 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (12 timer siden): Nei dessverre det er jeg ikke Aldri liksom fanget min interesse.. @Rosendahl Har du noen gang sovet i en vannseng? Ja foreldrene mine hadde. Var veldig gøy å sove der. Har du noen gang sovet i snøhule?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20022 Skrevet 6. september 2021 Rosendahl skrev (4 minutter siden): Veldig sjelden. Har ikke kjøpt noe nytt på et år nå. Hvor ofte kjøper du snittblomster? En gang i uken ca Elsker blomster @Rosendahl hvordan gjør du en vanskelig dag bedre?
Gjest Rosendahl Skrevet 6. september 2021 #20023 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (16 minutter siden): En gang i uken ca Elsker blomster @Rosendahl hvordan gjør du en vanskelig dag bedre? Prøver å kose meg med noe Hva er en god lørdag for deg?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20024 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (5 timer siden): @Daryl Dixon Er du flink å gi komplimenter? Jeg tror jeg er det, liker å gi komplimenter hverfall. @Strange Doll Hva slags komplimenter setter du pris på, og hvilke setter du ikke pris på?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20025 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (10 timer siden): @NonJuan Hvor handler du helst take-away? Jeg har blitt veldig glad i Kebab... så det kan nok fort hende det blir det som blir med hjem Rosendahl skrev (5 timer siden): Ja foreldrene mine hadde. Var veldig gøy å sove der. Har du noen gang sovet i snøhule? Ja det har jeg, I militæret gjorde jeg dette Brukte 6 timer å lage den. Og fikk sove i den 2 timer 😂 @Strange Doll Eier du en badestamp? Om ikke, er dette noe du noen gang vil ha? @Rosendahl Liker du Native musikk? @Jessica! Husker du drømmene dine i det siste?
Gjest Rosendahl Skrevet 6. september 2021 #20026 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Jeg har blitt veldig glad i Kebab... så det kan nok fort hende det blir det som blir med hjem Ja det har jeg, I militæret gjorde jeg dette Brukte 6 timer å lage den. Og fikk sove i den 2 timer 😂 @Strange Doll Eier du en badestamp? Om ikke, er dette noe du noen gang vil ha? @Rosendahl Liker du Native musikk? @Jessica! Husker du drømmene dine i det siste? Nei. Det har alder fenget meg Liker du å lese krim?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20027 Skrevet 6. september 2021 Rosendahl skrev (9 minutter siden): Nei. Det har alder fenget meg Liker du å lese krim? Det hender. Det er Krim eller Western jeg leser om det er noe. Har lest litt musikkbøker også. @Rosendahl Du skrev at du var glad i Tom Cruise. At han var en kjekk fyr. Har du en favorittfilm med han? Og hva er din mening om Johnny Depp?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20028 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Jeg tror jeg er det, liker å gi komplimenter hverfall. @Strange Doll Hva slags komplimenter setter du pris på, og hvilke setter du ikke pris på? Jeg setter pris på komplimenter om personligheten min og resultater jeg oppnår. Jeg setter ikke pris på «komplimenter» på vekt, type «oi så fin du er nå som du har gått ned i vekt». Mye fordi jeg ikke trenger å gå ned i vekt og fordi jeg går ned i vekt når jeg ikke har det bra. NonJuan skrev (29 minutter siden): Jeg har blitt veldig glad i Kebab... så det kan nok fort hende det blir det som blir med hjem Ja det har jeg, I militæret gjorde jeg dette Brukte 6 timer å lage den. Og fikk sove i den 2 timer 😂 @Strange Doll Eier du en badestamp? Om ikke, er dette noe du noen gang vil ha? @Rosendahl Liker du Native musikk? @Jessica! Husker du drømmene dine i det siste? Jeg har et sånn spabad/boblebad, teller det? 😅 @NonJuan Har du mange julelys ute i julen? @Daryl Dixon er du glad i sjømat? @Rosendahl Liker du best buss eller tog?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20029 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (23 minutter siden): @Daryl Dixon er du glad i sjømat? Noe, fisk er jeg glad i. Så kan det gå litt opp og ned med andre ting. Med reker er jeg av og på, alt som ser ut som små sjømonster er nei takk. @Strange Doll I hvilket land har du blitt servert den beste maten?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20030 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Noe, fisk er jeg glad i. Så kan det gå litt opp og ned med andre ting. Med reker er jeg av og på, alt som ser ut som små sjømonster er nei takk. @Strange Doll I hvilket land har du blitt servert den beste maten? Kypros og danmark @Daryl Dixon Hvilket kjøkkenredskap setter du mest pris på? @NonJuan Har du vært på akvariet?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20031 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (10 minutter siden): @Daryl Dixon Hvilket kjøkkenredskap setter du mest pris på? En god og skarp kniv.. @Strange Doll Skriver du dagbok?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20032 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): En god og skarp kniv.. @Strange Doll Skriver du dagbok? Nei, jeg bruker instagram til lignende formål @Daryl Dixon har du en fysisk kalender?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20033 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Nei, jeg bruker instagram til lignende formål @Daryl Dixon har du en fysisk kalender? Ja, har det. @Strange Doll Hva gjør du i kveld?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20034 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, har det. @Strange Doll Hva gjør du i kveld? Akkurat nå legger jeg sammen klær. Så skal jeg og min mann lage oss en sen middag, biff og fløtepoteter @Daryl Dixon Har du en serie å anbefale?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20035 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Akkurat nå legger jeg sammen klær. Så skal jeg og min mann lage oss en sen middag, biff og fløtepoteter @Daryl Dixon Har du en serie å anbefale? Prøver å finne noe selv å se på, så har ingen tips.. @Strange Doll hvordan liker du biffen?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20036 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Prøver å finne noe selv å se på, så har ingen tips.. @Strange Doll hvordan liker du biffen? medium stekt @Daryl Dixon Peppersaus eller bernaise?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20037 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): medium stekt @Daryl Dixon Peppersaus eller bernaise? Peppersaus. Peppes eller hjemmelaget pizza?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20038 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Peppersaus. Peppes eller hjemmelaget pizza? Oooh vanskelig. Peppes faktisk, fordi jeg liker å slippe å lage mat 😂 @Daryl Dixon Mac eller windows ?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20039 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Oooh vanskelig. Peppes faktisk, fordi jeg liker å slippe å lage mat 😂 @Daryl Dixon Mac eller windows ? I det siste kranglet jeg veldig med macen så sier windows på trass. @Strange Doll seile over Atlanterhavet eller gå over Grønland?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20040 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): I det siste kranglet jeg veldig med macen så sier windows på trass. @Strange Doll seile over Atlanterhavet eller gå over Grønland? Seile. Jeg er ikke laget for å gå 😅 @Daryl Dixon Liker du å sove i telt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå