NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19941 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): oooo.. nå er du på😂 headbanging og risting på overkroppen 😂 i mangel på bedre ord å forklare med 😂 @NonJuan tror du man kan lure en luring? Hahahah Shake it shake it!! Vel du kan jo forsøke? @Strange Doll Har du stjålet noe noen gang og angret i etterkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19942 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hahahah Shake it shake it!! Vel du kan jo forsøke? @Strange Doll Har du stjålet noe noen gang og angret i etterkant? Ja gjett om jeg skal😂 Nei faktisk ikke @NonJuan hvordan takler du kritikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19943 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja gjett om jeg skal😂 Nei faktisk ikke @NonJuan hvordan takler du kritikk? Hmm.... om det ligger noe i det.. tar jeg det ok. Men om det er helt på bærtur blir jeg nok fornærmet 🤣 Nå har vg lista spinnet i 15 minutter! Åhhh hjelp! @Strange Doll Får du ofte komplimenter? Og... er du flink til å gi komplimenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19944 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Hmm.... om det ligger noe i det.. tar jeg det ok. Men om det er helt på bærtur blir jeg nok fornærmet 🤣 Nå har vg lista spinnet i 15 minutter! Åhhh hjelp! @Strange Doll Får du ofte komplimenter? Og... er du flink til å gi komplimenter? hahahaha jeg lurte en luring! du liker vg lista! Ja og ja. Jeg er veldig flink å gi og får ofte. men jeg er dårlig på å ta imot. @NonJuan hvordan hadde du vært som sjef? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19945 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (3 timer siden): hahahaha jeg lurte en luring! du liker vg lista! Ja og ja. Jeg er veldig flink å gi og får ofte. men jeg er dårlig på å ta imot. @NonJuan hvordan hadde du vært som sjef? Best of them all! Folk rett og slett digger meg! (Neida) 🤣 Har vært sjef før.. Ingen har klaget.... tar iallefall det som et kompliment. Vær rettferdig.... Og aldri si nei uten en grunn! @Strange Doll Største seieren du har hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19946 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Best of them all! Folk rett og slett digger meg! (Neida) 🤣 Har vært sjef før.. Ingen har klaget.... tar iallefall det som et kompliment. Vær rettferdig.... Og aldri si nei uten en grunn! @Strange Doll Største seieren du har hatt? Fast stilling etter 6 mnd i firmaet @NonJuan vil du anse deg selv som en charterturist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19947 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Fast stilling etter 6 mnd i firmaet @NonJuan vil du anse deg selv som en charterturist? Nei nei nei! Lets use google again! Hva betyr charterturist? Vi har foreløpig ingen forklaring på ordet charterturist. Typisk turist? Ja definitivt....! @Strange Doll Hva synes du om Pamela Anderson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19948 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nei nei nei! Lets use google again! Hva betyr charterturist? Vi har foreløpig ingen forklaring på ordet charterturist. Typisk turist? Ja definitivt....! @Strange Doll Hva synes du om Pamela Anderson? Nå lo jeg😂 Sikkert en hyggelig dame hun, jeg har ikke nok kjennskap til henne til å uttale meg 😅 @NonJuan skriver du ofte med capslock? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19949 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Nå lo jeg😂 Sikkert en hyggelig dame hun, jeg har ikke nok kjennskap til henne til å uttale meg 😅 @NonJuan skriver du ofte med capslock? KAN JEG IKKE HUSKE SIST JEG GJORDE FAKTISK! @Strange Doll Er du flink til å ta et poeng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19950 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): KAN JEG IKKE HUSKE SIST JEG GJORDE FAKTISK! @Strange Doll Er du flink til å ta et poeng? Ja absolutt. Om jeg VISER at jeg tar poenget er et helt annet spørsmål. @NonJuan Hvilken lek liker du best på 17 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19951 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja absolutt. Om jeg VISER at jeg tar poenget er et helt annet spørsmål. @NonJuan Hvilken lek liker du best på 17 mai? Når du nevner det der.... tenker jeg kun på en ting! Vel to ting... men denne her først Spol frem til 9 minutter! 🤣 @Strange Doll Vil du si at Bergensere er høylytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19952 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Når du nevner det der.... tenker jeg kun på en ting! Vel to ting... men denne her først Spol frem til 9 minutter! 🤣 @Strange Doll Vil du si at Bergensere er høylytte? hahaha jeg dør 😂😂😂 hva i alle dager er det for en kar 😂😂 stereotypen er jo det, jeg er det. Så ja 😅 @NonJuan hvilken dialekt liker du best og minst ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19953 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): hahaha jeg dør 😂😂😂 hva i alle dager er det for en kar 😂😂 stereotypen er jo det, jeg er det. Så ja 😅 @NonJuan hvilken dialekt liker du best og minst ? 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 Hahahaha "Æ e ruinert!!!" 😂😂 😂😂 😂😂 Slutten så ler de begge så de griner! Åhhh det kommer veldig an på.... synes alle dialekter har sin sjarm jeg... Men Skånsk (Svensk) forstår jeg ikke skite ta! 🤣 @Strange Doll Hvilken trønder liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19954 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 Hahahaha "Æ e ruinert!!!" 😂😂 😂😂 😂😂 Slutten så ler de begge så de griner! Åhhh det kommer veldig an på.... synes alle dialekter har sin sjarm jeg... Men Skånsk (Svensk) forstår jeg ikke skite ta! 🤣 @Strange Doll Hvilken trønder liker du best? Prisen for årets mest spesifikke spørsmål går til @NonJuan 😂 Ingen av de?😂 Bjarne Brøndbo? eneste jeg kommer på😅 @NonJuan du må velge… være med på robinson eller farmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19955 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Prisen for årets mest spesifikke spørsmål går til @NonJuan 😂 Ingen av de?😂 Bjarne Brøndbo? eneste jeg kommer på😅 @NonJuan du må velge… være med på robinson eller farmen? MÅ du lissom! Men tror det hadde blitt FArmen, er det eneste programmet Almaas ikke har vært med i? @Strange Doll Nå får jeg mange priser her..... Liker du å dele ut priser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 2. september 2021 #19956 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (5 timer siden): Da hadde jeg aldri fått sove 😂 @NonJuan hvem er du i vennegjengen? @Rosendahl Liker du å bli kjent med nye mennesker? @Lykke Li Har du en favorittpodcast? Jeg hører veldig lite på podcast, så jeg har ingen favoritt. @Hoppetaujenta Liker du å lese bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19957 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): MÅ du lissom! Men tror det hadde blitt FArmen, er det eneste programmet Almaas ikke har vært med i? @Strange Doll Nå får jeg mange priser her..... Liker du å dele ut priser? Ja jeg er i godhjørnet i dag og ja jeg må! @NonJuan hva irriterer deg mest, smatting eller knirkende sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19958 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja jeg er i godhjørnet i dag og ja jeg må! @NonJuan hva irriterer deg mest, smatting eller knirkende sko? Knasing! og Slafsing! på TLF ohh lord! @Strange Doll er du en som tar mye selfier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19959 Del Skrevet 2. september 2021 (endret) NonJuan skrev (6 minutter siden): Knasing! og Slafsing! på TLF ohh lord! @Strange Doll er du en som tar mye selfier? nei, jeg hater å ta bilder av meg selv @NonJuan Kroneis med sjokolade eller jordbær? Endret 2. september 2021 av Strange Doll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19960 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (6 minutter siden): nei, jeg hater å ta bilder av meg selv @NonJuan Kroneis med sjokolade eller jordbær? Hahahahaha Jordbær!! Uten tvil @Strange Doll Synes du jeg har god hukommelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå