Lykke Li Skrevet 2. september 2021 #19921 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (44 minutter siden): @Lykke Li Har du en favoritt dag i uken? @Jessica! Har du sluknet helt? @Nursie Visste du at for å lage en god kaffe må man bruke ferske bønner! 🤣 Har ikke det, men liker kanskje fredager best? Slutten på uka, og det er (i normale år) ofte hyggelige ting som skjer på fredag kveld. @Daryl Dixon har du hyggelige planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19922 Del Skrevet 2. september 2021 Rosendahl skrev (3 timer siden): @Strange Dollsjokoladekake. Mine nærmeste. Sang for meg. Blåsing av lys. Gave. Beskriv den perfekte påsketuren? Åå jeg liker bypåske 😅 påskeegg, kino, kaféturer er ikke noe fjellperson😅 NonJuan skrev (1 time siden): Raske briller? Hva i all verden er det? Sykkelbriller? Isåfall definitivt nei! 😆 Ville blitt En ørn jeg, ser så behagelig ut! En av mine favoritter! @Strange Doll Tror du mange ville ha blitt brent på bålet i dag... Om Witch hunting var satt på kartet igjen? @RosendahlHvordan synes du de mannlige brukerne av KG har oppført seg mot deg? Ja, sikkert meg selv inkludert 😅 @NonJuan Damon eller Stefan i vampire diaries? @Lykke Li er du tålmodig? @Rosendahl hva må mennene gjøre for å sjarmere deg? @Jessica! vi må planlegge mer av turen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. september 2021 #19923 Del Skrevet 2. september 2021 Lykke Li skrev (3 timer siden): @Daryl Dixon har du hyggelige planer for helgen? Ingen spikrede planer, men håper det blir noe hyggelig. Hva skal du i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 2. september 2021 #19924 Del Skrevet 2. september 2021 @NonJuande er greie de. Hvem er du i den engelske kongefamilien og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 2. september 2021 #19925 Del Skrevet 2. september 2021 @Strange Dollvære hyggelige og gjerne servere sjokoladekake 😂 Kunne du bodd på en hytte alene i skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19926 Del Skrevet 2. september 2021 Rosendahl skrev (22 minutter siden): @Strange Dollvære hyggelige og gjerne servere sjokoladekake 😂 Kunne du bodd på en hytte alene i skogen? Da hadde jeg aldri fått sove 😂 @NonJuan hvem er du i vennegjengen? @Rosendahl Liker du å bli kjent med nye mennesker? @Lykke Li Har du en favorittpodcast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19927 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (3 timer siden): @NonJuan Damon eller Stefan i vampire diaries? Definitivt Damon! Rosendahl skrev (24 minutter siden): @NonJuande er greie de. Hvem er du i den engelske kongefamilien og hvorfor? Det var da litt av et spørsmål.... nå må jeg google... 😂 Og selv etter å ha googlet, klør jeg meg i hodet Har ingen anelse, @Rosendahl @Strange Doll Har du vurdert å bake fyrstekake til Naboen din? @Rosendahl Hvem er du i Addams Family? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19928 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): @NonJuan hvem er du i vennegjengen? Den med mest ablegøyer vil jeg tro! @Strange Doll Har du noen favorittscener i en film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19929 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Definitivt Damon! Det var da litt av et spørsmål.... nå må jeg google... 😂 Og selv etter å ha googlet, klør jeg meg i hodet Har ingen anelse, @Rosendahl @Strange Doll Har du vurdert å bake fyrstekake til Naboen din? @Rosendahl Hvem er du i Addams Family? 🤣 Tror de er av den mer spenstige sorten. Kanskje en fondant av noe slag. @NonJuan er du flink å lese mellom linjene? @Rosendahl hvilken serie ser du igjen og igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19930 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Den med mest ablegøyer vil jeg tro! @Strange Doll Har du noen favorittscener i en film? Ja. Scenen mellom Blair og Chuck i empire state building 🥰🥰🥰 @NonJuan Hvilke sang på vg lista er din favoritt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19931 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Tror de er av den mer spenstige sorten. Kanskje en fondant av noe slag. @NonJuan er du flink å lese mellom linjene? @Rosendahl hvilken serie ser du igjen og igjen? Mener du at det er meg du skal bake kake til? 😆 @Strange Doll Har du noen gang veddet på hester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19932 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Mener du at det er meg du skal bake kake til? 😆 @Strange Doll Har du noen gang veddet på hester? Sender deg en fyrstekake i posten😂 Ja, jeg vant ikke 😅 @NonJuan spiller du lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19933 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Ja. Scenen mellom Blair og Chuck i empire state building 🥰🥰🥰 @NonJuan Hvilke sang på vg lista er din favoritt ? Gossip girl..... I see Vg lista.... The Weekend - Save your tears @Strange Doll Hvilken død artist ville du ønske levde igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19934 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Sender deg en fyrstekake i posten😂 Ja, jeg vant ikke 😅 @NonJuan spiller du lotto? Jaaaa! Det gjør jeg! @Strange Doll Kan du nå nesetippen med tunga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19935 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Gossip girl..... I see Vg lista.... The Weekend - Save your tears @Strange Doll Hvilken død artist ville du ønske levde igjen? Avicii❤️ @NonJuanliker du gossip girl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19936 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Jaaaa! Det gjør jeg! @Strange Doll Kan du nå nesetippen med tunga? Nei prøvde nå😅 Har du vunnet på lotto noen gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19937 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Avicii❤️ @NonJuanliker du gossip girl? Jeg har egentlig ikke sett denne serien jeg.... Strange Doll skrev (2 minutter siden): Nei prøvde nå😅 Har du vunnet på lotto noen gang ? Det har jeg faktisk. Ganske kraftig beløp også.. tror det var nærmere 170 kroner! 😮 @Strange Doll Er du Pertentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19938 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Jeg har egentlig ikke sett denne serien jeg.... Det har jeg faktisk. Ganske kraftig beløp også.. tror det var nærmere 170 kroner! 😮 @Strange Doll Er du Pertentlig? Googlet du for å finne ut hvilken serie jeg mente?😂 «Pertentlig betyr nøyeregnende, omhyggelig med hensyn til orden og renslighet, proper og renslig; pyntelig og korrekt eller tilgjort fin.» Jeg er omhyggelig med hensyn til orden og renslighet.. men jeg er ikke tilgjort fin😂 @NonJuan Liker du å få reklame i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. september 2021 #19939 Del Skrevet 2. september 2021 Strange Doll skrev (11 minutter siden): Googlet du for å finne ut hvilken serie jeg mente?😂 «Pertentlig betyr nøyeregnende, omhyggelig med hensyn til orden og renslighet, proper og renslig; pyntelig og korrekt eller tilgjort fin.» Jeg er omhyggelig med hensyn til orden og renslighet.. men jeg er ikke tilgjort fin😂 @NonJuan Liker du å få reklame i posten? Slutt å still slike spørsmål da Dolly! Klart jeg googla! 🤣 Mandag ok... resten av uka.. ikke så mye! @Strange Doll Hvordan fungerer "Movesa" dine i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. september 2021 #19940 Del Skrevet 2. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Slutt å still slike spørsmål da Dolly! Klart jeg googla! 🤣 Mandag ok... resten av uka.. ikke så mye! @Strange Doll Hvordan fungerer "Movesa" dine i bilen? oooo.. nå er du på😂 headbanging og risting på overkroppen 😂 i mangel på bedre ord å forklare med 😂 @NonJuan tror du man kan lure en luring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå