Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Jessica! skrev (29 minutter siden):

Kan være en veldig fersk episode... :mrgreen:

Jeg er ikke det største ismennesket, så de fleste gangene vanilje kommer i mitt hode så er ikke butikken involvert.. 

 

Slanger...  😱

 

Ja, men jeg kommer ikke på enkelthistorier her og nå... Men helt klart, jeg tror det er mye mellom himmel og jord 

 

Være der for meg når jeg har det som verst ❤️

 

3 - og forresten: det er vel et nr som står veldig i hodet ditt? ☝️

 

@Sola de   Hva vil du absolutt ikke ha i en mann?

@Strange Doll Hvis du hadde vært singel: hva hadde vært 3 mulige dealbreakere hos menn du datet? 

@NonJuan Drømmer du om kvalitetstid med kaffen min? 👀

@Nursie Hvis jeg blir sammen med en mann du overhode ikke liker - kommer du til å være hyggelig med ham?

Egoisme helt klart. Og at jeg blir tatt som en selvfølge. Og at han ikke snakker samme kjærlighetsspråk som meg for det takler jeg så dårlig 😂

NonJuan skrev (46 minutter siden):

Haha du er jo en av de ihvertfall ;)  Elsker flauser og smittende latter. 

Holdning og ansikt, gjelder for begge kjønn. Liker godhet i øynene og en rolig holdning

Hahahah det kommer helt på hvilken plan vi snakker her 🤣😂  Men ja jeg tar mye initiativ. 😆

@Jessica! Gåte: Hvor mange kanter "har min hatt" ?   

@Strange Doll Tror du mange fedre bruker tv og annen teknologi som "barnepass" ?

@Sola de Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss?

@Nursie Er du en Sjalu person?

@RosendahlDu fikk akkurat vite på tlf at du vant 30 345 kroner på et skrapelodd du ikke hadde kjøpt. Oppringingen var altså feil...  hvordan ville du taklet denne situasjonen?

Ja absolutt. Mødre også forsåvidt. Jeg er streng med skjerm her hos oss. Jeg vil heller ha skrubbsår enn firkanta øyner 

 

@Jessica! hva er ditt kjærlighetsspråk? 

@NonJuan Hvordan uttrykker du deg i virkeligheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, NonJuan said:

Ja!!  :hoppendeglad: tre er bra!  Mye fint 3verk som kan brukes i Garasjen ;)  

Blir det noe "attåt" til denne kaffen? Kanskje du kan friste med noe? 

@Jessica! Er du flink til å bake? 

 

Skal SÅ minne deg på det her neste gang du uttrykker din misnøye.. :briller2:

Overhode ikke, men alt kan læres?   Cupcake on Apple

 

1 hour ago, Strange Doll said:

Egoisme helt klart. Og at jeg blir tatt som en selvfølge. Og at han ikke snakker samme kjærlighetsspråk som meg for det takler jeg så dårlig 😂

 

@Jessica! hva er ditt kjærlighetsspråk? 

 

Jeg er ALL OVER THE PLACE - overdriver ikke et sekund når jeg sier jeg er innom alle sammen - og det til gangs. Har jeg en spesiell i hjertet så tar det helt av :strix:😅   (Staaaakkars NJ og Nursie som følger galskapen på daglig basis :fnise:)                               

- love you guys Rose on emojidex

 

@NonJuan Hva tror du din kjære setter aller mest pris på med deg? 

@Strange Doll  Er du flink til å vise din kjære at han er spesiell for deg?

Endret av Jessica!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (25 minutter siden):

Skal SÅ minne deg på det her neste gang du uttrykker din misnøye.. :briller2:

Overhode ikke, men alt kan læres?   Cupcake on Apple

 

Jeg er ALL OVER THE PLACE - overdriver ikke et sekund når jeg sier jeg er innom alle sammen - og det til gangs. Har jeg en spesiell i hjertet så tar det helt av :strix:😅   (Staaaakkars NJ og Nursie som følger galskapen på daglig basis :fnise:)                               

- love you guys Rose on emojidex

 

@NonJuan Hva tror du din kjære setter aller mest pris på med deg? 

@Strange Doll  Er du flink til å vise din kjære at han er spesiell for deg?

Du høres så fantastisk ut 🥰 

Ja det vil jeg si :) Jeg er opptatt av at alle som betyr noe for meg skal vite det :) 

@Jessica! hva er den fineste gaven du har fått? 

@NonJuan hva er den verste gaven du har fått? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (26 minutter siden):

Skal SÅ minne deg på det her neste gang du uttrykker din misnøye.. :briller2:

Overhode ikke, men alt kan læres?   Cupcake on Apple

 

Jeg er ALL OVER THE PLACE - overdriver ikke et sekund når jeg sier jeg er innom alle sammen - og det til gangs. Har jeg en spesiell i hjertet så tar det helt av :strix:😅   (Staaaakkars NJ og Nursie som følger galskapen på daglig basis :fnise:)                               

- love you guys Rose on emojidex

 

@NonJuan Hva tror du din kjære setter aller mest pris på med deg? 

@Strange Doll  Er du flink til å vise din kjære at han er spesiell for deg?

Jeg kan ha bakekurs! hva vil du bli ekspert på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (2 timer siden):

 

@NonJuan Hvordan uttrykker du deg i virkeligheten? 

Særdeles bra. Virkelig beundringsverdig! Alle måper  :ohmy: da jeg uttrykker meg 😂

Jessica! skrev (29 minutter siden):

@NonJuan Hva tror du din kjære setter aller mest pris på med deg? 

Tror hun vil si omtenksom snill og humoristisk

Strange Doll skrev (5 minutter siden):

Jeg kan ha bakekurs! hva vil du bli ekspert på?

hahahahahahahaha!  Begynn med babysteps! :ac: 

Strange Doll skrev (6 minutter siden):

@NonJuan hva er den verste gaven du har fått? 

Verste gaven? Nei det vet jeg sannelig ikke. Tenker.....  Jeg er takknemlig for alt jeg får jeg :takke:

@Jessica! Hvilken side av deg, tror du det motsatte kjønn kan misslike med deg?

@Strange Doll Er du god med ball?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (1 minutt siden):

Særdeles bra. Virkelig beundringsverdig! Alle måper  :ohmy: da jeg uttrykker meg 😂

Tror hun vil si omtenksom snill og humoristisk

hahahahahahahaha!  Begynn med babysteps! :ac: 

Verste gaven? Nei det vet jeg sannelig ikke. Tenker.....  Jeg er takknemlig for alt jeg får jeg :takke:

@Jessica! Hvilken side av deg, tror du det motsatte kjønn kan misslike med deg?

@Strange Doll Er du god med ball?

 

Jeg har troen på at @Jessica! kan bli en superbaker. Skal vi begynne med gjærbakst eller kaker? @NonJuan skal du være prøvesmaker? 

Jeg kan ikke skryte på meg å være god med ball. Men jeg er fantastisk i heiagjengen! En skikkelig hooligan😂

@NonJuan er du spiss eller keeper på fotballbanen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Jeg har troen på at @Jessica! kan bli en superbaker. Skal vi begynne med gjærbakst eller kaker? @NonJuan skal du være prøvesmaker? 

Jeg kan ikke skryte på meg å være god med ball. Men jeg er fantastisk i heiagjengen! En skikkelig hooligan😂

@NonJuan er du spiss eller keeper på fotballbanen? 

Nei takk! Tror jeg står over det hu lager @Jessica! 😆 

Jeg?  SPISS definitivt...  spilte Venstre Ving I laaaaaang tid

@Strange Doll Kyllingfilèt eller Svinekoteletter på grillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

Nei takk! Tror jeg står over det hu lager @Jessica! 😆 

Jeg?  SPISS definitivt...  spilte Venstre Ving I laaaaaang tid

@Strange Doll Kyllingfilèt eller Svinekoteletter på grillen?

Bare vent, det blir amazing! så kan du angre 😂 

Svinekoteletter :) Helst heller en god biff 😂 

@NonJuan kategoriserer du deg som en grillkonge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Strange Doll said:

Du høres så fantastisk ut 🥰 

Ja det vil jeg si :) Jeg er opptatt av at alle som betyr noe for meg skal vite det :)

@Jessica! hva er den fineste gaven du har fått? 

Ååååh, tusen hjertelig takk for de fine ordene 🤗

Fineste gave... det vet jeg sannelig ikke.. 😮 Men de fineste gavene for meg sånn generelt, er de som kommer fra hjertet

34 minutter siden, Strange Doll said:

Jeg kan ha bakekurs! hva vil du bli ekspert på?

Ååååå, jaaaaa takk :hoppendeglad: Jeg kjenner en spesiell person som er veeeeldig glad i kaker!! Så fort jeg finner ut hva vedkommende liker aller best så kan du gjøre ekspert ut av meg :jepp:  

 

22 minutter siden, NonJuan said:

 

hahahahahahahaha!  Begynn med babysteps! :ac: 

@Jessica! Hvilken side av deg, tror du det motsatte kjønn kan misslike med deg?

 

Duuuuuuuu.. lukk den munnen din du..  Jeg er i gode hender hos @Strange Doll jeg nå :opplyser: 

De kunne sikkert likt om jeg var bedre på kjøkkenet, mer glad i husarbeid, og at jeg ikke fantes sjalu.. ikke at jeg tar helt av og blir helt koko -  men det hadde sikkert vært enda bedre om jeg ikke hadde anlegget i det hele tatt 😬 Du vet... når jeg liker noen så liker jeg dem VELDIG godt 😍

 

19 minutter siden, Strange Doll said:

Jeg har troen på at @Jessica! kan bli en superbaker. Skal vi begynne med gjærbakst eller kaker? @NonJuan skal du være prøvesmaker? 

@NonJuan er du spiss eller keeper på fotballbanen? 

 

Jaaaa, med deg i førersetet er det håp 🙏 Kan vi begynne med snickerskake?! 😇

 

15 minutter siden, NonJuan said:

Nei takk! Tror jeg står over det hu lager @Jessica! 😆 

@Strange Doll Kyllingfilèt eller Svinekoteletter på grillen?

 

Det der skal du få angre på ass.. bare vent til jeg tryller frem ene herligheten etter den andre ☝️

 

14 minutter siden, Strange Doll said:

Bare vent, det blir amazing! så kan du angre 😂 

@NonJuan kategoriserer du deg som en grillkonge? 

It will 🤩

 

@Strange Doll Hva tror du jeg kan imponere mest med, av det du lærer bort? 🥰

@NonJuan  Hvis du måtte velge: hadde du spist kakene mine, eller en porsjon med fårikål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (44 minutter siden):

Ååååh, tusen hjertelig takk for de fine ordene 🤗

Fineste gave... det vet jeg sannelig ikke.. 😮 Men de fineste gavene for meg sånn generelt, er de som kommer fra hjertet

Ååååå, jaaaaa takk :hoppendeglad: Jeg kjenner en spesiell person som er veeeeldig glad i kaker!! Så fort jeg finner ut hva vedkommende liker aller best så kan du gjøre ekspert ut av meg :jepp:  

 

Duuuuuuuu.. lukk den munnen din du..  Jeg er i gode hender hos @Strange Doll jeg nå :opplyser: 

De kunne sikkert likt om jeg var bedre på kjøkkenet, mer glad i husarbeid, og at jeg ikke fantes sjalu.. ikke at jeg tar helt av og blir helt koko -  men det hadde sikkert vært enda bedre om jeg ikke hadde anlegget i det hele tatt 😬 Du vet... når jeg liker noen så liker jeg dem VELDIG godt 😍

 

 

Jaaaa, med deg i førersetet er det håp 🙏 Kan vi begynne med snickerskake?! 😇

 

 

Det der skal du få angre på ass.. bare vent til jeg tryller frem ene herligheten etter den andre ☝️

 

It will 🤩

 

@Strange Doll Hva tror du jeg kan imponere mest med, av det du lærer bort? 🥰

@NonJuan  Hvis du måtte velge: hadde du spist kakene mine, eller en porsjon med fårikål?

Vi ordner snickerskake! 

Jeg er en racer på sjokoladekaker med flere lag og ikke minst kanelboller. Og ostekake. Vi lager like så godt et kakebord! 

@NonJuan hvilken kake vil du jeg skal lære @Jessica! først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (1 time siden):

Det der skal du få angre på ass.. bare vent til jeg tryller frem ene herligheten etter den andre ☝️

@NonJuan  Hvis du måtte velge: hadde du spist kakene mine, eller en porsjon med fårikål?

Begge er jo tortur!!!  Hmmmm jeg som ikke kan fordra Fårikål.  Men en hel Porsjon?    Åhhh du KAKENE ikke kaka...  Jepp jeg tar fårikål jeg.

Strange Doll skrev (39 minutter siden):

@NonJuan hvilken kake vil du jeg skal lære @Jessica! først?

Tror kanskje noe med vanilje.  Eller formkake i stålform!  Åhh  det er godt nom nom nom :spise:

 

@Jessica! Hvis det plutselig kom politi på døra og sa du var arrestert... hvilke tanker ville gått igjennom hodet ditt?

@Strange Doll Hva var det du ville bli da du ble stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (På 21.8.2021 den 10.49):

Jeg er veldig glad i type fredrikstaddialekt og stavangerdialekt :) 

@Rosendahl hvilken dialekt liker du best? 

@NonJuan Du må velge en ting, hoppe i fallskjerm eller dykke med haier. hva velger du? 

@Nursie beste landet du har vært i? 

 

Beste landet? Hm.. Må vel kanskje si Hellas 🤔 

Sola de skrev (På 21.8.2021 den 11.57):

Maling :nigo: Er så mange å velge mellom. 

Jeg misliker sol, til tross for brukernavnet, men det er ingen hemmelighet :ler:

@Nursie Er du sykepleier?

@Strange Doll Om du skulle jobbet med noe helt annet enn du i dag gjør. Hva ville det vært?

 

På god vei til å bli :danse:

Jessica! skrev (På 21.8.2021 den 14.00):

LEI?! Det var syyyynd, skjeggmenn kommer til å forfølge deg resten av livet jo...:rodmer: :hoho:

Hahaha åja... jeg er visst ikke helt med jeg 😅 Kjøkkenskapene mine er fullstendig kaos.. vet aldri hva du finner når du åpner dørene der 🙀

Hahahaha, hun der høres sinnsykt bra ut ass... goood smak på den dama. Ali Kaffe er til å bli MO i knærne av :sexy:

Plager nei.. hvor har du det ifra? De behandles med varme :laugh:

 

 

Det hadde jeg fint stått over... 😅 Like lite glad i friluftslivet som du er i syden, tror jeg 😏

 

Ååååå, du er god da :rodmer: Tusen takk, lady - og samme til deg. Uansett om det skulle ta oss år og dag, så skal vi komme i mål før eller siden..   👩‍❤️‍💋‍👨

Hahaha, det egner seg ikke på trykk - men jeg troooor muligens du har vært medsammensvoren på noe av de sprøeste tingene jeg har drevet med  :fnise:

 

Så utrolig koselig, og så heldig at du fant ham så tidlig. Så mange minner dere rekker å skape sammen, og forhåpentligvis får dere et langt samliv! 🤗

En funfact...  jeg har hatt en hund som var større enn meg selv 🐕🥰

 

@Sola de   Tror du at du noen gang kommer til å fly, eller er det uaktuelt? 

@Strange Doll  Har du mange beundrere? 

@NonJuan  Strange Doll tør å bli med til Teheran om Nursie & jeg er med å passer på.... hadde du også turt det, eller er du kyllingen i gjengen? :icon_lol:

@Nursie  Hvilken egenskap hos deg selv er du mest fornøyd med? 

Du er også god, frøken ❤️ Vi finner nok noen som holder ut med oss 🤣

Hahaha, det har vært noen første ganger for meg enkelte av de tingene vi har gjort ihvertfall :skratte::reise:

 

Jeg er (stort sett) veldig tålmodig:pinar:

NonJuan skrev (På 21.8.2021 den 15.01):

Spiller ingen rolle. Begge deler har sin sjarm ;) 

Jeg har sovnet under en radiosending 🤣:sove:

Jeg er styrer litt unna krim. (Criminal minds var ok)   Men liker Drama/action/eventyr.   Liker også Walking dead, Vampire Diaries og 24 (Jack Bauer Kiefer Sutherland)  Prison break også bra :trampe:

Ser på tv/pc eller knatrer på mobilen.. stort sett 🙈

Må og må, fru blom!  men greit....  Hoppe i Fallskjerm 918.gif

Fullstendig uaktuelt!  Dit skal jeg ALDRI! men spør meg om Hellas eller Tenerife så skal du se svaret blir annerledes ❤️

 

@Rosendahl har du en funfact om deg selv?

@Sola de Hvor mange språk kan du? 

@Strange Doll Hva er din favoritt ting å gjøre når du er alene?

@NursieHar du noen gang vært i fengsel?

@Jessica! Ville du vært avhengig av Microbølgeovn i Tehran, eller hadde du tenkt at du hadde trengt noe litt større? 

Nei, nå..!! Lurer på hva @Jessica! fórer deg med, men nei, aldri vært i fengsel:opplyser:  Men vi får se i tiden fremover, når vi finner ut hvilket nettverk jeg( @Jessica! !!!) roter meg borti ;) 

Strange Doll skrev (På 21.8.2021 den 15.27):

Jeg som trodde du tok det som en mulighet til å la meg «lærekjøre»?😅😂

Nei faktisk ikke, tar mine sønner med på damedoen😂

@NonJuan hva bestiller du på restaurant ? 

@Nursie beste lifehack? 

@Jessica! tror du @NonJuan undervurderer kjøringen min?

Når man tror man har mange lifehacks, men ikke kommer på noen i farta.. eller, eneste jeg kommer på nå, må være å bruke kaffefilter og strykejern for å fjerne sølt stearin på klær, duk osv. 

Jessica! skrev (På 21.8.2021 den 17.15):

 

Ikke som jeg vet om. Støter stadig på noen raringer jeg og, og de har det med å ta kontakt med jevne mellomrom - men tror det er mer at de er noen raringer 😅

 

Hei hei hei, hva er det for slags spørsmål..... :trampe: Ingenting overgår microen 😍:opplyser:

 

Kortdistanse, og fra "trygge" land? 

Hund, jeg vet ikke.. det er flere raser jeg synes er kjempefine. Men det spørs om det blir hund igjen, elsker dem - men det er veldig mye jobb. Også må jeg jo finne ut av veien videre for meg selv først :) 

 

Hei hei hei AGAIN - hva med oss andre.. skal vi bare sitte i baksetet og synge persiske sanger vi da? :romeo::hoho:

 

Med tanke på at du fortsatt lever: uten tvil :jepp: Men vi skal få vår hevn - for han skal få høre litt av noen strofer fra baksetet - jo falskere jo bedre :lur:

 

@Sola de Frister det å bli med på tur? :romeo:

@NonJuan Hahaha, du spør om @Nursie har sittet i fengsel, men foretrekker den ulydige i forsetet fremfor resten av englene? :engel:😲

@Strange Doll  Tror du NJ er så bra bak rattet som han liker å tro? 😅

@Nursie  Er du like ram bak rattet som NJ innbiller seg?! 🚗😏

Jeg er nok enda bedre, bare ikke spør om antall biler på x antall år her for da kan det hende han degraderer meg også fra førersetet på turen :bond:

Strange Doll skrev (På 21.8.2021 den 18.12):

Da hadde jeg jobbet innen sosiale medier :) gjerne med markedsføring. 

@Sola de hvor går du om du skal ut å spise? 

@Nursie hva er favoritten i smågodthylla? 

@NonJuan i hvilken situasjon er viljestyrken på sitt laveste? 

Festkaramell!! :sikle: Nesten flaut hvor mye jeg kjøper av det om gangen 😂

Strange Doll skrev (På 21.8.2021 den 19.19):

Jeg har elbil så min er no-go😂 

Hehehehe jeg er frøken må betale overvekt eller ekstra kolli hver gang jeg er på tur 😂 må vi ha med henger, @Jessica!? @Nursie og @NonJuan kan dere kjøre med henger?

 

Jeg kan kjøre fremover med henger, om @NonJuantar seg av rygginga med henger? :pls:

NonJuan skrev (På 21.8.2021 den 22.06):

Absolutt ikke! De har ikke gjort meg noe. Men som husdyr...  Nei takk

Ja...  vi barskinger må jo det!  :lur: 

Når den du snakker med spør om samme spørsmål hundre ganger... 🤣  Tror du det? Er du sikker? Er du HELT sikker? Hvordan kan du være så sikker? Så da er du helt sikker da?    Da merker jeg viljestyrken forsvinner litt

Det er da ikke min skyld at til stadighet noen stikker av med handlekurven min!  Skjer meg veldig ofte :handle:

Sprøtt egentlig :sjarmor:

Jobbet litt med stålet i dag  🔨  Det tar tid. @Jessica! Du så jo stålet her om dagen, ville du blitt glad om du fikk det?

 Atte hva-for-noe?  Klar....  jeg? Alltid klar jeg! Men litt usikker på hva jeg sier jeg er klar til nå 

 

@Strange Doll Noen ringer på døren din, spør pent om å få låne hårføneren din, hva ville du svart/gjort?

@Sola de Har du opplevet gjenferd eller spøkelser?  

@Nursie Tror ikke du det er lurest at vi blir dem som kjører bil? Eller hva det nå enn blir.. Men jeg tror vi må ta med litt ordentlig musikk...  Jeg har hørt fisken synge 🤣   Tar med et par sånne øreklokker til de andre som evt sitter i baksetet

@Jessica! Har du noen gang trøkt ut ei bolle? Jeg mener du spiser jo hvetemel 😂🤣

 

Sånn jeg har lest det nå, så tror jeg absolutt det er best at vi kjører bilen, ja! Eller uansett annet fremkomstmiddel - du vil ha livet i behold og ikke dra til Iran, jeg vil ha livet i behold på turen til destinasjonen også :ironi: Og ja, har sånn delvis erfaring med den synginga der jeg også - vi kan godt ta med musikk og øreklokker til barna i baksetet :fnise:

Strange Doll skrev (15 timer siden):

Jeg har fått innrykk av at det ikke er så mye jeg er bedre i enn @NonJuan😅

Hadde nok hatt så angst at det siste han hadde tenkt på var en eventuell lukt altså. En av mine største frykter er å sitte fast i heiser med fremmede folk

@Jessica! har du fobier for noe? 

@NonJuan Hva er det som får deg til å le aller mest? 

@Rosendahl hvilken serie er best? 

@Nursie hva gjør du når du har alenetid?

Minst mulig, ligger mest sannsynlig henslengt på sofaen og scroller på nettet eller ser film/serie :)  

NonJuan skrev (7 timer siden):

Haha du er jo en av de ihvertfall ;)  Elsker flauser og smittende latter. 

Holdning og ansikt, gjelder for begge kjønn. Liker godhet i øynene og en rolig holdning

Hahahah det kommer helt på hvilken plan vi snakker her 🤣😂  Men ja jeg tar mye initiativ. 😆

@Jessica! Gåte: Hvor mange kanter "har min hatt" ?   

@Strange Doll Tror du mange fedre bruker tv og annen teknologi som "barnepass" ?

@Sola de Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss?

@Nursie Er du en Sjalu person?

@RosendahlDu fikk akkurat vite på tlf at du vant 30 345 kroner på et skrapelodd du ikke hadde kjøpt. Oppringingen var altså feil...  hvordan ville du taklet denne situasjonen?

Å herre, hva har du hørt?? 😂 Kan nok ha sneven av sjalusi nå, men tror jeg var verre før. Kommer helt an på situasjonen:filer: 

Jessica! skrev (7 timer siden):

Kan være en veldig fersk episode... :mrgreen:

Jeg er ikke det største ismennesket, så de fleste gangene vanilje kommer i mitt hode så er ikke butikken involvert.. 

 

Slanger...  😱

 

Ja, men jeg kommer ikke på enkelthistorier her og nå... Men helt klart, jeg tror det er mye mellom himmel og jord 

 

Være der for meg når jeg har det som verst ❤️

 

3 - og forresten: det er vel et nr som står veldig i hodet ditt? ☝️

 

@Sola de   Hva vil du absolutt ikke ha i en mann?

@Strange Doll Hvis du hadde vært singel: hva hadde vært 3 mulige dealbreakere hos menn du datet? 

@NonJuan Drømmer du om kvalitetstid med kaffen min? 👀

@Nursie Hvis jeg blir sammen med en mann du overhode ikke liker - kommer du til å være hyggelig med ham?

Halloo, har du møtt meg?? Klart jeg klarer å være hyggelig, trenger jo ikke si hva jeg mener om fyren til fjeset hans?:lur:

 

@Jessica! Er Iran virkelig første stopp på denne turen??

@Strange DollVet du hva du begir deg ut på? 

@NonJuanOm det kun er oss som skal kjøre bil, kan vi jo parkere i Tyrkia, så kan de andre ta båten videre?  

@Sola deHva hører du helst på når du kjører bil? 

Endret av Nursie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl

@NonJuanville antagelig ringt opp igjen og sagt det ikke var mitt. Er veldig ærlig. 😜

Du finner en lommebok med masse penger men uten tegn på eier. Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nursie skrev (25 minutter siden):

@NonJuanOm det kun er oss som skal kjøre bil, kan vi jo parkere i Tyrkia, så kan de andre ta båten videre?  

Hahahaha Du er helt herlig!   Ler høyt.. Ja vi sender dem med båt og blir i Tyrkia. Jeg sa jeg ikke ville til Midtøsten, men jeg har sett Tyrkias strender. Skal klare å overleve noen dager der med deg  ;)  hahahaha

Og ja... Jeg har allerede sånne "sov-nå-uten-å-høre-myggen-biter-deg-øreplugger" pakket ned!  Tror de vil utelukke noen av @Jessica! høyeste toner! 😂   Har ikke hørt @Strange Doll sine toner enda... men... naboen hennes tror jeg lukker igjen rullgardinen når hun synger. var det ikke synging da? Hmmm.. tror det 🤣

@Nursie Jeg tror du og jeg vil komme godt overens på denne turen.  Vi stopper ikke å plukker opp kaffe på veien? Isåfall blir det Evergood eller denne derre Friele. Tror vi kan ta med Kakao @Jessica! 🤣

@Nursie Får du skrittene dine i din jobb? Ja.. om du har en slik klokke som teller dem altså.. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendahl skrev (28 minutter siden):

@NonJuanville antagelig ringt opp igjen og sagt det ikke var mitt. Er veldig ærlig. 😜

Du finner en lommebok med masse penger men uten tegn på eier. Hva gjør du?

hahahah @Rosendahl du er ærlig... liker det :)

Kommer egentlig helt an på hvor jeg finner den... Jeg får jo dårlig samvittighet bare jeg har hått en skrue ekstra i en boks av 1000 skruer!  hahahaha

@Rosendahl Kunne du fortalt en hemmelighet om en venn om du fikk 100 000 for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (8 timer siden):

Begge er jo tortur!!!  Hmmmm jeg som ikke kan fordra Fårikål.  Men en hel Porsjon?    Åhhh du KAKENE ikke kaka...  Jepp jeg tar fårikål jeg.

Tror kanskje noe med vanilje.  Eller formkake i stålform!  Åhh  det er godt nom nom nom :spise:

 

@Jessica! Hvis det plutselig kom politi på døra og sa du var arrestert... hvilke tanker ville gått igjennom hodet ditt?

@Strange Doll Hva var det du ville bli da du ble stor?

Jeg byttet yrke oftere enn jeg skiftet sokker. popstjernene, maler, politi, lege, rytter… gud vet 😂

Nursie skrev (5 timer siden):

Beste landet? Hm.. Må vel kanskje si Hellas 🤔 

På god vei til å bli :danse:

Du er også god, frøken ❤️ Vi finner nok noen som holder ut med oss 🤣

Hahaha, det har vært noen første ganger for meg enkelte av de tingene vi har gjort ihvertfall :skratte::reise:

 

Jeg er (stort sett) veldig tålmodig:pinar:

Nei, nå..!! Lurer på hva @Jessica! fórer deg med, men nei, aldri vært i fengsel:opplyser:  Men vi får se i tiden fremover, når vi finner ut hvilket nettverk jeg( @Jessica! !!!) roter meg borti ;) 

Når man tror man har mange lifehacks, men ikke kommer på noen i farta.. eller, eneste jeg kommer på nå, må være å bruke kaffefilter og strykejern for å fjerne sølt stearin på klær, duk osv. 

Jeg er nok enda bedre, bare ikke spør om antall biler på x antall år her for da kan det hende han degraderer meg også fra førersetet på turen :bond:

Festkaramell!! :sikle: Nesten flaut hvor mye jeg kjøper av det om gangen 😂

 

Jeg kan kjøre fremover med henger, om @NonJuantar seg av rygginga med henger? :pls:

Sånn jeg har lest det nå, så tror jeg absolutt det er best at vi kjører bilen, ja! Eller uansett annet fremkomstmiddel - du vil ha livet i behold og ikke dra til Iran, jeg vil ha livet i behold på turen til destinasjonen også :ironi: Og ja, har sånn delvis erfaring med den synginga der jeg også - vi kan godt ta med musikk og øreklokker til barna i baksetet :fnise:

Minst mulig, ligger mest sannsynlig henslengt på sofaen og scroller på nettet eller ser film/serie :)  

Å herre, hva har du hørt?? 😂 Kan nok ha sneven av sjalusi nå, men tror jeg var verre før. Kommer helt an på situasjonen:filer: 

Halloo, har du møtt meg?? Klart jeg klarer å være hyggelig, trenger jo ikke si hva jeg mener om fyren til fjeset hans?:lur:

 

@Jessica! Er Iran virkelig første stopp på denne turen??

@Strange DollVet du hva du begir deg ut på? 

@NonJuanOm det kun er oss som skal kjøre bil, kan vi jo parkere i Tyrkia, så kan de andre ta båten videre?  

@Sola deHva hører du helst på når du kjører bil? 

Nei, men jeg liker å gå inn i verden med en «hvor galt kan det gå???» holdning 😂 

NonJuan skrev (4 timer siden):

Hahahaha Du er helt herlig!   Ler høyt.. Ja vi sender dem med båt og blir i Tyrkia. Jeg sa jeg ikke ville til Midtøsten, men jeg har sett Tyrkias strender. Skal klare å overleve noen dager der med deg  ;)  hahahaha

Og ja... Jeg har allerede sånne "sov-nå-uten-å-høre-myggen-biter-deg-øreplugger" pakket ned!  Tror de vil utelukke noen av @Jessica! høyeste toner! 😂   Har ikke hørt @Strange Doll sine toner enda... men... naboen hennes tror jeg lukker igjen rullgardinen når hun synger. var det ikke synging da? Hmmm.. tror det 🤣

@Nursie Jeg tror du og jeg vil komme godt overens på denne turen.  Vi stopper ikke å plukker opp kaffe på veien? Isåfall blir det Evergood eller denne derre Friele. Tror vi kan ta med Kakao @Jessica! 🤣

@Nursie Får du skrittene dine i din jobb? Ja.. om du har en slik klokke som teller dem altså.. 😆

Jeg tror min nabo hadde satt stor pris på mine sangtoner om jeg sammenligner med den musikken han setter på til alle døgnets tider. Just saying. Kroppen min er vel heller litt mindre verdsatt av den kvinnelige delen av forholdet over haugen her 😂

@Nursie hva er din beste egenskap? 

@NonJuan hva har du glemt?

@Jessica! Hva spiser du helst til frokost? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, NonJuan said:

Begge er jo tortur!!!  Hmmmm jeg som ikke kan fordra Fårikål.  Men en hel Porsjon?    Åhhh du KAKENE ikke kaka...  Jepp jeg tar fårikål jeg.

@Jessica! Hvis det plutselig kom politi på døra og sa du var arrestert... hvilke tanker ville gått igjennom hodet ditt?

 

Da tror jeg tankene mine hadde vært all over the place. Helt kaos... sikkert vært innom alt fra mafiaen, til @Nursie 🤣Heldigvis åpner jeg ikke døra - så de får ikke tak i meg 🤫😂

 

12 hours ago, Nursie said:

 

@Jessica! Er Iran virkelig første stopp på denne turen??

@NonJuanOm det kun er oss som skal kjøre bil, kan vi jo parkere i Tyrkia, så kan de andre ta båten videre?  

Når jeg tenker meg om nå, så tror jeg at første stopp blir dyreparken. Vi kan sette av NJ der, tror han gjør seg som turistattraksjon 🐵

Frøøøøøken.... 😲 Nå tror jeg @Strange Doll og jeg må gjøre en aldri så liten oppstramming her!!!  Vi er et team,  remember?!  :danser:

Emoji Smiley Selfie Friends Taking Groupie Vector Characters Smiley Emoji  Of Friendship Emoticon Stock Illustration - Download Image Now - iStock

 

 

11 hours ago, NonJuan said:

Hahahaha Du er helt herlig!   Ler høyt.. Ja vi sender dem med båt og blir i Tyrkia. Jeg sa jeg ikke ville til Midtøsten, men jeg har sett Tyrkias strender. Skal klare å overleve noen dager der med deg  ;)  hahahaha

@Nursie Jeg tror du og jeg vil komme godt overens på denne turen.  Vi stopper ikke å plukker opp kaffe på veien? Isåfall blir det Evergood eller denne derre Friele. Tror vi kan ta med Kakao @Jessica! 🤣

 

Kan tenke meg du likte det svaret der ja, men ikke ta seieren på forskudd. @Strange Doll og jeg skal legge hodene i bløt og sørge for at vi finner en måte å få med oss @Nursie videre! 

Den kaffen blir ikke Evergood eller Friele, GLEM det.. det finnes bare 1 der ute... og den skal jeg bokstavelig talt fylle hele bilen med :nigo:

 

6 hours ago, Strange Doll said:

Nei, men jeg liker å gå inn i verden med en «hvor galt kan det gå???» holdning 😂 

@Jessica! Hva spiser du helst til frokost? 

Jeg spiser sjelden frokost, men jeg drikker alltid O`boy...  men om jeg skulle spist noe, så elsker jeg vel mest av alt buffèt 😍

 

@Strange Doll  Makan til reisefølge vi har da - men vi klarer oss uansett vi? :jepp: 

@Nursie Hva skal til for at du skulle foretrukket tur med @Strange Doll og meg til Iran, fremfor Tyrkia med bølla?

@NonJuan  Tror du Tyrkia hadde gitt mersmak, eller at det ble med den ene turen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (7 timer siden):

@NonJuan hva har du glemt?

😮 Har jeg glemt noe? Hei ikke gjør meg nervøs... Hmmm Jeg tror at jeg må ha glemt det jeg for jeg kommer ikke på hva det er jeg har glemt :sjokkert:

Rosendahl skrev (5 timer siden):

@NonJuan Om en person på butikken manglet fem kroner ville du da betalt?

Hadde helt klar hjulpet personen. 

Jessica! skrev (8 minutter siden):

Når jeg tenker meg om nå, så tror jeg at første stopp blir dyreparken. Vi kan sette av NJ der, tror han gjør seg som turistattraksjon 🐵

For en frekkhet!!   Større sjanse for at kaffen din blir igjen i dyreparken(Najsonalparken)

Jessica! skrev (10 minutter siden):

Den kaffen blir ikke Evergood eller Friele, GLEM det.. det finnes bare 1 der ute... og den skal jeg bokstavelig talt fylle hele bilen med :nigo:

Nå tror jeg at all maten kom opp igjen! :spy:

Jessica! skrev (12 minutter siden):

Jeg spiser sjelden frokost, men jeg drikker alltid O`boy...  men om jeg skulle spist noe, så elsker jeg vel mest av alt buffèt 😍

Tenker det er mer potetgull, mel,tine kremtopp, tørre sjampinjonger  eller noe som knaser helt fryktelig :popcorn:

Jessica! skrev (15 minutter siden):

@NonJuan  Tror du Tyrkia hadde gitt mersmak, eller at det ble med den ene turen? 

Du dette blir et veldig hypotetisk spørsmål.  Så du får et hypotetisk svar også.  ja!  :takke:

@Strange Doll Hva får deg til å tro at jeg glemmer ting? 😆

@Jessica! Har du tendens til å "glemme" og fortelle ting du har gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica! skrev (36 minutter siden):

Da tror jeg tankene mine hadde vært all over the place. Helt kaos... sikkert vært innom alt fra mafiaen, til @Nursie 🤣Heldigvis åpner jeg ikke døra - så de får ikke tak i meg 🤫😂

 

Når jeg tenker meg om nå, så tror jeg at første stopp blir dyreparken. Vi kan sette av NJ der, tror han gjør seg som turistattraksjon 🐵

Frøøøøøken.... 😲 Nå tror jeg @Strange Doll og jeg må gjøre en aldri så liten oppstramming her!!!  Vi er et team,  remember?!  :danser:

Emoji Smiley Selfie Friends Taking Groupie Vector Characters Smiley Emoji  Of Friendship Emoticon Stock Illustration - Download Image Now - iStock

 

 

Kan tenke meg du likte det svaret der ja, men ikke ta seieren på forskudd. @Strange Doll og jeg skal legge hodene i bløt og sørge for at vi finner en måte å få med oss @Nursie videre! 

Den kaffen blir ikke Evergood eller Friele, GLEM det.. det finnes bare 1 der ute... og den skal jeg bokstavelig talt fylle hele bilen med :nigo:

 

Jeg spiser sjelden frokost, men jeg drikker alltid O`boy...  men om jeg skulle spist noe, så elsker jeg vel mest av alt buffèt 😍

 

@Strange Doll  Makan til reisefølge vi har da - men vi klarer oss uansett vi? :jepp: 

@Nursie Hva skal til for at du skulle foretrukket tur med @Strange Doll og meg til Iran, fremfor Tyrkia med bølla?

@NonJuan  Tror du Tyrkia hadde gitt mersmak, eller at det ble med den ene turen? 

Vi klarer oss! jeg er overbevist om at de blir med oss når de ser den gode stemningen i bilen 🤩

NonJuan skrev (15 minutter siden):

😮 Har jeg glemt noe? Hei ikke gjør meg nervøs... Hmmm Jeg tror at jeg må ha glemt det jeg for jeg kommer ikke på hva det er jeg har glemt :sjokkert:

Hadde helt klar hjulpet personen. 

For en frekkhet!!   Større sjanse for at kaffen din blir igjen i dyreparken(Najsonalparken)

Nå tror jeg at all maten kom opp igjen! :spy:

Tenker det er mer potetgull, mel,tine kremtopp, tørre sjampinjonger  eller noe som knaser helt fryktelig :popcorn:

Du dette blir et veldig hypotetisk spørsmål.  Så du får et hypotetisk svar også.  ja!  :takke:

@Strange Doll Hva får deg til å tro at jeg glemmer ting? 😆

@Jessica! Har du tendens til å "glemme" og fortelle ting du har gjort? 

Fordi du skulle gjøre noe som du ikke har gjort 😂

 

@NonJuan liker du fugler? 

@Jessica! er du den som sier ifra om du ser noe ugreit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...