Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18901 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (3 timer siden): Ååh. Et arvestykke fra min bestemor. @Kwest hva må du gjøre hver dag? En daglig gåtur. @Strange Doll Noe du må gjøre hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18902 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): En daglig gåtur. @Strange Doll Noe du må gjøre hver dag? Hmm nei egentlig ikke, kommer ikke på noe @Kwest hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18903 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Hmm nei egentlig ikke, kommer ikke på noe @Kwest hvor i landet holder du til? Kristiansand @Strange Doll Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18904 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Kristiansand @Strange Doll Hvor bor du? åh Kristiansand 🥰 Bergen @Kwest er du ofte i dyrkeparken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. august 2021 #18905 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): ah, nærmer seg i april @Daryl Dixon liker du å feire? Liker på ingen måte å feire meg selv, synes det er kleint. Men vil gjerne feire andre. Er du gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18906 Del Skrevet 7. august 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Liker på ingen måte å feire meg selv, synes det er kleint. Men vil gjerne feire andre. Er du gift? Nei. Men jeg har samboer. er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18907 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): åh Kristiansand 🥰 Bergen @Kwest er du ofte i dyrkeparken? Ikke så ofte som jeg burde. Er vel 10 år siden sist😅 @Strange Doll Hva er din favoritt ting å gjøre i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18908 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Ikke så ofte som jeg burde. Er vel 10 år siden sist😅 @Strange Doll Hva er din favoritt ting å gjøre i Bergen? Hmm fløyen. @Kwest hvor ser du deg selv om 10 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18909 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Hmm fløyen. @Kwest hvor ser du deg selv om 10 år? Nedbetalt huslån, så gjeldsfri. Forhåpentligvis i et forhold med frihet til å reise på tur hbor enn vi har lyst😊 @Strange Doll Har du vært i Kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18910 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Nedbetalt huslån, så gjeldsfri. Forhåpentligvis i et forhold med frihet til å reise på tur hbor enn vi har lyst😊 @Strange Doll Har du vært i Kristiansand? jeg er i dyreparken hvert år @Kwest hvor reiser du helst på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. august 2021 #18911 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): Nei. Men jeg har samboer. er du? Nei, fortsatt bare samboere. Hvilken dessert er den beste synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18912 Del Skrevet 7. august 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nei, fortsatt bare samboere. Hvilken dessert er den beste synes du? Åååå godt spørsmål! jeg elsker dessert. Favoritten er nok en god sjokolademousse. @Daryl Dixon har du barn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18913 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): jeg er i dyreparken hvert år @Kwest hvor reiser du helst på ferie? De siste årene har jeg vært mye rundt i Norge. Liker Hardangervidda og toppturer og hyttelivet godt😊 @Strange Doll Hva slags hund har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18914 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): De siste årene har jeg vært mye rundt i Norge. Liker Hardangervidda og toppturer og hyttelivet godt😊 @Strange Doll Hva slags hund har du? Så kjekt jeg har ikke hund. har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18915 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Så kjekt jeg har ikke hund. har du? Hadde en collie, golden retriever blanding. @Strange Doll Har du noen dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18916 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Hadde en collie, golden retriever blanding. @Strange Doll Har du noen dyr? Ja. Kanin @Kwest hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18917 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja. Kanin @Kwest hvor gammel er du? 40 år. @Strange Doll Hvordan er det å ha kanin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18918 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): 40 år. @Strange Doll Hvordan er det å ha kanin? Mye mer jobb enn jeg trodde. @Kwest hva gleder du deg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18919 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Mye mer jobb enn jeg trodde. @Kwest hva gleder du deg til? Høstværet med alle fargene og den friske kjølige lufta. @Strange Doll Hva gleder du deg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18920 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Høstværet med alle fargene og den friske kjølige lufta. @Strange Doll Hva gleder du deg til? en hel natt med søvn @Kwest er du fornøyd med hverdagen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå