kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13661 Skrevet 15. mars 2013 Ja, men kun i selvforsvar. Jeg er en rolig og stødig kar til vanlig. kisskiss: Har DU vært fysisk i konflikt med noen? Sloss med søstreme mine daglig i barn- og ungdommen. Da ble det mye dytting, lugging, slåing og kasting. Ble egentlig ganske mettet på det da, så har vært lite av det siden. Haha, nei, det er bare koselig og sjarmerende! Kisskiss: Er du sulten? Mjæ, er egentlig ikke sulten (ganske mett, faktisk), men har skikkelig lyst på mat likevel. Guybrush: Hva synes du om at jeg konsekvent leser nicket ditt som "gaybrush", og følger opp med å se for meg avataren din (deg?) stå foran speilet og børste håret med tidenes mest glorete hårbørste?
Gjest Bandit Skrevet 15. mars 2013 #13662 Skrevet 15. mars 2013 Bandit: Hva slags alkohol var det første du ble skikkelig full av...? Skikkelig full, ja. Da fristes jeg å nevne den gangen en kompis hadde vært i barskapet til far sin, og hadde tatt med noe russisk vodka når vi skulle på fest. Det vi ikke visste var at far hans hadde fylt på flaska med HB.... Bandit: hvilken chips liker du best? Har sansen for sørlandschips. Med creme fraiche og løk! Tirkes: Hvor langt har du til nærmeste dagligvarebutikk?
kaffemor Skrevet 15. mars 2013 #13663 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Nå starter vel strengt talt ikke den før om over 2 uker men sånn ellers - jeg ser skrekkelig lite sport. Ingen mening direkte - Guybrush Threepwood er en kjent karakter som jeg bare følte passet samt at serien fulgte meg i barndomsåra. Og karakteren var litt passe nerdete og morsom så da ble det bare slik Kisskissosv: ska æ klinke dæ i painna?! du vet, det hete ikke painnebann, det hete headlainer Kor du e ifra, du e nu ikke ifra Narvik? Strange Doll: merkeligste opplevelse med en ukjent person? Hva mener du? Den startet jo i dag Strange Doll: Har du giftet deg enda? Synes å huske at du var forlovet for en stund tilbake? Endret 15. mars 2013 av kaffemor
Strange Doll Skrevet 15. mars 2013 #13664 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Nå starter vel strengt talt ikke den før om over 2 uker men sånn ellers - jeg ser skrekkelig lite sport. Strange Doll: merkeligste opplevelse med en ukjent person? Det må være han på bussen som satt forsidenav meg i 2 timer og tydeligvis trodde vi kjente hverandre... som i snakka om ting hele veien selv om jeg gav tydelige tegn på at jeg ikke kjente han! Josefin88: Hviken butikker MÅ du bare innom når du skal handle klær? Endret 15. mars 2013 av Strange Doll
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13665 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Kisskissosv: ska æ klinke dæ i painna?! du vet, det hete ikke painnebann, det hete headlainer Kor du e ifra, du e nu ikke ifra Narvik? Det fønker jammen skriftlig og! Det er noe med de e-endingene. *sukk* Og nei, ikke fra Narvik. Jeg er fra, damdididam, Kristiansund. Har vanna ut dialekta mi da, så den er ikke bælschtøgg lengre. Bor i Bodø nå, da, så jeg møter på narvikværinger (?) og folk fra Mo (moværinger? ) både titt og ofte. Endret 15. mars 2013 av kisskissbangbang
Strange Doll Skrevet 15. mars 2013 #13666 Skrevet 15. mars 2013 Hva mener du? Den startet jo i dag Strange Doll: Har du giftet deg enda? Synes å huske at du var forlovet for en stund tilbake? Nei ikke enda, men er under planlegging
KristineS Skrevet 15. mars 2013 #13667 Skrevet 15. mars 2013 (endret) KristineS: åssen sjarmerte du gubben ? Godt spørsmål egentlig Må egentlig komme med klisjeen "det bare ble sånn". Men jeg mistenker mye av det lå i at vi prata veldig bra sammen helt fra begynnelsen. På det meste ble det 6-7 timer daglig med prating på msn. Og når vi møttes "in person" var det aldri noen kleine stillheter. Strange Doll: Om du følger med på Idol: Hvem er favoritten? Kisskiss: Hvilken årgang er du? (Ble nysgjerrig når jeg så du var fra Kr.sund) Endret 15. mars 2013 av KristineS
Gjest Skrevet 15. mars 2013 #13668 Skrevet 15. mars 2013 Han får meg til å male litt. Jeg synes han er heit. Og sjarmerende på en merkelig måte. Jeg har Nytt på Nytt på i bakgrunnen her. Og tørker litt sikkel nå og da, jeg liker dem høye og mørke. Aksent ingen hindring. Tørrvittig humor er pure win. Haha, jeg skrudde faktisk av da jeg så han var der Godt vi er forskjellige! kisskiss: Følger du med på noe sport?
Gjest Drue Skrevet 15. mars 2013 #13669 Skrevet 15. mars 2013 Holder det ikke nå, tror du? Holder med hva? DRUE: Hva sniffer du på når du kliner? Lepper og nese, liksom? Da hadde jeg jammen fått noia! Haha, neinei. Det er lidenskapelig kjærtegn i øre-området og i hår. Det gir meg nærmest en rusfølelse. Er du down med det? Han får meg til å male litt. Jeg synes han er heit. Og sjarmerende på en merkelig måte. Jeg har Nytt på Nytt på i bakgrunnen her. Og tørker litt sikkel nå og da, jeg liker dem høye og mørke. Aksent ingen hindring. Tørrvittig humor er pure win. Han er kul! .Drue: Hvor høy er du? 176. På en god dag er jeg 177. Drue: Er du Herr Drue, og i så fall, hvorfor droppet du "Herr"? Er du ingen gentleman lengre? Ja, jeg er Herr Drue! Jeg har blitt sånn bitter gammal mann, vet du. Sånn som alle KG-menn etter hvert blir. Savner du han første glade? Tirkes: Hva slags sko bruker du om vinteren? josefin: hva er den rareste egenskapen du ser på som turn-on hos en mann?
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13670 Skrevet 15. mars 2013 Kisskiss: Hvilken årgang er du? (Ble nysgjerrig når jeg så du var fra Kr.sund) 88. Men er ikke fra byen da, oppvokst på Frei. kisskiss: Følger du med på noe sport? Neii, det har aldri vært min greie. Når jeg dumper over sprangridning ser jeg på, håndball det samme. Kan ikke fordra fotball og langrenn og sånne treige greier. Skjer for lite, så jeg mister interessen og finner på noe annet innen et par minutter. Haha, neinei. Det er lidenskapelig kjærtegn i øre-området og i hår. Det gir meg nærmest en rusfølelse. Er du down med det? DA er jeg med, og helt enig! Så for meg konstant noia for dårlig ånde eller matlukt på overleppa da jeg leste svaret ditt. KristineS: Fra Kr.sund du og? Byen? Bor du der i så fall enda, og i så fall; trives du?
Gjest Drue Skrevet 15. mars 2013 #13671 Skrevet 15. mars 2013 kisskiss: kristiansunddialekt er hot da! vær glad du ikke snakker en oslo-nær dialekt spørsmål: hva sto det (grovt gjenfortalt) i den siste sms-en du fikk? calavi: bruker du stilongs/strømpebukse om vinteren?
KristineS Skrevet 15. mars 2013 #13672 Skrevet 15. mars 2013 KristineS: Fra Kr.sund du og? Byen? Bor du der i så fall enda, og i så fall; trives du? Fra Kr.sund ja =) Vokst opp delvis på Dale og delvis i Brunsvika. Bor i Trondheim nå når jeg studerer, men godt mulig jeg og typen ender opp på Nordmøre igjen om en del år. Harlequin: Hva har denne fredagen blitt brukt til?
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2013 #13673 Skrevet 15. mars 2013 kisskiss: kristiansunddialekt er hot da! vær glad du ikke snakker en oslo-nær dialekt spørsmål: hva sto det (grovt gjenfortalt) i den siste sms-en du fikk? Jeg synes den er brautende og fæl. Na og ta og sa gnager i ørene. I den stod det: "Det gjør æ og!". Spennende! Drue: Topp tre egenskaper du ser etter i en dame? Calavi: Norges beste komiker i dine øyne?
kaffemor Skrevet 15. mars 2013 #13674 Skrevet 15. mars 2013 Noz: Det stemmer vel ikke at du skal slette deg? :/ Bandit: Har du møtt mange fra KG? kisskissbangbang: Studerer du? I såfall hva?
Gjest Skrevet 15. mars 2013 #13675 Skrevet 15. mars 2013 calavi: bruker du stilongs/strømpebukse om vinteren? Nei, gjør ikke det med mindre jeg vet jeg skal oppholde meg lenge utendørs. Men om jeg går med kjole, bruker jeg ofte strømpebukse i tillegg til tights. Calavi: Norges beste komiker i dine øyne? Beste komiker ja. Hmm... Akkurat nå så digger jeg Thomas Giertsen og "rollen" han gjør i Helt perfekt. Den serien er så vond at jeg nesten ikke orker å se den, samtidig som jeg ler fryktelig godt. Ellers liker jeg Are Kalvø og Knut Nærum. Kaffemor: Hvilken egenskap liker du best ved deg selv? Niennas: Beste norske tv-program? Harleguin: Siste boken du leste?
kaffemor Skrevet 15. mars 2013 #13676 Skrevet 15. mars 2013 Nei, gjør ikke det med mindre jeg vet jeg skal oppholde meg lenge utendørs. Men om jeg går med kjole, bruker jeg ofte strømpebukse i tillegg til tights. Beste komiker ja. Hmm... Akkurat nå så digger jeg Thomas Giertsen og "rollen" han gjør i Helt perfekt. Den serien er så vond at jeg nesten ikke orker å se den, samtidig som jeg ler fryktelig godt. Ellers liker jeg Are Kalvø og Knut Nærum. Kaffemor: Hvilken egenskap liker du best ved deg selv? Niennas: Beste norske tv-program? Harleguin: Siste boken du leste? Hmm. Kanskje det at jeg er god til å lytte? KristineS: Hva liker du best på en lørdag? Ut på byen eller hjemme med film?
skruf Skrevet 15. mars 2013 #13677 Skrevet 15. mars 2013 Til alle (unnskyld for regelbrudd Hr Drue); Har dere noen synspunkt ang diskusjonen på Generell debatt?
kaffemor Skrevet 15. mars 2013 #13678 Skrevet 15. mars 2013 Til alle (unnskyld for regelbrudd Hr Drue); Har dere noen synspunkt ang diskusjonen på Generell debatt? Hvilken av dem da? Den som er overordnet om snikk snakk eller den om denne tråden her?
Gjest Sakone Skrevet 15. mars 2013 #13679 Skrevet 15. mars 2013 Skjønner ikke at folk bryr seg om å dra fram gamle ting. Tydelig at forumet er fullt av folk som MÅ skape intriger og annet drit. 2
Gjest loren Skrevet 15. mars 2013 #13680 Skrevet 15. mars 2013 Til alle (unnskyld for regelbrudd Hr Drue); Har dere noen synspunkt ang diskusjonen på Generell debatt? Mitt synspunkt er at det er en tullete diskusjon og at diskutering av enkeltbrukere er lavmål. Sakone: hva er den beste maten du kan få servert, du har ikke lov til å svare noe japansk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå