Gjest Skrevet 11. mars 2013 #13521 Skrevet 11. mars 2013 Calavi: Har du fått deg leilighet? Har nok ikke det, nei.. Guybrush: Fineste dialekt?
Pene sko... Skrevet 11. mars 2013 #13522 Skrevet 11. mars 2013 (endret) Har nok ikke det, nei.. Var det jeg også trodde. Ellers hadde jeg synes det ville vært litt rart om jeg ikke visste om det. Jaja, sånn går det når du leser et innlegg for raskt. Hahaha! Pene sko #2: Har du drukket opp sjokomelken? Endret 11. mars 2013 av Pene sko...
Gjest Vampen Skrevet 11. mars 2013 #13523 Skrevet 11. mars 2013 Snakkar vi skikkeleg kyss her eller sann "nødt eller sannhet" - opplegg? Mitt ordentlege var når eg var 16 år^^ Vampen: Kva er din(e) hobby(ar)? Teller dyrke min indre sofapotet som hobby? Jeg har hatt mange opp gjennom åra, men nå er det heller dårlig. Tiden strekker liksom ikke til. Hmm, jeg glemmer så fort, så jeg må notere ned ting, men jeg synes han var ganske fin i går da vi så på "Mormor og de åtte ungene" og han ser på mormora og sier "Oi! Det var en gammel mormor! Til og med gamlere enn en oldemor! Min mormor er ung hun" (Det skal sies at min mor er 50 år og min mormor 73 og ekstremt sprek, så han forbinder ikke den trauste mormortypen med noen han kjenner ) Jeg trives veldig godt, jeg liker å lære, og har søkt master til høsten, men vet at jeg skal prøve å unngå å jobbe mer enn 100% ved siden av studiene sånn som jeg har gjort de siste to årene. Det kommer an på økonomien Så i utgangspunktet er jeg ferdig nå om under to mnd! (Hjelp!), men om jeg ryker på Master er det snakk om to år til Vampen: Hvordan er din drømmemandagsmorgen? Noz: Er det noen ting du tenker er allmenkunnskap/normal høflighet som du blir overrasket over hvor mange som ikke vet/skjønner/gjør? Avlyst. Jeg foretrekker de mandagene hvor jeg kan sove til langt på dagen, og skippe hele morgenen. Daybreak: har du noen fobier? Bandit: 3 ting du må ha i kjøleskapet?
Guybrush Skrevet 11. mars 2013 #13524 Skrevet 11. mars 2013 Guybrush: Er det noe du gleder deg til akkurat nå? Hmmm, ikke noe spesifikt som jeg vet kommer. Er mer enkelte ting jeg gleder meg til skal være ferdig Men dagen jeg kan ta meg en skikkelig ferie gleder jeg meg til! Guybrush: Fineste dialekt? Det der er ekstremt vanskelig å svare på. Vi trøndere skal jo hate bergensere men jeg synes dialekten er litt sjarmis. Stavangerdialekten er en kombinasjon av elegant og søtt. Nordlandsdialektene er joviale og morsomme. Jeg liker til og med Toten dialekta Niennas: den dyreste mest ufornuftige tingen du har ekstremt lyst på ? Dreamdrops: blirre no action på deg ? Bandit: barndommens største kjærlighetssorg? Drue: synes du litt synd på oss som ikke har skikkelig skjeggvekst ?
HedvigR Skrevet 11. mars 2013 #13525 Skrevet 11. mars 2013 HedvigR: Har kondomet noen gang sprukket når du har hatt sex med en partner? Haha! Nope. Emmanuelle: Hvordan får du utløp for kreativitet? Pepperbiff: Besatt av noe for øyeblikket?
Harlequin Skrevet 11. mars 2013 #13526 Skrevet 11. mars 2013 Harlequin: Hva studerer/jobber du med? Studerer psykologi, men har i det siste blitt litt usikker på hva jeg egentlig vil. Kommer til å søke journalistikk, så får vi se hva det blir til Harlequin: angående tidligere spørsmål, jeg bomma og leste "harleyquinn" som jo er dama til the joker i batman;) nytt spørsmål - hva er det mest spesielle/uvanlige med deg føler du? Aha, da ble spørsmålet litt mer forståelig, haha! Men spesielle/uvanlige... Hm. Jeg liker å tro jeg er nokså observant, og snapper opp en del detaljer rundt meg - men det er ikke veldig spesielt, og kan hende jeg tror jeg gjør det mer selv enn jeg egentlig gjør. Så tror nesten jeg må si det at jeg har skikkelig stå-på-vilje, og er virkelig ikke redd for å ta i et tak. Jeg hater å ha ting ugjort, eller å se på at andre ikke får gjort unna ting. Har jeg først bestemt meg for noe er jeg ikke lett å stoppe - og det kan jo være positivt og negativt. Ellers kan jeg bøye kun de øverste leddene på alle fingrene! Harlequin: Hvordan ble bursdagen feriet? Den ble feiret med sjokoladefrokost akkompagnert av god musikk, en tur i finværet rundt Sognsvann, og avsluttet dagen med å spise og bowle med to gode venner fra hjembygda - den beste bursdagsfeiringen jeg har hatt på lenge, faktisk! Guybrush: lite originalt, men la gå - hva er det mest spesielle/unike med deg? Kristine: hvis du kunne forflytte deg til hvilket som helst sted i verden akkurat nå, hvor hadde du dratt? Hedvig: liker du noen form for håndarbeid, eventuelt hva?
Guybrush Skrevet 11. mars 2013 #13527 Skrevet 11. mars 2013 Guybrush: lite originalt, men la gå - hva er det mest spesielle/unike med deg? Jeg har klisterhjerne på alt mulig unyttig trivia. Jeg kan fortelle deg hva Tommy Weissmuller var kjent for samt masse detaljer om den amerikanske borgerkrigen - mens studiene mine innen realfag var langt værre når man skulle pugge Jeg er en jævel på skippertaksmetoden og har egentlig aldri vært direkte dårlig på noe jeg har prøvd meg på. Da jeg var 10 år betalte jeg for guidet tur på akershus festning mens de andre bare ville på macdonalds og shoppe rundt på kjøpesentrene. Jeg har ei hel stue full med dvd og blurayfilmer. Jeg har hatt høns i hagen. Jeg klarer aldri å holde kjeft og har en mening eller kommentar om det aller meste. Slengte meg med på mensa-testen ifjorsommer da de var her i byen. Til tross for masse ting over som kan virke veldig autistisk annser jeg meg for å lett sette meg i andres problemer og se ting fra forskjellige ståsteder. Tror jeg til tider overanalyserer ting som anngår meg selv dog. Lettere å se andres problemer klart Hedvig: beste og kleineste forsøk på sjekking du har opplevd? Harlequin: er det noen rød tråd som går igjen mellom de gutta/mannfolka du har vært tiltrukket av? Pene sko: klokker - yay or nay? Og hvis ja, hvilken stil/type foretrekker du?
Gjest Drue Skrevet 11. mars 2013 #13528 Skrevet 11. mars 2013 (endret) Drue: Vi skal tilbringe en hel dag sammen, hva gjør vi? Sommerdag: Jeg kommer og henter deg klokka 09:00. Du møter iført turklær og er uten sminke. Vi kjører et stykke, også sykler vi resten av veien inn til et stille tjern. Fisker med mark og dupp. Dvs. at vi sitter og glaner utover vannet på duppen og bare prater om løst og fast. Helst ikke noe studieplaner og yrkesvalg. Heller ikke noe sentimentalt. Bare skikkelig god gammeldags drittprat. Får vi fisk, så tilbereder vi den på stedet. Hvis ikke, så har jeg med en boks med joikakaker Så sykler vi tilbake. Vi dusjer (hver for oss seff), også lager vi hjemmelagd pasta og sitter på balkongen min og ser på menneskene i parken til det blir mørkt. Drue: Hvor gammel er din samboer? 24-25 ish. Ble usikker nå. Jeg mener selvsagt en skuespiller som kunne spilt han nå Unge John Travolta er borte for lengst. Og for the record: Aksel Hennie er for lav til å spille Harry Hole, thank God. Er så lei av det trynet Drua: Den verste nålevende skuespilleren? Men jeg er så dårlig på nålevende skuespillere! Jeg ser ikke på film vettu. Men ok, Edvard Norton har jeg alltid likt. Kan han passe? Verste nålevende? Ingen formening. Drue: synes du litt synd på oss som ikke har skikkelig skjeggvekst ? Gjelder det deg da? Du har bra goatee på bildet i hvert fall Men ja, synes litt synd på dem. Harle: i hvilke medier kan du tenke deg å jobbe etter evt. endt journalistutdanning? Endret 11. mars 2013 av Drue
Strange Doll Skrevet 12. mars 2013 #13529 Skrevet 12. mars 2013 Dolly: Rareste opplevelsen du har hatt med en kunde? Må være han som prøvde å sjekke opp BÅDE meg og hun jeg jobbet med... gikk fra den ene til den andre. Strange Doll: Hvorfor det nicket? Fordi jeg er en rar dukke Strange Doll: Hvor mange par sko har du? Rundt 18 Jelly: Får du påskeegg i påsken tror du? Singha: Drømmedag?
KristineS Skrevet 12. mars 2013 #13530 Skrevet 12. mars 2013 Kristine: Hva skal du i dag? Gårdagen(som var nå jeg fikk spørsmålet) ble tilbrakt med pakking for å dra tilbake til hybelen etter ei helg hjemme. Deretter en kort kafetur med ei venninne før jeg satte meg på hurtigbåten fra Kristiansund til Trondheim. Hadde jeg visst hvor dårlig jeg skulle bli etterhvert, og hvor kjip båtturen skulle bli hadde jeg nok blitt hos mamma og pappa noen dager til... Kristine: hvis du kunne forflytte deg til hvilket som helst sted i verden akkurat nå, hvor hadde du dratt? Lite spennende kanskje, men akkurat nå ligger jeg i senga nesten utslått av influensa. Så om jeg kunne kunne jeg gjerne tenkt meg å være hjemme hos mamma i stedet for alene på hybelen. Guybrush: Hvor langt nord, og hvor langt sør har du vært?
Jellybean78 Skrevet 12. mars 2013 #13531 Skrevet 12. mars 2013 Jelly: har du noen ord, uttrykk eller fraser som er "deg"? i så fall hva da? Tjaaa, er vel kanskje ett par trønderske uttrykk jeg kommer med ofte som...vetta faen og Heng itj på greip....typisk meg å lire av meg disse x antall ganger om dagen Jelly: Får du påskeegg i påsken tror du? Faktisk ja, mamma er flink til å kjøpe slikt til meg til tross for at jeg ikke akkurat er så ung lenger....eller i hennes øyne så er jeg vel alltid ett barn tror jeg.... Noz: Skulle AB-funksjonen vært avskaffet eller vært mye mer begrenset syns du? Guybrush: Hva kommer nicket ditt av? KristineS: Beste eventyrfilm?
Singha Skrevet 12. mars 2013 #13532 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Singha: Drømmedag? Drømmedag? Det må jo være at Mila Kunis banker helt uventet på døra, forførere meg og drar en prest opp av veska si for å gifte seg med meg uten å kreve særeie. Så spiller vi dataspill sammen i alle våre dager. Det er lov å drømme, er det ikke? Hedvig: Helaftens maraton med Harry Potter, Star Wars eller LotR? Endret 12. mars 2013 av Singha
Gjest NozMonster Skrevet 12. mars 2013 #13533 Skrevet 12. mars 2013 Noz: Skulle AB-funksjonen vært avskaffet eller vært mye mer begrenset syns du? nei vet du hva Jelly? Jeg synes faktisk at dette er en veldig vanskelig problemstilling.. AB-funksjonen blir så hyppig misbrukt at ja, jeg kunne gjerne tenkt meg å avskaffa hele greia! Men samtidig så er den grei å ha for medlemmer som er redd for å bli identifisert når de forteller om personlige ting, pinlige ting eller diverse problemer. Forumet kan muligens bli langt mer overfladisk uten AB funksjonen. Men det er disse idiotiske AB`ene som ødelegger både forumet og for andre AB`er.. Men en ting er sikkert, og det er at noe drastisk må gjøres.. loren: hva går du mest i på sommeren? (forsempel kjole, skjørt, piratbukse, linbukser, joggesko, sandaler ....) drua: Har noe fått deg til å le i dag? Hva?
Gjest Gunfreak Skrevet 12. mars 2013 #13534 Skrevet 12. mars 2013 Gunfreak: Åh nei! En nabo har klippet ned favorittbusken din i hagen. Han mente den forstyrret utsikten. Hva gjør du? 1) Bryter deg inn om natta og sørger for å klippe ned HAM mens han sover? 2) Setter deg ned på rumpa og godtar at yndlingsbusken din nå ser ut som skrukken til Harald Eia? 3) Klipper ned premierosene hans, mens han sjokkert ser på, samtidig som du brummer på med den syke "gale professor"-latteren du har øvd så mye på? 4) Tar firehjulstrekker'n du får låne av pappa og harver opp hele plenen hans med passelig assymetriske åttetall? Vel ingen av de hadde vært passende, klippe rosene kanskje, viss jeg vet han elsker dem som sine egne barn. Kanskje ha sex med kona hans og filme det, og vise det på stor skjerm til hele nabolaget. Men av de måtte jeg nok velge 2 da jeg egentlig ikke tror på hevn Jeg har ham 100%, og mor hans kommer på besøk når hun kan og det passer. Gunfreak: Hva er det siste du har kjøpt av disse figurene du samler på? Infanteri, artilleri og kavaleri til engelske borgerkrigen, har egentlig holdt meg unna den krigen, da jeg holder på med 30års krigen og de har samme våpen og taktikker, men disse figurene var så inihelvete råe at jeg bare måtte ha dem, så vips forsvant 1500kr. Bandit: Italiensk eller Chicago panpizza? Nozzy: kunne du tenke deg en st. bernard? Pene sko: har lyst på en ny dress, en jeg kan bruke sånn litt oftere enn den jeg bare har til spesielle annledinger, har du noen tips, til en ikke alt for dyr(men ikke dress mann dress?
Harlequin Skrevet 12. mars 2013 #13535 Skrevet 12. mars 2013 Harlequin: er det noen rød tråd som går igjen mellom de gutta/mannfolka du har vært tiltrukket av? Synes det hørtes ut som mange bra egenskaper, jeg! Men til spørsmålet. Hm... Det skal ikke mye til før jeg blir smått betatt, men for at jeg virkelig skal like noen er nok kravene litt annerledes. Jeg er veldig glad i folk som kan mye, både "skolekunnskap" (i den forstand at en er interessert i studiet sitt og skole, og kan mye om det), og trivia av alle mulige slag. Blir alltid begeistret når folk kan lære meg noe nytt! Ellers er jeg stor fan av de som får meg til å le, et lurt smil og glimt i øyet slår aldri feil. Ellers er jeg også en av de tilsynelatende overfladiske (...) som liker at gutter/menn er høyere enn meg, men dette er nok mye fordi jeg er høy selv. Og jeg innser nå at det her ble mer hva jeg egentlig liker enn de jeg har vært betatt av - men så har jeg ikke vært ordentlig betatt av mange, så det ble en grei liste allikevel Harle: i hvilke medier kan du tenke deg å jobbe etter evt. endt journalistutdanning? Hm... Nå har jeg jo bare søkt og er veldig usikker på om jeg kommer til å bytte, men. Tror det er veldig gøy å jobbe i radio, men det nåleøyet er jo relativt trangt. Generelt er jeg veldig nysgjerrig og glad i å skrive, så desken i en avis eller i et magasin hadde vært midt i blinken. Ikke for det, hadde også vært gøy å bli kjent med tv-produksjon, men tror jeg først og fremst trives best med penn og papir Singha: hva tenker du om flatpakker fra ikea? Er du typen som driter i bruksanvisning og slukøret må plukke den fram igjen 10 minutter senere, den som går rett på sak og får det unnagjort, eller simpelthen styrer du unna? Jellybean: den fineste og styggeste dialekten? StrangeDoll: hvilke småting gjør det gladest i hverdagen?
Gjest Bandit Skrevet 12. mars 2013 #13536 Skrevet 12. mars 2013 Bandit: 3 ting du må ha i kjøleskapet? Egg, epler (ja, jeg synes de er best i kjøleskapet), og salat. Bandit: barndommens største kjærlighetssorg? Det må ha vært Trine. Hun var et hode høyere enn meg. Mørkt hår og blå øyne. Og et herlig smil. Men hun tittet alle andre steder enn på meg. Bandit: Italiensk eller Chicago panpizza? Italiensk, helt klart. loren: Favorittskuespillerinne?
Pene sko... Skrevet 12. mars 2013 #13537 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Pene sko: klokker - yay or nay? Og hvis ja, hvilken stil/type foretrekker du? Yay, selvsagt. Jeg har ingen klar favoritt når det kommer til klokketyper, men dykkerklokker og maritime chronometere er ok. Klokken må være mekanisk. Jeg takler ikke quartz. Skal jeg først ut med noen tusen for en klokke, så vil jeg ha klassisk ingeniørkunst. Lærreim eller stållenke? Jeg liker begge deler, selv om stållenke er mest allsidig. Pene sko: har lyst på en ny dress, en jeg kan bruke sånn litt oftere enn den jeg bare har til spesielle annledinger, har du noen tips, til en ikke alt for dyr(men ikke dress mann dress? Jeg ville sett på om de hadde tilbud på noe fra Gieves & Hawkes på malfordoflondon. Gieves & Hawkes er et meget kjent merkenavn fra legendariske Savile Row. De er klassiske i snittet og fokuserer på å få frem brystkassen. De vil ha maskulinitet i sine dresser, men igjen må jeg påpeke at deres dresser har et klassisk snitt. Av andre merker kan du sjekke ut Hackett. Disse er både pene og moderne i snittet. Likeså gjelder dressene fra Oscar Jacobson. Både Hackett og Oscar Jacobson har en overkommelig pris. Ellers har vi jo klassiske Brooks Brothers. Men husk at du ikke kommer utenom en tur til skredderen. Ermene og bena må høyst sannsynlig legges opp, og leggene må kanskje sys inn litt. Gunfreak: Slips eller sløyfe? Endret 12. mars 2013 av Pene sko...
Gjest NozMonster Skrevet 12. mars 2013 #13538 Skrevet 12. mars 2013 Nozzy: kunne du tenke deg en st. bernard? Jaaaa! De er så store og myke at jeg (nesten) bokstavligtalt bare vil skviiiiise den ihjel! De veier jo en del mer enn meg da, og også en heeel del mer muskler enn meg, så det kan bli litt problematisk (kanskje) å gå tur enkelte ganger men.. gunfreak: hva er ditt favoritt museum/aktivitetssenter i oslo (evt norge) ? loren: Hva heter din kommende kjæreste hvis DU får bestemme?
KristineS Skrevet 12. mars 2013 #13539 Skrevet 12. mars 2013 KristineS: Beste eventyrfilm? Jeg liker veldig godt Indiana Jones-filmene. Med RotLA øverst på lista, og KotCS nederst. Hedvig: Siste konsert du var på?
Strange Doll Skrevet 12. mars 2013 #13540 Skrevet 12. mars 2013 Synes det hørtes ut som mange bra egenskaper, jeg! Men til spørsmålet. Hm... Det skal ikke mye til før jeg blir smått betatt, men for at jeg virkelig skal like noen er nok kravene litt annerledes. Jeg er veldig glad i folk som kan mye, både "skolekunnskap" (i den forstand at en er interessert i studiet sitt og skole, og kan mye om det), og trivia av alle mulige slag. Blir alltid begeistret når folk kan lære meg noe nytt! Ellers er jeg stor fan av de som får meg til å le, et lurt smil og glimt i øyet slår aldri feil. Ellers er jeg også en av de tilsynelatende overfladiske (...) som liker at gutter/menn er høyere enn meg, men dette er nok mye fordi jeg er høy selv. Og jeg innser nå at det her ble mer hva jeg egentlig liker enn de jeg har vært betatt av - men så har jeg ikke vært ordentlig betatt av mange, så det ble en grei liste allikevel Hm... Nå har jeg jo bare søkt og er veldig usikker på om jeg kommer til å bytte, men. Tror det er veldig gøy å jobbe i radio, men det nåleøyet er jo relativt trangt. Generelt er jeg veldig nysgjerrig og glad i å skrive, så desken i en avis eller i et magasin hadde vært midt i blinken. Ikke for det, hadde også vært gøy å bli kjent med tv-produksjon, men tror jeg først og fremst trives best med penn og papir Singha: hva tenker du om flatpakker fra ikea? Er du typen som driter i bruksanvisning og slukøret må plukke den fram igjen 10 minutter senere, den som går rett på sak og får det unnagjort, eller simpelthen styrer du unna? Jellybean: den fineste og styggeste dialekten? StrangeDoll: hvilke småting gjør det gladest i hverdagen? Lapper eller meldinger fra de jeg er glad i og smil fra folk jeg ikke kjenner! Jeg smiler alltid til folk, de må tro jeg er gal! Jelly: hvor er du om 10 år? Noz: hvordan ser drømmeleiligheten ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå