Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: hvilke interesser har du?

Her går veldig mye i fotball for tiden ettersom poden har slik en enorm interesse. Ellers må jeg si god mat og god drikke. Liker også å bruke kroppen litt, så trening og turer må vel også nevnes. Film og musikk er også interesser.

Bandit: seriøst? 39?

Ja, gammal gubbe! :omg:

loren: Hva får smilet på plass selv om du har en tøff morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boys gone wild special!

Bandit: tror du Spurs klarer å komme foran Gunners i år?

Padawan: er du flink til å bruke tanntråd?

Guybrush: veit exen (nå typen) til lillesiren om deg?

Gunfreak: hvem er du forelska i?

Sakone: hva var ord nummer 3, 7 og 11 i siste PM'en du fikk her på KG?

La sapato bonito (pene sko): er du virkelig den du utgir deg for å være?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: tror du Spurs klarer å komme foran Gunners i år?

Det Spurs. :ler: Neida, jeg har troen i år, faktisk. Men Spurs er Spurs, og det hadde heller ikke forundret meg om de raknet litt på slutten. Så lenge det blir Champions League-plass er jeg fornøyd.

padawan: Drømmebilen?

Skrevet

Guybrush: veit exen (nå typen) til lillesiren om deg?

Ja.

Guybrush: Kva er verst; ei dame som stinkar sveitte eller ei dame som stinkar parfyme?

Ehhh.....spørs hva du mener med svette. Om det er sånn gammel skikkelig ekkel svettelukt tror jeg nok at det er værre enn all verdens parfyme

Guybrush: Den greia eg hjalp deg med...er det noko som syner interesse?

Vi får jevnlig skryt for nynorske motiv :)

Guybrush: Noe minneverdig du har opplevd så langt i 2013?

Hmmm, folk man har blitt kjent med kanskje? Har ikke hatt noen kjempehøydare utover det iløpet av året hittill:)

Arabella: siden jeg skal nå ut på jakt for å skaffe meg en skikkelig søndagsmiddag (kebab), er spørsmålet: "yay or nay?" og hvis yey, hvilken er best?

Fysikeren: hva er den mest bruket appen på mobilen din?

Drue: hvorfor lurte du? Og hva tenker du om svaret?

Skrevet

Drue: hvorfor lurte du? Og hva tenker du om svaret?

Jeg digger ny-type-har-beef-med-en-annen-beiler-historier. Så ja, jeg likte svaret, men jeg kunne tenke meg at du utdypte litt. Har han f.eks. gitt siren kontaktforbud? Har han trua med å drepe deg? Det er sånt vi vil høre.

Arabella: hva synes du om skallede menn?

• Liker 1
Gjest loren
Skrevet

Loren: Leser du spørsmålene som er stile til andre her i tråden og svarene fra andre brukere i tråden her? eller scroller du deg nedover ti du ser ditt eget navn?

Det kommer an på.. og som regel an på dagsform :P Men jeg skumleser som regel de fleste svarene :)

Loren: hva blir det beste med denne helgen?

Jeg svarer litt sent, men det var å se igjen en av bestevenninnene mine som bor to timer unna, ikke sett henne siden før jul =\

Loren: ditt favorittfag på barneskolen?

Engelsk, alltid vært glad i det språket :)

loren: Hva får smilet på plass selv om du har en tøff morgen?

Uff, jeg føler meg så veldig kosemosemammaete når jeg sier det, men det er å snakke med minien min. Jeg står som regel opp 30 min før han og er egentlig seriøst veldig morgengretten, men når vi liksom har kommet oss litt i gang på morgenen sammen, så er det lite som kan gjøre dagen helt på trynet.

Dog, den dagen jeg forsov meg, punkterte på vei til jobb, og kom på jobb til en kaffemaskinkrise (Det er bare jeg av 90 ansatte som klarer å fikse dem uten å klikke på dem - stakkars kollegaene når jeg slutter :fnise: ), den dagen var det fint å få høre av adm. dir. at han synes jeg gjør en god jobb ;) Så.. komplimenter? ;P

Drue: Er det noe du har skrevet her på KG som du angrer på at du har skrevet?

Skrevet

Drue: Er det noe du har skrevet her på KG som du angrer på at du har skrevet?

Ja. Jeg har hatt noen kommentarer (som jeg ikke trenger å komme inn på) som ikke har falt helt i smak, og som jeg har sletta. Ja, og i tillegg er det noen andre greier. Hehe.

Faria: hva jobber du med, og hvor gammal er du?

Skrevet

dråpa: skal du se paradise, eller er du for kul for det?

Skrevet

dråpa: skal du se paradise, eller er du for kul for det?

Jeg er altfor kul. Paradise er søppel.

Noz: Har du noen gang hatt grått hår og forstår du deg på den trenden?

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet

Padawan: er du flink til å bruke tanntråd?

både under morgendusjen og kveldspussen. (i et forsøk på multitasking tar jeg morgenpussen og bruk av tanntråd under morgendusjen sammen med munnskyldevannet).

padawan: Drømmebilen?

Helt klart en klassisk Corvette.

Padawan: Kvafilm kunne du tenkt deg å spele i?

Så lenge jeg kunne vært en humanoid driude eller en krigerdverg hadde jeg vært med på det meste. :bolledeig:

Nei, si det. Jeg har aldri vært spesielt glad i alkohol. Hva var det som ga deg det inntrykket?

jeg synes du alltid har virket så distingvert og kultivert så jeg har sett for meg du har vært en jævel på kjøkkenet og en skikkelig vinkjenner.

S & P: Kjedet deg i hele dag eller var det kun på eftan i dag?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

S & P: Kjedet deg i hele dag eller var det kun på eftan i dag?

i heile dag

for eigentleg burde eg brukt tida på å skrive foreldresamtaler, men då er jo KG så mykje kjekkare....også er eg i eit møkkahumør, så.....

Lillelovely: sofa eller stressless?

Skrevet (endret)

Stjerner og planeter: Hvem har du minst tilfelles med på forumet? Nevn gjerne flere.

Endret av Evilposelos
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Har du noen gang hatt grått hår og forstår du deg på den trenden?

har aldri brydd meg om trender og visste ikke at det var en trend å ha grått hår.

men ja, jeg har hatt det før.

ikke som helfarge, men som elementer for spillens skyld.

til og med tilfeldige forbipasserende synes at det var stilig, fikk jeg høre hver dag :)

gunfreak: hvilken holllywood-skuespiller bør aldri aldri aldri få lov til å spille i en eneste film igjen?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg er student, men jobber også som selvstendig næringsdrivende.

Gunfreak: når var sist du hadde utløsning, og hvem tenkte du på?

10 minutter siden, tenkte på en kg bruker

Gunfreak: hvem er du forelska i?

Kanskje bittelitt tidlig å være forelska, men spør igjen om ikke så lenge.

gunfreak: hvilken holllywood-skuespiller bør aldri aldri aldri få lov til å spille i en eneste film igjen?

Tom Cruise, ikke bare bør han aldri få spille i noen flere filmer, men han bør ikke gå fritt rundt blant folk, da jeg tror han er ganske syk i hode og farlig.

Nozzy: samme spørsmål tilbake til eg.

Drue: Driver du med gloryhole?

Dreamdrops, ble du fornærmet over spørsmålet mitt i den andre tråden i general debat?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Hvem har du minst tilfelles med på forumet? Nevn gjerne flere.[/s

skal du ha namn?

det er to kvinnelege forumsbrukare som irriterar vettet av meg pga haldningar. dei er ikkje aktiv på snikk-snakk

ellers så har eg lite tilfelles med det som eg kaller barbiebimbodukker. jenter som er altfor opptatt av sminke, neglar, hår osb. også irriterar eg meg grøn på brukare som ved ein kva anledning skal kommentera kropp og kor mykje ein bør trena osb. når desse brukarane vert vaksne og har fått opplevd livts harde realitetar så vil dei innsjå at det er ting som er mykje viktigare enn det ytre.

også har eg lite tilfelles med dei som ser tv-seriar, les poppis bøker, vampyrgreie osv. men det betyr ikkje at eg mislikar dei.

eg er ei dame som ikkje føljer normene samfunne har lagt opp...

evilposeloes: korleis visste du at dette var dagen der eg kom til å utlevera min irritasjon rundt kg?

Skrevet

Harlequin: Kunne du data ein med harlequingensar?

Her er det mange forhold som spiller inn! Hadde resten av fyren vært ålreit, skulle jeg alltids stått over (les: gjemt) den ene genseren.

Harlequin: Gratulerer med dagen :blomst: Fått nokon fine gåver?

Tusen takk! :) Har fått penger til å kjøpe meg nye solbriller, bursdagskake og penger fra en tante, og bursdagsis (alternativ) kake av to gode venner da vi var ute sammen og spiste. Tror egentlig selskapet til sistnevnte var det beste!

Harlequin: Yndlingsbutikk?

Hm. En hesteutstyrsbutikk med godt utvalg kommer lett på førsteplassen, men det eksisterer dog ikke per i dag. Kunne svart en eller annen matbutikk for å være praktisk, men det er jo nokså kjedelig - Søstrene Grene, kanskje? Kan gå og kikke der en stund, mye finurlige og nyttige ting som nesten er gratis.

Daybreak: ditt beste minne fra hesteryggen?

Gunfreak: det kjipeste programmet som sendes på tv, er...?

Alkasil: din beste konsertopplevelse?

Evilposelos: hva irriterer deg mest i hverdagen av det du ser mennesker gjøre rundt deg daglig?

Skrevet

Jeg digger ny-type-har-beef-med-en-annen-beiler-historier. Så ja, jeg likte svaret, men jeg kunne tenke meg at du utdypte litt. Har han f.eks. gitt siren kontaktforbud? Har han trua med å drepe deg? Det er sånt vi vil høre.

hahaha, jeg tror han er en veldig rolig type gitt. Og nå bor vi jo ikke i samma by heller. Men brev og besøksforbud er nok innført.

Claudette: hvorfor akkurat det brukernavnet?

Kenzi: oppsummer helga di :)

Loren: snodigste/morsomste junior har gjort/sagt i det siste?

Skrevet

Daybreak: ditt beste minne fra hesteryggen?

Sikkert fleire, men eit av dei nyare var ein fellestur for ikkje mange vekene sidan med rideklubben kor vi hadde det ganske kjekt, samtlige hestar var gira så vi leika galoppløp på ei mark vi fann :) Den gjekk dog i oppoverbakke, så vart det skritt ned att, så galopp opp osv^^ Kjempeartig :) Veit ikkje om det er det beste,men beste av nyaste dato.

Kenzi: Kva type musikk likar du?

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg orker ikke å bla bakover, så beklager om jeg hopper over spørsmål.

Guybrush: har du noen spennende planer for 2013?

Loren: trives du som student, og har du lenge igjen?

Skrevet

Calavi: Har du et favorittsmykke (hvilket)?

Jeg har et hjerteanheng jeg er veldig glad i, men dette bruker jeg aldri for jeg er livredd for å miste det. Men av smykker jeg bruker så må det bli perlekjedet mitt :)

Calavi: hva synes du om litt rufsete bolleklipp på menn? Sånn her:

Elle026x_1213946297.jpg

Favorittsveisen er det nok ikke, men det kan absolutt være fint det :)

Daybreak: Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss?

Noz: Hva har du gjort i helgen?

Kristine: Har du et favorittplagg?

Bandit: Hva jobber du med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...