Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du spør feil mann. Det er svært sjeldent du ser meg med et vinglass i hånda.

Guybrush: på en skala fra 1-100, hvor god synes du selv at du er til å utføre cunnilingus? Hvis du skal gi tre tips til en nybegynner, hva vil det være?

Hmm, faktisk må jeg vel si at jeg føler at det der funker veldig bra - jeg nekter å tro at jeg har vært med så gode skuespillere :P 88-90? Det er alltid rom for forbedring vettu.

Aldri gå rett på, tirr, bygg opp stemninga, hør pusten hennes, se og føl kroppen hennes

Start rolig, etter overnevnte bruk lepper og tunge lett og rolig og la henne få tid til å virkelig kjenne før man fortsetter, øk evt tempo og hardhet etterhvert men igjen lytt til kroppen hennes og se hva hun liker - ingen er som kjent like

Vær litt vågal :P Utforsk ;)

Drue: kan du å danse?

Jellybean: beste og dårligset enkeltminne fra barndommen?

Skrevet

Hmm, faktisk må jeg vel si at jeg føler at det der funker veldig bra - jeg nekter å tro at jeg har vært med så gode skuespillere :P 88-90? Det er alltid rom for forbedring vettu.

Aldri gå rett på, tirr, bygg opp stemninga, hør pusten hennes, se og føl kroppen hennes

Start rolig, etter overnevnte bruk lepper og tunge lett og rolig og la henne få tid til å virkelig kjenne før man fortsetter, øk evt tempo og hardhet etterhvert men igjen lytt til kroppen hennes og se hva hun liker - ingen er som kjent like

Vær litt vågal :P Utforsk ;)

Drue: kan du å danse?

Takk for tips. Haha. Neida, jeg sitter på noen seriøse skills jeg også. Det hadde vært spennende med battle en dag.

Om jeg kan danse? Ja, det er klart.

Harle: tar du sol? hvis ja, hvor lenge om gangen?

Skrevet (endret)

jelly: hvem hadde du takket ja takk til å gå date med av KG-bejbsene?

Uff, liker ikke slike spm. hvor jeg må nevne brukere med navn, altså!

Å ta en uforpliktende kopp kaffe og skravle om løst og fast kunne jeg sikkert gjort med

nesten hvem som helst her inne, deg, Dolly, Daybreak, Stjerner, Loren, Maya og sikkert

flere til....slikt er jo bare sosialt og koselig syns jeg....

Om jeg skulle valgt noen å dra på en skikkelig date med så regner jeg med at du kanskje

greier å gjette deg til hvem....for å gi ett lite hint så er det en bruker som ikke er nevnt lengre

oppe, som driver å ignorerer meg og er dødelig fornærmet på meg inne i fjasetråden

;)

Jellybean: beste og dårligste enkeltminne fra barndommen?

Hmm.....du spør da så vanskelig...husker at jeg måtte pumpes på sykehuset fordi jeg hadde

stappet i meg masse slike frø ifra Gullregnbusker som vokste utenfor leiligheten vår engang

i Trondheim, not coool! :sad:

beste minne må vel være alle skøyerstrekene jeg og vennene mine fant på mens

jeg bodde i Trondheim, tror jeg.... :)

Dolly: Rareste opplevelsen du har hatt med en kunde?

Kenzi: Hva skal du i påska?

Guybrush: Noe minneverdig du har opplevd så langt i 2013?

Endret av Jellybean78
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: Hva er høyden din?

eg er 160 HØG

StjernePlaneter: Hvor er det deiligst å bli klødd?

Det må bli på leggen og på toppen av hovudet

Bandit: Dater du? singel? Er du like omgjengeleg i det verkelege livet som på KG?

Noz: Kva kunne du akseptert? ein av delane; at kjærasten er narkomen eller at han er alkoholikar?

Guybrush: Den greia eg hjalp deg med...er det noko som syner interesse?

Gjest Swarovski
Skrevet

swarowski: helsearbeider sier du? blir vi kolleger? .. hva jobber du innen?

Jeg foretrekker å være litt vag på akkurat det. Men du skal ikke se bort ifra at vi kan bli kollegaer nei :)

Swarovski: Det du venter på, er det en bil?

Hehe. Nei, jeg ventet på at Jack skulle komme hjem fra utlandet. Jeg bryr meg altfor lite om biler til å telle ned for når den eventuellt skulle blitt levert ;)

Swarovski: Liker du å svelge sæd?

Ehhh... Jeg foretrekker å svelge sjokolade :tongue:

Luna123: Hva er favorittmaten på en lørdag?

Daybreak: Hva er ditt mest damete trekk?

Noz: Hva er mest nødvendig: å farge håret hver 6.uke, eller å spise middag hver dag?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Ææææh! Jeg liker sminke, dyr og bøker så kunne tenkt meg noe innen dette. Men har ikke noe spesifikt yrke jeg kommer på.

Hva med dyretester? Da kan du kombinere alle tre. Haha. Sorry. Dårlig spøk.

• Liker 1
Gjest LilleLovely
Skrevet (endret)

LilleLovely: skjer det noe spennende i helga?

Kort fortalt: nei.. Bare besøk til foreldre og sånt i helga. Var ute med venner på onsdag og torsdag, så det er greit. Nå sitter jeg og prøver å utsette uunngåelig storrengjøring i leiligheten.

Bandit: hva brukte du frikvelden din på i går?

Edt: glemte å stille spørsmål tilbake;)

Endret av LilleLovely
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Kva kunne du akseptert? ein av delane; at kjærasten er narkomen eller at han er alkoholikar?

om jeg ville hatt pest eller kolera spør du?

eehm... jeg tror jeg må velge meg en narkoman jeg da.. Det er mindre støy og bråk med dem...

Noz: Hva er mest nødvendig: å farge håret hver 6.uke, eller å spise middag hver dag?

Å farge håret hver 6.uke faktisk.

Cindi: Liker du din egen personlighet ? (hvorfor/hvorfor ikke?)

Harequin: (Jeg har en ganske god hukommelse når det kommer til bursdager! såå...) Gratulerer så mye med dagen!! Hvordan tilbringes denne dagen? :danser:

Kristine: Hvillke materielle tinger som du har hjemme er mest betydningsfult/ av mest verdi for deg?

Anoia: Hva angrer du mest på å ha kjøpt noen gang?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Dater du? singel? Er du like omgjengeleg i det verkelege livet som på KG?

Jeg er singel, men er ikke fremmed for å date. Jeg er meg selv her inne, på godt og vondt, så det ville ikke dukke opp noen overraskelser i det levende liv, for å si det slik. :)

Bandit: hva brukte du frikvelden din på i går?

Jeg hadde verdens koseligste filmkveld. :bolledeig:

LilleLovely: Hva er det morsomste du noensinne har hatt det?

Noz: Dersom jeg skulle sett en animasjonsfilm. Hvilken måtte det bli?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Jeg er singel, men er ikke fremmed for å date. Jeg er meg selv her inne, på godt og vondt, så det ville ikke dukke opp noen overraskelser i det levende liv, for å si det slik. :)

Jeg hadde verdens koseligste filmkveld. :bolledeig:

LilleLovely: Hva er det morsomste du noensinne har hatt det?

Jazzå, med noen vi kjenner? ;)

Morsomste noensinne er enkel. Det var da vi laget spontant ABBA-disko på stranda på Zanzibar. Det var som i en film...alle satt og kjedet seg, så kom vi og fikk alle til å danse og det ble tidenes kveld. Kvelden endte i sjøen med morild og måneskinn. Turister, oss, masaier og lokale beachboys. Sukk.

Spørsmål til de som klarer å gjette:

Dette er utsikten fra kjøkkenvinduet mitt. Hvor bor jeg?

(Plagsomt at bildene snur seg når de lastes opp...sorry)

Gjest Bandit
Skrevet

Dette er utsikten fra kjøkkenvinduet mitt. Hvor bor jeg?

Sidelengsland?

Swarowski: Sist hørte låt?

Drue: Hva har du i lomma akkurat NÅ?

Skrevet (endret)

Drue: Hva har du i lomma akkurat NÅ?

En liten flik av noe plastikkembalasje. Det var alt

Bandit: hvilken øyenfarge hadde filmdaten din?

Lovely: hva jobber du med?

Endret av Drue
Skrevet

KristineS: Hva gjør du når du skal skjemme deg selv bort?

Da kjøper jeg meg alt det jeg har lyst på av godt, og lager gjerne en god middag jeg ikke unner meg så ofte. Også kombineres det gjerne med å slappe av på sofaen med en god film.

Kristine: Hvillke materielle tinger som du har hjemme er mest betydningsfult/ av mest verdi for deg?

Når jeg tenker etter er det to ting som jeg kommer på. Bunaden min med alt sølvet, og bøkene mine ^^,

Daybreak: Hva er alvorligste skaden du har fått av å holde på med hest?

Gjest LilleLovely
Skrevet (endret)

En liten flik av noe plastikk embalasje. Det var alt

Lovely: hva jobber du med?

Jeg jobber som havrådgiver med miljøbistand og andre marine ting.

Drue:hva jobber DU med?

Endret av LilleLovely
Skrevet

Harequin: (Jeg har en ganske god hukommelse når det kommer til bursdager! såå...) Gratulerer så mye med dagen!! Hvordan tilbringes denne dagen? :danser:

Oi, ikke verst, så hyggelig at du husket det! Tusen takk! Jeg har skuffende lite planer, ikke var jeg ute i går heller - tror jeg skal catche up med noen gode venner jeg ikke har sett på en stund, spise ute og prate skit - gleder meg allerede! Tar igjen feiringa neste helg da, skal feire at jeg endelig er gammel nok til å kjøpe min egen vodka... :mrgreen:

Harle: tar du sol? hvis ja, hvor lenge om gangen?

Nja, det er sjeldent - hender jeg får et kick om vinteren der jeg tenker "herregud, jeg kan faktisk ikke gå rundt å være så bleik", også tar jeg sol to ganger før det går et halvt år til neste gang. Og fordi jeg er livredd for å bli brent, blir det stort sett 15 min de få gangene jeg gjør det, haha...

Drue:din største guilty pleasure innenfor musikk, hvis du har noen?

LilleLovely: du sendes alene på en øde øy en måned. Utenom mat, hvilke tre ting ville du tatt med deg? Stjerner og planeter: det mest irriterende bitende insektet om sommeren?

Annonse
Skrevet

Stjerner og planeter: det mest irriterende bitende insektet om sommeren?

klegg! KLEGG!

eg kjem frå ein plass der det er mykje sauer noko som gjer at det er mykje klegg. og sjølvsagt er mitt blod deilig å suga.dei bit seg fast og har faen ikkje vett til å sleppa når dei vert slått til. Også er dei ekle når dei er slått til. møllete og hårete og porøse. klegg er det einaste insektet eg drep.

LilleLovely: Hender det at du blir møkklei KG?

Drue: Beste søndagsmiddag?

Padawan: Har du vore på date i det siste?

Gunny: Når hadde du sex sist?

Penesko: Fått deg dame?

KristineS: Ring eller smykke?

Noz: Svart eller brun kajal (eyeliner)?

Harlequin: Kunne du data ein med harlequingensar?

Bandit: Kva er det verste du veit på foreldresamtalar?

Swarowski: Det dyraste du har på soverommet?

Daybreak: Har du nokon gong hoppe frå ti-meteren?

Cindi: Å, eg er glad!! Kva duppeditt til babyen skal du absolutt ikkje ha?

Rskre: KOR E DU??!

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Har du vore på date i det siste?

det er et par uker siden sist.

Drue: hvorfor er ikke du et vin-menneske? Hadde absolutt det inntrykket.

Skrevet

Daybreak: Hva er ditt mest damete trekk?

Sei det :P Lurar på kva som er definert som dame no til dags :P at eg likar å gå i kjole kanskje? gjer det sjeldan dog^^

Daybreak: Hva er alvorligste skaden du har fått av å holde på med hest?

Eg har eigentleg ikkje hatt så alvorlege skadar, mest slike som vert bra att etter ei stund, men om du ser vekk i frå brot og brist, så er det den eg har i kneet som ikkje vert bra. Legane har enno ikkje funne utav det, og det er to år sidan. Kneet verkar veldig ofte, spesielt om eg belastar det. Fekk det ved at hesten sprang ut, bukka som F og daybreak stupte av og rett i brøytekanten med is og stein <3

Daybreak: Har du nokon gong hoppe frå ti-meteren?

Huff nei, aldri :P

Bandit: Kor gamal er du?

Stjerner: Di mest pinglete side?

Harlequin: Gratulerer med dagen :blomst: Fått nokon fine gåver?

Skrevet

Stjerner: Di mest pinglete side?

høgder. eg har høg høgdeskrekk...

Bandit: opp på ein fjelltopp eller lavt under vassflata?

Gjest Bandit
Skrevet

Det var da voldsomt så interessant en filmkveld kan være her inne på KG? :ler:

Bandit: Kva er det verste du veit på foreldresamtalar?

Det må vel være den tåpelige spenningen sånn like før. Det har ikke vært noe farlig så langt, så hvorfor skulle det være det akkurat nå? :ler:

Bandit: Kor gamal er du?

Jeg har rukket å bli 39 vintre.

Strange Doll: Hvorfor det nicket?

Daybreak: Hvilken er den beste sjokoladen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...