-lykke- Skrevet 29. januar 2013 #11981 Skrevet 29. januar 2013 -lykke-: Kor lenge har du vore singel? Snart 1 år lykke; hva er det kjekkeste du vet å gjøre sammen med barnet ditt? Alt som får henne til og le, og heldigvis sitter latteren løst Morsomste er vel å danse og løpe rundt i stua! Å synge sanger er også moro. Lykke: møtte du drømme mannen på en buss forige uke? Det spørsmålet der var sleipt Hva skal man svare på det? Helt klart drømmemannen for noen kvinner, men om det var min drømmemann er jeg usikker på Loren: Hva studerer du? Og er veldig kjedelig dette med at dere "faller litt utenfor", hadde du hatt 60% så hadde jo alt vært annerledes. Flink du er; stå på! Kenzi: Hva har du gjort i dag?
Jellybean78 Skrevet 29. januar 2013 #11982 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Jelly: Hvilke type klær trives du best i? Aha!......artig at du skulle stille akkurat dette spørsmålet Siren, for jeg vet ærlig talt ikke helt hva som har kommet over gamle Jelly de siste årene.... En av de største utgiftspostene mine den siste tiden er klær, jeg simpelthen elsker de, overdriver ikke når jeg sier at lidenskapen min for klær sikkert er minst like stor som de fleste jenter......om du ønsker klestips anngående litt atypiske kule merker og slikt som ikke er så voldsomt utbredt her i Norge så sitter jeg på masse kunnskap.... Syns det er morsomt å utfordre/sprite opp den kjedelige/lite inspirerte klesstilen/garderoben til norske menn som ofte består av sånn standard Levis jeans med t-skjorte/genser/flannells-skjorter.... Nå skal det sies at jeg bruker mye jeans og skjorter selv, men gjerne litt mer uvanlige merker som ikke er så mye utbredt her i Norge, innen skjorter og jeans liker jeg de som gjerne er av veldig god kvalitet med litt mer særegne trekk som litt uvanlige mønstre,farger,sømmer osv...... Fargene spiller jeg ofte bevisst på for å myke opp det visuelle bildet folk får av meg, ikke at det "trengs" å mykes opp eller no, men folk får ofte inntrykk av at jeg har tatt meg litt mer flid med å plukke meg ut klær og sitter da igjen med ett litt annet inntrykk enn av de som ikke bryr seg like mye....(spesiellt jenter/kvinner som er opptatte av klær selv legger merke til dette) Ingen jenter trenger å skjemmes/gi meg innføring i hvordan jeg skal kle meg jaffall (noz strikes again) noe som ofte er ett svakt punkt hos mange andre menn........ LilleSiren: Er du flink til å sette pris på livets små gleder (eks. god mat/godt selskap/god film) og ta vare på minnene av dette? (eller overser du dette litt for lett i hverdagens mas og stress?) Daybreak: Er du glad i å reise/se og oppleve ting? (Syns jeg leste at du var glad i friluftsliv en plass, så tenkte kanskje at det var en sammenheng) Stjerner: Er målformen en sentral del av din identitet syns du? Endret 29. januar 2013 av Jellybean78
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. januar 2013 #11983 Skrevet 29. januar 2013 Stjerner: Er målformen en sentral del av din identitet syns du? Ja, veldig. Og iallefall her på KG! Guybrush: Har du ei leken side? (ikkje på det seksuelle, altså)
Daybreak Skrevet 29. januar 2013 #11984 Skrevet 29. januar 2013 Aha!......artig at du skulle stille akkurat dette spørsmålet Siren, for jeg vet ærlig talt ikke helt hva som har kommet over gamle Jelly de siste årene.... En av de største utgiftspostene mine den siste tiden er klær, jeg simpelthen elsker de, overdriver ikke når jeg sier at lidenskapen min for klær sikkert er minst like stor som de fleste jenter......om du ønsker klestips anngående litt atypiske kule merker og slikt som ikke er så voldsomt utbredt her i Norge så sitter jeg på masse kunnskap.... Syns det er morsomt å utfordre/sprite opp den kjedelige/lite inspirerte klesstilen/garderoben til norske menn som ofte består av sånn standard Levis jeans med t-skjorte/genser/flannells-skjorter.... Nå skal det sies at jeg bruker mye jeans og skjorter selv, men gjerne litt mer uvanlige merker som ikke er så mye utbredt her i Norge, innen skjorter og jeans liker jeg de som gjerne er av veldig god kvalitet med litt mer særegne trekk som litt uvanlige mønstre,farger,sømmer osv...... Fargene spiller jeg ofte bevisst på for å myke opp det visuelle bildet folk får av meg, ikke at det "trengs" å mykes opp eller no, men folk får ofte inntrykk av at jeg har tatt meg litt mer flid med å plukke meg ut klær og sitter da igjen med ett litt annet inntrykk enn av de som ikke bryr seg like mye....(spesiellt jenter/kvinner som er opptatte av klær selv legger merke til dette) Ingen jenter trenger å skjemmes/gi meg innføring i hvordan jeg skal kle meg jaffall (noz strikes again) noe som ofte er ett svakt punkt hos mange andre menn........ LilleSiren: Er du flink til å sette pris på livets små gleder (eks. god mat/godt selskap/god film) og ta vare på minnene av dette? (eller overser du dette litt for lett i hverdagens mas og stress?) Daybreak: Er du glad i å reise/se og oppleve ting? (Syns jeg leste at du var glad i friluftsliv en plass, så tenkte kanskje at det var en sammenheng) Stjerner: Er målformen en sentral del av din identitet syns du? Ja,generelt sett er eg det. Kjem sjølvsagt an på også,er ikkje alle stadar eg vil til,men stort sett så likar eg det Lillesiren: Kor gamal er du?
Gjest Gunfreak Skrevet 29. januar 2013 #11985 Skrevet 29. januar 2013 Gunfreak; ønsker du deg barn? Ja, det har jeg vel. Gunfreak: Møtte du drømmedama på bussen i forrige uke? Tydligvis ikke Swarovski: fineste instrumentet? Maya: Flere barn eller flere hunder? Adele: spiser du altid frokost?
skruf Skrevet 29. januar 2013 #11986 Skrevet 29. januar 2013 Ja, det har jeg vel. Tydligvis ikke Maya: Flere barn eller flere hunder? Flere barn:) Gunfreak; Hva ville du ha gjort hvis du hadde hatt et ONS og du hadde fått en tlf noen uker etter om at du skulle bli far? Niennas; Hva er det ekleste du vet....virkelig det som får deg til å frike helt ut?
Kenzi Skrevet 29. januar 2013 #11987 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Kenzi: Hva har du gjort i dag? Vært på jobb og etterpå hatt besøk av søsteren min. MiiiiiiiLe: hvilke tre ting er et must å ha i tursekken? Sitteunderlag, vann og mat var det jeg kom på i full fart. Drue: Det du blir mest glad av? Adele: Shampoo eller balsam? Lykke: Beste barndomsminne? *glemte fet skrift* Endret 29. januar 2013 av Kenzi
Gjest Gunfreak Skrevet 29. januar 2013 #11988 Skrevet 29. januar 2013 Gunfreak; Hva ville du ha gjort hvis du hadde hatt et ONS og du hadde fått en tlf noen uker etter om at du skulle bli far? Den er vanskelig har tenkt på den teoretisk selv om sjangsen for at det skulle skje har vært latterlig liten alle disse årene og er vel det nå også. Kommer veldig ann på dama, jeg er ikke skikket til å ta vare på et annet menneske, jeg greier så vitt ta vare på meg selv, det første jeg tenker på er det økonomiske, er hun et fattig student blir det jo økonomisk vanseklig og jeg kan ikke hjelpe noe serlig. Og sjangsen er vel at gjør jeg en ONS gravid er hun nok en student, så klart kan jo ha flaks og hun er milliardær arving, men lite trolig. Hadde hun villet tatt abort ville jeg vel ikke stoppet henne av rene praktiske grunner, hadde hun beholdt barnet ville jeg ikke presset henne til abort, det er hennes valg, men jeg vet at hadde hun beholdt det, ville jeg vært del av livet til barnet i hvertfall, aner ikke hvordan det ville gå med økonomi og slikt, men ville gjort det. Maya: du sa jo at minstejenta bruker for mye klær, hunder bruker veldig like klær vet du, en fordel der. vil du fremdeles ha flere barn? Lykke: hund eller katt?
Gjest Swarovski Skrevet 29. januar 2013 #11989 Skrevet 29. januar 2013 Bring it on! Ohhh. Kamplysten. Kjemp for det du vil ha!! Du får spørre ho om bloggadressen, (eller ligger den i tråden her fremdeles? ) Så får vi et nytt KG par etterhvert, spesiellt siden Guybrush visstnok gir opp uten kamp Swarovski: Hvor ser du deg selv om fem år? Det er alltid litt vanskelig å svare på. Jeg vet ikke hvor jeg kommer til å bo, ikke engang hva jeg kommer til å gjøre. Men jeg håper at jeg er helt, helt frisk, og glad i livet mitt. Og er jeg ekstra heldig så deler jeg det med noen jeg elsker, og som elsker meg. Og jeg jobber med noe som gir meg glede. Swarovski: vet du noe jeg ikke vet ? "Alle" vet da at du flørter med Lillesiren. Spørsmålet er bare hvor seriøst det er. Men siden du ikke vil bekrefte det, så prøver jeg nå å sette opp lygekryss med ho i stedet for. Kanskje han er mer pratsom | Oi, takk for komplement!!(og kanskje spesielt siden jeg selv ikke er så veldig fornøyd med akkurat det bildet:P) Øynene dine lyser jo ut av det bildet der, så skjønner ikke hvorfor du er misfornøyd med det. Men akk, det er jo gjerne sånn man er. Ser negative ting med seg selv som ingen andre ser. Tydligvis ikke Swarovski: fineste instrumentet? Jaja, kanskje like greit. Da hadde jo kjærlighetslivet ditt blitt ENDA mer komplisert. Og det får da være grenser for hvor vanskelig man skal gjøre det for seg selv Fineste instrumentet...Har egentlig ikke noe favoritt. Kan jeg si orgel? meh: Gråter du ofte av filmer, i såfall hva var den siste du gråt av? NozMonster: Fryser du fremdeles like mye, eller har du fått varmen i deg og leiligheten? Guybrush: Er det greit at lygekryss overtar kurtiseringen av lillesiren?
skruf Skrevet 29. januar 2013 #11990 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Den er vanskelig har tenkt på den teoretisk selv om sjangsen for at det skulle skje har vært latterlig liten alle disse årene og er vel det nå også. Kommer veldig ann på dama, jeg er ikke skikket til å ta vare på et annet menneske, jeg greier så vitt ta vare på meg selv, det første jeg tenker på er det økonomiske, er hun et fattig student blir det jo økonomisk vanseklig og jeg kan ikke hjelpe noe serlig. Og sjangsen er vel at gjør jeg en ONS gravid er hun nok en student, så klart kan jo ha flaks og hun er milliardær arving, men lite trolig. Hadde hun villet tatt abort ville jeg vel ikke stoppet henne av rene praktiske grunner, hadde hun beholdt barnet ville jeg ikke presset henne til abort, det er hennes valg, men jeg vet at hadde hun beholdt det, ville jeg vært del av livet til barnet i hvertfall, aner ikke hvordan det ville gå med økonomi og slikt, men ville gjort det. Maya: du sa jo at minstejenta bruker for mye klær, hunder bruker veldig like klær vet du, en fordel der. vil du fremdeles ha flere barn? Tror hunden spiser mere enn minsten;)) Så det går nok opp i opp... Glad i barn jeg, håper på noen flere:) red; Glemte spm.... Noz; Er puddel drømmehunden din, eller var det en ren tilfeldighet? Endret 29. januar 2013 av maya76
-lykke- Skrevet 29. januar 2013 #11991 Skrevet 29. januar 2013 Lykke: Beste barndomsminne? Har svart på samme spørsmål tidligere; å sitte på fanget til mammaen min Lykke: hund eller katt? Jeg er dessverre allergisk, noe jeg synes er kjempe trist for jeg har alltid hatt lyst på en hund.. Gunfreak: Har du noen dyr? Padawan: Morsomste filmen du har sett?
Gjest padawan Skrevet 29. januar 2013 #11992 Skrevet 29. januar 2013 Padawan: Hva synes du om Ari Behn? Jeg snakker aldri snakke stygt om andre på nettet men for han gjør jeg et unntak. Han er en pompøs, selvbetatt og selvhøytidelig dust. Padawan: Hva er det du har bilde av, på avataren din? Det er deler av et lyssverd fra et Star Wars-spill. selv om det har en annen farge enn i vataren min kan du se en utgave av originalen her. Yme: hva hadde du til middag i dag?
SubHuman Skrevet 29. januar 2013 #11993 Skrevet 29. januar 2013 SubHuman: Er det din katt på profilbildet? Og i hvilken idrettsgren skulle du ønske at du var norges beste i? Skulle ønske det var det Hmm.. enten i pølsespising eller MMA. Swarkowski: Whats up? Maya76: Er du virkelig født i herrens år nittenhundre seks og sytti?
Gjest Gunfreak Skrevet 29. januar 2013 #11994 Skrevet 29. januar 2013 Gunfreak: Har du noen dyr? Har en familie hund som bor hos foreldrene mine, 14 år gammel halv lam og feit som bare det, men kjempe god. Ser henne minst en gang i uka. Lykke: har du sjekka om det er noe du kan ta for allergien din? SubHomosapiens; hva ser du på tv nå om dagen?
Gjest NozMonster Skrevet 29. januar 2013 #11995 Skrevet 29. januar 2013 NozMonster: sur eller søt godteri? det har kommet så utrolig mye godteri på markedet etter sist jeg spiste godteri, så jeg er langt ifra oppdatert. Jeg ville nok gått for den søte varianten.. Nozzy: liker du 80talls pop? yesssss! Noz: Anser du deg selv som introvert eller ekstrovert? ekstrovert! uten tvil.. Noz: Er du flink med penger? ja, flinkere enn de aller fleste jeg kjenner.. men jeg har ikke så veldig mye valg for å si det mildt Lillesiren: du som er så flink og god på mat, pleier du å bruke like mye tid og ressurser på matlagingen om du skal spise alene som når du skal lage til noen?
-lykke- Skrevet 29. januar 2013 #11996 Skrevet 29. januar 2013 Har en familie hund som bor hos foreldrene mine, 14 år gammel halv lam og feit som bare det, men kjempe god. Ser henne minst en gang i uka. Lykke: har du sjekka om det er noe du kan ta for allergien din? Hun hørtes god ut Ja, men jeg har ganske så kraftig allergi så jeg kan rett og slett ikke få meg noe kjæledyr. Reagerer til og med en del på disse som er såkalte allergivennlige. Sakone: Hvordan opplevde du KG-treffet? Var det det første du var på?
Gjest Drue Skrevet 29. januar 2013 #11997 Skrevet 29. januar 2013 Drue: Det du blir mest glad av? Adele: Shampoo eller balsam? Lykke: Beste barndomsminne? *glemte fet skrift* Flink! Svaret: Det kan være så mangt. Jeg synes det er veldig hyggelig å lage mat for kjæresten min. Blir alltid glad av å se henne like det hun får servert. Så den siste måneden mens jeg har hatt ferie, og hun har vært opptatt med studier, så har det helt klart vært moro å skjemme henne litt bort med god mat når hun kommer sliten hjem Kenzi: fortell om sist gang du var sjalu? Norah: synes du det er pinlig når folk begynner å synge andrestemme på bursdagssangen?
Gjest NozMonster Skrevet 29. januar 2013 #11998 Skrevet 29. januar 2013 NozMonster: Fryser du fremdeles like mye, eller har du fått varmen i deg og leiligheten? nei altså... det er jo vinter forsatt da... mai blir nok en greiere måned sånn sett. Noz; Er puddel drømmehunden din, eller var det en ren tilfeldighet? tilfeldig.. eneste kriteriet var at den ikke røyter.. loren: har du fått tak i barnevakt til treffet?
Gjest Drue Skrevet 29. januar 2013 #11999 Skrevet 29. januar 2013 Faen folkens, grattis med 600 sider med pisspreik! padawan: kan du spille gitar? Uansett, si du skal imponere ei dame med en gitar, hvilken sang spiller og synger du? Hvis du ikke kan spille, hvilken sang hadde du spilt hvis du hadde skillsa?
Gjest padawan Skrevet 29. januar 2013 #12000 Skrevet 29. januar 2013 padawan: kan du spille gitar? Uansett, si du skal imponere ei dame med en gitar, hvilken sang spiller og synger du? Hvis du ikke kan spille, hvilken sang hadde du spilt hvis du hadde skillsa? eneste gangen jeg har prøvd å spille gitar var i musikkundervisning i 5. klasse(?) på barneskolen og det begynner å bli et par år siden. Skulle jeg prøvd å imponere en dame med gitarspilling ville jeg nok prøvd å spilt noe som Rodrigo y Gabriela har laget. er en sang jeg antageligvis hadde øvd mye på hvis jeg skulle lære meg å spille gitar så hvis jeg skal dra frem en sang må der nesten bli den. Drue: kan du spille noen instrumenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå