Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11921 Skrevet 28. januar 2013 Ery: beste tvserie? Akutten NozMonster: sur eller søt godteri?
Gjest Gunfreak Skrevet 28. januar 2013 #11922 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Gunfreak: Hva er det fineste komplementet du har fått så langt fra det motsatte kjønn:)? Vel det var en viss kjempe pen dame som sa hun hadde sett på et viss bilde av meg flere ganger, noe jeg syns var veldig fint. Har fått enda finere komplimenter med de er litt personlige. Nozzy: liker du 80talls pop? Siren: liker du hvitløk? krydder? smør? osv? Endret 28. januar 2013 av Gunfreak
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11924 Skrevet 28. januar 2013 (endret) I trøndelag heter det ikke "billig" om man sikter til å ikke tåle å drikke mye Drue: værste hobby/idrett du har blitt dratt med på iløpet av ditt liv? Det heter det ikke på østlandet heller. Hun refererte bare til Nozs historie Svaret på spm ditt må bli speideren. Lederen der hata meg. Eneste utlendingen, og jeg kunne ikke fader vår. Jeg mima bare. Ingen av barna skjønte det, men jeg visste at hun hadde gjennomskua meg, og jeg skamma meg over det. loren: når var sist du kasta opp og hvorfor gjorde du det? Endret 28. januar 2013 av Drue
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2013 #11925 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Jack: Hva må man gjøre i Narvik om man er der? Om vinteren - herje i slalombakken, få med seg vinterfest-uka. Om sommeren - dykke, se midnattsol-jævelskapet fra fjellet, gå tur innover Rombakken. hele året - hilse på han der dødsdeilige bajasen med lastebilene. Jack: beste one hit wonder? og Calavi: beste videoen ever på youtube Endret 28. januar 2013 av JackCrews
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 28. januar 2013 #11926 Skrevet 28. januar 2013 Calavi: Fortell om din første kjærlighet? Jeg møtte han da jeg var ganske ung. Det sa ikke "pang" for min del med en gang, tok litt tid, men han ble relativt fort forelsket. Vi levde vidt forskjellige liv, og det var mye misforståelser i starten, men det ordnet seg og vi fikk det veldig fint sammen. Han er en kjempesnill gutt som jeg har hatt det mye gøy med. Det viste seg at vi ikke var ment for hverandre, men jeg er glad for tiden vi hadde sammen og er fortsatt glad i han lygekryss: Hvor mange seriøse forhold har du hatt? Meh: Har du noen fobier? Lillesiren: Når var du sist full?
Gjest Lillesiren Skrevet 28. januar 2013 #11927 Skrevet 28. januar 2013 Lillesiren: hva er det kjedeligste samtaleemnet? Kremt! du har oversett forrige spørsmålet mitt joh! Sære samtaletema jeg har null kunnskap om..Husker en fra miljøet på gløs hadde en fascinasjon for..ekorn..Elsket ekorn, alle dens vaner etc. og kunne usannsynlig mye om ekorn..Vel, jeg klarte å styre min begeistring.. lillesiren: er du dyktig med kniv? Hehe, har vel ikke noen imponerende teknikker enda helt ærlig, men det kommer kanskje=) Lillesiren: hvor bor du da? Bergen:) Lillesiren Har du noen gang blitt oppriktig lei deg av en kg tråd? Hehe, nei. Blitt provosert da, nesten så svetten pipler Siren: liker du hvitløk? krydder? smør? osv? Ja, ja, ja og sansynligvis ja:) Calavi: Driver du med noen form for aktivitet/sport? loren: Har du noen småsære vaner?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 28. januar 2013 #11928 Skrevet 28. januar 2013 Calavi: beste videoen ever på youtube Jeg kan ikke skryte på meg at jeg er særlig mye på youtube, og om jeg så er der så hører jeg på musikk. Jeg kunne så klart ha postet en video med en sang fra favorittartisten, men det blir litt for kjedelig etter som det kun blir sangen med et stillbilde Derfor velger jeg denne. Rett og slett fordi jeg alltid ler av den, men jeg er sikker på at det er veldig mye annet som er mye bedre.. Calavi: Driver du med noen form for aktivitet/sport? Nei, ikke nå lenger. Jeg spilte fotball i mange år, men da jeg startet på vgs måtte jeg gi meg pga kneskade. Hadde det ikke vært for den, så hadde jeg nok spilt litt fotball enda, synes det er veldig gøy. Gunfreak: Hvilken tegneseriefigur er din favoritt?
lygekryss Skrevet 28. januar 2013 #11929 Skrevet 28. januar 2013 lygekryss: Hvor mange seriøse forhold har du hatt? Det er avhengig av hva du ser på som et seriøst forhold. Hvis man bor med noen eller har vært kjærester i lengre tid, så er nok det ganske seriøst. I så fall er svaret null. Jeg har ikke funnet henne enda, men jeg har det heller ikke travelt. Lillesiren: Hvor gammel er du?
Gjest Lillesiren Skrevet 28. januar 2013 #11930 Skrevet 28. januar 2013 Lillesiren: Når var du sist full? Det er ganske lenge siden egentlig, Drikker meg ikke spesielt/veldig full lenger, da fulle Lillesiren er særdeles lite sjarmerende:P Lillesiren: Hvor gammel er du? 25:) -lykke-: Hva gjør deg lykkelig? Lygekryss: Du nevnte at vi kunne tippe yrket og du ville bekrefte. Jeg går for fysioterapaut, brenner tampen;)? Noz: Anser du deg selv som introvert eller ekstrovert? Svarowski: Hva er din mest maskuline side? Norah: Er du bevisst på hvilke klær du handler, at klærne er sydd av folk med gode arbeidsvilkår?
-lykke- Skrevet 28. januar 2013 #11931 Skrevet 28. januar 2013 -lykke-: Hva gjør deg lykkelig? Først og fremst datteren min Å reise gjør meg også ganske lykkelig. Og så liker jeg å føle at jeg tilfører noe positivt inn i andres liv; at jeg bidrar litt til en annens lykke. Annemor: Hva får deg til å tenne på alle plugger?
Gjest norah Skrevet 28. januar 2013 #11932 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Norah: Er du bevisst på hvilke klær du handler, at klærne er sydd av folk med gode arbeidsvilkår? Ja og nei, jeg unngår HM - men det er jo ikke helt "riktig" at de er verstingene i bransjen, da de fleste store er verstinger. Men HM er jo absolutt blant dem ja. Lav pris er generelt ikke noe jeg applauderer - det er jo årsaken til de dårlige arbeidsvilkårene. Jeg kjøper f.eks aldri bruktklær da jeg omtrent aldri passer snittet, og kjøper heller aldri klær på typisk "økologisk rettferdige butikker" da jeg ikke liker stilen. Det burde jeg jo strengt tatt sett forbi, men jeg lar smak og behag komme litt før i rekka - dessverre. Så jeg synder ved å gå på Zara og andre mindre, avogtil dyrere butikker - og typisk jeans fra Bikbok/carlings osv som sikkert har masse skittent mel i posen og drøssevis av brudd på menneskerettighetene. Then again så har jeg også Iphone(verste mobil mulig å ha, helt sykt hvor uetisk det er faktisk - og selv om jeg ikke var klar over det når jeg kjøpte den er jeg siker på jeg kjøper samme merke når jeg skal ha ny..... :S) og diamant i gifteringen. Så her snakker vi ikke total etisk og rettferdig økologisk kjøttfri livsstil, nei. Mer at jeg unngår de tingene som er enkelt å unngå, som er "det verste av det verste". Prøver å se etter hvilke tiltak som har størst effekt og prioritere dem. Drue: Finnes det spørsmål du synes går over intimgrensen å spørre om? Endret 28. januar 2013 av norah
Gjest Gunfreak Skrevet 28. januar 2013 #11933 Skrevet 28. januar 2013 Gunfreak: Møtte du lykke? Møtt og møtt, jeg stirra på henne på bussen også viste det seg at hun kjente meg igjen fra kg, uten å si det, fikk ikke vite det før hun skrev det på kg. Gunfreak: Hvilken tegneseriefigur er din favoritt? Hm, viss du mener gode gammle tegne serier, så er det Onkel skure, viss du mener sånn facy super helt saker, så er det the punisher. Calavi: hva med deg? loren: spiser du for mye junk når du studerer?
-lykke- Skrevet 28. januar 2013 #11934 Skrevet 28. januar 2013 Gunfreak: Hvor var du på vei fra og til den dagen jeg så deg? Om du husker det, da
Guybrush Skrevet 28. januar 2013 #11935 Skrevet 28. januar 2013 Norah: er det noe som får deg til å rødme ?
SubHuman Skrevet 29. januar 2013 #11936 Skrevet 29. januar 2013 (endret) norah: hvem er den/de mest inspirerende personen(e) for deg? -Politisk og filosofisk Endret 29. januar 2013 av SubHuman
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 29. januar 2013 #11937 Skrevet 29. januar 2013 . Calavi: hva med deg? Snoopy Kristine: Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen?
Gjest padawan Skrevet 29. januar 2013 #11938 Skrevet 29. januar 2013 Møtt og møtt, jeg stirra på henne på bussen også viste det seg at hun kjente meg igjen fra kg, uten å si det, fikk ikke vite det før hun skrev det på kg. Var ikke det litt kjipt å få vite det i ettertid?
Gjest Swarovski Skrevet 29. januar 2013 #11939 Skrevet 29. januar 2013 Så komplisert at det ikke passer å snakke om det på et forum. Swarovski: Ser du på grey's anatomy? Så komplisert altså Jeg så på det i en sesong eller to. Generellt sett elsker jeg sykehusserier. Men det begynner å bli en stund siden tv'en ble kastet ut av huset, så lite grey's på meg nå. Og det fenget ikke nok til at jeg gidder å laste ned eller kjøpe den. Svarowski: Hva er din mest maskuline side? Tja, hva er maskulint i disse metroseksuelle dager? At jeg er flink i matte? At jeg ikke er drama queen? At jeg fint kan gå ut uten sminke? At jeg er utdannet byggingeniør? At jeg hater shopping,( men elsker nettshopping)? At jeg hater stasj og pynteting til huset? Er visst mye å velge mellom Swarovski: Du har lovt meg at jeg skal få Pizza. Når får jeg det? Jeg blir helt sprø av å ikke huske dette. Yme: Når lovet jeg deg pizza? Drue: Hvis du hadde hatt en utdanning som du visste ville vært svært etterspurt og stort behov for i "hjemlandet" ditt, ville du dratt ned dit? Jack: Siden du elsker å analysere. Hvordan ville du beskrive meg? (karakteren, ikke utseende ) SubHuman: Er det din katt på profilbildet? Og i hvilken idrettsgren skulle du ønske at du var norges beste i? -lykke- : Møtte du drømmemannen i går?
Gjest annemor30 Skrevet 29. januar 2013 #11940 Skrevet 29. januar 2013 Først og fremst datteren min Å reise gjør meg også ganske lykkelig. Og så liker jeg å føle at jeg tilfører noe positivt inn i andres liv; at jeg bidrar litt til en annens lykke. Annemor: Hva får deg til å tenne på alle plugger? uærlighet. GUYBRUSH: hva ville gledet deg mest av en flaske vin eller rose bukett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå