Cindi Skrevet 28. januar 2013 #11841 Skrevet 28. januar 2013 Cindi: har du brukt den brudekjolen mer enn en gang? Jeg "brukte den" i butikken da jeg var på tilpasning med sydamen to ganger. Skulle gjerne brukt den igjen. Har aldri følt meg mer som en prinsesse enn i den kjolen. Den var magisk, og helt perfekt for meg. Alt jeg har drømt om. Synd man ikke kan bruke den hver bryllupsdag. Cindi: Liker du musikaler? Nei. Jeg eeeeelsker musikaler! Og opera! Løøv it! Cindi: Dere vurderer vel ikke.......å flytte utenombys? Det er mer aktuelt enn det noensinne har vært... Vi har èn siste utvei i forhold til boliglån, hvis ikke det går i orden så må vi flytte til enten en av nabokommunene eller så flytter vi helt til der foreldrene mine bor. Det vil ta en del år å spare nok til å legge ut for egenkapitalen selv, så det vil ikke lønne seg for oss å leie her. Da er det bedre at vi starter med å bo et annet sted, og flytter tilbake når vi har opparbeidet oss nok kapital til å få råd til noe her. Noz: Hvordan ble helgen din? Yme: Skal du på treff igjen neste uke?
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11842 Skrevet 28. januar 2013 EryMax: Hvordan er du og lille My like? Hmm høylytt,rappkjeftig,rampete osv Karpuzi: samler du fortsatt på nøkkelringer?
Daybreak Skrevet 28. januar 2013 #11843 Skrevet 28. januar 2013 Det er kjekt, OG det er mye arbeid. Jeg bruker minst en time per dag kun på å moderere, og jeg har ikke en av de verste rommene en gang. Men selv om det er mye styr, og jeg er lei av og til, så koser jeg meg mye også. Man danner jo et bilde av aktive brukere, og du minner meg ikke om en fyr som kunne "bare være samboere" Jeg vet at mange mener at rekesalat og pølse passer sammen som hånd i hanske, og at man kan ikke spise det ene uten det andre, men personlig så er ikke jeg så glad i rekesalat. Usikker. Enten er det de ørten runketrådene, eller så er det de trådene som engasjerer og vokser seg 14 sider lang på 12 timer. Daybreak: Hva er verdens beste frokost? Drue: Synes du pølse og rekesalat er en god kombo? Yme: Når skal du spandere pizza,taco og kake-kveld på meg? Karpuzi: Hva er du mest stolt over i livet ditt? Det må vere heimebaka brød, som framleis er lunka,med brunost og sirup. Også lunka rundstykker med honning på Noz: Kva var den siste gode gjerninga du gjorde mot nokon?
Niennas Skrevet 28. januar 2013 #11844 Skrevet 28. januar 2013 Erymax: Liker du disney? I så fall, hvem er din favorittfigur? Cindi: La meg bare først si at jeg synes mellomrommet mellom tennene dine er skikkelig sexy! Men har du noen gang tenkt på å forandre det? (Jeg håper ikke du tar dette feil ) Drue: Sender du og mottar du mange MMS? Jack: Hvorfor har du hatt så mange nick? Og har du nå funnet et som du er fornøyd med?
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11845 Skrevet 28. januar 2013 Erymax: Liker du disney? I så fall, hvem er din favorittfigur? Jeg elsker Disney, jeg er jo vokst opp med Disney og Mummtrollet. Min favorittfigur i Disney er vel Pocahontas eller Meeko. Daybreak: Samler du på noe?
Daybreak Skrevet 28. januar 2013 #11846 Skrevet 28. januar 2013 Jeg elsker Disney, jeg er jo vokst opp med Disney og Mummtrollet. Min favorittfigur i Disney er vel Pocahontas eller Meeko. Daybreak: Samler du på noe? Ja,samlar på mykje rart. Før så samla eg på alt frå blyantar til viskelêr og serviettar. Har også ei fin samling av gamle Donald og Wendy-blader. Byrja også ein gong i tida å samle på sølvskeier. Sikkert meir og,som eg ikkje kjem på i farta. Erymax: Er du flink å teikne? Jelly: Korleis er utsjånaden til draumekvinna?
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11847 Skrevet 28. januar 2013 Erymax: Er du flink å teikne? Nei Lille-pus: Hvor mange katter har du?
HedvigR Skrevet 28. januar 2013 #11848 Skrevet 28. januar 2013 Cindi: Hvilken er din favorittmusikal?
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11849 Skrevet 28. januar 2013 Drue: Sender du og mottar du mange MMS? Sjeldent. Lykke: har du blitt kalt milf før?
Gjest padawan Skrevet 28. januar 2013 #11850 Skrevet 28. januar 2013 Nå er jeg nysgjerrig på hvordan Lykke ser ut.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 28. januar 2013 #11851 Skrevet 28. januar 2013 Calavi: Liker du kokebøker? Ja, det gjør jeg. Kan ikke skryte på meg at jeg har en hel haug liggende, men jeg har noen. Jeg synes det å lage mat et dritkjedelig, og når jeg tidligere har vært alene en dag så dropper jeg heller å spise enn å stå å kokkelere... Nå som jeg skal bo alene så funker jo ikke det, så nå må jeg starte å lage "ordentlig" mat. Jeg kan hvis jeg vil. Calavi: Det mest romantiske du har opplevd? Jeg tror nok det må bli da jeg var på date med eksen. Det er vel ca halvannet år siden eller så. Vi hadde vært ute å spist og tatt oss noen glass vin. Da vi kom hjem satt vi på litt musikk. Vi liker samme type musikk, og vi hadde samme favorittartist. Musikken kom på og vi ble stående å danse midt i leiligheten. Det høres jo dritcheesy ut, og det var det på mange måter og, men jeg fikk han aldri med på roligdans ellers, så det ble ganske spesielt etter så mange år. Han var ikke superromantisk, men jeg sitter igjen med mange gode minner calavi: fortell om en skikkelig mislykkket nyttårsaften... Nyttåraften for snart seks år siden. Jeg var da 17 og jeg og to venninner skulle på fest. I utgangspunktet skulle vi kjenne en hel haug med folk der, men det hadde tydeligvis blitt forandring i planene, og vi endte opp med å sitte med masse halvkriminelle karer på over 25. Vi var dritnervøse, og bestemte oss for å dra. Hun ene venninnen min kranglet med sin daværende kjæreste, og vi dro ned for å møte han da han absolutt skulle ha noe alkohol av henne. Han endte opp med å lage en himla scene midt på jernbane t-banestasjon. Skrek, bannet og svertet og slang med leppa til alt og alle. Vi bestemte oss etter en times tid med tull, at vi skulle dra opp til utsikten der vi bodde og se på rakettene. Der klikket det enda mer for gutten og det ble så ille at vi til slutt bare måtte dra hjem. Venninnen min tok med seg typen og han ble visst liggende å grine på badegulvet hennes i et par timer. Jeg og venninne nr 2, satt i pysjen klokken halv ett og spiste godteri... Dette er en av mange, og ikke den verste en gang, det er bare den korteste og gjenfortelle. Har vel aldri hatt en vellykket nyttårsaften om du ser bort i fra årets, men jeg har null forventninger til dagen, og blir ikke lenger skuffet. Det går opp og ned, men selvsagt går det bedre Takk som spør, begge to! Det er godt høre Er absolutt naturlig at det går litt i bølger i starten ja, med en gang det skjer så kan det jo være litt vanskelig å ta inn det hele inn over seg også. Men det blir heldigvis bra med tiden. Bare å sende meg en PM om det er noe Noz: Hvordan feiret du din forrige bursdag? Jack: Hva er bakgrunnen for brukernvanet ditt på youtube? Erymax: Tenker jeg skal se en film i kveld, har du noen anbefaling? Jeg er rimelig altetende når det kommer til film! Niennas: Hva har du gjort i helgen? Cindi: Da du valgte ut brudekjolen din, var det "kjærlighet ved første blikk" eller gikk du gjennom et prosess der du til slutt endte opp med kjolen? (Den er jo heelt nydelig, og jeg skjønner godt du følte deg som en prinsesse. Kan tenke meg du var en supervakker brud!)
Gjest Lillesiren Skrevet 28. januar 2013 #11852 Skrevet 28. januar 2013 Lillesiren: Kva serverar du når du er på sjekkaren? (utanom deg sjølv, sjølvsagt...) Biff av noe slag, enten biffgryten min(den har jeg fått veldig god respons på) eller biff med rødvinssaus,soppstuing og f.eks smørstekte grønnsaker. Evt. sellerirotpurè(smaker utrolig digg!). Lillesiren: hvor mange forhold har du bak deg? Hm..Litt vanskelig spm, hatt noe diffuse saker tidligere, men går for ett=) Lillesiren: Om jeg ikke husker feil har du scampi som anbefaling på matbloggen din(eller; du har iallefall nevnt det i oppskrift). Med tanke på at scampiindustrien har store miljømessige og sosiale utfordringer - og at "ødelegging av mangroveskogene og korallrev, utpining av fiskeressurser, barnearbeid og alvorlige brudd på menneskerettighetene er de mest alvorlige utfordringene knyttet til den moderne rekeindustrien."(kilde; grønn hverdag) - pleier du - eller kommer du til å kjøpe selv& anbefale bærekraftig scampi på bloggen din(som visstnok fåes kjøpt på ICA men er litt dyrere)? Skal ærlig innrømme at jeg ikke har gjort det sålangt.. Visste ikke at det sto så ille til helt ærlig. Men, skal få endret innlegget litt da, informere om ICA scampien:) Men spiser veldig sjeldent scampi i det hele tatt da, bare så det er sagt,heh:) Lillesiren: vi er på USA-tur, 5 uker på måfå, hva MÅ sjekkes ut/prøves? Øverst på planen står hvertfall roadtrip:D Ellers står NY med alt det innebærer(dvs shopping:P) på planen, Walmart(bare fordi det er så USAsk ), middagsbespising på Eleven Madison Park og..Ja, hva mer Guybrush? Lillesiren: .... såååh... hvor mange/hvem fra KG har du klina med? Hehe, tatt i betrakting at jeg kun har møtt èn irl her KG, så er det hvertfall ikke så mange potensielle kandidater;) Lillesiren: Får du ofte inspirasjon til retter når du er på restauranter? Og spør du da kokken om du kan få oppskriften? Ja, ofte! Men våger aldri å spørre etter oppskriften nei:P Spesielt ikke dersom jeg spiser ute her i Norge. Nei Lillesiren: Hva er livretten din? Vanskelig å velge èn, men Tikka Masala kanskje:)? Drue: Har du en blogg:)? Daybreak: Lager du mye mat fra bunnen av? Niennas: Hva savner du mest ved tenårene dine? 1
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11853 Skrevet 28. januar 2013 Erymax: Tenker jeg skal se en film i kveld, har du noen anbefaling? Jeg er rimelig altetende når det kommer til film! Stekte Grønne Tomater(Fried green tomatoes) den handler om det å være mørkhudet i USA på 30-tallet blant annet. Utrolig bra og koselig film. padawan:Hva synes du om at Disney skal lage en ny Star Wars film?
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11854 Skrevet 28. januar 2013 Drue: Har du en blogg:)? Hehehe, nei, jeg har nok ikke det, men det hadde kanskje vært gøy å starte en. Niennas: har du blitt kalt milf?
Gjest Gunfreak Skrevet 28. januar 2013 #11855 Skrevet 28. januar 2013 Nå har du hoppet over spørsmålet mitt 2 ganger drue!
Gjest padawan Skrevet 28. januar 2013 #11856 Skrevet 28. januar 2013 padawan:Hva synes du om at Disney skal lage en ny Star Wars film? med tanke på hvordan ep. I-III var så kan det ikke bli verre. Er dog spennende at J.J. Abrahams skal regissere den første filmen. liker også Fried green tomatoes. Har den hjemme i filmsamlingen.
Niennas Skrevet 28. januar 2013 #11857 Skrevet 28. januar 2013 Nå har du hoppet over spørsmålet mitt 2 ganger drue! Vel, du hoppet over mitt spørsmål også! ikke kast stein i glasshus Niennas: har du blitt kalt milf? Joda, men ingen har vært seriøse når de har sagt det Niennas: Hva savner du mest ved tenårene dine? Friheten. At jeg kunne bare stikke hvor jeg ville, når jeg ville, og bli borte hele natta. Niennas: Hva har du gjort i helgen? Ingenting spennende. På lørdag var jeg på dobbeldate, bowlet og spilte biljard (og jeg sugde bigtime. Til og med med gjerder på bowlinga så sugde jeg!) ___ Gunfreak: ER DU SUR FORDI JEG HELLER VILLE KOSE PÅ PENE SKO SIN MAGE ISTEDET FOR DIN? Calavi: Fortell om din første kjærlighet?
Gjest padawan Skrevet 28. januar 2013 #11858 Skrevet 28. januar 2013 Joda, men ingen har vært seriøse når de har sagt det pic or it didnt happen. ;P
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11859 Skrevet 28. januar 2013 pic or it didnt happen. ;P Gidder du lese retningslinjene eller? Gun: kom med dem. Guy: pleier du og siren å snakke mye om kg når dere møtes?
Daybreak Skrevet 28. januar 2013 #11860 Skrevet 28. januar 2013 Biff av noe slag, enten biffgryten min(den har jeg fått veldig god respons på ) eller biff med rødvinssaus,soppstuing og f.eks smørstekte grønnsaker. Evt. sellerirotpurè(smaker utrolig digg!). Hm..Litt vanskelig spm, hatt noe diffuse saker tidligere, men går for ett=) Skal ærlig innrømme at jeg ikke har gjort det sålangt.. Visste ikke at det sto så ille til helt ærlig. Men, skal få endret innlegget litt da, informere om ICA scampien:) Men spiser veldig sjeldent scampi i det hele tatt da, bare så det er sagt,heh:) Øverst på planen står hvertfall roadtrip:D Ellers står NY med alt det innebærer(dvs shopping:P) på planen, Walmart(bare fordi det er så USAsk ), middagsbespising på Eleven Madison Park og..Ja, hva mer Guybrush? Hehe, tatt i betrakting at jeg kun har møtt èn irl her KG, så er det hvertfall ikke så mange potensielle kandidater;) Ja, ofte! Men våger aldri å spørre etter oppskriften nei:P Spesielt ikke dersom jeg spiser ute her i Norge. Vanskelig å velge èn, men Tikka Masala kanskje:)? Drue: Har du en blogg:)? Daybreak: Lager du mye mat fra bunnen av? Niennas: Hva savner du mest ved tenårene dine? Nei,det gjer eg nok ikkje Guybrush: Har du nokon sjeldne talent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå