TheHairyToothfairy Skrevet 26. januar 2013 #11702 Skrevet 26. januar 2013 Jack: kan du gi meg link en sang jeg burde høre på? Jeg skal gi deg link til en sang jeg nettopp snakket med Giacomo om på telefon-maskinen. Den handler jo nesten litt om meg. Tekola: fornøyd med ny-sjarken? ^^ Hedvig: hvilken bok har du på nattbordet ditt nå?
Gjest Drue Skrevet 26. januar 2013 #11703 Skrevet 26. januar 2013 Hmm.. Troor jeg oftest får høre at jeg har et fint og smittende smil, og det er jo helt fantastisk å høre. Glad for det! Du har jo et utrolig pent smil da Mellomrom mellom tennene er megahot! Drue; kan du noe håndarbeid? Jeg baker på høyt nivå. Teller det? Drue: planar for sommarferien? Nei, ikke enda. Må se an hvordan det blir med jobb framover. Spennende tider Drue: Kvar i verda ættar du frå? Et sted i midtøsten Rskre: er det deg på bildet? loren: har du mange matchende undertøyssett eller setter du det stort sett sammen helt tilfeldig?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2013 #11704 Skrevet 26. januar 2013 Rskre: Kva vert du provosert av?
Rskre Skrevet 26. januar 2013 #11705 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Rskre: Kva vert du provosert av? Riksmålsforbundet!!!!! (det er eigentleg berre ein mobbeorganisasjon). Skuleelevar som vel vekk nynorsk på gymnaset!!! Endret 26. januar 2013 av Rskre
Gjest Drue Skrevet 26. januar 2013 #11706 Skrevet 26. januar 2013 Rskre: Kva vert du provosert av? Jeg liker at vi avhører rskre kristine: klipper kjæresten din deg i nakken / luggen hvis du spør ham om det?
Rskre Skrevet 26. januar 2013 #11707 Skrevet 26. januar 2013 Rskre: er det deg på bildet? Nei, det er han Ragnvald Skrede! Du som studerar nordisk lyt ha skjøn på slikt.
Gjest Drue Skrevet 26. januar 2013 #11708 Skrevet 26. januar 2013 Riksmålsforbundet!!!!! (det er eigentleg berre ein mobbeorganisasjon). Skuleelevar som vel vekk nynorsk på gymnaset!!! Men nå er det på tide at du leser retningslinjene, gammern. Guybrush: du som har så bra hår, bruker du lue om vinteren?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2013 #11709 Skrevet 26. januar 2013 Rskre: korleis "oppdaga" du kvinneguiden?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2013 #11710 Skrevet 26. januar 2013 Jeg liker at vi avhører rskre tenkte å smi medan jernet var varmt....
Rskre Skrevet 26. januar 2013 #11711 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Rskre: korleis "oppdaga" du kvinneguiden? Kjerringa mi var aktiv her, så blussa Øygard-saka opp og ho ville ikkje at eg skulle nytta hennar brukar når eg skreiv. Endret 26. januar 2013 av Rskre
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2013 #11712 Skrevet 26. januar 2013 Kjerringa mi var aktiv her, så blussa Øygard-saka opp og ho ville ikkje at eg skulle nytta hennar brukar når eg skreiv. har du trua på at han er uskuldig? Drue: Gjer eg ein god nok jobb?
Gjest Drue Skrevet 26. januar 2013 #11713 Skrevet 26. januar 2013 har du trua på at han er uskuldig? Drue: Gjer eg ein god nok jobb? Nei, dere suger begge to, og jeg begynner å bli forbanna. lykke: beskriv en bra mannerumpe.
Rskre Skrevet 26. januar 2013 #11714 Skrevet 26. januar 2013 (endret) har du trua på at han er uskuldig? Drue: Gjer eg ein god nok jobb? No kjem eg sikkert til å få ei kraftig skjennepreike eller to, men eg kjenner meg framleis overtydd om at han er uskuldig i kjønnsleg samkvem. Endret 26. januar 2013 av Rskre
Gjest Animula Skrevet 26. januar 2013 #11716 Skrevet 26. januar 2013 No får eg truleg ikkje sove i natt av di eg kjem til å tenkje på øksemordarar........ Farnesina: Har du doktorgradskompetanse innan kunst? Nei det har jeg ikke, men en gang var det planen. Pene sko: Har du bodd i Italia? I tilfelle, hvor og hvorfor? Adrianah: Hvordan kjenner du til kjekkasen Hadrian? Jack: Hva synger du mest til når du kjører?
Rskre Skrevet 27. januar 2013 #11717 Skrevet 27. januar 2013 Eg har møtt Brian Sewell eit par gongar i selskapleg lag, men han verka noko eksentrisk. Diskuterte mellom anna Nicolas Poussin med han, som Blunt hadde spesialisert seg på.
KristineS Skrevet 27. januar 2013 #11718 Skrevet 27. januar 2013 kristine: klipper kjæresten din deg i nakken / luggen hvis du spør ham om det? Hmm. Ikke sikker på om jeg skjønte helt hva du lurte på, men tenker du som i gå løs på håret mitt med saks? Isåfall hadde han sikkert svart ja om jeg hadde spurt, men tror ikke jeg tar sjangsen på det Det får holde at jeg går løs på håret hans med hårklippemaskina med jevne mellomrom. Rskre: Kva for ord frå det nynorske målføre tykkjer du mest om? Og kvifor? (Huff. Eg bli forvirra av meg sjølv når eg vekslar mellom å skriva bokmål og nynorsk. Kanskje eg skulle ha freista å berre skriva nynorsk ei tid) Karpuzi: Kva for syslar inneheld kvardagen din for augneblikket?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. januar 2013 #11719 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jack: Hva synger du mest til når du kjører? hahaha, det er egentlig temmelig mye, det! jeg spiller mye musikk, og jeg kan finne på å jodle med på det meste. alt fra rock til country. men her er en video av en tulling som er ute og koser seg med country, cadillac og coca-cola. du hører han synger litt i bakgrunnen. enjoy! ^^ http://www.youtube.com/watch?v=_zqQIM4diOE loren: gir du meg en sang å lytte på i natten? Endret 27. januar 2013 av JackCrews
skruf Skrevet 27. januar 2013 #11720 Skrevet 27. januar 2013 hahaha, det er egentlig temmelig mye, det! jeg spiller mye musikk, og jeg kan finne på å jodle med på det meste. alt fra rock til country. men her er en video av en tulling som er ute og koser seg med country, cadillac og coca-cola. du hører han synger litt i bakgrunnen. enjoy! ^^ loren: gir du meg en sang å lytte på i natten? Jeg tar meg den frihet; 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå