Gjest Gjest_Calavi Skrevet 25. januar 2013 #11621 Skrevet 25. januar 2013 Calavi: har du noen gang vært "den andre kvinnen"? (dvs. at du har vært med noen som er i et forhold). Jeg har aldri vært sammen med noen som har hatt kjæreste, nei. Men jeg ble på en måte "den andre kvinnen" ufrivillig for noen år siden. Ble god venn med en kollega på jobben. Absolutt ikke min type, og selv om vi var veldig forskjellige så kom vi godt overens. Det gikk ikke mange månedene før jeg skjønte at han hadde fått følelser for meg, og hans kjæreste hadde tydeligvis fattet mistanke. Jeg kan være litt naiv noen ganger og tok ikke signalene, da hadde jeg holdt meg unna. Jeg hadde jo selv kjæreste og ville på ingen måte innlede noe forhold. Jeg fikk en lang melding av kjæresten hans og jeg trakk meg helt unna. Han byttet jobb og jeg har såvidt pratet med han siden. Calavi: beste spriten? Jeg drikker sjelden sprit, og om så er så blir det som regel i drinker... Jeg er veldig glad i mojito og stravberry/rasberry daquiri, så da må jeg si rom! så var det meg og deg, jeg hadde glemt denne - takk for påminnelsen Jo, bare hyggelig. Og takk for utfyllende svar! Dreamdrops: Forstår jeg at du har blitt singel? Har du hatt en ok uke? Drue: Kan du fortelle om sist du var nervøs? Arabella: Hvor mange bryllup og begravelser har du vært i? Noz: Kan du fortelle noe om deg selv du aldri har nevt på kg før?
Minya Skrevet 26. januar 2013 #11622 Skrevet 26. januar 2013 Minya: Verste sjekketrikset noen har prøvd på deg? Helt ærlig så husker jeg ikke det aller verste lenger. Det var så hysterisk dårlig og teit at jeg holdt på å dø på meg av latter, men jeg kan ikke for mitt bare liv huske hva fyren sa. Jack; Sykeste drømmen du har hatt?
Gjest EryMax Skrevet 26. januar 2013 #11623 Skrevet 26. januar 2013 Til alle: Er denne tråden kun for dem som er med i klikken som henger her? 3
Yme Skrevet 26. januar 2013 #11624 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Til alle: Er denne tråden kun for dem som er med i klikken som henger her? Er det noe vits å spørre folk som ikke er i tråden? Tror du man hadde fått svar om man gjorde det? Jeg har gjort det et par ganger, og søprajs søprajs, ikkeno svar, fordi de ikke er i tråden! Rofl: Har du spilt XCOM? Edit: Hvordan i all verden fikk jeg til det der? Det blei jo link til brukerprofilen Endret 26. januar 2013 av Yme 2
Guybrush Skrevet 26. januar 2013 #11625 Skrevet 26. januar 2013 erymax: hvorfor svarer du ikke på mange av spørsmålene du har fått her i tråden? 1
Gjest EryMax Skrevet 26. januar 2013 #11626 Skrevet 26. januar 2013 erymax: hvorfor svarer du ikke på mange av spørsmålene du har fått her i tråden? Fordi det ikke er enkelt å følge med når det blir for mange sider på kort tid. Guybrush: Synes du det er lett å svare på alle?
skruf Skrevet 26. januar 2013 #11627 Skrevet 26. januar 2013 Jeg var her før, men meldte meg litt ut.... Dog; gi meg noen spm så er jeg her igjen:)
Gjest EryMax Skrevet 26. januar 2013 #11628 Skrevet 26. januar 2013 Maya76: Om du måtte velge en hunderase utenom Berner Sennen, hvilken rase hadde du valgt?
skruf Skrevet 26. januar 2013 #11629 Skrevet 26. januar 2013 Jeg hadde valgt en Boviuer:) Ery; Verden hadde gått under der du bor, du må velge en ny by. Hvor ville du bodd, og hvorfor?
Gjest EryMax Skrevet 26. januar 2013 #11630 Skrevet 26. januar 2013 Jeg hadde valgt en Boviuer:) Ery; Verden hadde gått under der du bor, du må velge en ny by. Hvor ville du bodd, og hvorfor? Stavern, fordi det er en fin by å de har lengre sommer enn vi har her oppe i nord. Gunfreak: Hvis du hadde måttet velge mellom å bo i Sverige eller i Danmark hva hadde du valgt?
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2013 #11631 Skrevet 26. januar 2013 Yme: tegnet noe mer i det siste? Erymax, har du dyr?
Gjest EryMax Skrevet 26. januar 2013 #11632 Skrevet 26. januar 2013 Yme: tegnet noe mer i det siste? Erymax, har du dyr? Nei jeg har ikke dyr, men er jevnlig i kontakt med katter og hund. Mortem: Hva er ditt favoritt dyr?
Gjest badeand1 Skrevet 26. januar 2013 #11633 Skrevet 26. januar 2013 Nei jeg har ikke dyr, men er jevnlig i kontakt med katter og hund. Mortem: Hva er ditt favoritt dyr? Vanskelig spørsmål.. Ørn, delfin, tiger, hund.. Umulig å velge en. Noz, tok du bilde av deg selv på den store giraffen den gangen? ^^ Maya76: Ble forføringen av mannen vellykket?
Niennas Skrevet 26. januar 2013 #11634 Skrevet 26. januar 2013 Niennas: hvordan ligger Mister Niennas ann med eksamen? ... oooog! hehehee... Jeg oppdaga at han, han store og tøffe mannen din, har en koselig kjæreste-tatovering Har du også det montro? Mister Niennas skulle nok kanskje ha brukt tiden sin bedre, tror jeg. Det går nok greit, men han er mye stressa for tiden( og småsur ), og det tror jeg kunne vært unngått hvis han hadde f.eks. lest så mye som deg . Og ja, vi har matchende kjærestetatoveringer Eneste forskjellen er at der han har nøkkel har jeg et hjerte med nøkkelhull. Han ser kanskje stor og tøff ut, men er en skikkelig godklump. Niennas: voks eller høvel? Begge deler. Niennas: får du makt rus når du sletter innlegg, får du ideer om verdenes herredømme og invasjon av Frankrike? Bare når jeg sletter dine innlegg, spesielt de jeg vet du blir sint for at jeg sletter Gunfreak: Synes du det er kjipt å bli moderert? Calavi: Liker du kokebøker? Erymax: Hvor lenge har du vært opptatt av barneutstyr?
skruf Skrevet 26. januar 2013 #11635 Skrevet 26. januar 2013 Vanskelig spørsmål.. Ørn, delfin, tiger, hund.. Umulig å velge en. Maya76: Ble forføringen av mannen vellykket? Nope! Han sov godt gitt! Men, ikke i morges Ery; Du har bare 100kr, som skal rekke til mat og drikke i ei uke.....hva blir menyen?
skruf Skrevet 26. januar 2013 #11637 Skrevet 26. januar 2013 Maya76: Har du barn? Ja, 2stk jenter:) annemor; Hund eller katt? Gunfreak; Du får 50 000kr, og de er øremerket ferie. Hvor går turen, og hva vil du gjøre der?
Gjest annemor30 Skrevet 26. januar 2013 #11638 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Ja, 2stk jenter:) annemor; Hund eller katt? Gunfreak; Du får 50 000kr, og de er øremerket ferie. Hvor går turen, og hva vil du gjøre der? Hund;) Niennas: Fisk eller kjøtt til middag? Endret 26. januar 2013 av annemor30
Jellybean78 Skrevet 26. januar 2013 #11639 Skrevet 26. januar 2013 Jelly: Hva blir best med denne helgen? Å slippe skole.....livet mitt dreier seg uinteressant nok, stort sett om skole disse dager, men jeg slipper ikke unna div lekser og prøvelesing til neste uke likevel Jelly: Har du sett lengre enn sesong 3? Jepp, sett hele greia, så langt iallefall....begynnte å se serien allerede da første sesong kom ut..... Vil du at jeg skal spoile litt for deg? Hvem som lever og hvem som dør foreks? En liten funfact er at det er en rekke kjendiser ifra virkeligheten som "popper" opp i små roller her og der....Happy, den sosiopatiske fyren med alle tattisene er ett real-life medlem av Hells Angels....Medlemmet i fengsel som heter Otto, er skaperen av serien Kurt Sutter.....Sonny Barger, "gudfaren" bak Hells Angels dukker også opp i en kort opptreden, Danny Trejo er med en del...kjent ifra en rekke Rodriguez/Tarantino filmer.. og ikke minst Jimmy Smiths, sist sett som stram advokat ifra 90-talls serien Lov og Rett i LA Jelly: Bruce eller Sylvester eller Arnold? Sylvester tar glatt hele kaka for min del....Han har faktisk ett reelt skuespillertalent som skinner gjennom i flere av hans filmer, men for mange som ikke vet bedre så er han "den dumme muskelbunten" som spillte i Rocky og Rambo.... Ett eksempel på talentet hans ser du i filmen Copland hvor han spiller en veldig utypisk rolle i lag med legender som Robert De Niro og Harvey Keitel....og tro det eller ei, gjør en like god innsats som noen av de.....For ikke å snakke om den første Rocky filmen, en av mine personlige topp 5 filmer noensinne....og jeg har sett MYYYE film, den filmen er basert på ett manus Sly skrev selv og regelrett KREVDE å få spille hovedrollen i.....stikk i strid med ønskene til filmselskapene som sponset den.....og surprise,surprise...den vinner Oskar for beste film i 1976. Det som er litt trist er at Sly er en god skuespiller, men har tatt veldig mange dumme rollevalg i løpet av karrieren sin, og blitt typecastet av studioene som følge...... Jelly: Rimmer du? Hehehe....er dette ett spørsmål for en dannet dame/hengiven småbarnsmor å stille da Stjerner? Jeg kan si såpass mye at jeg syns baken til en jente er definitivt den mest sexy delen av kroppen hennes, og blir aldri lei av å smugtitte/fantasere om de,så..... Maya76: Om du måtte velge mellom hunden og mannen en dag, hva hadde du valgt? Noz: Hadde du lagt partylivet på hylla om den rette mannen hadde dukket opp? (og slått deg til ro) LilleSiren: Har du bestemt deg for hvilken jobb du ønsket av de 2 aktuelle? Calavi: Det mest romantiske du har opplevd? Jack: Om du fikk sett ett valgfritt band/artist opptre (uansett omstendighetene) hvem hadde du valgt? Stjerneplanet: Kunne du hatt ett forhold til noen av mennene på serien SOA? (vel vitende om at de er yrkeskriminelle alle sammen)
TheHairyToothfairy Skrevet 26. januar 2013 #11640 Skrevet 26. januar 2013 Jack: Om du fikk sett ett valgfritt band/artist opptre (uansett omstendighetene) hvem hadde du valgt? Om vi kunne fobigått at bandmedlemmer var døde, at de rett og slett fremdeles var her - så hadde jeg gitt mye for å se INXS med Michael Hutchence på scenen. Av de mer oppnåelige artistene, så ønsker jeg meg en konsert med Dropkick Murphy's. (forøvrig veldig enig med svaret ditt om Sylvester! en utrolig undervurdert skuespiller, jeg elsket ham i Get Carter) loren: er du impulsiv? fortell om det mest impulsive du har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå