Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. januar 2013 #11601 Skrevet 25. januar 2013 Dreamdrops: sjangse for at vi får se mer av rompa di på møte 7. februar? Ikke som jeg har noen store planer om nei Cindi: Lyst å poste et bilde av den flotteste kjolen du har?
Cindi Skrevet 25. januar 2013 #11602 Skrevet 25. januar 2013 Jeg er ikke noz, men jeg bor langt unna mye av de folkene jeg er glad i, så om du vil ha noen å snakke med som vet litt om hvordan det er å ha hjemlengsel og føle at det stedet man bor på er no orntli dritt, så kan du sende meg en pm. (Så kan noz få komme med godord om Bærum, jeg kjenner for lite til kommunen ) .. (også veit jeg noe om det med å ikke nå egenkapitalmål, når skal en enslig forsørger skaffe 200.000 liksom?) Gode loren! tja, dette forstår jeg virkelig lite av Cindi..Såsant planene deres ikke er å kjøpe dere en gigavilla til mange millioner så prøv dere i en annen bank. jeg kjenner flere som har kjøpt seg leilighet alene i bærum med mindre startkapital enn det dere har.. Og sist men ikke minst, så tror jeg at du kan få det mye bedre av å innta et par-tre-fem øl i morgen Hvis man skal kjøpe en leilighet med to soverom i bærum må man belage seg på å betale mellom 2,5 og 3 mill, alt ettersom hvor i bærum og standard. For å få så mye i lån må man ha 450 000 i egenkapital. Det har vi ikke. Vi er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna. Så nytter ikke å snakke med en annen bank. Vi måtte søke om finansiering av egenkapitalen gjennom husbanken, og fikk nei. Har søkt to ganger nå, med to ulike utgangspunkt, og fikk nei begge gangene. Så... Vi får ikke lån. Og det er helt urealistisk at vi skal klare å spare 400 000 i løpet av de nærmeste årene. Innen vi får spart opp det, så er det jo brått ikke lengre 400 000 man trenger, men kanskje 600 000. Så vi kommer jo aldri i mål. Og for å ikke snakke om hvor urealistisk det vil være for oss å få fellesbarn hvis vi skal kunne spare for å komme inn på boligmarkedet. Jeg hater dette. Dreamdrops: Hva syntes du om hun jenta med det lange håret som måtte synge to sanger i idol i dag?
Cindi Skrevet 25. januar 2013 #11603 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Cindi: Lyst å poste et bilde av den flotteste kjolen du har? Klart! =) Har sensurert ansiktene våre da. loren: Hvordan ser det ut i drømmene dine når du fantaserer om et nytt sted å bo? Endret 28. januar 2013 av Cindi 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. januar 2013 #11604 Skrevet 25. januar 2013 Jax Teller ifra Sons of Anarchy tok dette veldig på kornet i en episode hvor han sa at "det som skiller gutter ifra menn....er at gutter vender innover og søker etter å tilfredsstille sine egne egoistiske behov.... mens menn vender utover og prøver sitt aller, aller beste å tilfredsstille behovene til de han bryr seg om" (flere som titter den serien serru) Stjerneplanet: Hva mener du er dine 3 beste sider? 1. Bryr meg vanvittig om andre! 2. God sjølvtillit 3. Ei god mor som heldt barnet i seg Jelly: Har du sett lengre enn sesong 3? Gunny: matematikk eller naturfag? Niennas: bart eller skjegg?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. januar 2013 #11605 Skrevet 25. januar 2013 Dreamdrops: Hva syntes du om hun jenta med det lange håret som måtte synge to sanger i idol i dag? Jeg synes hun hørtes ut som alle andre jentestemmer nå for tiden. I tillegg til at THE BEACH BOYS SINE SANGER IKKE SKAL SYNGES SOM EN JÆVL* BEYONCE SANG! Sånn, nå fikk jeg det ut Klart! =) Har sensurert ansiktene våre da. Tenkte nok at det var brudekjolen som kom til å dukke opp. Veldig vakker kjole! Gunfreak: Noe du ikke klarer deg uten?
Gjest Gunfreak Skrevet 25. januar 2013 #11606 Skrevet 25. januar 2013 gunfreak: har du noen (seriøse) tanker om å ta utdanning? isåfall hva tenker du at du har lyst til å ta? Ja veldig seriøse planer, greier ikke velge mellom biologi eller historie, så må vel ta begge og se hvor jeg havner hen. Gunfreak: Favorittfilm? (begrunn) Die Hard. hvorfor? beste action filmen laget! Bruce er og blir den beste action helten, Gunny: matematikk eller naturfag? Siden jeg en 5åring kan mer matte enn meg, så er jo valget enkelt naturfag! Stjerner: samme til deg tilbake til det! Nozzy: er det en farge du ikke har farget håret i? Jelly: Bruce eller Sylvester eller Arnold? Dreamdrops: vært i kristiansand dyrepark?
Gjest Gunfreak Skrevet 25. januar 2013 #11607 Skrevet 25. januar 2013 Gunfreak: Noe du ikke klarer deg uten? Cola(zero) Har jeg lite penger prioriterer jeg cola over mat for å si det slik. Cindi: har du brukt den brudekjolen mer enn en gang?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. januar 2013 #11608 Skrevet 25. januar 2013 Stjerner: samme til deg tilbake til det! Naturfag på topp og matematikk som ein god nr 2 Dreamdrops: Du må reise femti mil pga ei alvorleg sak, startar du å kjøre med ein gong eller bestill du flybillett dagen etterpå? Gunny: HAr du ein teori på Hitler sin fasinasjon for analsex? Jelly: Rimmer du?
Pene sko... Skrevet 25. januar 2013 #11609 Skrevet 25. januar 2013 Pene Sko: Hva er dine planer i helgen? Har egentlig ingen konkrete planer. Skal kanskje på byen i morgen, men er usikker. Synes byen er lite spennende i grunnen. Gunfreak: Tør du avsløre ditt mest sårbare øyeblikk i ditt liv så langt?
Niennas Skrevet 25. januar 2013 #11610 Skrevet 25. januar 2013 niennas: fortell en kjedelig funfact om deg selv det var kjedelig å stryke på oppkjøringa første gang. Niennas: hvilke billigprodukter pleier du å kjøpe? Kjøper generelt lite billigprodukter, men kjøper firstprice q-tips og firstpricebleier. Niennas:Hva er det morsomste du gjør sammen med barnet ditt? Dette synes jeg var et vanskelig spørsmål! Jeg liker når vi leser bøker, og hun forstår historien. Som når personene vasker håret, og hun stryker hendene sine over hodet. Ellers er det veldig morsomt å ake Niennas: Hvilken hunderase synes du er penest? Er generelt ikke noe hundemenneske, men har alltid hatt lyst på mops.... Men vil vel kanskje ikke påstå at det er den fineste hunderasen jeg har sett Niennas: bart eller skjegg? Skjegg, gjerne helskjegg! (dog ikke 10 cm langt). Hår på en generell basis = thumbs up! Stjerner og planeter: Hvorfor er ikke nicket ditt på nynorsk? loren: Mest praktiske du eier? Cindi: Liker du musikaler? Noz: Leser du mye til eksamen for tiden? Pene sko: Fineste stedet i verden?
Adele Skrevet 25. januar 2013 #11611 Skrevet 25. januar 2013 Etter å ha bladd igjennom noe som kjennes ut som 50 sider, håper jeg at jeg har fått med alle spørsmål, og beklager om jeg spør om noe som allerede er spurt om.. Guybrush: Hva gjør du når du ikke får sove? Drua: Ser du på deg selv som streng til vanlig også? Regler er greia? Adele: Hvor lenge pleier du gjennomsnittlig å bruke på badet hver morgen? Niennas: Et krydder du ikke klar deg uten? Nå som jeg går hjemme, gidder jeg sjeldent å ordne meg. Men de dagene jeg skal ut blant andre mennesker, så bruker jeg kanskje 10-15 min. Stjerner: Liker du sons of anachy? Nozzy: Vurderer du å slutte å røyke? loren: Hva vil du jeg skal spørre deg om? Adele: why not on skype? Pcen min og jeg er ikke helt venner lenger. Skype gjør at skjermen fryser seg hele tiden. Veldig irriterende! Men jeg er jo på Facebook-chatten, så bare å si hei der Adele: menn med motorsykkel eller sportsbiler? hva legger du først merke til av disse to? Tja, dette har jeg egentlig ikke tenkt så veldig mye over. Om typen har motorsykkel eller ikke, har vel ikke så stor betydning. Det er ikke sykkelen eller bilen jeg er interessert i eventuelt adele: Når en venninne ber deg om råd, eller når hun forteller deg om noe kjipt som har skjedd- gir du henne råd som du allerede har tenkt igjennom som du garantert hadde fulgt selv? Eller sier du ting som helt sikkert virker som de beste løsningene, men innerst inne så vet du at du selv ikke hadde klart/ turt å gjøre det selv? Eller hvordan fungerer dette? Solsenga: samler du på noe? (hva?) Lillesiren: har du hørt noe fra de jobbintervjuene du var på? Jeg prøver å gi så gode råd som mulig når noen av venninnene mine kommer til meg. Har også opplevd mye dritt i løpet av livet selv, så sikkert derfor de kommer til meg Herregud, Cindi! Den brudekjolen din var absolutt nydelig!! Minya: Verste sjekketrikset noen har prøvd på deg? -Lykke-: Beste minne fra din barndom?
Gjest NozMonster Skrevet 25. januar 2013 #11612 Skrevet 25. januar 2013 Nozzy: er det en farge du ikke har farget håret i? nei, faktisk ikke Noz: Leser du mye til eksamen for tiden? heheee, ja hvordan kunne du vite det har vel brukt i gjennomsnitt 8 timer 5 dager i uka på å lese og pugge siden 26. desember, men jeg vedder armen min på at jeg ikke får noe bedre enn en D... Men jeg har en unnskyldning; Jeg kom nemlig inn på særskilte behov Niennas: hvordan ligger Mister Niennas ann med eksamen? ... oooog! hehehee... Jeg oppdaga at han, han store og tøffe mannen din, har en koselig kjæreste-tatovering Har du også det montro? Cindi: Dere vurderer vel ikke.......å flytte utenombys? arabella: planer for helgen?
Pene sko... Skrevet 25. januar 2013 #11613 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Pene sko: Fineste stedet i verden? Det var et vanskelig spørsmål siden verden har så mange flotte steder å by på. - Afrika, med trykk på savanen. I det hele tatt elsker jeg dette kontinentet og vil veldig gjerne tilbake. Lyseblå himmel og rød jord. Et fascinerende kontinent. Av steder her må jeg si området rundt Lion Hills og Mara River. Nydelig natur. Plantasjen til Karen Blixen med hagen og omgivelsene rundt, samt fjellryggen der Finch Hatton døde var ganske mektig. Et pent sted. Tanzania med Kilimanjaro og Sør-Afrika er også flotte, men Kenya føles liksom litt villere. Aner ikke hvorfor. Egypt er sjarmerende på sitt vis. Jeg har vært kloden rundt, men Afrika glemmes ikke. loren: Musikk du ikke tåler? Endret 25. januar 2013 av Pene sko...
Gjest annemor30 Skrevet 25. januar 2013 #11614 Skrevet 25. januar 2013 Annemor30: Hvor i Norges vidstrakte land er det så du holder til? Jeg holder til øst i landet..
Gjest Drue Skrevet 25. januar 2013 #11615 Skrevet 25. januar 2013 Drue: hva er din(e) norske favorittkomiker(e) Tommel opp for bra mor! Svaret på spørsmålet ditt må være Jonna Støme. Drue: Hvorfor kommer du med masse kjipe spm. til andre her inne, men svarer aldri på de som stilles selv? syns du virker feig,jeg..... Sorry! Tar den til meg. Jeg ser spørsmåla, men glemmer liksom å svare på dem, også forsvinner de langt bak. loren: angående den serien...jaaa, du har nok superrett Niennas: voks eller høvel? Lillesiren: hva skulle du og jeg snakke om hvis vi en dag møtes? Hadde samtalen sklidd lett eller hadde det blitt pinlig tror du?
skruf Skrevet 25. januar 2013 #11616 Skrevet 25. januar 2013 Drue; Du skal lage en matrett som du håper på vil imponere Hellstrøm......hva lager du?? Og hva lager du hvis du er råsulten og gir blanke i ernæringsråd og sunnhet??
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. januar 2013 #11617 Skrevet 25. januar 2013 Dreamdrops: vært i kristiansand dyrepark? Ja! Så klart Dreamdrops: Du må reise femti mil pga ei alvorleg sak, startar du å kjøre med ein gong eller bestill du flybillett dagen etterpå? Jeg har ikke bil, så det må bli alternativ nr 2. Om jeg ikke kan bestille flybillett med en gang i stedet? Drua: Hvilke skrivefeil irriterer deg mest?
Gjest Gunfreak Skrevet 25. januar 2013 #11618 Skrevet 25. januar 2013 Gunny: HAr du ein teori på Hitler sin fasinasjon for analsex? Han ble voldtatt i rompa av himmler, han ville ikke men etter det fikk han en fasinasjon for det. Har egentlig ingen konkrete planer. Skal kanskje på byen i morgen, men er usikker. Synes byen er lite spennende i grunnen. Gunfreak: Tør du avsløre ditt mest sårbare øyeblikk i ditt liv så langt? Hm må være da jeg fikk en telefon som sa broren min hadde skutt seg(var ikke broren min men broren til stefaren min(min ste onkel) da var jeg ødlagt i flere måneder og fikk angst hver gang telefonen ringte fordi da forventet jeg at de skulle ringe å si broren min var død. Penesko: drikker du martini? (den mest klassiske og fancy av alle coctails) Niennas: får du makt rus når du sletter innlegg, får du ideer om verdenes herredømme og invasjon av Frankrike?
Gjest Drue Skrevet 25. januar 2013 #11619 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Drue; Du skal lage en matrett som du håper på vil imponere Hellstrøm......hva lager du?? Og hva lager du hvis du er råsulten og gir blanke i ernæringsråd og sunnhet?? Hmmm, den var hard. Hellstrøm er jo som en gud for meg. Jeg tror jeg ville ha lagd min berømte ravioli fylt med reker, vårløk og sitronskall, først kokt, så lett blanda med salviesmør og med pressa sitronsaft over. Servert med grovrevet parmesan. (Jeg må si jeg egentlig hater sånn språklig matrunking hvor man bare namedropper masse gode ting for at det skal høres ut som at man har peil, men nå ble det bare sånn). Hvis jeg er råsulten, så er det ofte et tidsaspekt inni bildet. Mat må på bordet fort! Så da bruner jeg kyllinglår med løk i trykkokeren, slenger oppi det jeg har av grønnsaker (som tomat, paprika, gulrot) og en skvettt vin hvis jeg har. Koker under trykk i en halvtime mens jeg steker poteter i ovnen. Tar ut kyllinglåra, kjører stavmixern i den andre blandinga. Heller sausen/suppa utover en tallerken, legger kyllinglåret på, og har potetene i en liten bolle ved siden av. Drua: Hvilke skrivefeil irriterer deg mest? Igjen, et vanskelig spørsmål. Sånn veldig overfladisk er det jeg stusser mest over, det at folk noen ganger skriver å istedenfor og (omvendt irriterer meg ikke). Men det som irriterer meg mest når det kommer til skriving, er at folk ikke tilpasser seg til "kanalen" eller mottakeren. F.eks. når folk skriver veldig formelt i en sammenheng jeg anser som uformell. Gunfreak: har du noen gang klina med en annen mann? Endret 25. januar 2013 av Drue
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. januar 2013 #11620 Skrevet 25. januar 2013 Brutal Mann: Hvorfor har du sletta deg, nå igjen????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå