Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niennas: gidder du å følge retningslinjene?

Nei, tydeligvis ikke alltid.

Niennas: hva synes du om varm melk med honning?

Liker/tåler ikke melk, så har ingen høye tanker om det ;)

Drue: Hvor stalker er du? Gi gjerne terningkast.

Nica.: Beste cafèvenninne? ( ;) Blunk blunk )

Noz: Hvilken hårfarge har du ønsket å få, men ikke turt?

Skrevet

Nica.: Beste cafèvenninne? ( ;) Blunk blunk )

Alle andre enn deg :nigo:

Stjerner og planeter: Sendte du klagemail til tv2 fordi at sendeskjema ble 20-30 min forsinka i går?

Skrevet

Hmmm... Kanskje Schindlers liste? Er generelt glad i triste og deprimerende filmer :P Andre filmer jeg ser igjen og igjen er Forrest Gump og The Notebook.

Alkasil: Drømmereisemål?

USA og Sør-Amerika, f.eks Peru.

Niennas: Hvor lenge har du vært mod? Og hvor mange modder er det på KG (finnes det for eksempel noen oversikt noe sted over hvem som er det)?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvilken hårfarge har du ønsket å få, men ikke turt?

jeg har hatt hvitt, lyst, sølv, gult, orange, grønt, blått, turkis, lilla, rosa, brunt, rødt, isblått osv..

det finnes ikke en farge eller frisyre Noz ikke tørr å ha. Etter frisørutdannelse og diverse år som modell i diverse mesterskap, så har jeg hatt det meste :) pluss at jeg pleier å gå til adam og eva og bare si "gjør noe galskap!".

men nå prøver jeg endelig å spare, og har ikke hatt sååå langt hår siden barneskolen!

(nå får jeg sikkert noen på nakken, men jeg forstår meg ikke på folk som ikke tørr å ha annet enn blondt eller brunt hår fordi de har så panikk for håret sitt... )

drue: hva er den fineste gaven du har fått av din kjære?

Skrevet

Kristines1990: Var det du som var hesteinteressert? I tilfelle, har du hatt hest og kva rase? :)

Stemmer at det var meg ja ;) Har ikke egen hest, men er forrytter på ei herlig fjordhoppe på 7 år. Både rir tur, og kjører med henne. Pluss litt dressur og sprang innimellom for avveksling =)

NozMonster: Hva var den siste girafftingen du fikk?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Sendte du klagemail til tv2 fordi at sendeskjema ble 20-30 min forsinka i går?

Nei, det gjorde eg ikkje. Høyrte at folk sendte klage til tv2 fordi Hotel Cesar vart sein. Dei siste hendingane i nyhetsbilete er rystande. Fekk nettopp vite at ein av dei sakna er ein kamerat. :trist: Men tenk på kor mange som døyr i Afrika av sult, kvar dag!

Kris1990: Te eller kaffi?

Skrevet

Kris1990: Te eller kaffi?

Så absolutt te. Av alle sorter egentlig. Både sort, grønn, hvit, og forskjellige urte- og frukt "teer".

Drikker veldig mye i perioder. Gjerne 3-4 kopper om dagen. (Og tekoppen min er stoooor:P)

Niennas: Hvordan fant du kvinneguiden?

Nica: Beste treningsform?

Skrevet (endret)

drue: hva er den fineste gaven du har fått av din kjære?

En veldig bra lommebok.

Drue: Hvor stalker er du? Gi gjerne terningkast.

En 3'er.

Drue :hoppendeglad:

Drue: Kva har du gjort denne stunda du har vore vekke frå KG?

Jeg og en venn holder på å lage en igolo i hagen hans, så det har gått av mye tid til prosjektskisser og ishugging. Satt opp inngangen i går, men i natt var det plussgrader, og da ble det litt skeivt, og vi måtte rive alt. Men vi gir ikke opp. Prosjektet kommer forhåpentligvis på dagbladet-tv i løpet av vinteren/våren :nigo:

Nica: liker du bad boys eller good guys? utdyp.

Endret av Drue
Skrevet

Spørsmål folkens! gimme gimme gimme!! :hoppendeglad:

Drue: oslobanden (altså deg, norah og cuntzilla) skal underholde meg i Oslo en lørdag. Hva står på plakaten ? :)

Skrevet

Niennas: Hvor lenge har du vært mod? Og hvor mange modder er det på KG (finnes det for eksempel noen oversikt noe sted over hvem som er det)?

Ble mod i august i fjor. Jeg er en av de som har vært mod kortest tid.

Vi har tre admins, og 12 mods inkludert meg.

Og nei, jeg tror ikke man finner noen oversikt over det, egentlig. :)

Niennas: Hvordan fant du kvinneguiden?

Sånn som alle andre. Google mente at KG hadde svaret. :)

Sakone: Favorittdrikk?

Jack: Skumleste du noen gang har gjort?

Yme: Har du noen gang tullet med meg? (JA, DU VET HVA JEG PRATER OM)

Skrevet

Spørsmål folkens! gimme gimme gimme!! :hoppendeglad:

Drue: oslobanden (altså deg, norah og cuntzilla) skal underholde meg i Oslo en lørdag. Hva står på plakaten ? :)

Da blir det chilidrink på Aku-aku! Jeg kan fortelle deg alt om dokonvensjoner, og norah kan fortelle deg ABC-teorien sin. Cuntzilla kan bare sitte der og være deilig i skinnbuksa si. Det hadde forresten vært et jævla bra team!

Guybrush: drikker du deg ofte full?

Daybreak: blir du irritert på folk som antyder at kvinner oppnår en viss seksuell tilfredstillelse av å ri hest? utdyp.

Skrevet

Nica: Beste treningsform?

Jeg er ikke en spesielt atletisk type, så jeg må nok svare dans. Har en drøm om å bli sterk da, men møter bare latter når jeg tar det opp :(

Nica: liker du bad boys eller good guys? utdyp.

Good guys, definitivt. Har aldri falt for den bad boy-greia, jeg forbinder det med hjemmebrent og tribaltatoveringer.

MEN, det er veldig viktig at han har en personlighet og egne meninger. Er ganske sta og sær selv, og det eskalerer raskt dersom jeg får fritt spillerom :nigo:

Guybrush: Hva mener du er mest turnoff?

Skrevet (endret)

kvelden min var helt ok.. kunne ha vært en del bedre!

den var i det minste varm temperert :laugh:

Cindi: hvor dro dere ut hen da?

Vi var først hjemme hos henne, og fikk besøk. Også dro vi til Oslo og gikk på diverse utesteder der. Var så heldig å bli kjørt, så vi slapp taxiregninga. Jejj! ^^,)

Var innom trompeten. Makan til overfylt sted! O_o

Guybrush: Hva er den beste konserten du har vært på?

Adele: Har du et klesplagg du alltid føler deg fin i?

Noz: Har du en favorittserie?

Endret av Cindi
Skrevet (endret)

Loren: Vil du helst jobbe i privat sektor, kommunalt eller statlig? Hvorfor?

Hmm, godt spørsmål.

I dag jobber jeg både kommunalt og i privat sektor, og jeg har jobbet i staten og i brukerorganisasjon, jeg kan ikke si at noen av dem har vært bedre eller verre enn de andre på andre måter enn trivselen, og jeg har hatt givende jobber i alle sektorene.

Om noe skulle veid tyngst i tillegg til trivsel hadde det vært stabiliteten/tryggheten og lønna (Jeg har dessverre ikke råd til at lønn ikke skal være en faktor.) Så da havner man fort på stat/kommune.

Jack: Hvordan gikk turen oppover? Er du trøtt i dag?

Niennas: Hvilken fjelltopp er den høyeste du har vært på, og var det frivillig eller i regi av skole eller lignende?

Cindi: Hva er siste komplimentet du fikk?

Endret av loren
Skrevet

Da blir det chilidrink på Aku-aku! Jeg kan fortelle deg alt om dokonvensjoner, og norah kan fortelle deg ABC-teorien sin. Cuntzilla kan bare sitte der og være deilig i skinnbuksa si. Det hadde forresten vært et jævla bra team!

Hmm igrunn ikke, men sjeldent vanskelig å få med på en tur ut så lenge selskapet er bra :)

Guybrush: Hva mener du er mest turnoff?

Hmm vanskelig spørsmål. Alt fra røyking til overdreven selvopptatthet.

Guybrush: Hva er den beste konserten du har vært på?

Kaizerskonserten jeg selv arrangerte for noen år tilbake da jeg var uka-sjef. Jeg var drittrøtt og hadde jobba i ett i ukesvis. Jeg bodde faktisk på høgskolen da det var så mye å gjøre (sov i en sovepose på en garderobe i over 1 uke). Jeg klarte få med meg mesteparten av konserten før jeg sovna i en sofa og var helt i koma til neste dag. 3 ekstranummer, fulle hus, kanonbra!

Loren: morsomste med dykking?

Skrevet

Cindi: Hva er siste komplimentet du fikk?

Jeg blir overøst av komplimenter av mannen min hver dag. I går kveld før vi skulle legge oss hadde han en lang avhandling om kroppen min, men jeg tror ikke den egner seg skriftlig. :fnise:

Siste komplimentet jeg fikk av noen andre enn mannen min var sjefen min som sa til meg for en time siden at han var imponert over hvor effektiv jeg hadde vært med å skrive årsrapport.

Tror jeg egentlig er ganske heldig når det gjelder komplimenter. Får mye bekreftelse i hverdagen på alt fra jobben jeg gjør, personlige ting og mindre viktige ting som utseende.

Niennas: Hvor går din neste ferie?

Gjest Spiderpig
Skrevet

Niennas: Yndlingssang? Nevn kun èn.

Cindy: Du må bo på en øde øy i et år, og kan ta med deg ti ting. Hva tar du med? Øyen har alt det livsnødvendige som mat og vann og skygge, men ikke ting som dopapir, tannbørste eller godteri.

GuyBrush: Hvor gammel er du?

Skrevet

Daybreak: blir du irritert på folk som antyder at kvinner oppnår en viss seksuell tilfredstillelse av å ri hest? utdyp.

Eg har vel aldri fått det spørsmålet retta mot meg, berre kommentarar som "du er sikkert flink å ri på andre måtar også". Dog irritert vert eg nok ikkje, har meir evna til å oversjå slike teite utsegn :P

Guybrush: Har spurt deg før,utan svar (så vidt eg har sett, så spør igjenn: Nokon særskild grunn til brukarnamnet ditt?

Skrevet

Jack: Hvordan gikk turen oppover? Er du trøtt i dag?

Turen gikk bemerkelsesverdig greit. Haddeforventet litt krangling rent teknisk siden bilen har vært ute av bruk en stund. Men funket som et uvær. forbruket var dog noe høyt.

Hamarøya var et helvete, aldri brukt så mye tid over den strekningen. Resultatet er at jeg gikk fra Bronco til vogntog i morges. Er på vegen igjen om noen strakser.

Semper: fem ting andre har på pizzaen, men som absolutt ikke skal være der.

Skrevet

Cindy: Du må bo på en øde øy i et år, og kan ta med deg ti ting. Hva tar du med? Øyen har alt det livsnødvendige som mat og vann og skygge, men ikke ting som dopapir, tannbørste eller godteri.

Hengekøye for å komme opp i høyden på natta, tannkrem (kan bruke fingrene eller tau som tannbørste), såpe (først og fremst for å unngå unødvendig sykdom pga bakterier), stormlighter (fyrstikker blir fort ødelagt av luftfuktighet, lommelykt (det er ikke gøy å våkne midt på natta av kravling under deg uten mulighet for å kjapt finne frem en lyskilde for mulighet til å løpe som f*** eller bare se at det ikke var noe farlig), gummibåt, machete, myggnetting (din beste venn om natta), myggolje, førstehjelpsskrin (kjipt å dø av en så tåpelig årsak at ikke hadde desinfiserende krem tilgjengelig når du skadet deg).

Hvis jeg havnet på en øde øy med noen som prioriterte å ta med seg dopapir, godteri eller tannbørste tror jeg at jeg hadde blitt lettere oppgitt og forhåndsdømt personen før de rakk å fullføre setningen.

Daybreak: Du vinner 60 millioner i lotto. Fortsetter du i jobben din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...