Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. januar 2013 #11261 Skrevet 12. januar 2013 Stjernerogplaneter: Hvordan har du tilbragt lørdagen din? Eg vakna i elleve tida med ein snorkane mann ved min side... så var det frukost, pizza frå igår. Så vart eg vist nokre korttrisk og trylletriks. Henta mini hos bv og leverte han i bursdagsbesøk. Gjekk heim og sov ein time, henta mini og no er det barnetv... Jelly: Din dyraste tattis? Noz: kor høg kan ein sjiraff verta?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. januar 2013 #11262 Skrevet 12. januar 2013 Jack: Veit du om din sårbarheit? Min sårbarhet er to mennesker jeg har tilbragt mye tid med. Ut over det, så er jeg patetisk sterk. Ikke spesielt flink til å føle. Kanskje det er min sårbarhet? Niennas: nevn et tema du kan fryktelig mye om, og fortell litt om hvorfor du interesserer deg for dette.
Gjest funky_monkey Skrevet 12. januar 2013 #11263 Skrevet 12. januar 2013 Tusen takk for at du berget dagen min, nå smiler jeg fra øre til øre. Jeg lar meg lett smigre! Men jeg må nok beklage, jeg er kanskje ikke akkurat helt i et forhold - men jeg er ikke singel heller. Spør meg igjen om en uke eller to Jeg er fryktelig surrete av meg, så hvis du er interessert så får du heller sende meg en PM Funky: synes du jeg er rar som liker sånn bittebittelitt svettelukt på damer? Ja. Drue: 14 timer på tog eller på fly? Cindi: Hvordan ser du ut?
Gjest loren Skrevet 12. januar 2013 #11264 Skrevet 12. januar 2013 *bilde* Kjekken ;P Loren: det vittigste bildet jeg har på facebook. Del gjerne! Jeg likte dette, mest fordi det minnet meg om da en kamerat hadde på et lignende kostyme, og minnet av det fikk meg til å le høyt, så om andre synes det er like vittig er ikke sikkert ;P Jack: Hva bedriver du lørdagskvelden med? Stjerner: Hva ved en mann får deg virkelig til å smelte? Drue: Ditt favorittemne å diskutere/prate om?
Niennas Skrevet 12. januar 2013 #11265 Skrevet 12. januar 2013 Niennas: nevn et tema du kan fryktelig mye om, og fortell litt om hvorfor du interesserer deg for dette. hehe, nå måtte jeg tenke meg om, men tror nok svaret må være tøybleier Jeg interesserer meg for det fordi jeg er en liten grønn sjel. Liker å gjøre mitt for miljøet loren: Hva skal du i sommer? Guybrush: Hva slags bil kjører du? Drue: Har du vært hekta på typiske fb- eller mobilspill? Type farmville, angrybird o.l.
Gjest loren Skrevet 12. januar 2013 #11266 Skrevet 12. januar 2013 loren: Hva skal du i sommer? Jeg har ikke lagt store planer enda, men vet jeg skal være med som frivillig medhjelper på en ungdomsleir i juli. Ellers håper jeg å få til Kaptein Sabeltann i Kristiansand med minimannen, også blir det nok ei uke eller noe slikt hos mamma og pappa i hjembygda mi Niennas: Har du noen sommerplaner da? Noz: Har du noengang våknet opp et sted og virkelig lurt på hvordan du havnet der?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. januar 2013 #11267 Skrevet 12. januar 2013 Stjerner: Hva ved en mann får deg virkelig til å smelte? Ein som ser "hard" ut utanpå, men er mjuk og slinn som eit lam. Gjerne med tattis, skjegg og skinnhead...Men som visar veldig mykje empati og er glad i born. Akkurat slik er han eg datar no.... Loren: Om du skulle valgt yrke om att, kva hadde du då valgt?
Nattens rytter Skrevet 12. januar 2013 #11268 Skrevet 12. januar 2013 Ein som ser "hard" ut utanpå, men er mjuk og slinn som eit lam. Gjerne med tattis, skjegg og skinnhead...Men som visar veldig mykje empati og er glad i born. Akkurat slik er han eg datar no.... Loren: Om du skulle valgt yrke om att, kva hadde du då valgt? Nei, da var det nok ikke Rskre du datet vil jeg tro. Beklager avsporingen, kunne bare ikke dy meg. Lykke til! 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. januar 2013 #11269 Skrevet 12. januar 2013 Nei, da var det nok ikke Rskre du datet vil jeg tro. Beklager avsporingen, kunne bare ikke dy meg. Lykke til! takk!
Nattens rytter Skrevet 12. januar 2013 #11270 Skrevet 12. januar 2013 Eller jo, empatien er nok selektivt overutviklet hvis det er snakk om andre "målfolk". Bare mannfolket ditt er aktiv målmann kommer han nok til å "vitje" han i fengselet med bløtkake og kaffelars om han så skulle blitt hektet for motorsagmassakre av den rivaliserende MC-klubben. Drue: Hvilket land har du anene dine? 1
Gjest loren Skrevet 12. januar 2013 #11271 Skrevet 12. januar 2013 Loren: Om du skulle valgt yrke om att, kva hadde du då valgt? Jeg er jo ikke ferdig utdannet enda, men regner med jeg ville valgt noe i samme gate, sannsynligvis barnevernpedagog eller vernepleier. Sakone: Kan du beskrive drømmereisemålet?
Cindi Skrevet 13. januar 2013 #11272 Skrevet 13. januar 2013 Cindi: Hvordan ser du ut? Jeg er blond, har kort/halvlangt hår typ lang bob som rekker et sted mellom ørene og skuldrene, er 165 cm høy, bruker s/m i klær, går ofte i sort, bruker alltid sminke (varierer hvor mye, men maskara til hverdags og sotede øyne til fest), jeg har mellomrom mellom tennene og blå/grønne øyne. Det var vel det. Maya: ble bollene bra?
Gjest NozMonster Skrevet 13. januar 2013 #11273 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Noz: Fortell om den peneste/favoritt kjolen din? Hvorfor er den det? jeg er veldig glad i denne selvom jeg ikke vet hvorfor den er en av favorittene...jeg liker ihvertfall snittet, fargene og at det ikke er en typisk kjole som man ser 1000 andre med, slik som hm, vero moda og liknene kjoler.. (ikke se på posen min, jeg står sånn for å vise frem mønsteret ) Noz: ble det tur på deg i dag, drammen eller hjemme? :-) heheeee jaaaaaa ut-tur jeg kom hjem nå for en time siden... har ikke sovet siden jeg sto opp kl 7på fredagsmorgning, men ut-turen var virkelig verdt det! Noz: kor høg kan ein sjiraff verta? bortimot 6 meter, men det er vel heller vanlig med 5 meter. Noz: Har du noengang våknet opp et sted og virkelig lurt på hvordan du havnet der? ja, det har jeg..men faktisk så er disse stedene som oftest (og heldigvis) i min egen seng. Loren: kommer du til å ha nulltolleranse på alkohol inntil sønnen din er 18 år? (at han drikker vel og merke) Jelly: hva er dine synspunkter på kjolen min? (jeg blir ikke lei meg om du synes den er grusom) cindi:Har du glemt din første kjærlighet, eller har han fortsatt en plass i hjertet ditt? tenker du ofte på han? stjerner og planeter: om du skulle døpe deg selv, hvilket navn ville du ha valgt da? jack: hvorfor er din besteste venn din besteste venn? Endret 15. januar 2013 av NozMonster
Guybrush Skrevet 13. januar 2013 #11274 Skrevet 13. januar 2013 Guybrush: hvordan føltes det at du fikk nok en bekreftelse på hvor heit du blir oppfattet? (ler godt nå) Narcissisten i meg har hatt storfeiring Jeg er ganske down to earth av meg så jeg ler litt med deg Guybrush: Hva slags bil kjører du? Honda Civic Type-R. Ulv i fåreklær Cindi: Drømme reisemål? Musekatt: Hva var julas høydepunkt?
Cindi Skrevet 13. januar 2013 #11275 Skrevet 13. januar 2013 cindi:Har du glemt din første kjærlighet, eller har han fortsatt en plass i hjertet ditt? tenker du ofte på han? Jeg kommer nok aldri til å glemme han, mye fordi han forsvant på en ganske traumatisk måte. Han er ikke i live i dag, og jeg tenker på han et par ganger i uka. Selv om det er 13 år siden han døde. Nå har jeg faktisk lest heeeeeeele girafftråden din Noz, og jeg må si at den capsen din var jo bare HERLIG! :-D Også lurer jeg på: Hva er store-sjiraffen laget av? Hvordan kjennes den ut liksom? Loren: jobber du ved siden av studiene? Du har sikkert sagt det, men det har gått meg hus forbi. Studerer du fulltid?
Cindi Skrevet 13. januar 2013 #11276 Skrevet 13. januar 2013 Narcissisten i meg har hatt storfeiring Jeg er ganske down to earth av meg så jeg ler litt med deg Honda Civic Type-R. Ulv i fåreklær Cindi: Drømme reisemål? Musekatt: Hva var julas høydepunkt? Hmmmm... Har innmari lyst til å reise på safari i afrika. Hadde tenkt å ha utplassering i namibia, men hadde ikke penger til det. Kanskje en jobbreise dit. Jobbe frivillig noen mnd :-) Dreamdrops: hva er favoritt serien din? Guybrush: følger du med på en tv serie du egentlig synes er så dårlig at du skammer deg litt over å se på den?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. januar 2013 #11277 Skrevet 13. januar 2013 stjerner og planeter: om du skulle døpe deg selv, hvilket navn ville du ha valgt da? No er eg totalt imot dåp og det ritualet så det hadde nok aldri skjedd. MEN får å svara på spm ditt så likar eg Anna, Embla, Ingeborg og Alva Cindi: Beste tv-serie? Guybruch: Får du like mykje merksemd i verklegheita som på KG?
Gjest NozMonster Skrevet 13. januar 2013 #11278 Skrevet 13. januar 2013 Jeg kommer nok aldri til å glemme han, mye fordi han forsvant på en ganske traumatisk måte. Han er ikke i live i dag, og jeg tenker på han et par ganger i uka. Selv om det er 13 år siden han døde. Nå har jeg faktisk lest heeeeeeele girafftråden din Noz, og jeg må si at den capsen din var jo bare HERLIG! :-D Også lurer jeg på: Hva er store-sjiraffen laget av? Hvordan kjennes den ut liksom? oiioiii unnskyld cindi! det var virkelig ikke meningen å trampe med begge beina mine midt oppi salaten med den kraften jeg gjorde La de gode minnene leve med deg for all tid i hvertfall! svar: så utrolig hyggelig at du leste hele tåden! Ble rørt jeg nå... Den store sjiraffen er en stuffed-animal aktig greie, bare at fyllet er nok en del mer kompakt enn i vanlig kosedyr. Men visse steder så er det nok noe mer, som jeg ikke helt vet hva er. Det gjør ihvertfall at den holder formen og at jeg kan sitte på ryggen uten at den brekker. Stål pluss noe greier tenker jeg. Den er rimlig tung! drua: sammenlikner du nåværende partner med xer, enten bevist eller når du tenker etter- ubevist? ( i senga, personlighet, hva kjæresten "lar" deg gjøre og slike ting)
TheHairyToothfairy Skrevet 13. januar 2013 #11279 Skrevet 13. januar 2013 Jeg likte dette, mest fordi det minnet meg om da en kamerat hadde på et lignende kostyme, og minnet av det fikk meg til å le høyt, så om andre synes det er like vittig er ikke sikkert ;P Jack: Hva bedriver du lørdagskvelden med? Lørdagen gikk med på å feire familiebursdag, og senere ble det en tur ut i Bergen sentrum for å hilse på kollegaer, tidligere gjester og diverse andre mennesker man kjenner. Senere traff jeg Sukkerspinn og Rofl, og fikk endelig gjort unna litt sårt etterlengtet samvær og samtale med dem. Herlig bildevalg, forøvrig. Motivet er et kostyme som hadde ligget gjenglemt i garderoben på nattklubben Metro i Bergen lenge. En av ryddejentene måtte såk lart prøve den ut. jack: hvorfor er din besteste venn din besteste venn? Min beste venn har jeg kjent siden vi begynte jobbe sammen i 2005. Han er en ærlig og oppriktig fyr med deler av samme utdannelsesbakgrunn som meg, men som siden har konsentrert seg helt og holdent om utelivsbransjen. Senere ble han også min sjef, og på tross av at vi er venner så er han også den beste sjefen jeg har hatt. Vi har totalt skille på den private kontakten og den jobbmessige kontakten. Jeg får kjeft når jeg driter meg ut, og han får høre det når jeg ikke er fornøyd. Vi stiller krav til hverandre. Han har vært ekstremt støttende når jeg har trengt hjelp, og vi snakker absolutt samme språk. Han er også i stand til å ta imot hjelp når han selv trenger det, men kanskje ikke helt ser det. Jeg har stor respekt for ham, og er veldig glad for at han er en del av min hverdag. Det var vanskelig å si farvel til utelivsbransjen og Bergen nettopp på grunn av ham. Nozzingz: har du noen fraser eller ord du "gjentar" uten å tenke over det, i daglig samtale? Bandit: åssn er det for deg om du en helg ikke får se fotball på tv?
Gjest NozMonster Skrevet 13. januar 2013 #11280 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Nozzingz: har du noen fraser eller ord du "gjentar" uten å tenke over det, i daglig samtale? ting jeg muligens sier litt for ofte: - njaaa, skeptisk! - dæven dåite - unnskyd meg unnskyld mennee.... jack: men siden han er din beste venn, så har dere vel kontakt utenfor bransjen også? Loren: hvilken av de store freia sjokoladeplatene er den beste? Endret 13. januar 2013 av NozMonster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå