Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

eg bør det....har 22 elevar som forventar ei smilande og grei Stjerner og planeter i morgon.....

Noz: Når var du forelska sist?

jeg har bare vært forelsket en gang og det var i min daværende

kjæreste som det ble slutt med for mellom 4 og 5 år siden.

Jeg trodde at jeg hadde vært forelsket før jeg møtte han, men det oppdaga

jeg raskt at jeg ikke hadde gitt :P

er du forelsket stjerner og planeter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde ironisk nok det for en kort tid tilbake, (var nok mens du fremdeles

hadde juleferie og var fraværende her inne). Bare spørr lille-pus og stjerneplanet :ler:

Det var bare ett bilde av kroppen min, vel og merke, ansiktet viser jeg ikke....

(selv om det er enkelte få brukere som har sett det også)

Noz: Hvilken middagsrett er du flinkest til å lage? ;)

Daybreak: Har du søsken? Hvor mange isåfall?

Lille-pus: Alder?

Ja,eg har ei eldre syster :)

Tekola: I kva del av landet held du til?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Mer enn hva jeg hadde turt å innrømme for noen utafor KG :P Hender ganske ofte, særlig hvis jeg har sitti på KG om kvelden, at jeg drømmer om ulike brukere. Men ja, jeg har danna meg ganske klare bilder av de ulike brukerne, inkludert deg. Og ja, jeg kommer på forskjellige spørsmål til spesifikke brukere. Veldig ofte glemmer jeg det.

Oh, det der krever oppfølgingsspørsmål! Drue: Hvordan ser bildet ut, som du har dannet deg av meg :nigo: ?

Stjerner & planeter: Hva var det siste komplementet du fikk her på kg, enten via pm eller i forumet:)?

Skrevet

Niennas: Var nevnte MM konsert i Bergen bra ? - og hvor ble det av Widerøe-mannen ?

Se svaret mitt til NozMonster ;)

Niennas: hvordan forvillet du deg inn hit og hvorfor forsvant du ikke med en gang du så alle tullingene :fnise:

Jeg forvillet meg inn hit på samme måte som de fleste andre: Google overbevist meg om at KG hadde alle svar ;)

Og hvorfor jeg ikke forsvant? Godt spørsmål , da jeg har vurdert tanken flere ganger. Men jeg har på en måte blitt glad i dette stedet, for selv om det er en haug med tullinger her, som du selv sier, så er det også en overraskende stor andel fantastiske mennesker. Folk jeg har blitt glad i, og som jeg liker å tilbringe fritiden min med. :)

Så jeg gjetter på at jeg blir her en god stund framover ;) .

NozMonster: Hvorfor nicket?

Skrevet

Calavi: Hva med deg? (altså julebord spørsmålet jeg fikk av deg)

Også jeg ville gjerne ha snakket ordentlig med alle sammen egentlig. Det frister absolutt med gjentakelse og da håper jeg å få snakket med litt flere :)

Niennas: Har du et godt forhold til svigerfamilien?

Drue: Hvilken kvalitet hos din samboer setter du mest pris på?

Noz: Dater du noen for øyeblikket?

Gunfreak: Hvilket plagg vil man aldri se deg i?

Lillesiren: Hva gjør du om ti år?

Gjest Lille-pus
Skrevet

LillePus: er du av typen som tar deg en fest her og der? hvis ja- hvordan type fest snakker vi om?

Å ja, ubetinget, om jeg har noen å ta en fest med.

Like gjerne bål i fjæra, slitne jeans, joggesko og t-shirt, telt (?) og en kasse øl

- som

Polert og høyhælet, cognac eller calvados av ypperste klasse, en god sigar og hæla i taket etter stengetid ;)

Arabella: Du har gjort en heltedåd. Hva vil du helst ha som 'belønning' ? Rosende ord i avisen, kostbar gave og blomster eller klem ?

Drue: Du har gjort en heltedåd. Hva vil du helst ha som 'belønning' ? Rosende ord i avisen, kostbar gave og blomster eller klem ?

Noz: Du har gjort en heltedåd. Hva vil du helst ha som 'belønning' ? Rosende ord i avisen, kostbar gave og blomster eller klem ?

Jack: Du har gjort en heltedåd. Hva vil du helst ha som 'belønning' ? Rosende ord i avisen, kostbar gave og blomster eller klem ?

NIennas:Du har gjort en heltedåd. Hva vil du helst ha som 'belønning' ? Rosende ord i avisen, kostbar gave og blomster eller klem ?

Skrevet (endret)

Oh, det der krever oppfølgingsspørsmål! Drue: Hvordan ser bildet ut, som du har dannet deg av meg :nigo: ?

Ok, la oss se. Jeg tror jeg har sett bilde av deg, men jeg husker ikke hvordan du ser ut. Jeg ser for meg at du er ca 165 høy og er slank i kroppsbygninga. Du har medium pupper, mørkeblondt hår, litt fregner og blå øyne. Alle sier at du er pen, så i bildet jeg har danna av deg, er du selvfølgelig det. Du kler deg ganske classy. Du er rolig - ikke sjenert, men rolig. Du kan være tilbakeholden i en samtale, før du plutselig kommer med noen visdomsord som får alle til å nikke bekreftende. Sånt sett er du ganske mystisk - du kan finne på å overraske. Jeg tror du liker å være aleine for å holde på med ditt, derfor tror jeg også du er typen til å være vanskelig å komme inn på, sånn ordentlig. Det gjelder når det kommer til kjærligheten også. Du kan lage et fantastisk måltid, dekke på bordet kun for deg selv, sette deg ned, ta en bit av maten, lukke øynene og komme med bittelite stønn. Da trives du best. Du har mange guilty pleasures innen musikk. F.eks. elsker du One Direction. Du er "snill pike", men jeg har en følelse av at du er litt lei av det.

Hvor spot on var jeg?

Drue: Hvilken kvalitet hos din samboer setter du mest pris på?

Jeg skal nevne én. Hun er så utrolig fredlig. Hun utstråler en skikkelig ro.

Daybreak: fortell om det siste kysset ditt.

Endret av Drue
Skrevet

Får ikke til å sitere igjen. Hrmf!

Men svarer til Noz som spurte om fletta:

Det er hvordan man lager rotflette på seg selv. Enkelt for meg, men ikke alle som klarer det :)

Guybrush: Hvor ofte får du flørtende personlige meldinger her inne på KG i løpet av en mnd?

Skrevet

Jack: Du har gjort en heltedåd. Hva vil du helst ha som 'belønning' ? Rosende ord i avisen, kostbar gave og blomster eller klem ?

Ingenting. En klem, om det er deg.

Noz: har du noe livsmotto?

Drue: en trist dag skal vi alle forlate denne verden. Hva vil de skrive til deg på din gravstein?

Lillepus: fem ord som beskriver deg positivt?

Siren: fem ord som beskriver deg negativt?

Stjerne: hvorfor valgte du din utdannelse?

Daybreak: det mest impulsive du har gjort som har gitt mest gledende resultat?

Semper: det vittigste bildet du har på facebook? Får vi se?

Loren: det vittigste bildet jeg har på facebook. Del gjerne!

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hvorfor nicket?

vettkeeem? det bare ble sånn.. jeg spontan-registerte meg her egentlig, og visste ikke at jeg kom til å faktisk bli kjent med brukerne her.. jeg ante ikke hva jeg skulle kalle meg, så jeg tok bare det nicket jeg brukte da jeg chatta på eros-chatten tidlig på 2000-tallet :P

Noz: Dater du noen for øyeblikket?

neeeh..

Noz: Du har gjort en heltedåd. Hva vil du helst ha som 'belønning' ? Rosende ord i avisen, kostbar gave og blomster eller klem ?

jeg er glad i klemmer! det er absolutt ikke et krav å få, men jeg hadde satt pris på en klem eller 2 etter en slik en heltedåd :)

nja, jeg vet ikke om det betegnes som et livsmotto, men jeg tenker hele tiden at det bestandig årdner seg! det går alltid såå mye bedre enn man frykter.. man gruer seg til noe, og den grue seg-følelsen er vondt å kjenne på- men etter at man har brukt mye tid på å grue seg og har gjennomført det man grudde seg såå mye til, så tenker man alltid at "jammen det var jo egentlig ikke noe å grue seg for. det gikk jo helt fint!" ...når er det ikke årdner seg liksom? :vetikke: dette har jeg opplevd så mange ganger at jeg rett og slett har lært meg å bare slutte å grue meg til ting...jeg tar det på sikt og det ender alltid bra.

cindi: hva er det siste du handlet på nett?

jack: liker du noen fjernsynsprogram / filmer som du er for flau til å innrømme at du liker å se på? isåfall, hvilkne?

Niennas: Ville du fortsatt vært medlem av KG dersom du måtte betalt en fast månedspris for det?

(isåfall opp til hvilken pris kunne du godtatt?)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

er du forelsket stjerner og planeter? :)

Nei

Stjerner & planeter: Hva var det siste komplementet du fikk her på kg, enten via pm eller i forumet:)?

At eg hadde ei killerass, på PM frå ..nei, det er hemmeleg...(ikkje sikkert han vil eg skal sei det her)

Eg visste ikkje kva eg vile bli, men så var det ein luring som sa: få deg ei utdanning så har du papirer på det. Gjer det du vil etter endt utdanning. Eg søkte på lararutdanning og endte opp i Sogndal. Dei tre desidert beste åra i mitt liv. Etter første praksisperiode skjønte eg at eg hadde valgt rett.

Jack/Gunny: nemn tre negative ting om deg sjølv

Sakky: Nemn to negative ting om KG

Siren: nemn ein negativ ting om veninna di

Skrevet (endret)

Niennas: Har du et godt forhold til svigerfamilien?

Veldig! Jeg er som en datter for de, og det er nesten så jeg lurer på om de av og til vil bytte meg ut med den ene datteren de har ;)

NIennas:Du har gjort en heltedåd. Hva vil du helst ha som 'belønning' ? Rosende ord i avisen, kostbar gave og blomster eller klem ?

Jeg skulle ønske at det hadde falt naturlig for meg å si nå at "Psh, ingenting, jeg gjorde bare hva som var rett", men jeg hadde nok likt all oppmerksomheten i avisen, kostbar gave, blomster og klemmer. ;)

Niennas: Ville du fortsatt vært medlem av KG dersom du måtte betalt en fast månedspris for det?

(isåfall opp til hvilken pris kunne du godtatt?)

Hm. Jeg tviler på at jeg som mod måtte betalt, men hvis jeg ikke hadde vært mod så tror jeg ikke det, nei. :)

Calavi : Beskriv din yndlingsferie

Kosemose: Hva er det dyreste du eier?

Endret av Niennas
Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hva gjør du om ti år?

Hm..Vanskelig å si..Sannsynligvis etablert i nærheten av en storby med stabil jobb innenfor det jeg studerer nå, gift, muligens noen(evt. ett) barn og tja..kanskje med en doktorgrad bak meg..:)?

Ok, la oss se. Jeg tror jeg har sett bilde av deg, men jeg husker ikke hvordan du ser ut. Jeg ser for meg at du er ca 165 høy og er slank i kroppsbygninga. Du har medium pupper, mørkeblondt hår, (litt fregner) og blå øyne. Alle sier at du er pen, så i bildet jeg har danna av deg, er du selvfølgelig det. Du kler deg ganske classy. Du er rolig - ikke sjenert, men rolig. Du kan være tilbakeholden i en samtale, før du plutselig kommer med noen visdomsord som får alle til å nikke bekreftende. Sånt sett er du ganske mystisk - du kan finne på å overraske. Jeg tror du liker å være aleine for å holde på med ditt, derfor tror jeg også du er typen til å være vanskelig å komme inn på, sånn ordentlig. Det gjelder når det kommer til kjærligheten også. Du kan lage et fantastisk måltid, dekke på bordet kun for deg selv, sette deg ned, ta en bit av maten, lukke øynene og komme med bittelite stønn. Da trives du best. Du har mange guilty pleasures innen musikk. F.eks. elsker du One Direction. Du er "snill pike", men jeg har en følelse av at du er litt lei av det.

Hvor spot on var jeg?

Jeg har strøket ut det jeg mener ikke passer;) Resten stemmer faktisk relativt bra:) I store sosiale settinger, da spesielt blant nye folk, er jeg nok ikke den som skriker høyest akkurat, og i en venninnegjeng så er nok kanskje jeg en av de siste nye folk blir ordentlig kjent med. Samtidig, dersom jeg først blir kjent med noen, så slipper jeg relativt lett folk innpå meg:)

Haha, du treffer forøvrig spot on angående guilty pleasures:P! Både Justin Bieber og One Direction settes på med jevne mellomrom:P

Angående siste setning: Du er nok muligens inne på ett eller annet der ja;)

Sta, egenrådig, utsetter mye, litt "streng" og overengasjert dersom jeg skal prøve å lære folk noe - tilbakemeldinger som "Ja, mein fuhrer!" har blitt brukt flere ganger:P oog tilslutt: litt vekslende humør av og til:P

Siren: nemn ein negativ ting om veninna di

Hm..Nå er jeg generelt sett veldig lite begeistret for å snakke negativt om mine venninner, men for å ta en: Ene venninna mi gjør akkurat dette, prater løst og fast negativt om andre felles venninner vi har når vi treffes, noe som helt ærlig til tider får meg til å tenke..."Hm..Mon tro hva hun sier om meg da, til de andre venninnene våres..?"

Arabella: Hvordan ser du for deg at året 2013 vil utarte seg for din del:)?

Guybrush: Hva synes du om Drue's beskrivelse? Hvordan passer den med ditt inntrykk av meg?

Drue: Har du noen gang gjenkjent noen fra kg på gata, evt blitt gjenkjent?

Skrevet

Guybrush: Hvor ofte får du flørtende personlige meldinger her inne på KG i løpet av en mnd?

Hø? Jeg får da vel ikke sånt :jolie:

Hm..Vanskelig å si..Sannsynligvis etablert i nærheten av en storby med stabil jobb innenfor det jeg studerer nå, gift, muligens noen(evt. ett) barn og tja..kanskje med en doktorgrad bak meg.. :)?

Jeg har strøket ut det jeg mener ikke passer;) Resten stemmer faktisk relativt bra:) I store sosiale settinger, da spesielt blant nye folk, er jeg nok ikke den som skriker høyest akkurat, og i en venninnegjeng så er nok kanskje jeg en av de siste nye folk blir ordentlig kjent med. Samtidig, dersom jeg først blir kjent med noen, så slipper jeg relativt lett folk innpå meg:)

Haha, du treffer forøvrig spot on angående guilty pleasures:P! Både Justin Bieber og One Direction settes på med jevne mellomrom:P

Guybrush: Hva synes du om Drue's beskrivelse? Hvordan passer den med ditt inntrykk av meg?

Jeg har jo fordelen av å ha møtt deg, men tydelig at han tenker litt i samme baner som først da jeg ble kjent med deg;) Men Justin Bieber og One Direction??!! :hakeslepp: Og du er jo soleklart ikke blond :fnise: klarer ikke se meg for deg med den fargen engang. Ellers har vel jeg også vært inne på "snill pike syndromet", stille vann dypest grunn samt være snill men ønske å gå dine egne veier:)

Arabella: hva er den største forskjellen på fjortis-arabella og voksen-arabella?

Jellybean78: har du noen fæle bilder av deg selv iført slengbukser/cordløyel/rusjeskjorte og tilsvarende. Altså fra da du var liten ? :P

Drue: vært i Trondheim noen gang?

Lillesiren: Hvilket inntrykk tror du folk kan få av meg i forskjellige settinger som kanskje ikke stemmer helt med virkeligheten? Alternativt hva har overasket deg før og etter du ble mer kjent med meg?

Skrevet

det stemmer! og DET biletet! Jelly har ein hunkkropp og eit flott ansikt! ein skikkeleg kjekk mann, med noko oppi hovudet!

Takker,takker for rosen Stjerner, blir rent rørt og forlegen her jeg sitter! :rodme:

Jeg er jo så heldig at jeg har fått blitt litt bedre kjent med deg da,

noe jeg setter stor pris på! :rodmer:

jelly: får du mange kommentarer på (for?) kroppen din? i såfall hva sier dem?

Neeeei, egentlig ikke, merkelig nok så har jeg opplevd MYE mer av komplimenter

og slikt når jeg reiser på ferie til utlandet, der er det nesten vanlig kost (de plassene

jeg har vært) at folk gir komplimenter eller slår av en kjapp prat.Noe som er alltid

hyggelig sånn i kontrast til her hjemme....

Henger sammen med at kulturen er annerledes der borte, rett og slett tror jeg,

de er mer åpne av seg, her i Norge er vi nok mer reserverte og sjenerte av oss i slike

sammenhenger....

Samt jeg går bevisst sjelden rundt lettkledt her hjemme, delvis så er jo ikke været varmt ofte,

men jeg tror også at mange har fordommer mot slikt her, jeg vil helst at folk skal

gjøre seg ett inntrykk av meg basert av hvordan de opplever meg som person, og

ikke at utseendet skal være overskyggende i førsteinntrykksfasen.....

Jelly: Hvor mye over 30 nå ?

Det ser du vel ut ifra nicket mitt! ;) Rundet 34 her nettopp.....

hvor har det blitt av all tiden Lille-pus?

Stjerner og Planeter: Syns du at elevene dine kan være litt ville og ustyrlige av seg

av og til i så ung alder?

Jack: Blir du aldri lut lei av å kjøre bil, time etter time sånn i jobbsammenheng?

Cindi: Hva studerer/jobber du med?

Skrevet

Drue: Har du noen gang gjenkjent noen fra kg på gata, evt blitt gjenkjent?

Haha, nå ble jeg stolt. Hva slags bilde har du av meg da?

Nei, jeg har ikke gjenkjent noen fra KG, og jeg har heller ikke blitt gjenkjent såvidt jeg vet (men det er selvfølgelig vanskelig å vite).

Drue: vært i Trondheim noen gang?

Ja, én gang. Trivelig by :)

Funky: hvis du skal lære en annen person å gi verdens beste blow-job, hvilke fem tips vil du komme med?

Skrevet

cindi: hva er det siste du handlet på nett?

Eggløsningstester. Men nå er det slutt. Har gitt opp og tatt meg en pause fra det hele. Så det neste jeg handler på nett blir nok sko, eller klær eller interiør. :handle:

Cindi: Hva studerer/jobber du med?

Jeg er utdannet barnevernpedagog, og har ansvaret for den daglige driften i en bolig med ungdommer.

Til høsten begynner jeg på master og skal jobbe deltid ved siden av å fortsette i jobben.

Niennas: Hva er den lengste reisen du noen gang har reist? Og var det verdt reisen?

Noz: Hvor lett er du å overbevise om å være "koselig-ølsted-i-sandvika-guide"?

Drue: Hva er den mest hårete drømmen du har for fremtiden? (ikke ubarberte legger hårete, men typ ganske muligens urealistisk)

Guybrush: Hvorfor later du som om du ikke er en ladiesman på KG? Du har jo til og med din egen fantråd. :fnise:

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

Jeg har jo fordelen av å ha møtt deg, men tydelig at han tenker litt i samme baner som først da jeg ble kjent med deg;) Men Justin Bieber og One Direction??!! :hakeslepp: Og du er jo soleklart ikke blond :fnise: klarer ikke se meg for deg med den fargen engang. Ellers har vel jeg også vært inne på "snill pike syndromet", stille vann dypest grunn samt være snill men ønske å gå dine egne veier:)

Lillesiren: Hvilket inntrykk tror du folk kan få av meg i forskjellige settinger som kanskje ikke stemmer helt med virkeligheten? Alternativt hva har overasket deg før og etter du ble mer kjent med meg?

Ja, altså, føler jeg må forklare litt her:P Det begynte med at ene venninna som jeg bodde sammen med i Trondheim, satte på Justin Bieber på FULL guffe kl 9 hver bidige dag heeele eksamensperioden. Først, så var jeg litt sånn :rolleyes::sur::kvalm: men etterhvert gikk det over til :skya: .

Hm..Noe av det som overrasket meg mest var nok at du faktisk ser så mye yngre ut som du skryter på deg:P Tenkte litt sånn, "jeje, det sierem alle det" når jeg leste det her inne:P Jeg skjønner godt at du blir tatt for å være et solid stykke under 30:)

Hm..Sånn ellers hadde jeg helt i begynnelsen av min kg-tid litt inntrykk av at du var litt cocky:P Noe du aldeles ikke er:)

Ja, også er du jo veldig pratsom da, noe som kanskje ikke alltid merkes her inne, da man her som regel venter på svar før man fortsetter:P

Sånn ellers: Dersom man skulle finne på å generalisere pga ditt politiske standpunkt(som i frp-er), tror jeg noen kanskje vil ta deg for å være litt av "albue-seg-frem-typen", og ikke så omtenksom som du er:)

Mitt inntrykk av deg Drue: En ressurssterk person som kanskje er litt nøye av seg, med godt øye for detaljer. Jeg har inntrykk av at du kanskje ikke er aaltfor glad i visse forpliktelser og savner enkelte elementer fra singeltilværelsen:)

Glad i sex, og glad i å spore samtaler inn på nettopp dette temaet;) (Hvertfall her inne)

Du er stort sett alltid hyggelig og høflig, men kan finne på å bite tilbake dersom du blir "angrepet" først.

I sosiale sammenhenger så ser jeg for meg at du kan være av den litt mer reserverte typen, ihvertfall i starten.

Noe som stemmer av det:)?

Jellybean: Hvis du skulle tatt med en kg-er ut på date, hvem ville du valgt?

Calavi: Hvilke type tråder provoserer deg mest her på kg?

Endret av Lillesiren
  • Liker 1
Skrevet

Ok, la oss se. Jeg tror jeg har sett bilde av deg, men jeg husker ikke hvordan du ser ut. Jeg ser for meg at du er ca 165 høy og er slank i kroppsbygninga. Du har medium pupper, mørkeblondt hår, litt fregner og blå øyne. Alle sier at du er pen, så i bildet jeg har danna av deg, er du selvfølgelig det. Du kler deg ganske classy. Du er rolig - ikke sjenert, men rolig. Du kan være tilbakeholden i en samtale, før du plutselig kommer med noen visdomsord som får alle til å nikke bekreftende. Sånt sett er du ganske mystisk - du kan finne på å overraske. Jeg tror du liker å være aleine for å holde på med ditt, derfor tror jeg også du er typen til å være vanskelig å komme inn på, sånn ordentlig. Det gjelder når det kommer til kjærligheten også. Du kan lage et fantastisk måltid, dekke på bordet kun for deg selv, sette deg ned, ta en bit av maten, lukke øynene og komme med bittelite stønn. Da trives du best. Du har mange guilty pleasures innen musikk. F.eks. elsker du One Direction. Du er "snill pike", men jeg har en følelse av at du er litt lei av det.

Hvor spot on var jeg?

Jeg skal nevne én. Hun er så utrolig fredlig. Hun utstråler en skikkelig ro.

Daybreak: fortell om det siste kysset ditt.

Det var faktisk med ein trønder sommaren 2011.(jeez er det verkeleg så lengje sidan?) Eg var på ferie og vart litt kjend med kjekk fyr, men eg skulle reise vidare nokre dagar etterpå, og då sa han at han skulle i det minste ha eit farvelkyss. Og det fekk han. Førte ikkje til noko meir sidan eg reiste derifrå og har ikkje sett han sidan.

Ingenting. En klem, om det er deg.

Drue: en trist dag skal vi alle forlate denne verden. Hva vil de skrive til deg på din gravstein?

Lillepus: fem ord som beskriver deg positivt?

Daybreak: det mest impulsive du har gjort som har gitt mest gledende resultat?

Loren: det vittigste bildet jeg har på facebook. Del gjerne!

Eg gjer ikkje så mykje impulse ting eigentleg, men ein ting som eg kjem på var eg og ei venninne var på gåtur, og ein mann på krykk (hadde ei fysisk hindring) kom berande med to tunge handleposar. Han heldt på å miste dei, så sjølv om det betydde å gå ca 1 km i motsett retning som vi to kom i frå, så tilbydde vi oss hjelp, bar posane hans inn på kjøkkenet hans. Han vart utruleg takknemleg, og vi kunne halde fram med turen vår,med ei god kjensle i hjarta :)

Calavi: Kva er det verste du har gjort mot eit medmenneske?

Skrevet

Noz. Hva er det du setter størst pris på?

Funky. Hva/hvem skremte deg sist?

Jack. Kan du bake?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...