Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Liker du å være på stranda om sommeren?

ja, jeg bor der! stranda er et av de ytterst stedene jeg finner roen..

Niennas: var dette her før du ble sammen med din nåværende mann? .....ble du med til bergen? :hoppe:

funky monky: du virker som en morsom og sprudlene pike- du må jo bli med på neste KG-treff.. hva er dine tanker om et sånt treff?

Skrevet

ja, jeg bor der! stranda er et av de ytterst stedene jeg finner roen..

Niennas: var dette her før du ble sammen med din nåværende mann? .....ble du med til bergen? :hoppe:

funky monky: du virker som en morsom og sprudlene pike- du må jo bli med på neste KG-treff.. hva er dine tanker om et sånt treff?

Hehe. Dette skjedde ca 2 måneder før jeg møtte T. Nei, jeg ble ikke med til Bergen. Jeg hadde lyst, men det var bare noen få dager til, og jeg fikk ikke bytta bort vakta mi. Men vi datet i 2-3 uker. Det hele endte med at jeg ikke hørte fra han på 1 uke, og når han først tok kontakt, så viste det seg at han hadde vært opptatt fordi han hadde vært og besøkt sønnen sin på 8 måneder.

At han hadde en sønn var ikke et problem. At vi holdt på i to uker, og jeg fikk vite masse greier om livet hans, men han ikke nevnte at han var pappa derimot, det syntes jeg ble litt rart. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Lille-pus: Hva heter pusene dine?

Her inne går de alle under nick:

Min funksjonshemmede hjertevenn

Min sorte Gentleman

Frøken Fryd

- de har alle såpass spesielle navn, og disse navnene forbindes sterkt med meg som privatperson, at jeg ikke ønsker å fortelle hva de heter IRL.

Lille-pus: fortell om det heteste kysset ditt!

Juhu ! Det var et overraskende spørmål. Tolker spørsmålet som mottager av gunsten.

Lang historie som fortjener å fortelles til fulle:

Møtte igjen en tidligere kollega som den gang vi jobbet sammen var min prosjektleder. Siste gang vi så hverandre var på en prosjektfest hvor jeg fant det best å stikke av og dra hjem.

Da vi møttes på nytt 4 år senere var vi i samme posisjon i hvert vårt store konkurrerende firma og med felles kunde.

Vi møttes i et møte hos kunden, med direktør for vår felles fagområde og med tilsynsmyndighetenes representant.

Han kom tilreisende fra min gamle by, jeg var stasjonert på det sted kunden hadde sitt norske hovedkontor.

Etter møtet tilbød jeg meg å kjøre ham til flyplassen da møtet var ferdig før planlagt, og han tenkte booke om billettene og komme seg hjem tidligere.

Det var vår og fint vær, sol og passe varmt.

Vi hadde god tid, og det hastet plutselig ikke så mye med å booke om billettene alikevel, "Shouldn't we have a coffee and talk for a while (?)" Det var jo ok, mannen hadde alltid vært hyggelig om enn litt sjefete til sine tider, noe som kan forklares ved at han var perser av finere familie og utdannet innen aerodynamikk i Paris. Flyktet da sjahen ble styrtet.

Så satt vi der og drakk kaffe i en upersonlig fyplass kafe. Lenge... Luften ble nok litt tung. Øynene på begge sider av bordet var dyyp brune, like brune med gylden glød. I mer enn 2 timer satt vi der og snakket før det begynte å bli tid for hans opprinnelige fly.

Da vi så kom ned fra kafèen og han skulle gå inn i avgangshallen så stanset han ved en høy statue som dengang var plassert i samme etasje som avgangshallen, og uten et ord legger armen rundt livet mitt. Står og drukner i øynene. Legger hånden under haken min og kysser meg, - lenge og intenst. Mine knær gav etter, og der stod vi. Han hold meg bokstavelig talt oppe, og fortsatte å kysse meg til jeg ikke visste hvor jeg var eller hva jeg het. Varmt og intenst.

Så må han gå, og i det han løfter munnen fra min sier han mykt og trist; "I shold have been with you.. from the beginning."

Så må han gå, og jeg må sitte en hel halvtime, se flyene reise og lande. Samle meg selv før jeg kan kjøre.

Det var siste gang jeg så ham, siste gang vi møttes, første gang han kysset meg. Nå er han død.

Drue: Hvordan visste du at du skulle plukke den historien ut av meg ?

Niennas: Var nevnte MM konsert i Bergen bra ? - og hvor ble det av Widerøe-mannen ?

Endret av Lille-pus
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Her inne går de alle under nick:

Min funksjonshemmede hjertevenn

Min sorte Gentleman

Frøken Fryd

- de har alle såpass spesielle navn, og disse navnene forbindes sterkt med meg som privatperson, at jeg ikke ønsker å fortelle hva de heter IRL.

Juhu ! Det var et overraskende spørmål. Tolker spørsmålet som mottager av gunsten.

Lang historie som fortjener å fortelles til fulle:

Møtte igjen en tidligere kollega som den gang vi jobbet sammen var min prosjektleder. Siste gang vi så hverandre var på en prosjektfest hvor jeg fant det best å stikke av og dra hjem.

Da vi møttes på nytt 4 år senere var vi i samme posisjon i hvert vårt store konkurrerende firma og med felles kunde.

Vi møttes i et møte hos kunden, med direktør for vår felles fagområde og med tilsynsmyndighetenes representant.

Han kom tilreisende fra min gamle by, jeg var stasjonert på det sted kunden hadde sitt norske hovedkontor.

Etter møtet tilbød jeg meg å kjøre ham til flyplassen da møtet var ferdig før planlagt, og han tenkte booke om billettene og komme seg hjem tidligere.

Det var vår og fint vær, sol og passe varmt.

Vi hadde god tid, og det hastet plutselig ikke så mye med å booke om billettene alikevel, "Shouldn't we have a coffee and talk for a while (?)" Det var jo ok, mannen hadde alltid vært hyggelig om enn litt sjefete til sine tider, noe som kan forklares ved at han var perser av finere familie og utdannet innen aerodynamikk i Paris. Flyktet da sjahen ble styrtet.

Så satt vi der og drakk kaffe i en upersonlig fyplass kafe. Lenge... Luften ble nok litt tung. Øynene på begge sider av bordet var dyyp brune, like brune med gylden glød. I mer enn 2 timer satt vi der og snakket før det begynte å bli tid for hans opprinnelige fly.

Da vi så kom ned fra kafèen og han skulle gå inn i avgangshallen så stanset han ved en høy statue som dengang var plassert i samme etasje som avgangshallen, og uten et ord legger armen rundt livet mitt. Står og drukner i øynene. Legger hånden under haken min og kysser meg, - lenge og intenst. Mine knær gav etter, og der stod vi. Han hold meg bokstavelig talt oppe, og fortsatte å kysse meg til jeg ikke visste hvor jeg var eller hva jeg het. Varmt og intenst.

Så må han gå, og i det han løfter munnen fra min sier han mykt og trist; "I shold have been with you.. from the beginning."

Så må han gå, og jeg må sitte en hel halvtime, se flyene reise og lande. Samle meg selv før jeg kan kjøre.

Det var siste gang jeg så ham, siste gang vi møttes, første gang han kysset meg. Nå er han død.

:overrasket: ............jammen??

det er jo ikke sånn denne fine historen skal ende!?

Endret av NozMonster
Skrevet

Cindi: Hvordan tenker du å lære meg den fletta? :laugh:

Jeg blir rett og slett nødt til å møte deg på et nytt kg-treff og møte opp med slett hår :P

Noz: Når fikk du sist en aha-opplevelse?

Gjest Lillesiren
Skrevet

jaaaa Lillesiren :hoppe: Jeg var så aktiv i timene i dag (forøvrig den eneste!) så sa lærern: "ja Noz- vet du hva? Du er utrolig flink i dette faget- dette her kan du! Men nå må du la andre få prøve seg også!" .... men det var tydeligvis ingen andre i klassen som har brukt juleferien på å lese, så læreren bare ba meg være så snill å fortsette å være aktiv :laugh: 4/4 lærere har gitt meg så fin ros. Den første fikk jeg til og med en flaske vin av!

Lillesiren: fortell om ditt tristeste/kjipeste/mest urettferdige/mest provoserende... osv.. brudd?

Aaw, flinke Noz=)!! Det er studenten sin det;)

Hm..Jeg har bare gått igjennom den der slå-opp prosessen en eneste gang, og da gikk det ganske udramatisk for seg, så har ikke noe særlig spennende svar å komme med her desverre:P

Siren: vil du være kjæresten min?

Hehe, aaaw :blomst:

Drue: Tenker du mye på brukerne her på forumet, dvs, danner deg solide inntrykk, tenker ut hvilke spm til hvilke brukere etc:)?

Skrevet

Har jeg gått glipp av noen spørsmål i min retning?

Niennas: hvordan forvillet du deg inn hit og hvorfor forsvant du ikke med en gang du så alle tullingene :fnise:

Lille-Pus: finnes det noen storepus ? :P

Skrevet

Drue: Tenker du mye på brukerne her på forumet, dvs, danner deg solide inntrykk, tenker ut hvilke spm til hvilke brukere etc:)?

Mer enn hva jeg hadde turt å innrømme for noen utafor KG :P Hender ganske ofte, særlig hvis jeg har sitti på KG om kvelden, at jeg drømmer om ulike brukere. Men ja, jeg har danna meg ganske klare bilder av de ulike brukerne, inkludert deg. Og ja, jeg kommer på forskjellige spørsmål til spesifikke brukere. Veldig ofte glemmer jeg det.

Drue: Hvordan visste du at du skulle plukke den historien ut av meg ?

Det var jo en fin historie. Nei, jeg bare tenkte at du sikkert hadde noe sånt på lager.

Og forresten, "perser av finere familie" - den var morsom :nigo:

Dreamdrops: har du lappen?

Gjest Eurodice
Skrevet

Det skulle vel passe bra på deg også, det :lur: .

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Lille-Pus: finnes det noen storepus ? :P

Nei, det gjør ikke det.

- og her gjelder det å holde linjene så ikke Lille-pus får behov for å bytte nick :lol:

*dytter esken med After Eight utenfor rekkevidde *

Edit: Nicket er begrepet jeg brukte på 'Frøken Fryd' da hun var en liten pus: "Lille-pus"

Det var jo en fin historie. Nei, jeg bare tenkte at du sikkert hadde noe sånt på lager.

Kommentar (ikke avsporing): En Iraner forbindes med revolusjon, prestestyre, sorg og undertrykkelse.

Jeg kunne sagt han var iraner, men jeg valgte å bruke begrepet perser (som han selv brukte). Persia forbinder vi med med Mesopotamia og kulturens vugge.

Det er et helt annet inntrykk enn Iran slik vi tenker på det i dag. Og 'ja' det var en meget velstående overklasse i Persia under Sjahen. Han tilhørte den klassen, også i sjel og sinn ;)

Endret av Lille-pus
Gjest Gunfreak
Skrevet

Drue Heier du på Darius III når du ser Oliver Stones Alexander

Skrevet (endret)

Jelly: Kan du poste bilete av deg sjølv snart slik vi får sjå deg? :Nikke:

Jeg gjorde ironisk nok det for en kort tid tilbake, (var nok mens du fremdeles

hadde juleferie og var fraværende her inne). Bare spørr lille-pus og stjerneplanet :ler:

Det var bare ett bilde av kroppen min, vel og merke, ansiktet viser jeg ikke....

(selv om det er enkelte få brukere som har sett det også)

Noz: Hvilken middagsrett er du flinkest til å lage? ;)

Daybreak: Har du søsken? Hvor mange isåfall?

Lille-pus: Alder?

Endret av Jellybean78
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

hadde juleferie og var fraværende her inne). Bare spørr lille-pus og stjerneplanet :ler:

Det var bare ett bilde av kroppen min, vel og merke, ansiktet viser jeg ikke....

det stemmer! og DET biletet! Jelly har ein hunkkropp og eit flott ansikt! ein skikkeleg kjekk mann, med noko oppi hovudet!

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Når fikk du sist en aha-opplevelse?

nå har jeg tenkt på dette spm i snart 2 og en halv time og jeg kommer ikke på noe vettug å si...

får heller komme tilbake til det om det plutselig dukker opp noe!

Noz: Hvilken middagsrett er du flinkest til å lage? ;)

aner ikke... jeg lagde middager med mine 2 tidligere samboere, men etter at jeg flyttet alene så har jeg ikke

lagd meg middag. mye fra den tiden da jeg hadde samboere sliter jeg med å huske, så jeg klarer ikke komme

på hva vi lagde en gang.. jeg tror vi mekka sammen gode lasagner, men jeg tviler på at jeg hadde klart å lage det alene?

guybrush: hvem mente du at er "tullingene" her i tråden? :P

cindi: hvilke flette skal du lære bort? (fiskebensfletta?)

gunfreak: når og hvor var du sist gang i utlandet? (harrytur og danskebåten tells ikke) hvordan var turen?

jelly: får du mange kommentarer på (for?) kroppen din? i såfall hva sier dem?

Gjest Gunfreak
Skrevet

gunfreak: når og hvor var du sist gang i utlandet? (harrytur og danskebåten tells ikke) hvordan var turen?

Viss ikke trondheim tells som utlandet har jeg faktisk ikke vært i utlandet siden Kina turen når jeg var 17, og den har jeg jo snakket om så ingen gidder å høre om den lengre.

Nozzy: Jeg deler ut gratis klemmer, vil du komme å få så mange du vil?

Stjerner: Hvor mange stjerner er det i det observerbare universet?

Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

(selv om det er enkelte få brukere som har sett det også)

Lille-pus: Alder?

Oh yes ! He sure did ! :daane:

Gjør en antagelse om at hele Jelly er like flott som det vi har fått skue.

Tankemessig ser det også svært bra ut :Nikke:

Da var det slutt på å ro rundt her ja.

Ok, nærmere 50 enn 40 er jeg redd...

Jelly: Hvor mye over 30 nå ?

StjernerogPlaneter: Sove snart ?

Skrevet

Stjerner: Hvor mange stjerner er det i det observerbare universet?

med berre auge kan me sjå ca 5000 stjerner, med teleskop kan me sjå milliarder av stjerner

Gunny:Kor lenge sov du i dag?

Skrevet

StjernerogPlaneter: Sove snart ?

eg bør det....har 22 elevar som forventar ei smilande og grei Stjerner og planeter i morgon.....

Noz: Når var du forelska sist?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozzy: Jeg deler ut gratis klemmer, vil du komme å få så mange du vil?

så raus du er da :)

ja, jeg må jo benytte meg av anledningen å komme å stjele et par-tre klemmer :reise:

LillePus: er du av typen som tar deg en fest her og der? hvis ja- hvordan type fest snakker vi om?

Gjest Gunfreak
Skrevet

med berre auge kan me sjå ca 5000 stjerner, med teleskop kan me sjå milliarder av stjerner

Gunny:Kor lenge sov du i dag?

Milliarder er nok VELDIG LANT FOR LAVT!!! Det riktige tallet er 70 triliarder eller 70 000 000 000 000 000 0 stjerner.

Jeg sov til rundt 14, noe som er alt for sent, men alt for vanlig for meg.

Stjerner: vet du hvor google kommer fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...