Gjest Vampen Skrevet 28. desember 2012 #10881 Skrevet 28. desember 2012 Wagram, som er en landsby på de åpne slettene utenfor Wien, hvor slaget ved wagram ble utskjempet, over 300 000 østrikere, franskmenn, polakker, div tyskere osv. kjempet i 2 dager. Vil også bare oppleve Wien. Vampen: hatt det bra i jula? Stjerner: er det noen foreldre til barna i klassen din, du rett og slett ikke liker. Spennende! Jeg anbefaler også på det varmeste en tur innom Salzburg, St. Wolfgang (kirken der er fantastisk!) og St. Gilgen. Zell am see er også flott. Og i Tyskland er Rothenburg ob der Tauber obligatorisk for alle som setter pris på historiens sus. Det er en fantastisk middelalderby, med krigshistorie og torturmuseum. Og verdens søteste bamsebutikk! Julen har vært veldig bra. Hos deg? nei, jeg synes ikke det. Jeg skal ikke nekte for at jeg har noen snodige tanker om noe alla dette selv så.. Vampen: fikk du deg kjæreste i år 2012? Hehe, nei. Guybrush: hva spiser du på nyttårsaften?
Gjest Gunfreak Skrevet 28. desember 2012 #10882 Skrevet 28. desember 2012 Gunfreak: Spiller du spill på PC eller konsoll? Er først og fremst pc spiller, noen spill spiller jeg på consol som AC, da kontrolene er helt jævlige på pc, og jeg er gretten på consoler for å ødlegge pc spill serier og ikke minst trekke ned grafikken. Jeg syns det er mye mer avslappa å sitte på pc, finner at jeg ofte går lei consol spill før jeg får runna den, syns liksom det er et ork å bruke den six axis. Hva med deg EryMax Nozzy: Kalkun på nyttårsaften?
Gjest EryMax Skrevet 28. desember 2012 #10883 Skrevet 28. desember 2012 Hva med deg EryMax Spiller mye på PS3en min spill som Far Cry og AC3 Jack: Kunne du ha tenkt deg en Xbox 360?
Adele Skrevet 28. desember 2012 #10884 Skrevet 28. desember 2012 Adele: Har du mange kosebamser i senga?^^ Calavi: Hvilket land kunne du aldri tenkt deg å reise til? Lillesiren: Foretrekker du å være med flere venner samtidig, eller være med en venn på tomannshånd? Jeg har ingen kosebamser i min seng. Men to ufattelig gode og varme pledd! Gunfreak: hvorfor angrer du på at du spiste slange? adele; har du møtt noen fra KG? (Hvem? ) cindi: hvilken nettside/nettsider liker du best å handle klær fra? Eneste jeg har møtt er Virina. Nozzy: er jeg er rar nå? Adele: vurderer du å kjøpe strippe stang? Nei. Det er ikke helt min stil. Jeg har prøvd strippestang som 18-åring. Men nei. EryMax: Fikk du med deg Grinchen her om dagen på tv?
Gjest EryMax Skrevet 28. desember 2012 #10885 Skrevet 28. desember 2012 EryMax: Fikk du med deg Grinchen her om dagen på tv? Jeg har sluttet å se på filmer som blir sendt på TV. For mange reklamepauser. Adele: Ser du ofte på TV? 1
Adele Skrevet 28. desember 2012 #10886 Skrevet 28. desember 2012 Adele: Ser du ofte på TV? Ellers ser jeg lite på tv, men blitt litt nå i jula. Rainbow: Hva skal du gjøre i helgen?
Cuddlegirl Skrevet 28. desember 2012 #10887 Skrevet 28. desember 2012 Cuddlegirl: den rareste butikken, den rareste puben og den rareste personen i Bergen? Rareste butikken: En butikk jeg gikk forbi oppe der med fløyen en plass. Selger masse gammelt skrot, og henger mye greier i vinduene. Vet ikke navnet på den, men minner meg litt om Fretex. Rareste puben: Hmm, har ikke vært på så mange rare puber i Bergen, men kanskje Sjøboden? Er veldig koselig der inne, nesten som en hule. Men og litt merkelig. Rareste personen: En fyr som bor litt utenfor sentrum. Jack: Beste uteplassen in B-town?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2012 #10888 Skrevet 28. desember 2012 Jack: Beste uteplassen in B-town? Finnegan's! Kjempegjeng i baren, god stemning og masse sære gjester - akkurat slik jeg liker det. Dernest er jo Calibar en selvfølge. Feliz har tapt seg etter at jeg sluttet jobbe der ^^, Adele: fortell om den kjipeste dagen din på jobb evt skole
Gjest NozMonster Skrevet 28. desember 2012 #10889 Skrevet 28. desember 2012 Nozzy: Kalkun på nyttårsaften? ikke for min del nei. hunterlady: hva er det dummeste spørsmålet du har fått før? eller som du kommer på ihvertfall..
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2012 #10890 Skrevet 28. desember 2012 Jack: Kunne du ha tenkt deg en Xbox 360? *kremt* jeg kjøpte jo en på pur faen rett før jul. kun for å spille forza! ^^ Swarovski: hvorfor står det ingenting om "skummel" i din beskrivelse av drømmemannen? :/
Adele Skrevet 28. desember 2012 #10891 Skrevet 28. desember 2012 Adele: fortell om den kjipeste dagen din på jobb evt skole I jobbsammenheng: Da jeg ble beskyldt for stjeling av penger. Ei jeg jobbet med som stjal, og jeg var sistemann inn + deltidshjelp. Og pengene ble borte i min vakt. Enda jeg vet at hun som tok de var innom bakrommet et par timer etter at hun var ferdig på jobb. Endte opp med å miste to jobber, trekk i lønn samt risikerte å få en anmeldelse. I skolesammenheng: Skulle ha tverrfaglig eksamen. Var tre på gruppa. Den dagen vi skulle fremføre, valgte sistemann på gruppa å ikke møte opp. Og heller ikke gi det arbeidet han hadde gjort til hun jeg jobbet med og meg. Det var rimelig kjipt, da vi fikk trekk i karakter pga dette. Swaro: Nyttårsforsetter?
Gjest Swarovski Skrevet 29. desember 2012 #10892 Skrevet 29. desember 2012 Swarovski: hvorfor står det ingenting om "skummel" i din beskrivelse av drømmemannen? :/ Fordi drømmemannen skal ikke være skummel. I hvert fall ikke for meg. Swaro: Nyttårsforsetter? Det er sjelden jeg har hatt nyttårsforsetter. Og blir nok ikke noen konkrete i år heller. Annet enn at jeg skal fortsette å jobbe med meg selv og mine redsler og tanker. Adele: skal du på KG julebord? EryMax: Har du hatt en fin jul? Og hvor mange timer har du brukt på spilling i jula? Jack: Er du skummel? Sakone: Ønsker du deg barn? Steve Cook: I hvilke situasjoner føler du deg virkelig ukomfortabel?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2012 #10893 Skrevet 29. desember 2012 Jack: Er du skummel? med referanse til diverse planer om å presse gjennom et høyere antall katter - hvem av oss er skummel? hæ? hæ? HÆ? bryt sammen og tilstå! sakone: kunne man egentlig forutse den spanske inkvisisjonen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. desember 2012 #10894 Skrevet 29. desember 2012 jack: eg repeterar spm...eg er så nyfiken på svaret... kunne du deltatt i Gumball?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2012 #10895 Skrevet 29. desember 2012 jack: eg repeterar spm...eg er så nyfiken på svaret... kunne du deltatt i Gumball? det var nære på at vi skulle delta i fjor sommer, men det gikk ikke. entry fee avskrekker ikke. vi har bil(er). vi har lyst. jeg er DØNN klar for å kjøre, Cosmoen også. jeg kommer garantert til å være med før eller siden. kunne du da?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. desember 2012 #10896 Skrevet 29. desember 2012 ja fyttikatta! menn, bilar, høg fart, mange land! perfekt for SnP!
Gjest Lillesiren Skrevet 29. desember 2012 #10897 Skrevet 29. desember 2012 Lillesiren: Hvor grinete blir venner av deg når du kan spise så mye baconpølser, kebab og burger uten at det vises det grann ? :D Hehe, noen synes det er bittelitt irriterende ja;) Lillesiren: Hvordan er din drømmemann da? Drømmemannen får meg til å le. Han har glimt i øyet og sjarm. Han er sikker på seg selv i det store og hele, men likevel istand til å vise sårbarhet. Han er reflektert og får meg til å se ting fra nye perspektiv. Han har høy sosial intelligens, og takler å omgås ulike type mennesker. Ellers er det veldig viktig for meg at han har et godt hjerte:) Også et veldig stort bonus dersom vi deler noen felles interesser som f.eks at han kan danse, liker å trene eller spiller et instrument:) Lillesiren: Bruker du noen form for briller eller linser? Jeg har brukt briller siden jeg var 4 år gammel, men gått mest over til linser i senere tid:) jeg og siren er bare venner lillesiren: har jeg gått glipp av noe ? Hehe, ikke noe ikke kg kan oppdatere deg på Lillesiren: Foretrekker du å være med flere venner samtidig, eller være med en venn på tomannshånd? Generelt synes jeg det er kjempekoselig å samles en liten venninnegjeng for å finne på noe, men dersom det er venninner det er lenge siden jeg har sett, foretrekker jeg å få litt kvalitetstid på tomannshånd:) Stjerner og planeter: Har du noen piercinger? JackCrews: Hva spiser du oftest til middag? Calavi: Mulig det er blitt spurt før, men hva studerer du/jobber du med:)? Gunfreak: Har du noen gang sjekket opp ei jente på gaten?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2012 #10898 Skrevet 29. desember 2012 JackCrews: Hva spiser du oftest til middag? Jeg tror det må bli laks. Og kylling i forskjellige varianter, spesielt kyllingsalat. Lillesiren: har du kanskje en fantastisk oppskrift på laks, som jeg bare MÅ prøve? Noz: etter giraffer - hva er det kuleste dyret?
Gjest Lillesiren Skrevet 29. desember 2012 #10899 Skrevet 29. desember 2012 Jeg tror det må bli laks. Og kylling i forskjellige varianter, spesielt kyllingsalat. Lillesiren: har du kanskje en fantastisk oppskrift på laks, som jeg bare MÅ prøve? Denne synes jeg er kjempegod: Her har jeg brukt ørret da, men tipper laks gjør nøyaktig samme nytten. Oppskriften finner du på bloggen under asiatisk ørret;) Noz: Er det noe du gleder deg spesielt til i 2013:)? 1
Gjest EryMax Skrevet 29. desember 2012 #10900 Skrevet 29. desember 2012 EryMax: Har du hatt en fin jul? Og hvor mange timer har du brukt på spilling i jula? Julen har vært OK, tro det eller ei jeg har holdt meg på matta når det gjelder spilling helt til idag. Lillesiren: Er du glad i å lage mat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå