pinar Skrevet 11. desember 2012 #10481 Skrevet 11. desember 2012 Adele.b - Kunne du datet noen fra kg?
Adele Skrevet 11. desember 2012 #10482 Skrevet 11. desember 2012 Adele.b - Kunne du datet noen fra kg? Jeg har samboer, så nei. Ikke nå. Karpuzi: Hva med deg da? SubHuman: Katteperson?
KristineS Skrevet 11. desember 2012 #10483 Skrevet 11. desember 2012 Kristine: Du får 10 000 kr til å bruke på deg selv samme dag, hva gjør du med pengene? Oi. Første jeg tenker er at jeg hadde kommet til å brukt det på en opplevelse av noe slag. Men hva kunne det vært som jeg hadde fått gjort på en dag... Ah! Fallskjermhopp :D Har hatt lyst å prøve det ei stund. Kristines1990: Siste filmen du så? Hadde en akutt "barnslig" kveld på fredag, så da ble det alle tre Madagascarfilmene på rappen adele: favorittvits? Noz: Hvilken del av kg liker du minst? 1
Adele Skrevet 11. desember 2012 #10484 Skrevet 11. desember 2012 Oi. Første jeg tenker er at jeg hadde kommet til å brukt det på en opplevelse av noe slag. Men hva kunne det vært som jeg hadde fått gjort på en dag... Ah! Fallskjermhopp :D Har hatt lyst å prøve det ei stund. Hadde en akutt "barnslig" kveld på fredag, så da ble det alle tre Madagascarfilmene på rappen adele: favorittvits? Noz: Hvilken del av kg liker du minst? Tror ikke jeg har hørt vitset på lenge, så husker ikke Bruker mer humoristiske bilder/filmer osv SemperFi: Hvilken farge liker du best?
Gjest Skrevet 11. desember 2012 #10485 Skrevet 11. desember 2012 Dreamdrops: Sett noen fine sko i det siste som du vil vise frem? Mange! Du får komme innom Dreamdrops: Hva har dagens antrekk bestått av? En blå og hvit blomstrete skjorte fra Bik Bok med litt store ermer, en high-waist bukse, et grått strikkeskjerf, stort sølvsmykke, stor sølv/sort ring med sølvlakkerte negler Hihi Så god du er Dreamdrops! Tusen hjertelig Kanskje jeg nettopp gjør dette en dag. Jeg har det egentlig ganske så bra altså, men brudd er vanskelig, og man har sine dager. Setter stor pris på det i hvertfall Dreamdrops: Noen uttrykk eller ord du ofte bruker når du prater? Det får du bare gjøre! Et brudd er og blir, aldri lett Hm.. Merker at jeg har begynt å si "Aa, ikke sant", mye etter at jeg har begynt å jobbe. Sånn.. Kunden sier f. eks "Merker at kortet blir brukt en del i jula altså!" Jeg "Ja, ikke sant!", osv. Merker det passer en del inn Ellers så kommer jeg ikke på noe, varierer vel en del dreamdrops: jeg er glad for at mamma aldri fant ut av at jeg......... (Bra vri, Noz! I stedet for spørsmål liksom ) .....at jeg har prøvd weed. Dreamdrops: Hvilke andre filmer med Ryan Gosling enn Crazy, Stupid, Love kan du anbefale;)? The Notebook så klart! Begynt på "Stay" også, men ikke sett den ferdig. Den skal visst være veldig bra! Dreamdrops: fortell om en gang typen gjorde deg ordentlig flau, offentlig Han har aldri gjort meg ordentlig flau faktisk. Er det nå jeg skal føye på "enda" ? I beste velgående, sier du som overså spørsmålet mitt for et par dager siden Sier du som er død på skype Men hvilket spørsmål tenkte du på? Trodde jeg hadde fått med meg de fleste! Kristines1990: Har du et eget julesengetøy? Sakone: Hvilken rett lager du aller best? Drua: Er du sånn som bruker smør under "alt"?
KristineS Skrevet 11. desember 2012 #10486 Skrevet 11. desember 2012 Kristines1990: Har du et eget julesengetøy? Har nok ikke det. Hverken på hybelen eller hos mamma og pappa der jeg tilbringer jula. Tror heller ikke jeg noen gang har hatt det. Lillesiren: Beste måten å våkne/bli vekt på?
pinar Skrevet 11. desember 2012 #10487 Skrevet 11. desember 2012 Karpuzi: Hva med deg da? Ja. Lillesiren Hvilke klesbutikker handler du mest i og hvorfor?
Gjest Lillesiren Skrevet 11. desember 2012 #10488 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Har nok ikke det. Hverken på hybelen eller hos mamma og pappa der jeg tilbringer jula. Tror heller ikke jeg noen gang har hatt det. Lillesiren: Beste måten å våkne/bli vekt på? Av å bli massert:) Ja. Lillesiren Hvilke klesbutikker handler du mest i og hvorfor? Oasis, fordi jeg synes plaggene deres ofte har små, fiffige detaljer som gjør at de skiller seg bittelitt ut. Retro, fordi de selger Tiger of Sweden jeans, som jeg synes har den beste passformen på markedet. HM: Fordi de glimter til med klassiske plagg med ok kvalitet for en slikk og ingenting. Zara: Plaggene sitter ofte pent på, og de er flinke til å bruke mer eksklusive materialer, uten at det fører til en hårreisende pris av den grunn. Karpuzi: Har du datet noen fra kg;)? Arabella: Hva setter du aller mest pris på å få høre? Endret 11. desember 2012 av Lillesiren
Gjest Lille-pus Skrevet 11. desember 2012 #10489 Skrevet 11. desember 2012 Åh, høres koselig ut! Hvor er dette? En snau times flytur fra Gardermoen. Sier ikke nei til gratis mat Lille-pus: Hvor mange katter har du? Tre (3) sosiale, renrasede norske huskatter. Alle omplassert, en med mer 'bagasje' enn de andre to. Ingen av dem uberørt av sitt møte med menneskerasen. Godtas du av disse tre er det stor sannsynlighet for at du er et godt menneske. Og 'ja' de gjør forskjell på folk. Den ene er sort, og liker han deg så trenger ikke jeg gjøre undersøkelser om hvordan du er som menneske, han er genuint råere på det enn meg Lille-Pus: mest negative siden ved Volvoen din? Så langt; Den normale utsalgsprisen for hennes versjon (Summum m/gadgets all over), - samt at jeg er som en hysterisk hønemor når det gjelder å vokte henne for alt og alle som kan skade. Det er en opplevese å se oss søke etter en optimal parkeringsplass med minimale sjanser for sidebulk i dørene fra vedsideavparkerte biler med barneseter og/eller forsetene justert langt, langt bak Søker alltid etter en plass med tisvarende ny, ren og dyr bil på naboplassene Arabella: - Skal du bort i julen ? SemperFi: Hvordan håper du julen din blir i år ? Jack: Har du endelig funnet det du trenger i livet ditt ? Noz: Den perfekte julaftens morgen for deg ? Karpuzi: Hvilke planer har du og pus for julen i år ?
mammamora90 Skrevet 11. desember 2012 #10490 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Mammamora90: Er du flink til å kaste/gi bort klær, eller har du et overfylt skap? Nei, jeg er ikke flink til det, det går i overfylte skap og jeg har enda en god del klær fra ungdomsskolen Kristines1990: Hva er din største drøm? Endret 11. desember 2012 av mammamora90
Minya Skrevet 11. desember 2012 #10491 Skrevet 11. desember 2012 neei, jeg kan ikke bare vurdere å ha sex med en eller annen jeg tviler sterkt på at hun har så veldig lyst til å ha sex med meg, og jeg er vel heller ikke så interessert i det jeg heller siden hun er av det "feile" kjønn. Fullfør setningene: ...... (med noe som passer til deg!) minya: når HerrMinya minst aner det, så........ ...sniker jeg meg innpå ham og lager koselyder mens jeg klemmer ham? Dessverre, så aner han det som regel hver gang. XD FruN; Hvis du hadde bodd litt nærmere, ville du vært kattepasser for oss i jula?
KristineS Skrevet 11. desember 2012 #10492 Skrevet 11. desember 2012 Kristines1990: Hva er din største drøm? Eget småbruk sammen med kjæresten Helst med plass til en hest eller to og gjerne både hund og katt og kaniner og kanskje noen høner Minya: Siste du så på kino? Karpuzi: Hva står øverst på ønskelisten i år?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2012 #10493 Skrevet 11. desember 2012 Jack: Har du endelig funnet det du trenger i livet ditt ? - offisielt avspassert fra staten - check. - (stort sett) ferdig med utelivsbransjen - check. - skutt gullfuglen her i narvik - check. - skaffet gordon setter - ikke fullført - ferdigstilt musikk/tekster/cuts - under utvikling - begynt å finne ut hva å slappe av er - under utvikling, lovende. - fått ordnet opp pappa-tilværelsen - ingen utvikling - fått noen å plage vettet av på daglig basis, under påskudd av forholds-status - stresser ikke. joda, alt i alt - veldig ok. jeg gjorde endelig rett valg da jeg tøffet opp hit Mynona: hvordan irriterer man deg lettest? Nozzings: hvilken sang er du best til å spille på luftgitar? Drue: du må velge mellom to superkrefter; nyse vaniljesaus som snørr eller spy coca cola? Yme: hvem er tøffest - påskeharen eller nissen?
Gjest HunterLady Skrevet 11. desember 2012 #10494 Skrevet 11. desember 2012 Hunterlady: Hvis du kunne forandret på én ting i livet ditt, hva ville det vært? Jeg forstår ikke spørsmålet helt. Mener du mitt næværende liv eller kan jeg fritt velge fra hendelser som har hendt i min fortid? Hvis jeg kunne forandret på én ting i livet mitt akkurat nå, så ville jeg hatt en splitter ny BMW med piggdekk! Men det blir jo en tillegging og ikke en forandring, fordi jeg har jo allerede en bil. Dette spørsmålet var for vanskelig for meg å forstå, Calavi!! Men det jeg tror du mener er om det er noe jeg skulle ønske ikke hadde hendt i livet mitt som jeg skulle ønske kunne blitt slettet. Eller så mener du at jeg skal tenke ut noe helt nytt som jeg ikke har eller er den dag idag. Dersom jeg skulle forandret en ting ved meg selv så hadde det blitt at jeg skulle ønske jeg var mer livlig og lykkelig. Rot dette her, men.. HL: liker du å hoppe på trampoline? Ja, det liker jeg faktisk utrolig godt!! Subhuman: Er du submissive?
Gjest Gunfreak Skrevet 11. desember 2012 #10495 Skrevet 11. desember 2012 Fullfør setningene: ...... (med noe som passer til deg!) gunny: det beste med å bo alene er at.... Jeg kan gjøre hva jeg vil. Gunfreak: Hva er du mest fornøyd med, utseendemessig:)? Den er vansklig, er ikke så super fornøyd med noe egentlig, men har fått sansen for nesa mi, stor og spiss, men har i hvertfall karakter. Gunfreak: Hva har du gjort i dag? Bakt sammen med mamma, lagd noe små kaker som blir julepresang til gammle. Adele: er du en billig date? Siren: Hva er DU mest fornøyd med utseende messig: HL: Hva savner du bra barndommen! Karpuzi: Hvem fra KG ville du date?
Gjest NozMonster Skrevet 11. desember 2012 #10496 Skrevet 11. desember 2012 Noz: Hvilken del av kg liker du minst? de fleste diskusjoner/ tråder hvor småbarnsforeldre oppholder seg! dersom man ikke har barn selv så får man nesten ikke lov å si noenting der inne! Nozzings: hvilken sang er du best til å spille på luftgitar? vel... ikke for å skryte altså, men jeg kan de aller fleste Jimmi Henrix sanger utenatt Noz: Den perfekte julaftens morgen for deg ? i fjor hadde jeg en kjempebra start på dagen! da tuslet jeg opp til en venninne så satt vi hos henne å skravla og lo fælt og gjorde egentlig absolutt ingen juleting Jeg håper det blir sånn i år også! drua: kjører du brannbil?
Adele Skrevet 11. desember 2012 #10497 Skrevet 11. desember 2012 Adele: er du en billig date? Siren: Hva er DU mest fornøyd med utseende messig: HL: Hva savner du bra barndommen! Karpuzi: Hvem fra KG ville du date? Liker ikke at andre skal bruke penger på meg. Så betaler mest sannsynlig for min del selv Fridus: ASL?
pinar Skrevet 11. desember 2012 #10498 Skrevet 11. desember 2012 Karpuzi: Har du datet noen fra kg;)? Ja. Karpuzi: Hvilke planer har du og pus for julen i år ? Jeg feirer ikke jul så jeg skal jobbe alle de røde dagene. Men jeg og pus skal på flytur i romjulen! Karpuzi: Hva står øverst på ønskelisten i år? Jeg får ikke julegaver, men sånn generelt så skulle jeg gjerne hatt en reise til et varmt og avslappende sted! Karpuzi: Hvem fra KG ville du date? En jeg har kjemi med. Lillepus Har du noen erfaringer med å ha med katt på fly? Minya Har du katteforsikring, isåfall hvilken? Drue 3 hverdagslige irritasjonsmomenter?
Gjest Lillesiren Skrevet 11. desember 2012 #10499 Skrevet 11. desember 2012 Siren: Hva er DU mest fornøyd med utseende messig: Øynene, tror jeg:) Karpuzi: Har du aldri pleid å feire jul, eller er det slik at du har sluttet med det?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 11. desember 2012 #10500 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Jeg forstår ikke spørsmålet helt. Mener du mitt næværende liv eller kan jeg fritt velge fra hendelser som har hendt i min fortid? Hvis jeg kunne forandret på én ting i livet mitt akkurat nå, så ville jeg hatt en splitter ny BMW med piggdekk! Men det blir jo en tillegging og ikke en forandring, fordi jeg har jo allerede en bil. Dette spørsmålet var for vanskelig for meg å forstå, Calavi!! Men det jeg tror du mener er om det er noe jeg skulle ønske ikke hadde hendt i livet mitt som jeg skulle ønske kunne blitt slettet. Eller så mener du at jeg skal tenke ut noe helt nytt som jeg ikke har eller er den dag idag. Dersom jeg skulle forandret en ting ved meg selv så hadde det blitt at jeg skulle ønske jeg var mer livlig og lykkelig. Rot dette her, men.. Subhuman: Er du submissive? Mulig jeg formulerte meg noe dårlig. Tenkte om det generelt var noe i livet ditt du gjerne skulle ha forandret. Det kan være noe i fortiden, som har hatt invirkning på hvordan du har det i dag, ønske om noe/noen, at du hadde mer penger osv... Ja, rett og slett om du skulle ønske noe i livet ditt var annerledes enn det det er i dag. Men jeg synes du svarte ganske så godt på det jeg da, selv om det var litt rot Karpuzi: Er du sjalu av deg? Endret 11. desember 2012 av Calavi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå