Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har lest den artikkelen. Nothing new ^^

adele.bethune: Benytter du deg av de bh-triksene?

Drue: Har du opplevd å prøve å ta av dama bhn, for så fomle og finne ut at den åpnes i front? ^^

Nå er den artikkelen dyttet ut, så aner ikke hva slags triks det var snakk om, for å være ærlig.

Gunfreak: morsomste .gif?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har respekt for noen av dem, men hvem jeg har minst respekt for? vansklig å velge? Må nok være hvem enn som er programledern for åndenes makt, ikke at jeg vet hvem det er.

Jepp, nå er det bare en rom matte og noen romskip der, så tomt har det ikke vært på over et år.

Nope, ikke at det er mye hår der heller, akurrat passe.

Drue: Spiser du gris?

Sakone: Hva syns du om sagen funky town?

kristines: går du noen gang på egon resturanter?

Dreamdrops: beste bade stranda i norge?

Adele: skal du og sakone gifte dere?

Nozzy: hvorfor har ikke du fått deg jobb i dyre park for å jobbe med sjiraffer?

Calavi: kjekkeste norske mann?

gressløk: spiser du rømme med gressløk?

En bekjent av meg er faktisk en av de kjekkeste jeg vet om, men det blir jo litt kjedelig å svare siden ingen av dere aner hvem han er. Har sittet en liten stund å forundret over hvem som er kjekkest av «kjendisene», men ingen som automatisk popper opp. Jeg synes Andreas Thorkildsen er ganske kjekk, samme med Bård Ylvisåker, Jon Almaas, Aksel Lund Svindal og Nicolai Cleve Broch. Så ja, ikke er veldig godt svar, men der har du noen…

I tillegg til eng'gelsk, jeg perater persisk felyten'de.

Calavi: fortell om den verste kjærlighetssorgen du har opplevd.

Den verste- og eneste kjærlighetssorgen jeg har opplevd er den jeg går gjennom nå. Jeg synes på mange måter det har gått bedre enn jeg trodde det skulle da det ble slutt. Jeg er ikke typen som isolerer meg inne, hører på musikk og gråter meg sønder og sammen. Jeg har forsøkt så godt jeg kan å komme meg ut og prøve å være masse med venner. Jeg ser jo nå i ettertid at jeg kanskje har flyktet litt fra hele greia, det skjedde så mye på den tiden at det var eneste mulighet. Jeg prøver derfor nå å «hente frem» følelsene litt, da jeg fort kan legge litt lokk på de, uansett hvor teit det kan høres ut. Jeg vet det kommer til å gå fint med meg, det er en grunn til at det ble slutt, men det har vært tøft og er nok det vanskeligste jeg har gjort så langt i livet.

Drue: Hva er det vanskeligste valget du har tatt så langt i livet?

Adele: Hvilken person står deg aller nærmest?

Arabella: Kan du fortelle litt om ditt mest romatiske øyeblikk?

Skrevet

Drue: Hva er det vanskeligste valget du har tatt så langt i livet?

Vanskelig spørsmål. Det valget som på en måte har fått størst konsekvenser, var at jeg valgte å gjøre det slutt med exen min fordi singellivet frista mer.

Sakone: har du klart mange utspill fra brekk i 9-ball?

Skrevet (endret)

Loren: Hvilke(n) sak(er) kan du gå i fakkeltog for? Hvorfor?

Urefferdighet og overgrep mot barn. Jeg synes grunnen sier seg selv, men fordi barn i utsatte situasjoner trenger noen som stiller opp. I så måte er egentlig fakkeltog ikke nyttig i enkeltsituasjoner, men for å få fokus kunne jeg gjort det.

Det er sikkert flere saker, men barn og unge og deres rettigheter og at de har det bra står mitt hejrte nærmest.

Drue: Har du vært ute og lekt i snøen i år?

Gorgonzola: Reiser du på charterferie?

gressløk: Hvem ser du mest opp til av folk du kjenner, og hvorfor?

Sakone: Nevn en person som imponerer deg.

Endret av loren
Skrevet (endret)

Gunfreak: Diskusjon eller kvinneguiden?

gressløk: Pleier eller pleide du også å spise så mye gressløk at andre begynner å klage på gressløk spisingen?

Loren: Anime fan, eller bare power puff girls?

Endret av SubHuman
Skrevet

Kristines1990: mest skuffende jul/julepressang ? :)

Subhuman: hvor gammel var du da julenissen ble avslørt :P

Lillesiren: er du flink til å ordne julegaver og hva legger du i en "bra" gave ? :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: Hva liker du best. Ringenes herre-bøkene eller -filmene?

Bøkene!

Urefferdighet og overgrep mot barn. Jeg synes grunnen sier seg selv, men fordi barn i utsatte situasjoner trenger noen som stiller opp. I så måte er egentlig fakkeltog ikke nyttig i enkeltsituasjoner, men for å få fokus kunne jeg gjort det.

Da hadde jeg gått sammen med deg :tommelopp:

Gorgonzola: Reiser du på charterferie?

Nei. Kan til nød strekke meg til å booke fly+hotell via portalene til selskaper som Norwegian/Ryanair. Å ordne logistikken selv er morsommere og garantert billigere.

gressløk: Riktig/fornuftig/forståelig at EU fikk Nobels fredspris?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Subhuman: hvor gammel var du da julenissen ble avslørt :P

Lillesiren: er du flink til å ordne julegaver og hva legger du i en "bra" gave ? :)

Woho, spørsmål:D!

Ja, jeg liker da å tro det:) Jeg elsker å kjøpe julegaver, og kan begynne tidlig å lage lister over hva jeg skal kjøpe til de enkelte. Jeg liker å kjøpe gaver som overrasker, kjøpe ting som de setter pris på, men som kanskje ikke er ting de kommer på selv. Ting du ikke visste at du ønsket deg rett og slett;)

En bra gave er dersom du gir vedkommende noe h*n pratet om i en bisetning en stund tilbake at h*n virkelig ønsker seg, eller en gjenstad h*n engang fant i et butikkvindu og stoppet opp ved og tilfeldigvis nevnte at DEN kunne h*n tenkt seg. Kort og godt: Gaver som viser at man er oppmerksom på personen:)

Guybrush: Til hvor mange kjøper du julegave?

Gorgonzola: Hva er det mest tiltrekkkende ved kvinner?

Skrevet

Må si jeg har vært såpass heldig at jeg ikke har hatt en skuffende jul, men noen skuffende julegaver har det blitt. Heldigvis ikke noen jeg kan komme på de siste årene. Tror det er ei av tantene mine som har stått for flest "gavemisser". Tror hun aldri klarte å komme over at vi "jentene hennes" ikke bare var småjenter lenger. Fikk blant annet en knallrød collegegenser med teletubbies på til jul et år. Da var jeg 15 :P

Subhuman: Hund eller katt?

Lillesiren: Hva spises på julaften og nyttårsaften?

Skrevet

Kristines1900. Er du ferdig med ss gaven?

Skrevet

Kristines1900. Er du ferdig med ss gaven?

Om du tenker på den til SS på diskusjon, så ja ;) Ble sendt på fredag =)

loren: Hva er drømmejobben?

Skrevet

Woho, spørsmål:D!

Ja, jeg liker da å tro det:) Jeg elsker å kjøpe julegaver, og kan begynne tidlig å lage lister over hva jeg skal kjøpe til de enkelte. Jeg liker å kjøpe gaver som overrasker, kjøpe ting som de setter pris på, men som kanskje ikke er ting de kommer på selv. Ting du ikke visste at du ønsket deg rett og slett;)

En bra gave er dersom du gir vedkommende noe h*n pratet om i en bisetning en stund tilbake at h*n virkelig ønsker seg, eller en gjenstad h*n engang fant i et butikkvindu og stoppet opp ved og tilfeldigvis nevnte at DEN kunne h*n tenkt seg. Kort og godt: Gaver som viser at man er oppmerksom på personen:)

Guybrush: Til hvor mange kjøper du julegave?

Tommel opp ! :) Som jeg skulle sagt det selv.

Hmmm telle litt.....ikke så mange igrunn. 10 stk blir det vel. Nærmeste venner og familie. Vi gutta er jo ikke like kroniske til å gi gaver til absolutt enhver perifer venn man måtte ha ;)

Drua: hva spises helst på julaften og nyttårsaften?

Lillesiren: hvilke juletradisjoner som du vokste opp med vil du ta med deg og dele med egne fremtidige barn ? :)

Gjest HunterLady
Skrevet

hunterlady: hvilken klesbutikk her i norge er den mest oppskrytte?

Hm hm hm. Da må jeg svare Mango. Synes at de har utrolig stygge klær. Noe kan selvsagt være litt fint, men som regel synes jeg det meste er mindre pent. Ellers så synes at jeg at de fleste klesbutikker i Norge er veldig bra og jeg synes kjeder som får mye skryt som oftest er meget velfortjent :)

Lillesiren: Hvilken klesbutikk handler du oftest klær fra?

Noz: Har du noen dyr?

Guybrush: Hva har du gjort i helgen?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

SubHuman og Semper: Hva er nicket deres på Diskusjon?

Skrevet

Guybrush: Hva har du gjort i helgen?

Jeg har vært kald på føttene, ønsket meg sol og sommer, vært på Drink & Draw på Solsiden, mekka meg skikkelig god middag, hengt med venner og sovet leeeeenge :)

Jompa: Siden alle får dette spørsmålet minst en gang, hva kommer brukernavnet av ? :)

Hunterlady: morsomste ungen din har gjort ? :)

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hva spises på julaften og nyttårsaften?

På julaften spises det pinnekjøtt, med en kremet kraftbasert saus som smaker uendelig mye bedre en den kjipe sjyen;)

På nyttårsaften varierer det veldig. Ifjor, sto jeg for middagen og da serverte jeg min egenkomponerte biffgryte, basert på storfekjøtt, rødvin, sopp, creme fraiche og fløte:)

Tommel opp ! :) Som jeg skulle sagt det selv.

Hmmm telle litt.....ikke så mange igrunn. 10 stk blir det vel. Nærmeste venner og familie. Vi gutta er jo ikke like kroniske til å gi gaver til absolutt enhver perifer venn man måtte ha ;)

Lillesiren: hvilke juletradisjoner som du vokste opp med vil du ta med deg og dele med egne fremtidige barn ? :)

Alle mattradisjonene hvertfall:)! Mors hjemmelagede svinesyltepålegg, hennes fantastiske kalkungryte som serveres første juledag og den nydelige sausen som hun serverer til pinnekjøttet på julaften.

Ellers har vi ikke så mange innbarka juletradisjoner, bortsett fra å gå i kirken på juleaften og et stort familieselskap andre juledag:)

Lillesiren: Hvilken klesbutikk handler du oftest klær fra?

Hm..Oasis kanskje? Synes de har masse pent(i perioder vel og merke).

Hva med deg, Guybrush?

Arabella: Hvis du kunne endret på et valg i livet ditt sålangt, hvilket ville det blitt?

HunterLady: Siden vi er i det julete hjørnet: Hva ønsker du deg aller mest til jul(unntatt snilt barn;))?

Skrevet

Hva med deg, Guybrush?

Jeg anntar at vi snakker om juletradisjoner og ikke klesbutikker nå ? ;)

Jeg er vokst opp med "magien" av å våkne grytidlig på morgenen etter å ha såvidt klart å legge meg natta før,. liste seg opp i mørket og se at alt er endret. Treet er satt opp og pyntet, overalt er det juledekorasjoner og frukt og nøtter er satt opp. Julestrømpa henger på senga og man gikk rundt med vidåpne øyne og slukte alt man husket fra året før men som lkevel var helt fantastisk. Så var det å sitte og vente en time på at alt startet på tv'en mens man leste juleblad :)

I mer voksen alder har man jo lært å verdsette og glede seg til endel andre ting, som den gode maten, glede andre, lukten, stemningen og alt det andre.

Også gleder jeg meg jo litt til å etablere litt egne tradisjoner også etterhvert.

Arabella: beste juleminne ? :)

Lillesiren: hvilke kjeks og kaker MÅ være tilstede for at det skal være jul :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Hm..Oasis kanskje? Synes de har masse pent(i perioder vel og merke).

Hva med deg, Guybrush?

Arabella: Hvis du kunne endret på et valg i livet ditt sålangt, hvilket ville det blitt?

HunterLady: Siden vi er i det julete hjørnet: Hva ønsker du deg aller mest til jul(unntatt snilt barn;))?

Det er vondt å innrømme, men det dummeste jeg har gjort i mitt liv, var å gifte meg med feil mann. Jeg var dønn forelsket, han var en del år eldre enn meg. Mine foreldre, spesielt min mor, advarte meg på grunn av aldersforskjellen. Hun har alltid sabotert meg, slik jeg har opplevd henne, så jeg var sta og gjennomførte giftermålet. Min mann viste sider av seg selv, som ikke var bra. Men det ville jeg selvfølgelig ikke si noe om til mine foreldre.

Nok om det. Ekteskapet var turbulent, men vi hadde rolige perioder også. Det er vel barna mine et godt eksempel på :). Jeg angrer ikke på at jeg fikk dem, bevares vel. Men jeg har nok tenkt mange ganger på hvordan livet mitt kunne ha blitt.

Lillepus: Skal du være hjemme i julen?

Gjest HunterLady
Skrevet

Hunterlady: morsomste ungen din har gjort ? :)

Jeg synes det var ganske morsomt da han hoppa på pappaen og deisa knærne rett inn i plassen der de "edle" dråpene oppbevares.

Ellers så gjør han morsomme ting nesten hver eneste dag, og jeg liker ikke å velge ut hva som er morsomst, fordi det ville tatt meg en evighet å avgjøre hvilken av de tusenvis av morsomme tingene som er høyepunktet.

Penger!! ;)

Og kreppetang!

Lillepus: Hva er best av gran og furu?

adele.bethune: Har du egen julekalender? Hvis ja, hvilken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...