Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10301 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner: hvor skal du bo når du skal på KG-julebordet? eg har fått eitt tilbod, foreløbig.... Lillesiren: UIB eller HIB?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10302 Skrevet 4. desember 2012 Musikken fra Svanesjøen, var favoritten på tverrfløyten hvertfall:) Calavi: Nyter du vinteren som er kommet over oss? Nei, det gjør jeg ikke. Det er bittelitt kos at det er sne nå som julen nærmer seg, men ellers kan du få vinteren billig av meg... Dreamdrops: Foretrekker du å svare på spørsmål eller stille de?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10303 Skrevet 4. desember 2012 eg har fått eitt tilbod, foreløbig.... Lillesiren: UIB eller HIB? Kæm e da? Fresi: skal jeg ta med piknikkurv og rødrutete duk på jobben din i februar?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10304 Skrevet 4. desember 2012 Kæm e da? "kæm e de"- om du skal etterlikna mi dialekt. Og kven det er vil eg ikkje sei her. Ei snill sjel, iallefall!
Gjest Lillesiren Skrevet 4. desember 2012 #10305 Skrevet 4. desember 2012 Ja Stjerner: hvor skal du bo når du skal på KG-julebordet? Lillesiren: fortell om det mest romantiske øyeblikket du har opplevd. Hm..jeg er nok veldig hverdagsromantiker av meg, så er slike småting jeg opplever som romantisk. Det som popper umiddelbart opp, er en dag jeg var hos en jeg var på dealern med. Jeg hadde akkurat funnet ut at han spilte piano(*smelt*), så da satte vi oss ned ved pianoet hans, og satt og spilte litt sammen og om hverandre. Jeg husker at han stoppet litt opp, så meg inn i øynene, og lot fingrene gli forsiktig gjennom håret mitt før han kysset meg. Ah, får fremdeles kriblinger ved tanken.. Rett på da gitt.. Edit: Glemte spm. Lillesiren: Er du glad i dikt? Hm..ikke utover det vanlige. Jeg setter meg ikke ned og leser i en diktsamling liksom. Hvilken manifoil? Du har de flere plasser. Eksosmanifoil, forgassermanifoil etc.. Lillesiren: blir du ofte sjekket opp av gamle griser? ^^ Hehe, nei heldigvis ikke! Stjerner: Hvilken dialekt snakker du?
Gjest Skrevet 4. desember 2012 #10306 Skrevet 4. desember 2012 Haha, de har helt lik munn! Sakone: Den beste animerte amerikanske filmen? Drua: Hvor kaldt er skikkelig kaldt for deg? Calavi: Du finner noens lommebok; lar du alt være inni og kontakter vedkommende, eller tar du cashet og sier du fant den tom? (Svarer på spørsmål jeg har fått senere, skal ikke være oppe så mye lenger!)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10307 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner: Hvilken dialekt snakker du? eg snakkar stril ispedd bergensk Draumedråpe: Kva syns du om strekkmerker?
Gjest Lillesiren Skrevet 4. desember 2012 #10308 Skrevet 4. desember 2012 eg har fått eitt tilbod, foreløbig.... Lillesiren: UIB eller HIB? Som i ved hvilket jeg studerer? Ingen av dem, jeg er en NTNU-student som har forvilla seg ned i Bergen:) loren: Pleier du å gjøre noe med håret sånn til hverdags(med unntak av å kamme det)?
Gjest Skrevet 4. desember 2012 #10309 Skrevet 4. desember 2012 Jeg må faktisk si at jeg synes det er dårlig gjort at Sakone og jeg stadig vekk får kjeft av dere fordi vi ikke inkluderer andre, når det gang på gang er avsporinger her. Men meg om det. Ingen som kjefter på dere vel? Jeg sa i alle fall ifra på en ordentlig måte (Føler jeg selv i alle fall ) Og dere har blitt bedre begge to Stjerner og Planeter: En skikkelig teit serie?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10310 Skrevet 4. desember 2012 Drua: Hvor kaldt er skikkelig kaldt for deg? Mest av alt hater jeg vind. Men dersom det er vindtstille, så går stilongsgrensa mi på rundt 0 grader. Bandit: "hvem" lag spiller du med på fifa?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10311 Skrevet 4. desember 2012 Ingen som kjefter på dere vel? Jeg sa i alle fall ifra på en ordentlig måte (Føler jeg selv i alle fall ) Og dere har blitt bedre begge to Jeg har kjefta, med god grunn. Loren: du har 250 kr til rådighet. Du står på Løvenstad på en søndag og er skrubbsulten. Du har ikke bil eller sykkel. Hvor går du for å få et godt måltid? Forklar sånn at de som ikke er fra Romerike, også skjønner litt. 1
Gjest NozMonster Skrevet 4. desember 2012 #10312 Skrevet 4. desember 2012 Noz: Hvilken farge liker du best på klær? fargerike, rett og slett.. hehee.. liker blå, lilla, orange, grønne og rød, men ikke alle på en gang vel og merke noz: hva er best - halloween eller valentines? ingen av dem!! de er ikke norge sine dager..hvorfor har vi stjålet dem og ikke thanksgiving eller bar mitzva jeg boikotter i hvertfall sånn ikke-norske, stjålne dager... Noz: fortsatt intet eksamenssvar? neeeooo Men på mandag Loren! Seff! Pen via bildetråd er ikke et krav. Smart i skallen derimot..... NozMonster (jeg følger ikke spesielt godt med hva som er spurt eller svart fra før, ha meg unnskyldt): Teater, kino eller hjemmekino? Teater! Nope. Det har jeg rett og slett ikke tid til. Enn du da, Noz? jeg tenkte ikke bare på nett-flora, men sånn generelt foresten.. jeg er ikke medlem noen sted jeg heller, men skulle gjerne ha vært det på treningssenter og i flere veldedige organisasjoner. NozMonster: fyrer du opp ei bønne i ny og ne? neeiii- og all form for dop er tabu her på KG hva er ditt forhold til bønner og sterkere midler drua? gorgon: er det noen her på KG med en smart hjerne som du egentlig drømmer om å date? Loren: hva sier miniloren til at mamma har fått seg kjæreste?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10313 Skrevet 4. desember 2012 hva er ditt forhold til bønner og sterkere midler drua? Jeg er semiavholds, så ja..du skjønner tegninga. Har ingenting imot bønner, dog. Synes faktisk det lukter godt Noz: har du klina med noen fra KG før? Var det digg? Gorgonzola: tror du det er sannhet i myten om at mindre pene damer er bedre i senga?
Gjest Skrevet 4. desember 2012 #10314 Skrevet 4. desember 2012 eg snakkar stril ispedd bergensk Draumedråpe: Kva syns du om strekkmerker? Bergensk er pent! Fikk du inspirasjon fra artikkelen øverst her? For å være ærlig synes jeg ikke at det er direkte vakkert, men det er jo helt naturlig, og de aller fleste av oss får jo det en dag Meen får håpe det blir en stund til enda Sakone: Hvor mange øl klarer du før du er helt fullstendig stupings? Gunfreak: Teller du ned til "Hobbiten" kommer? For det gjør jeg!
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10315 Skrevet 4. desember 2012 Haha, de har helt lik munn! Jammen! Dette har jeg ikke tenkt på før nå! Jeg har kjefta, med god grunn. Jeg synes det er flere som burde fått en liten tilsnakk her enn bare han og meg hele tiden. Det synes jeg er dårlig gjort, og veldig dobbeltmoralsk. Alle eller ingen. Men. Nå er jeg dobbeltmoralsk som avsporer. Så for å komme inn igjen på right track; Anoia: Beste iskremsmak?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10316 Skrevet 4. desember 2012 Haha, de har helt lik munn! Sakone: Den beste animerte amerikanske filmen? Drua: Hvor kaldt er skikkelig kaldt for deg? Calavi: Du finner noens lommebok; lar du alt være inni og kontakter vedkommende, eller tar du cashet og sier du fant den tom? (Svarer på spørsmål jeg har fått senere, skal ikke være oppe så mye lenger!) Jeg leverer den tilbake slik jeg fant den. Jeg hadde ikke klart å glede meg over pengene og jeg hadde blitt spist opp innvendig av dårlig samvittighet. I fjort fant jeg en lommebok med kr 18 000... Tok ikke en krone og kontaktet eieren. Reaksjonen hans var helt uvurdelig da han fikk den tilbake. Da jeg ringte han fortalte jeg at jeg hadde funnet den tom, gleden var stor da han så at dette ikke stemte. Noz: Hvor mange gode venner har du?
Gjest Skrevet 4. desember 2012 #10317 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg har kjefta, med god grunn. Ja, du ja :gjeiper: Du er en litt småsur onkel Skrue noen ganger! Bare sånn at du vet det Drua: Den ekleste uvanen en jente kan ha? Nikki09: Er du generelt klønete? Hvis ja, hvordan da? Edit: Glemte et ord Endret 4. desember 2012 av Dreamdrops 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10318 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner og Planeter: En skikkelig teit serie? no får eg nok mange på nakken, men TBBT. Den er teit. det fins mange teite seriar, men kjem ikkje på fleire no.jo! the gladiator.... Drue: har du ete på "kroa" i blystadlia?
Gjest Drue Skrevet 4. desember 2012 #10319 Skrevet 4. desember 2012 Jammen! Dette har jeg ikke tenkt på før nå! Jeg synes det er flere som burde fått en liten tilsnakk her enn bare han og meg hele tiden. Det synes jeg er dårlig gjort, og veldig dobbeltmoralsk. Alle eller ingen. Men. Nå er jeg dobbeltmoralsk som avsporer. Så for å komme inn igjen på right track; Anoia: Beste iskremsmak? Alle de du tenker på, har jeg snakka til før. Det får være grenser til hvor mye streng onkel jeg gidder å være. Jeg sier det stort sett til nye folk som ofte ikke har fått med seg retningslinjene. Badabing: foretrekker du søt, pen eller sexy om deg selv?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 5. desember 2012 #10320 Skrevet 5. desember 2012 NMS: være med på nordiskpils neste onsdag? Må nok si nei til det, dessverre. Har eksamen på fredagen, men hadde vært gøyalt. Prøvde meg på Eric Dolphy tidligere i dag forresten, ikke min greie. Er mest glad i minimalistisk og repetitiv musikk, så dette ble for jalla stemning. NMS: hvem er du i vennegjengen? Hm, den var vanskelig. Den sære kanskje? Nikki09: Er du redd for noe ufarlig? (veps feks) Adele B: Årets beste låt? Dreamdrops: Hva ønsker du deg til jul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå