Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kult med så utfyllende svar JackCrews! Hvor gammel er du?

bare hyggelig. vanskelig å gi et kortere svar på et sånt spørsmål som jelly stilte, uten å høres flåsete ut.

jeg er utrolig gammel, gror mose på sørsiden av meg. fyller 35 neste år. føler meg tidvis langt eldre :P

Maggio: hvordan skal fisk helst tilberedes?

Skrevet

Oi. Bruker bare Spotify/Youtube, jeg. Så siste albummet jeg kjøpte, var Lady Gaga sitt ;) Husker ikke hvilke sanger som er på den plata :fnise:

Lady Gaga går bra, fun fact - jeg har megadilla på Alejandro ENDA! den sangen gjør ting med både rockefoten og sanghalsen. ikke døm meg!

gunfreak: beste gaga-sang?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sakone: Snø i nakken eller i nakken? :fnise:

Tja med det valget, så blir det vel..... og dynke deg til de grader i snøen på julebordet!! (*krysser fingrene for at det er snø da*)

kristines1990: Hvor på kroppen er du mest kilen?

adele.bethune: Kaster du snøball som en mann eller som ei kjerring?

Endret av Sakone
Skrevet

Det må nok være på magen og sidene av midja. Men enkelte ganger er jeg overfølsom og da kiler alt av berøring. Så kjæresten har fått seg noen "nestenkarameller" av at jeg av og til reagerer litt voldsomt :P

JackCrews: Største "guilty pleasure" innen musikk?

Skrevet

Lady Gaga går bra, fun fact - jeg har megadilla på Alejandro ENDA! den sangen gjør ting med både rockefoten og sanghalsen. ikke døm meg!

Hehe, herlig!

Møtte på Alejandro da jeg jobbet på toget. Jeg ble så strucked :fnise:

Tja med det valget, så blir det vel..... og dynke deg til de grader i snøen på julebordet!! (*krysser fingrene for at det er snø da*)

adele.bethune: Kaster du snøball som en mann eller som ei kjerring?

Jeg er oppvokst med bare gutter, så velger å tro at jeg kaster som en mann.

Men, jeg liker ikke å kaste snøballer. Det er så slemt.

Kristine: Gleder du deg til nyttår?

Skrevet

JackCrews: Største "guilty pleasure" innen musikk?

faen som jeg skulle avsløre mine syke sider idag da! ^^

denne er vel en klar vinner:

Vikingarna – Silver Bird

sjekk dressene de har, på coveret! jeg vil ha en sånn!

adele: mest pervo sangen du vet om?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Hehe. Det kommer så ann på hvordan settingen er.

Jeg holdt på å begynne å gråte under Breaking Dawn pt 2. Fordi jeg var så sint på regissøren. :sinnatagg:

Calavi: Om du var et dyr, hva ville du vært? Begrunn gjerne.

Frister å si hund fordi jeg er sykt lat og deres livsstil kunne passet meg.. Men må jo velge noe litt mer eksotisk føler jeg, så da sier jeg gorille jeg. Har egentlig ikke noe god grunn for det, annet enn at jeg synes gorillaer er dritkule!

Du da, adele?

Kristines1990: Hvilket ord beskriver deg best?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Radio Gaga så klart.

Ok seriøst Born This way, minner meg om en mix av disco, 90s dance og mer hard techo.

Jack, hater du prius?

Kristines: hvilket død språk ville du kunne snakke og skrive flytende(bort sett fra Latin)

Skrevet

Kristine: Gleder du deg til nyttår?

Gleder meg masse! Skal tilbringe selve jula hos foreldrene mine, men 6. juledag drar jeg til kjæresten og skal være der i nesten to uker sammenhengende :rodmer: Så da blir det nyttårsmiddag med kalkun hos "svigers" før det mest sannsynlig bærer på en eller annen fest i bygda når den nærmer seg 24.00.

Sakone: Hva var favorittbarnetven?

• Liker 1
Skrevet

Jack, hater du prius?

du sakl få en klem for at du svarte radio gaga! og, om det er noen trøst - jeg digger born this way selv, enig med din beskrivelse.

om jeg hater prius? u bet! hybridbiler er faen meg den største idiotien jeg har vært borti, som "miljøbil" er konseptet pr idag helt latterlig.

hva er poenget med en prius når den bruker mer fuel enn en mazda3? selv min tidligere suburban med 6 liter motor og 300 hester var mer miljøvennlig - den gikk på gass.

facebook: er morra di sexy?

Skrevet

faen som jeg skulle avsløre mine syke sider idag da! ^^

denne er vel en klar vinner:

Vikingarna – Silver Bird

sjekk dressene de har, på coveret! jeg vil ha en sånn!

adele: mest pervo sangen du vet om?

Den jeg kommer på først, er Sin with Sebastian med Shut up and sleep with me + Eric Amarillo med Om sanningen ska fram.

Frister å si hund fordi jeg er sykt lat og deres livsstil kunne passet meg.. Men må jo velge noe litt mer eksotisk føler jeg, så da sier jeg gorille jeg. Har egentlig ikke noe god grunn for det, annet enn at jeg synes gorillaer er dritkule!

Du da, adele?

Helt klart katt. Jeg er egen og sta. Liker best sofaen. Også er jeg kanskje litt forlegen også.

Sakone: Kan du forklare meg hvordan jeg ser forskjellen på en japaneser og en kineser?

• Liker 1
Skrevet

Variabel er det første som faller meg inn. Enkelte dager er jeg utadvent som fy og andre dager er jeg kjempesjenert. Likedan er det med arbeidslyst. Jeg kan ha ei uke der jeg står opp tidlig og jobber mye og trives med det før jeg den neste uka blir skikkelig "slask".

Kristines: hvilket død språk ville du kunne snakke og skrive flytende(bort sett fra Latin)

Norrønt :rodmer: Føler jeg er et stykke på vei iom at jeg har hatt fordypning i det på universitetet, og nå er det bare å lese meg opp selv på det jeg ikke kan. Leser det omtrent flytende nå, men skrivinga og snakkinga sitter litt lenger inne. Ellers kunne jeg tenke meg å lære både gammelengelsk og oldgresk.

Calavi: Siste reisemålet ditt?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg jeg gråter veldig lett faktisk! Men har lært meg at det ikke er flaut, så nå gråter jeg bare uten å være redd for at det vises^^

Gråt du da du så The Notebook? (Hoho måtte bare :fnise: )

Adele: Er du fornøyd med passbildet ditt?

• Liker 1
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Variabel er det første som faller meg inn. Enkelte dager er jeg utadvent som fy og andre dager er jeg kjempesjenert. Likedan er det med arbeidslyst. Jeg kan ha ei uke der jeg står opp tidlig og jobber mye og trives med det før jeg den neste uka blir skikkelig "slask".

Norrønt :rodmer: Føler jeg er et stykke på vei iom at jeg har hatt fordypning i det på universitetet, og nå er det bare å lese meg opp selv på det jeg ikke kan. Leser det omtrent flytende nå, men skrivinga og snakkinga sitter litt lenger inne. Ellers kunne jeg tenke meg å lære både gammelengelsk og oldgresk.

Calavi: Siste reisemålet ditt?

Det var til Praha. Fantastisk fin by som jeg absolutt skal tilbake til. Vi utsatte veldig mye av "byvandringen" til siste dag, så vi fikk ikke se alt vi ville se... Men men, jeg skal tilbake, så da får jeg ta det igjen da...

Adele: Er du avhengig av noe?

Dreamdrops:Hvor høy er du? er du fornøyd med høyden din?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var til Praha. Fantastisk fin by som jeg absolutt skal tilbake til. Vi utsatte veldig mye av "byvandringen" til siste dag, så vi fikk ikke se alt vi ville se... Men men, jeg skal tilbake, så da får jeg ta det igjen da...

Ahh.. Var der selv i august. Og både jeg og kjæresten er innstilt på at vi skal tilbake. Fem dager var for lite i en så flott by ^^,

Gepardieu: Beste boka du har lest?

Endret av kristines1990
Skrevet

Gråt du da du så The Notebook? (Hoho måtte bare :fnise: )

Adele: Er du fornøyd med passbildet ditt?

Hehe, nei. Jeg var nettopp kommet til Bergen etter en laaaaaaang busstur fra Lillehammer. Det var sent, det regnet. Og mamma bare "Vi må ta bilde til passet ditt! Det gamle er jo utgått!". Storyen bak er at vi skulle par uker senere til Østerrike, så måtte fikse nødpass. Den dag i dag står det "Hordaland politihus" eller noe på det. Får ikke byttet før i 2020 eller noe :fnise:

Adele: Er du avhengig av noe?

Dreamdrops:Hvor høy er du? er du fornøyd med høyden din?

Jeg tror ikke, og håper ikke det :fnise:

JackCrews: Kuleste musikkvideo?

Skrevet

Sakone: Hva var favorittbarnetven?

Fraglene og Thomas og vennene hans!

Sakone: Kan du forklare meg hvordan jeg ser forskjellen på en japaneser og en kineser?

For det første, det heter japaner! Japaneser er en hunderase.

Hmm, det kan være vanskelig, men ofte ser man forskjell. Er vanskelig å forklare fysiske trekk, men det ville du nok kunne lagt merke til når du bor der og ser de ulike folkene :)

Men ofte kan det være vanskelig, og da ser man gjerne på klærne, koffert, osv.

adele.bethune: Hvordan ser man forskjell på en hedmarking og en opplending?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg jeg gråter veldig lett faktisk! Men har lært meg at det ikke er flaut, så nå gråter jeg bare uten å være redd for at det vises^^

adele: Gråter du under filmer?

Lillesiren: Hvilken film er den tristeste du vet om?

American history X, den er bare tragisk tvers igjennom, samtidig så tankevekkende.

Det finnes sikkert drøssevis med langt tristere filmer enn denne, jeg har bare ikke sansen for triste filmer, så ser dem ikke:)

hogwash: Hva er din favorittfilm?

Skrevet (endret)

JackCrews: Kuleste musikkvideo?

umulig å nevne bare en.

pet shop boys - I'm with stupid

stage dolls - love don't bother me

michael jackson - smooth criminal

prodigy - smack my bitch up

og den beste:

lillesiren: sangen du mestrer best i singstar?

Endret av JackCrews
Gjest Gunfreak
Skrevet

Sakone: Jeg har merket at noen japanere virker veldig lyse i huden, altså europeer lyse, mens andre virker brunere(type spanjol) Er dette en ny ting, jeg har hørt at viss japanske damer prøver å vikre mer vestlige, gjør de noe med huden, eller er det bare at noen japanere er veldig lyse i huden?

siren: har du dager du bare er gretten og sur?

Adele: jakter du, siden du bor "ute i skauen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...