Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første, jeg vil ha svar!!!!

For det andre, så var jeg 18 og et par måneder.

Neida, kommer helt an på hvor du gjør det. Du har noen som heter nanpa(sjekking), hvor du har jenter som sitter steder og venter på at en fyr skal bare plukke henne opp og invitere henne med på karaoke eller noe hehe. Men bortsett fra det har du nok rett, at det kan være vanskelig å plukke opp signaler, osv osv.

adele: Hva ved deg selv er du mest usikker på?

Gunfreak: Har du noen gang knust din mor's hjerte?

Jeg ville sneket meg opp på folk. "VART DU SKRÆMT NO?" :fnise:

Vel. Noen ganger (les: veldig ofte) er jeg veldig usikker på meg selv.

Tenker du på incest da?

Nei det vil jeg ikke si er sant ^^

adele: Når løy du sist, og om hva?

gunfreak: Hva gjør du egentlig? jobber? studerer? andre ting?

For å være ærlig, dro jeg en liten en på lørdag. Om hva slags menn som henger her på KG. Unnskyld!

Jeg flørter, kort og godt;)

Hest, dog, ifølge venner er det visst det siste dyret jeg har mest til felles med:P

adele: Studerer du? Såfall hva=)?

Jeg studerer ikke, dessverre. Men regner med at jeg gjør det neste høst.

Lillesiren: Har du noen gang elsket noen som ikke elsket deg tilbake?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg ville sneket meg opp på folk. "VART DU SKRÆMT NO?" :fnise:

Vel. Noen ganger (les: veldig ofte) er jeg veldig usikker på meg selv.

For å være ærlig, dro jeg en liten en på lørdag. Om hva slags menn som henger her på KG. Unnskyld!

Jeg studerer ikke, dessverre. Men regner med at jeg gjør det neste høst.

Lillesiren: Har du noen gang elsket noen som ikke elsket deg tilbake?

Jeg tror faktisk aldri jeg har ..elsket noen(med unntak av min familie, men det faller i en litt annen kategori;)). Jeg har hvertfall aldri uttalt de tre ordene til noen.

'

Swarowski & Guybrush: Hva gjør dere oppe så sent?

Skrevet

Guybrush: Hva er det beste Lucas Arts spillet?

Monkey Island åf kårs :) Day of the tentacle kommer like bak.

Guybrush: Hvilket tv-show er du mest flau over å ha fulgt med på?

Jeg ble lurt til å se Glee en periode *rødme*, ellers husker jeg noe som vi så da jeg gikk på ungdomsskolen som het "helene og gutta" som var fransk og ufattelig tåpelig. Merkelig nok så ALLE på det tullet :P

Gunfreak: du får tilbud om å hoppe i en tidsmaskin og dra hvor som helst og når som helst - eneste problemet er at du kan aldri dra tilbake til nåtiden. Slår du til? Og isåfall hvor og når?

Sakone: funka det å være gaijin når man sku sjekke japanske jenter eller var det generelt negativt uansett ;)

Skrevet

Du kan gjette - begynner med pro og slutter med inere ;) du burde vel vite - du er jo dronninga på området :fnise:

Siren: har du funnet opp noe nytt på kjøkkenfronten som ville gjort meg vill ?

Dreamdrops: morsomste opplevelse på jobb hittill ? :)

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg sovna som en dupp tidligere i kveld, dermed blir det en lysvåken Swarovski i noen timer til :sukk:

Og jeg irriterer vettet av meg at ingenting funker på KG!! Hva pokker er galt med multisitatknappen, bildene som ikke klarer å bestemme seg for hvordan de skal lastes, og hurtigsvaren som plutselig ikke inneholder noenting :kjefte:

Lillesiren: Vet du hvorfor KG ikke funker?

Skrevet

Sakone: funka det å være gaijin når man sku sjekke japanske jenter eller var det generelt negativt uansett ;)

Jeg elsker Day of the Tentacles! Hva med Fate of Atlantis?

Vel jeg hadde jo Japansk kjæreste i 4 år, og hadde litt moro med noen andre.

Så funka bra for meg. hehe. Også er det et eget sted i Tokyo, Roppongi Hills, hvor det er mye utlendinger som går, og mye japanske damer^^ Så burde ikke være noe problem hehe

Swarowski: Har du noen gang måtte snudd i skam?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg sovna som en dupp tidligere i kveld, dermed blir det en lysvåken Swarovski i noen timer til :sukk:

Og jeg irriterer vettet av meg at ingenting funker på KG!! Hva pokker er galt med multisitatknappen, bildene som ikke klarer å bestemme seg for hvordan de skal lastes, og hurtigsvaren som plutselig ikke inneholder noenting :kjefte:

Lillesiren: Vet du hvorfor KG ikke funker?

Nei, har irritert meg over dette selv!! Spesielt dette med multisitatknappen, arg!

Skrevet

Swarovski: de har tydeligvis tatt en oppdagering av CMS'en som forumet er basert på. Og den er langt fra bugfri. Tipper det er ajax-.kodinga som er problemet eller javascript. Iallefall mye som er relatert til at man skal kunne ta valg uten at websiden skal loade på nytt. For eksempel er det nå slik at det ofte ikke dukker opp rullegardinmenyer men at man sendes rett inn til hovedvalget (om man går på meldinger, varsler etc).

Tipper noe av det gamle systemet henger igjen og kludrer til det nye. Har vært slik i minst 2 dager nå.

Og der hørtes jeg ekstremt nerdete ut, eller hva ? :P

Adele: hva ønsket du å bli da du var liten?

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

Du kan gjette - begynner med pro og slutter med inere ;) du burde vel vite - du er jo dronninga på området :fnise:

Siren: har du funnet opp noe nytt på kjøkkenfronten som ville gjort meg vill ?

Dreamdrops: morsomste opplevelse på jobb hittill ? :)

Det vært et særdeles trist halvår på matfronten dette året desverre, en direkte skam for matbloggen min rett og slett:P(jeg har et kjøkken på 1,2 kvm(ja jeg har målt), dreper litt av matlagingsgleden kan man si) Men, jeg fikk kjøpt inn indrefilet på halvpris på bunnpris her om dagen, så jeg skal nok klare å gjøre ett eller annet bra med den tenker jeg;)

Edit: Oioi, glemmer helt spørsmål jo: Swarovski: Hvor i landet holder du egentlig til:)?

Endret av Lillesiren
Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg elsker Day of the Tentacles! Hva med Fate of Atlantis?

Vel jeg hadde jo Japansk kjæreste i 4 år, og hadde litt moro med noen andre.

Så funka bra for meg. hehe. Også er det et eget sted i Tokyo, Roppongi Hills, hvor det er mye utlendinger som går, og mye japanske damer^^ Så burde ikke være noe problem hehe

Swarowski: Har du noen gang måtte snudd i skam?

Som i å gå på ski i fjellet og måtte snu før man kommer frem? For det indikerer at jeg må faktisk gå i fjellet... og det skjer ikke :tongue:

Sakone: Når du var på japanske turiststeder; ble du ofte tatt bilde av da?

Da jeg var på kinesiske steder med masse turister, og dertil fotoapparater, så ble vi alltid bedt om å bli med på bildene deres. Skrekkelig spennende med ukjente blondiner på bildene sine :ler:

Skrevet

Swarovski: dødelige våpen eller die hard?

Skrevet

Sakone: Når du var på japanske turiststeder; ble du ofte tatt bilde av da?

Da jeg var på kinesiske steder med masse turister, og dertil fotoapparater, så ble vi alltid bedt om å bli med på bildene deres. Skrekkelig spennende med ukjente blondiner på bildene sine :ler:

Nei faktisk ikke ^^ Kanskje ikke var fotogen nok! haha ^^

kristines1990: Hva er bedre enn sitronfromasj?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: dødelige våpen eller die hard?

Uten tvil Die Hard.

Edit: Oioi, glemmer helt spørsmål jo: Swarovski: Hvor i landet holder du egentlig til:)?

Vestfold.

Lillesiren: hvor holder du til? Og hvor lenge har du hatt matblogg?

JackCrews: Var det riktig svar?

Guybrush: Hvor nerdete kan du være?

Skrevet

Swarovski: de har tydeligvis tatt en oppdagering av CMS'en som forumet er basert på. Og den er langt fra bugfri. Tipper det er ajax-.kodinga som er problemet eller javascript. Iallefall mye som er relatert til at man skal kunne ta valg uten at websiden skal loade på nytt. For eksempel er det nå slik at det ofte ikke dukker opp rullegardinmenyer men at man sendes rett inn til hovedvalget (om man går på meldinger, varsler etc).

Tipper noe av det gamle systemet henger igjen og kludrer til det nye. Har vært slik i minst 2 dager nå.

Og der hørtes jeg ekstremt nerdete ut, eller hva ? :P

Adele: hva ønsket du å bli da du var liten?

Hehe, sa alltid til mormor at hun en dag skulle se meg i et norsk skuespill. Hadde et stort ønske om å bli skuespiller, deltok ofte i revyer osv også :)

Da jeg nærmet meg 13-årsalderen or so, ønsket jeg å bli modell. Men broren min sa alltid at det var greit, om jeg ikke var like dum som de modellene. Jeg skjønte ikke den gang hva han mente.

Swaro: Hvilken kjendis har du en crush på?

Skrevet

Uten tvil Die Hard.

Vestfold.

Hey, du skulle bare velge for meg her! ;) die hard it is.

Gunny: beste Vietnam-film?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swaro: Hvilken kjendis har du en crush på?

Johnny Depp for evig og alltid. 20år and counting :ler:

susnpus1: Har du katter, evt hvor mange?

Adele.bethune: Hvor mange kjoler har du i skapet ditt?

• Liker 1
Skrevet

kristines1990: Hva er bedre enn sitronfromasj?

Det meste egentlig med tanke på at jeg er svært lite glad i akkurat sitronfromasj. Bringebærfromasj på sin side er namnam.

Swarovski: Øvre og nedre "aldersgrense" for noen du kunne vært sammen med?

adele: Favorittband/artist?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Uten tvil Die Hard.

Vestfold.

Holder til i Bergen, relativt fersk i byen:) Matbloggen har jeg vel drevet på med i litt over ett år nå:)

Swarovski: Liker du å pynte deg?

Gjest Swarovski
Skrevet

Helst ikke mer enn et par-tre år nedover, men rundt 10 år oppover.

Sakone: Evt så er det fordi japanere er mer høflige enn kinesere :jepp:

Drue: Når er du ferdig med utdannelsen din?

Skrevet (endret)

Johnny Depp for evig og alltid. 20år and counting :ler:

susnpus1: Har du katter, evt hvor mange?

Adele.bethune: Hvor mange kjoler har du i skapet ditt?

OI! Det er en del altså! Om jeg sier 50, så er jeg vel ikke langt unna..

Det meste egentlig med tanke på at jeg er svært lite glad i akkurat sitronfromasj. Bringebærfromasj på sin side er namnam.

adele: Favorittband/artist?

Muse, Den svenska bjørnstammen, Michael Bublé er de jeg kommer på i farta.

Lillesiren: Hva jobber du med?

Endret av adele.bethune

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...