Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sakone: Hvorfor er du så klagete?

Må være fordi jeg har hengt litt for mye på KG i det siste.

Lillesiren: Hva er en suksessoppskrift for en god date?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Om du skulle vært med på Halloweenfest, hva ville du mest sannsynligvis kledd deg ut som? :biggrin:

Vel de to jeg har klart nå er Western outfit, inspirert av filmen Tombstone. Men blir vel bura inne fort pga. revolverne,

Andre jeg har er WW2 US Airborne soldat, men blir vel bura inne igjen pga. rifla og pistolen.

Men vurderer å kjøpe meg Viking outfit, men IGJEN ville jeg bli bura inne pga. sverdet.

Adele: Tenker du på å farge håret ditt en annen farge?

Sakone: tror du KG gjør deg deppa?

Noz: ville du ha en dorull sjiraff?

Skrevet

Absolutt ikke!

1. Mange koselig mennesker her.

2. Det er så mye latterlige innlegg osv som holder meg mer latterfull enn normalt.

adele: Hvor lenge er det lengste du har gått uten å ha dusjet?

gunfreak: Hvilke fordommer besitter du?

Skrevet

Vel de to jeg har klart nå er Western outfit, inspirert av filmen Tombstone. Men blir vel bura inne fort pga. revolverne,

Andre jeg har er WW2 US Airborne soldat, men blir vel bura inne igjen pga. rifla og pistolen.

Men vurderer å kjøpe meg Viking outfit, men IGJEN ville jeg bli bura inne pga. sverdet.

Adele: Tenker du på å farge håret ditt en annen farge?

Noz: ville du ha en dorull sjiraff?

Hehe, jeg vurderte i høst å farge det slik

402938_4548043826194_2025566618_n.jpg

Var innom frisøren for å høre om pris faktisk også.

Men etter å ha sett meg med denne parykken, slo jeg fra meg planen

29427_4862102917475_1116680491_n.jpg

Jeg er brunette, og slik skal det fortsette å være :)

Sakone: Om du har 24 timer igjen å leve - hva ville du brukt tiden på?

Skrevet

Absolutt ikke!

1. Mange koselig mennesker her.

2. Det er så mye latterlige innlegg osv som holder meg mer latterfull enn normalt.

adele: Hvor lenge er det lengste du har gått uten å ha dusjet?

En uke, tror jeg. :vetikke:

Noz: Hva er dine frykter/fobier?

Skrevet

Sakone: Om du har 24 timer igjen å leve - hva ville du brukt tiden på?

Tatt turen til deg så klart ;)

Guybrush: Hvis du skulle sjekket opp en japansk dame, hva ville du sagt/gjort?

adele: Hvis du kunne blitt usynlig for en dag hva ville du gjort?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Vel, alle som sier hvitost, har ananas på pizza og er svenske må dø! Planen er klar, trenger bre penge støtte fra staten for å få starta.

Sakone: Hva med deg?

Adele: yndlings dyr?

• Liker 1
Gjest Lillesiren
Skrevet

Må være fordi jeg har hengt litt for mye på KG i det siste.

Lillesiren: Hva er en suksessoppskrift for en god date?

Hm..Dersom det er første date, og dere egentlig ikke kjenner hverandre så godt, tror jeg jeg ville satset på noe uformelt som f.eks en tur i ishallen. Sikkert år og dag siden de fleste jenter har vært der, så da trengs det ekstra støtte fra deg for å ikke falle;)

Ellers, invitere til hjemmelaget middag med en god rødvin vil nok heller ikke slå feil, spesielt om du faktisk kan imponere med det du disker opp;)

Gunfreak: Har du noen gang farget håret ditt rødt, mtp du er så glad i rødtopper;)?

Skrevet

Tatt turen til deg så klart ;)

adele: Hvis du kunne blitt usynlig for en dag hva ville du gjort?

Ikke spør om spørsmål du ikke ønsker svar på :plystre:

Vel, alle som sier hvitost, har ananas på pizza og er svenske må dø! Planen er klar, trenger bre penge støtte fra staten for å få starta.

Adele: yndlings dyr?

Evt bare kjøp et par høyhælte sko :icon_lol:

Mitt favorittdyr er helt klart katt :lillesky: De er så skjønne!

Sakone: Når mistet du møydommen din?

Skrevet

Hm..Dersom det er første date, og dere egentlig ikke kjenner hverandre så godt, tror jeg jeg ville satset på noe uformelt som f.eks en tur i ishallen. Sikkert år og dag siden de fleste jenter har vært der, så da trengs det ekstra støtte fra deg for å ikke falle;)

Ellers, invitere til hjemmelaget middag med en god rødvin vil nok heller ikke slå feil, spesielt om du faktisk kan imponere med det du disker opp;)

Vil du komme hjem på middag med rødvin en dag? ^^

Du vet jeg ELSKER ananas på pizzaen over alt på jord, så da venter jeg bare på å dø!

Ellers må jeg bare si at jeg har fordommer mot religiøse mennesker.

adele: hva er det verste med å ikke lenger være barn?

lillesiren: Hva gjør du for å vise din interesse til det motsatt kjønn?

gunfreak: hvilken kvalitet med motsatt kjønn er så ille at du ville avsluttet et forhold?

Skrevet

Herrelighet, vanskelig spørsmål da gitt. Måtte vel vært ekstremt avhengig av situasjonen :) Hadde jeg vært vel bedrukket hadde jeg sikkert prestert å lirt utav meg masse tåpelige gloser samtidig som jeg hadde fortalt hvor håpløs jeg var i språket og spurt om hun kunne fiksa litt på det :P

guybrush: har du noen gang klina (eller gått lenger) med en kjendis?

A gentleman never tells ;)

Gunfreak: Uansett tidsalder og epoke - hvilken enkelt militæruniform (altså ikke samuraier og denslags) ser barskest ut?

Sakone: jeg ser for meg at å sjekke japanske jenter må være noe vanskelig i og med at inntrykket mitt generelt er at folk er så djevelsk høfflige uavhengig av om de liker deg eller ei i starten. At det må være vanskelig å plukke opp signaler - om det overhodet er noen. Stemmer dette?

Adele: siden du hele tiden legger opp til koffertspørsmål her inne ;) hva er den største "eureka" opplevelsen du har hatt på soverommet (eller hvor ellers det måtte være :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Har du noen gang farget håret ditt rødt, mtp du er så glad i rødtopper;)?

Jenter med rødt hår er hot, gutter med rødt hår ser ut som innavla bønder.(og det sier jeg med 2 tremenninger og en fetter med rødt hår)

Har bare farget håret sikkelig en gang. og det var ikke rødt.

gunfreak: hvilken kvalitet med motsatt kjønn er så ille at du ville avsluttet et forhold?

Tenker du på utseende eller persjon?

Eneste jeg kan komme på er viss de er sikkelig rasister og/eller homofobe.

Sakone: hva med deg?

Lillesiren: Hest eller Esel?

Adele: Hest eller Esel?

Skrevet

Ikke spør om spørsmål du ikke ønsker svar på :plystre:

Sakone: Når mistet du møydommen din?

For det første, jeg vil ha svar!!!!

For det andre, så var jeg 18 og et par måneder.

Sakone: jeg ser for meg at å sjekke japanske jenter må være noe vanskelig i og med at inntrykket mitt generelt er at folk er så djevelsk høfflige uavhengig av om de liker deg eller ei i starten. At det må være vanskelig å plukke opp signaler - om det overhodet er noen. Stemmer dette?

Neida, kommer helt an på hvor du gjør det. Du har noen som heter nanpa(sjekking), hvor du har jenter som sitter steder og venter på at en fyr skal bare plukke henne opp og invitere henne med på karaoke eller noe hehe. Men bortsett fra det har du nok rett, at det kan være vanskelig å plukke opp signaler, osv osv.

adele: Hva ved deg selv er du mest usikker på?

Gunfreak: Har du noen gang knust din mor's hjerte?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Uansett tidsalder og epoke - hvilken enkelt militæruniform (altså ikke samuraier og denslags) ser barskest ut?

Franske 7th Hussars

2141103930034109588KIXmRp_ph.jpg

Sånn som de så ut under Napoleons Krigene.

Guy: Beste action sene i filmhistorien?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Har du noen gang knust din mor's hjerte?

Nope, Mamma sa jeg var en veldig snill tenåring, og at hele husholdingen har vært ektremt rolige og snille, aldri noe krangling eller skringing osv.

Sakone: Er det sant de ryktene om "uvanlige" familie relasjoner i visse japanske hjem?

Skrevet

Sakone: Er det sant de ryktene om "uvanlige" familie relasjoner i visse japanske hjem?

Tenker du på incest da?

Nei det vil jeg ikke si er sant ^^

adele: Når løy du sist, og om hva?

gunfreak: Hva gjør du egentlig? jobber? studerer? andre ting?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Du vet jeg ELSKER ananas på pizzaen over alt på jord, så da venter jeg bare på å dø!

Jeg flørter, kort og godt;)

Jenter med rødt hår er hot, gutter med rødt hår ser ut som innavla bønder.(og det sier jeg med 2 tremenninger og en fetter med rødt hår)

Hest, dog, ifølge venner er det visst det siste dyret jeg har mest til felles med:P

adele: Studerer du? Såfall hva=)?

Gjest Gunfreak
Skrevet

gunfreak: Hva gjør du egentlig? jobber? studerer? andre ting?

Sitter på rompa mi mesteparten av dagen, venter på at nav skal få fingeren ut av rompa og gi meg en random kjedelig jobb.

Sakone: Kjøpte du med deg noen klassiske japanske våpen når du do hjem(sverd osv)

Skrevet

Man er kind off automatisk skyldig i noe. Man kommer ikke like lett unna ting.

Herrelighet, vanskelig spørsmål da gitt. Måtte vel vært ekstremt avhengig av situasjonen :) Hadde jeg vært vel bedrukket hadde jeg sikkert prestert å lirt utav meg masse tåpelige gloser samtidig som jeg hadde fortalt hvor håpløs jeg var i språket og spurt om hun kunne fiksa litt på det :P

A gentleman never tells ;)

Adele: siden du hele tiden legger opp til koffertspørsmål her inne ;) hva er den største "eureka" opplevelsen du har hatt på soverommet (eller hvor ellers det måtte være :P

Hehehe :rodme: Det må vel være første gang jeg virkelig slapp meg løs, hatt vanskeligheter med det i alle år..

Jeg har en skrekk for hester etter at jeg ble bitt av en, så dette valget er enkelt - esel!

Guybrush: Hvilket tv-show er du mest flau over å ha fulgt med på?

Skrevet

Sakone: Kjøpte du med deg noen klassiske japanske våpen når du do hjem(sverd osv)

Hehe nei, men jeg hadde shinai i Japan, fordi jeg drev med Kendo. Er vel det nærmeste haha.

Guybrush: Hva er det beste Lucas Arts spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...