miaw Skrevet 24. november 2012 #9501 Skrevet 24. november 2012 (endret) Miaw: Den fineste fargen? Den fineste fargen syntes jeg er burgunder/mørkerød Dreamdrops: Hva er en perfekt dag for deg? Endret 24. november 2012 av miaw
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. november 2012 #9502 Skrevet 24. november 2012 Stjerner og planeter: Har du eget julesengetøy? Haha, fins det? Drue: pupper eller rumpe?
pinar Skrevet 24. november 2012 #9503 Skrevet 24. november 2012 Kaffemor Har du noe spesiell musikk du hører på under eksamens/oppgave skriving? Isåfall hva? Cindi Hvor gammel er du? Miaw Hva var den beste hendelsen sommeren som var?
Cindi Skrevet 24. november 2012 #9504 Skrevet 24. november 2012 Cindi Hvor gammel er du? Jeg er 27. miaw: Er det miaw som i mjau, eller Mia W som i navn? Eller noe helt annet?
Gjest Drue Skrevet 24. november 2012 #9505 Skrevet 24. november 2012 Drue: pupper eller rumpe? Pupper. Cindi: er du ajour med alt Dexter?
Cindi Skrevet 24. november 2012 #9506 Skrevet 24. november 2012 Pupper. Cindi: er du ajour med alt Dexter? Nei. Jeg begynte å se på Dexter for 2-3 uker siden, og har nå 2 episoder igjen av sesong 4. Ser det på netflix, og der har det ikke kommet ut flere sesonger enn 1-4. Håper det kommer flere sesonger på netflix snart, hvis ikke må jeg finne på noe lurt. Drue: Ser du på Dexter på tv, eller laster du ned?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. november 2012 #9507 Skrevet 24. november 2012 JackCrews: Og du som sa at du ikke skulle endre nick før jul! Men spm ja: Noe "alle" liker som du ikke liker? (Unntatt alkohol) JEG VISSTE DU KOM TIL Å NEVNE DET! ^^ det er mye, det. hm. tvserier, kaker, katter, pepsi max, porsche, madcon, sogndal-tone, fotball, bmw, coldplay, house, oslo, tatoeringer, boxere, sushi, religion, ak47, apple (BLÆH), iphone, converse, silikon-daier, nynorsk, onani, EU, arbeiderpartiet, farmen, snus, lyntog, etc etc etc etc. Cindi: Cindy Crawford eller Cyndi Lauper?
Gjest Drue Skrevet 24. november 2012 #9508 Skrevet 24. november 2012 Drue: Ser du på Dexter på tv, eller laster du ned? Jeg laster ned nå. Har sett alt. Veldig spennende, selv om det er litt "lættis". Det er jo ganske overfladisk, og til tider cheesy, men fortsatt veldig bra karpuzi: har du sletta deg fra facebook?
Cindi Skrevet 25. november 2012 #9509 Skrevet 25. november 2012 Cindi: Cindy Crawford eller Cyndi Lauper? Cindy som i konkurrenten til Barbie.
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2012 #9510 Skrevet 25. november 2012 Cindy som i konkurrenten til Barbie. neeei, du skulle velge en av de to jeg kom med! ikke finne på egne regler, det er min jobb!
Cindi Skrevet 25. november 2012 #9511 Skrevet 25. november 2012 neeei, du skulle velge en av de to jeg kom med! ikke finne på egne regler, det er min jobb! Åh... Balle. Da sliter jeg litt. For jeg liker egentlig ingen av de. Men om jeg MÅ velge blir det Cindy Crawford. Fordi Lauper gir meg hodepine.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. november 2012 #9512 Skrevet 25. november 2012 Dreamdrops: Hva synes du om å være atten? Jeg er faktisk 19 og et halvt! Men hva jeg synes om det? Vel, det er det jeg er, eller hva jeg skal si Liker det helt greit! Er i en spennende fase i livet da; hva er det jeg vil studere, hvor vil jeg ende opp hen, hva kommer til å skje videre, osv. Men er jo sånn det er Vet ikke om det var noe spesielt du siktet til jeg? Lydia: Drømmejobben? Cindi: Liker du ananas på pizza?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. november 2012 #9513 Skrevet 25. november 2012 Den fineste fargen syntes jeg er burgunder/mørkerød Dreamdrops: Hva er en perfekt dag for deg? Jeg og kjæresten alene hjemme hos han, vi sitter begge toppløse i boblebadet, drikker øl, lager hjemmelaget middag og begge har fri dagen etterpå Karpuzi: Om du fritt kunne farge håret til hvilken farge du ville med perfekt resultat, hvilken ville det blitt?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. november 2012 #9514 Skrevet 25. november 2012 (endret) JEG VISSTE DU KOM TIL Å NEVNE DET! ^^ det er mye, det. hm. tvserier, kaker, katter, pepsi max, porsche, madcon, sogndal-tone, fotball, bmw, coldplay, house, oslo, tatoeringer, boxere, sushi, religion, ak47, apple (BLÆH), iphone, converse, silikon-daier, nynorsk, onani, EU, arbeiderpartiet, farmen, snus, lyntog, etc etc etc etc. Er jeg så forutsigbar altså? Fetet ut det jeg ikke liker heller! Resten liker jeg/har jeg ingen formening om. Bare sånn for moro! Men nå lurte jeg på en ting; siden du ikke liker boxere, hva går du med da? Og ikke si truse! Edit: Greia visste plutselig ikke hva multisitat var, derfor 3 innlegg på rad. Miaw: Hvor mange timer på facebook er du hver dag cirka? Drua: Hva kunne du tenke deg og smakt, som du ikke har smakt før? Rainbow81: Om du kunne lært deg hvilket som helst instrument perfekt, hvilket skulle det vært? Endret 25. november 2012 av Dreamdrops
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2012 #9515 Skrevet 25. november 2012 Men nå lurte jeg på en ting; siden du ikke liker boxere, hva går du med da? Og ikke si truse! jeg går med beina! arabellums: hva farge har du på undertøyet idag? (ja, jeg fant ikke på noe bedre spørsmål)
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. november 2012 #9516 Skrevet 25. november 2012 jeg går med beina! arabellums: hva farge har du på undertøyet idag? (ja, jeg fant ikke på noe bedre spørsmål) Du unngår spørsmål! Prøver igjen da: Boxere eller truse, JackCrews? (Og det heter hvilken, ikke hva ) Noz: Synes du gullsmykker eller sølvsmykker kler deg best?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2012 #9517 Skrevet 25. november 2012 Du unngår spørsmål! Prøver igjen da: Boxere eller truse, JackCrews? (Og det heter hvilken, ikke hva ) du sa jo jeg ikke fikk si det! Dreamdrops: HVILKEN farge har du på undertøyet, da? Rainbow: fortell om den teiteste uvanen du har
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. november 2012 #9518 Skrevet 25. november 2012 Dreamdrops: HVILKEN farge har du på undertøyet, da? Kjedelig, hvitt! Siden bare du er på; hva er din ønskeliste til jul?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2012 #9519 Skrevet 25. november 2012 Kjedelig, hvitt! Siden bare du er på; hva er din ønskeliste til jul? jul er egentlig noe jeg gir en lang og klam faen i, spesielt etter julen i fjor. men jeg har allikevel et kjempestort ønske om å få se kid'en snart. savner henne veldig. materialistiske ting er ikke helt meg å ønske, jeg har egentlig alt for mye dingser og greier. men ok, for å ikke være bare dønn seriøs og kjedelig - jeg ønsker meg denne; Stjerneplante: hva planer har frøkenen for nyttårsaften?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. november 2012 #9520 Skrevet 25. november 2012 Stjerneplante: hva planer har frøkenen for nyttårsaften? er det ein leikebil? Eg skal ha mini i nyttår så det blir julebukk, pinnekjøt, spel og tv. Til deg som framleis er vaken: Om du vaknar i morgon og du oppdagar at noko fantastisk har skjedd i løpet av natta. Kva skulle du då ønska hadde skjedd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå