Gjest loren Skrevet 12. oktober 2012 #7881 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) loren: er du fra kristiansand? hva synes du om byen? Jeg er nok fra ca 90 mil lenger nord (altså oppvokst, bor et annet sted, ikke Kristiansand ) Jeg har kun vært i Kristiansand i et par timer på tur mellom flyplass og Setesdalen, men det jeg så var fint :-) Ellers har jeg lovet minien Sabeltann til sommeren, så da må vi nok ta turen :-) Nica.: er det deg i profilbildet ditt? Det var et fascinerende fint bilde :-) Endret 12. oktober 2012 av loren
Gjest Drue Skrevet 12. oktober 2012 #7882 Skrevet 12. oktober 2012 Gorgonzola: http://www.hark.com/the-40-year-old-virgin/dude-teach-me Drue: hvor er gull-Adam ??? Han kommer tilbake. Savner du ham? Jeg må bare kjøre en liten kampanje for å finne Are. Oppfordrer alle til å bli med. Wednesday: hvor blir det av legefrakkbildet? Stjerner: når var sist du hadde sex? fortell
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. oktober 2012 #7883 Skrevet 12. oktober 2012 Stjerneplaneten: skriver du mye dikt? eg skriv dikt når eg er på do.....
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7884 Skrevet 12. oktober 2012 eg skriv dikt når eg er på do..... jeg elsker dikt fra do! fun fact: jeg bruker tagge meg selv "på dass", på facebook. ja, jeg er like mye klovn på faceook som her, true true. (moroa er jo folk som tar meg dødelig seriøst). innimellom dukker det opp noen dikt og slikt. la meg sitere; "there I sat same as ever took a dump pulled the lever the toilet clogged the water flowed look out world it's a motherload!" ukjent forfatter, bandit: Mazda RX8 - ja eller nei?
Gjest Bandit Skrevet 12. oktober 2012 #7885 Skrevet 12. oktober 2012 bandit: Mazda RX8 - ja eller nei? Et definitivt ja. En artig kjørebil. Stjerner: Når du møter en mann, hva knytter det seg mest spenning til?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7886 Skrevet 12. oktober 2012 Et definitivt ja. En artig kjørebil. Stjerner: Når du møter en mann, hva knytter det seg mest spenning til? faen, du skulle jo prate meg fra det.
Gjest Bandit Skrevet 12. oktober 2012 #7887 Skrevet 12. oktober 2012 faen, du skulle jo prate meg fra det. Hadde det vært en kjerre uten kjøreglede hadde det vært enkelt...
Minya Skrevet 12. oktober 2012 #7888 Skrevet 12. oktober 2012 minya: hva hadde du gjort sist kjæresten din var sur/oppgitt over deg? Jeg husker ærlig talt ikke sist HrMinya var oppgitt over meg. Og så langt har han heller aldri vært sur på meg. minya: kjenner du en Are som henger på KG? Jeg aner ikke om noen jeg kjenner er på KG i det hele tatt, så for alt jeg vet kan Are være her uten at jeg vet det. Bændit; Hvem var du irritert på sist?
Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #7889 Skrevet 12. oktober 2012 Dreamdrops: Pizza eller kebab? Helt klart pizza! Med masse digg på la meg forøvrig dele et klipp hvor jeg og gia feirer jul: http://www.youtube.com/watch?v=RAEqsnOQrxY Hvem er hvem? Wednesday: Hvorfor 50'tallet? (Menns still)
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7890 Skrevet 12. oktober 2012 Helt klart pizza! Med masse digg på Hvem er hvem? Wednesday: Hvorfor 50'tallet? (Menns still) Jeg er såklart Dino.
Gjest Drue Skrevet 12. oktober 2012 #7891 Skrevet 12. oktober 2012 Dreamdrops: har du sånn nymotens "østfolds-L"?
Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #7892 Skrevet 12. oktober 2012 Dreamdrops: har du sånn nymotens "østfolds-L"? En hva?
Gjest Drue Skrevet 12. oktober 2012 #7893 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) En hva? Altså i talemålet ditt. Hvordan uttaler du f.eks "salig"? Er det med samme L som i "farlig", eller uttaler du L'en lengre bak i munnen (mørk L)? Tvillingjenta: pleier du å stirre/se på andre damers kropper i damegarderoben? Endret 12. oktober 2012 av Drue
Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #7894 Skrevet 12. oktober 2012 Altså i talemålet ditt. Hvordan uttaler du f.eks "salig"? Er det med samme L som i "farlig", eller uttaler du L'en lengre bak i munnen (mørk L)? Jeg har en bred L ja Ikke alltid, men når jeg uttaler noen spesifikke ord, dukker den opp! Men det er ikke pga en trend, det har jeg alltid gjort Er nok pga mamma! Drua: Uttaler du ord som professorer, alligatorer, mentorer, riktig? Alle disse ordene skal nemlig rime på "kontorer" om du skal uttale dem helt korrekt Veldig få som fortsatt gjør det, så også få som vet det.
_Tvillingjenta_ Skrevet 12. oktober 2012 #7895 Skrevet 12. oktober 2012 _Tvillingjenta_: Jeg tilbyr deg mine varme magiske skikkelige mannehender i 30 minutter. Hva vil du ha? Fotmassasje? Nakkemassasje? Æh, kan jeg få 15 min av hver? Tvillingjenta: pleier du å stirre/se på andre damers kropper i damegarderoben? Stirre gjør jeg ikke, men har jo hendt seg at jeg har smugkikket litt. Må tilføye at det var mye mer spennende å gjøre det på barne/ungdomskolen. Men jeg er jo ikke blind selv om jeg er kvinne (baaah), så jeg kan være såpass ærlig at om jeg ser noen med fin kropp så smugkikker jeg litt, men jeg stirrer altså ikke Drue: Du må nesten bare få spørsmålet i retur; ser eller stirrer du på andre menns kropper i garderoben? Dreamdrops: Kan du anbefale en film jeg kan se i det kjipe høstværet? Præsten: Har du sett The Hunger Games? (Måtte bare ha noe å spørre om :-p) Bænditten: Vært involvert i noe kriminelt noen gang?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. oktober 2012 #7896 Skrevet 12. oktober 2012 Æh, kan jeg få 15 min av hver? Stirre gjør jeg ikke, men har jo hendt seg at jeg har smugkikket litt. Må tilføye at det var mye mer spennende å gjøre det på barne/ungdomskolen. Men jeg er jo ikke blind selv om jeg er kvinne (baaah), så jeg kan være såpass ærlig at om jeg ser noen med fin kropp så smugkikker jeg litt, men jeg stirrer altså ikke Drue: Du må nesten bare få spørsmålet i retur; ser eller stirrer du på andre menns kropper i garderoben? Dreamdrops: Kan du anbefale en film jeg kan se i det kjipe høstværet? Præsten: Har du sett The Hunger Games? (Måtte bare ha noe å spørre om :-p) Bænditten: Vært involvert i noe kriminelt noen gang? Aner ikke hva det er en gang. Er det TV, så nei. Jeg ser nesten ikke TV. Bandit: ditt forhold til Pyton
_Tvillingjenta_ Skrevet 12. oktober 2012 #7897 Skrevet 12. oktober 2012 Drua: Uttaler du ord som professorer, alligatorer, mentorer, riktig? Alle disse ordene skal nemlig rime på "kontorer" om du skal uttale dem helt korrekt Veldig få som fortsatt gjør det, så også få som vet det. Jeg strøk Dreamdrops: Får du ordene til å rime på kontorer? (Det her ble bare så feil, men du skjønner hva jeg mener :-p)
Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #7898 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Dreamdrops: Kan du anbefale en film jeg kan se i det kjipe høstværet? Det kommer selvsagt an på sjanger! Fracture er en god thriller med en bonus, nemlig Ryan Gosling Veldig spennende; sett den en 3-4 ganger nå. Anbefales! From Hell er også en god film med Johnny Depp. Spennende! Handler om en seriemorder (Jack The Ripper), fra 1800-tallet. Taken er en spennende kidnappingsfilm med Liam Neeson om du ikke har sett den En morsom komedie: Horrible Bosses. Jeg lo i alle fall en del av den The Cube er en veldig god sci-fi. Den anbefaler jeg også! Overraskende bra Hoho, nå fikk jeg lyst til å se på film ThePreacher: En film du kunne tenke deg å se på kino? (Valgfritt) Endret 12. oktober 2012 av Dreamdrops
Yme Skrevet 12. oktober 2012 #7899 Skrevet 12. oktober 2012 En hva? Si lampe, så bruker du samme L som du brukte i lampe, når du sier ball. Det er Østfold-L.
Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #7900 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg strøk Dreamdrops: Får du ordene til å rime på kontorer? (Det her ble bare så feil, men du skjønner hva jeg mener :-p) Jepp! Er bare å legge trykk på O-en; akkurat som du gjør når du uttaler kontorer! Skal være i samme tonefall som det ordet Grunnen til at jeg bruker "kontorer" som eksempel er nettopp fordi de aller fleste uttaler akkurat det ordet riktig, mens alligatorer, sensorer, osv, blir uttalt feil. Gunfreak: Sier du "Jeg hang opp klær" eller "Jeg hengte opp klær" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå