Sukkerspinnet Skrevet 11. oktober 2012 #7741 Skrevet 11. oktober 2012 Sukkerspinn: fornøyd med novellen om Syndikatet, og din involvering? Ja, jeg var kjempetøff! Sukkerspinnet: Har du fundet noe å ride på? Sukkerspinn: Fritert skorpion eller smalahåve? Smalahåve. Bandit: Liker du studiner?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #7742 Skrevet 11. oktober 2012 oppfølgerspørsmål - gia: har du gode assosiasjoner til Maaruds produkt "ost og løk" etter i kveld?
Giacomo_P Skrevet 11. oktober 2012 #7743 Skrevet 11. oktober 2012 Altergutten: Ja vidst! Jeg fikk til og med hjelp av hun på billedet. Vi brukte sånn Krystallsebe med furunål. Er det bra? Nozmonster: Spretter du like mye som tigergutt i hundredemetersskogen?
Gjest Drue Skrevet 11. oktober 2012 #7744 Skrevet 11. oktober 2012 drue: hva liker du best på jenter som hverdagsklær? Hmmm, jeg liker relativt tettsittende bukser med litt sporty sko (gjerne helt hvite), og noe løstsittende på overkroppen. Jeg liker at jenter setter opp håret, for jeg fascineres av nakke/hals partiet, plus at jeg foretrekker at de ikke har håret hengende ned over panna. NozMonster: kjenner du en Are som henger på KG? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=694307 Giacomo_P: Jeg spør igjen hva synes du om å skrive substantiv med store bokstaver?
Giacomo_P Skrevet 11. oktober 2012 #7745 Skrevet 11. oktober 2012 Gia:Skriver du dansk fordi du er dansk, eller fordi du bare vil vikre mer dannet så du høres ut som et Henrik Ibsen stykke. Jeg ER et Ibsenstykke (jeg er en blanding av Eilert Løvborg og Peer Gynt), men sproget mitt er egentlig bare en forkvaklet blanding av konservativt rigsmål, sørlandsk, dansk og psykiatri. oppfølgerspørsmål - gia: har du gode assosiasjoner til Maaruds produkt "ost og løk" etter i kveld? Var det DET det var? GunFreak: Hvilken whisky vilde du kjøbe om du ikke behøvde å tenke på pris?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. oktober 2012 #7746 Skrevet 11. oktober 2012 Stjärnor och planeter: ditt forhold til Kent? Musikeren altså Var på konsert med han den kvelden eg hadde sex første gong...Og om du les litt lengre opp i tråden var det ei kjedeleg oppleving...Har ein cd av han. Er ikkje min favoritt. Gio: Kva hadde du sist i munnen?
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #7747 Skrevet 11. oktober 2012 GunFreak: Hvilken whisky vilde du kjøbe om du ikke behøvde å tenke på pris? He, whiskien er ikke så dyr, ganske vanlig, MEN den er bare å få i Canada, så jeg ville måtte bruke MASSE penger på å få den spesialt levert fra Canada og betalt toll på den, så det hadde sikkert blitt mange tusenkroner for en enkelt flaske, selv om selve whiskien bare koster 400kr. Det er ikke at den skal være så ektremt god, men den er den eneste ekte 100% rug whiskien igjen i verden. Så jeg må bare prøve den. Sukker: vis jeg skriver en 1000 siders roman, vil du rettkskrive den for meg?
Giacomo_P Skrevet 11. oktober 2012 #7748 Skrevet 11. oktober 2012 Giacomo_P: Jeg spør igjen hva synes du om å skrive substantiv med store bokstaver? Jeg synes det er smukt! Prædikeren: Med tanke på noget du postet i en anden tråd tidligere idag, hvor mange mandlige brukere har du egentlig ligget med?
Giacomo_P Skrevet 11. oktober 2012 #7749 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Gio: Kva hadde du sist i munnen? Tom Collins! Aphrodite: Når sover du egentlig? Endret 11. oktober 2012 av Giacomo_P
Gjest loren Skrevet 11. oktober 2012 #7750 Skrevet 11. oktober 2012 Loren: den dagen du har vært mest uheldig i ditt liv, hva skjedde da? Denne fant jeg da jeg leita etter noe annet ;p Det må nok være 14 juni i år da jeg fikk vannplaning på bilen på vei fra jobb og den traff midtrabatten på E18 og døde =\ Jeg er sjelden uheldig egentlig, men akkurat det der passet sykt dårlig både timingmessig og økonomisk. Guybrush: hva skal du gjøre i jula i år? Wednesday: hvordan var været hos deg da du våknet i dag tidlig? Noz: hva er din favorittserie på tv?
Sukkerspinnet Skrevet 11. oktober 2012 #7751 Skrevet 11. oktober 2012 Sukker: visHvis jeg skriver en 1000 siders roman, vil du rettkskriverettskrive den for meg? På ingen måte.
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #7752 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg synes det er smukt! Prædikeren: Med tanke på noget du postet i en anden tråd tidligere idag, hvor mange mandlige brukere har du egentlig ligget med? en! og han henger her på forumet! han er faktisk den deiligste brukeren av alle, dessuten har han et vakkert organ. (Ensoniq VX-1). han er rett og slett perfekt, hadde jeg ikke vært så fordømt hetro så skulle jeg tatt ham med meg til tinglysning. rawr. (jeg glemte hele den tråden, forøvrig - meningen var jo å dra en vits angående temaet, når jeg spesifiserte - men i all haloien glemte jeg meg bort) Gia: hvor mange brukere på dette forumet har du SKJENKET? (les: ikke skjendet. skjenket) Cuddlegirl: vårt neste roundevouz, hvilket senter skal det bli på denne gangen?
Solsenga Skrevet 11. oktober 2012 #7753 Skrevet 11. oktober 2012 Solsenga: Blir du med på biff middag? Er det flere som er med eller? Generelt litt skeptisk hvis det er kun oss to hjemme hos deg (sorry, ikke ta det personlig), men ellers kunne jeg sikkert blitt med! Solsenga: Har du vore utanfor Europa og evt kor? Har vært i Kissimmee/ Orlando, Florida Solsenga: Synes du det er dobbeltmoralsk å ikke være religiøs men likevel ville ha kirkebryllup? Tja, nei i grunn ikke. Kirkebryllup handler om tradisjoner og den spesielle høytidelige stemningen man opplever uansett om man er religiøs eller ikke. Jeg finnes ikke religiøs, men elsker kirkerommet - kunne likevel ikke giftet meg i en kirke. Det blir for upersonlig å love det ene og det andre i Guds navn (husker ikke hva de sier). Man kan få et kjempefint bryllup, ha nydelig hvit kjole og bli ført nedover en midtgang av faren sin uten å være i kirken solsenga: hva driver du med om dagen? - jobb? student? - ingenting? ... Jeg tar en lang pause fra studiene Har tre forskjellige deltidsjobber, men leter etter en fast stilling. Noz: Hvor ofte er det jentevors hos deg? BusteMartePinn: Drømte du om bryllup når du var liten? Vet du allerede hvordan du vil ha det? Gunfreak: Hvor ofte spiser du biff? Stjerner og planeter: Samme spørsmålet tilbake til deg!
Puserjenta Skrevet 11. oktober 2012 #7754 Skrevet 11. oktober 2012 Joda, jeg er her. Puserjenta: Hvilken truse har du på deg nå? En lite sexy Pierre Robert boxer Katyperry: rakk du fram i tide?? Cuddlegirl: tom kha eller tom yum??
Giacomo_P Skrevet 11. oktober 2012 #7755 Skrevet 11. oktober 2012 Gia: hvor mange brukere på dette forumet har du SKJENKET? (les: ikke skjendet. skjenket) Det er kun én! Jeg var snild gutt og fulgte hende trygt hjem. Sukkerspinnet: Vossabrygg eller hardingøl?
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #7756 Skrevet 11. oktober 2012 Gunfreak: Hvor ofte spiser du biff? Før prøvde jeg å ha det hver helg, men så ble det trangt med penger, og er glad om jeg får de 2 ganger i måneden. Solsenga: Hva vil du jobbe med når du "blir stor" CuddleGirl: Want to cuddle?
Cuddlegirl Skrevet 11. oktober 2012 #7757 Skrevet 11. oktober 2012 cuddlegirl: hva har du drevet med i det siste? Har surra litt rundt og besøkt en del venner. Har høstferie nå, så prøver å bruke tida godt. Så akkurat nå er jeg på hjemplassen min for å være med venner og familie. Cuddlegirl: vårt neste roundevouz, hvilket senter skal det bli på denne gangen? Tjaa, nå er jeg ofte på både Galleriet, bystasjonen og Xbition(?) så om du loker rundt der, så kanskje jeg får øye på deg. Katyperry: Hvilken sang går på replay for tida?
Solsenga Skrevet 11. oktober 2012 #7758 Skrevet 11. oktober 2012 Før prøvde jeg å ha det hver helg, men så ble det trangt med penger, og er glad om jeg får de 2 ganger i måneden. Solsenga: Hva vil du jobbe med når du "blir stor" Såpass ofte ja, da er du glad i biff! Interiørarkitekt Enn du, Gunfreak? Er det noe du drømmer om? (Ikke tenk på evt. utdanning) Drue: Hva drikker du helst? Giacomo: (Har ikke sett at du har svart, så jeg spør igjen). Jeg gikk glipp av bildet du la ut av deg, er det inne til vurdering å legge ut på nytt?
Gjest Bandit Skrevet 11. oktober 2012 #7759 Skrevet 11. oktober 2012 Bandit: Liker du studiner? Vet ikke helt hvor du vil hen med dette spørsmålet, men jeg har ingen fetish for studiner eller noe slik. Men møter jeg en vakker kvinne som er studine, har jeg absolutt ingenting i mot det. Wednesday: Har du grønne fingre? ThePreacher: Har du brune fingre? Cuddlegirl: Hahaha... du trodde jeg skulle spørre deg om fingrene dine nå, men neida... Liker du å gå turer bare for å gå, eller må du nesten ha et mål?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #7760 Skrevet 11. oktober 2012 Giacomo: (Har ikke sett at du har svart, så jeg spør igjen). Jeg gikk glipp av bildet du la ut av deg, er det inne til vurdering å legge ut på nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå