Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anoia: Bruker du svart leppestift

Nei, det gjør jeg ikke, men det hender jeg går for mørke, vinrøde :)

Giacomo_P: Hunder eller katter?

Stjerner og planeter: Hva er din favorittplanet?

Skrevet

Weddingday: liker du tegneserier? hvilke er dine favoritter?

Weddingday ? :fnise: hehe.. tja jeg abonnerer på donald ..barnslig, i know :enig::)

Yme: hva gjør du helst på en søndag?

Skrevet

jepp, jeg så på! Egentlig synes jeg han har vært en kløne hittil.. men i dag imponerte han. Men vi har da ikke bruk for han ;)

Tenkte mer på at du ville ha han på spurs fordi han er så sykt digg å se på ;)

Drua: hvor mye penger skulle du ha vunnet før du hadde delt med familien?

Hadde nok delt hvis jeg hadde vunnet 500 000.

Error Sapiens: hva synes du om trompetsoloen på 1:40 her? Kari Bremnes – En Stemme I Athen Hvor digg er den på en skala fra en til ti?

Skrevet

Tenkte mer på at du ville ha han på spurs fordi han er så sykt digg å se på ;)

hehe åja, sånn sett! Joda, for all del.. er ikke så mange digge på spurs at det gjør noe... sigurdsson er vel det nærmeste vi kommer kjekkas :)

Drue: blir dama di sur når du ser på fotball? :fnise:

Anoia: hva kjøpte du deg sist ? (utenom mat)

Skrevet

Drue: blir dama di sur når du ser på fotball? :fnise:

(Scott Parker har bra hår da!)

Nei, hun er som regel med å se! Jeg er med henne og ser TIL også. Hun er kul! Ikke sånn dame som bitcher over småting ;)

Vampen: pleier du å si i fra hvis folk sniker foran deg i køen? I så fal, hvordan sier du i fra?

Skrevet

Bandit: Du har barn, etter det jeg har skjønt? Hva er det hyggeligste dere kan gjøre sammen?

De aller koseligste stundene vi har sammen er nok middagsstundene etter han har spilt fotballkamp. Da er han ofte i godlynne og vil prate masse. Jeg elsker å se ham spille, så det er en interesse vi begge dyrker. Så kan vi sitte ved middagsbordet og snakke om kampene og alt mulig annet.

Bandit: Hvilket spill spilles det mest av i huset deres?

Jeg skulle ønske jeg kunne svart et eller annet kult brettspill, men nei, her er det Fifa 13 det går i... :ler:

Bandit: tror du på ekteskapet?

Jeg merker jeg har lyst, men må nesten si nei. Så mange skilsmisser og all drit som følger i farvannet, gjør meg skeptisk.

Bandit: når var du sist på kino, og hva så du? terningkast?

The Avengers sammen med en kompis. Stor humor. Terningkast 5.

Bandit: Hvor tror du at du er om 10 år?

Om 10 år har jeg vært sammen med drømmedama i noen år allerede. Trives stort sammen. Poden har flyttet ut og lever drømmen i utlandet som fotballproff. Heldigvis har han tid til sin gamle far. Jeg lever fortsatt for de små øyeblikk, og nyter livet.

Bandit; Hvordan tror du at du kommer til å bli som svigerfar og bestefar?

Jeg kommer nok til å ta godt imot den som får huket fast poden. Så lenge hun oppfører seg bra mot ham... Som bestefar vil jeg nok være den som maser om å sitte barnevakt og interessere meg stort for barnets interesser og gjøren. Vil nok få påpakk om om å holde meg borte litt... :ler:

Bandit: kjører du motorsykkel?

Nei, men sitter gjerne på om en heit motorsykkelchick vil ha meg med... ;)

Bandit: hvilken film kategori liker du best å se(action, drama ect.)

Må nok si action eller thriller.

Noz: Hvilket kortspill er kulest?

Skrevet

Guybrush: Hva syns du er det mest uattraktivte en kvinne kan gjøre?

Gjøre seg til og tro hun må dumme seg til eller innta en annen personlighet.

Leopard: hva er favorittkattedyret

Stjerner og planeter: Hvis du skulle plukket ut en karakter fra en film eller bok, hvem skulle det være og hvorfor?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Hva er din favorittplanet?

Føler nicket forføljer meg...

Det er fristenede å sei Mars fordi menn er vissnok frå mars og eg elskar menn....

Eller kanskje Pluto, syns litt synd på han. Han var jo ein planet også vart han sparka ut...

ThePreacher: Var du på sexseminaret i Oslo for nokre veker sidan? (såg biletet av deg og trur eg såg deg der...)

Anoia: Er dette rett oppfatning av deg: Svarte kle, langt hår, klippekort på Outland, gamer og naglesko?

Skrevet

(Scott Parker har bra hår da!)

ja jo, men han er jo ute med skade, så ser jo ikke så mye til håret hans om dagen :fnise:

men digg at dama di er så chill ;) high five!

Stjerner og planeter: hvor i landet holder du til? (siden du skriver nynorsk:) )

Skrevet

Stjerner og planeter: Hvis du skulle plukket ut en karakter fra en film eller bok, hvem skulle det være og hvorfor?

Som eg skulle vera eller som eg likar?

Eg elskar Johannes i boka "Victoria" av Knut Hamsun. Han er sårbar, øm og så forelska.

Også likar eg sårbarheita til Amelie i Den hagegnomfilmen....

Guybrush: Kva er tanken bak nicket ditt?

Skrevet

Stjerner og planeter: hvor i landet holder du til? (siden du skriver nynorsk:) )

Eg heldt til rett utanfor Noregs beste by, Bergen

Wednesday: Oppretta du profilen din på ein onsdag?

Wednesday: Kor gamal er barnet ditt?

Skrevet

Eg heldt til rett utanfor Noregs beste by, Bergen

Wednesday: Oppretta du profilen din på ein onsdag?

Wednesday: Kor gamal er barnet ditt?

hmm nå måtte jeg faktisk sjekke her.. og nei, jeg oppretta brukeren min på en lørdag :)

Barnet mitt er 3 år gammel :)

Viernes: hva ville du hatt med deg som din personlige eiendel på robinson? (de får velge èn ting de kan ha med seg under ekspedisjonen)

Skrevet

Rainbow81:

Vil du nevne noen bøker som du mener har vært særlig betydningsfulle gjennom livet ditt, f.eks. at du husker de ekstra godt, de har fått deg til å tenke, de introduserte deg for en ny verden eller lignende? Gjerne helt fra barndommen av :)

Skrevet

Nica: hva spiser du når du skal skeie ut ?

Når det gjelder mat, spiser jeg egentlig det jeg har lyst på. Forsøker bare å moderere meg litt. Når det gjelder godteri derimot har jeg fått veldig dilla på nonstop i det siste :nigo:

HedvigR: Hva drikker du på fest?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: feirer du og typen valentines day?

Feirer og feirer. Sist valentines day var jeg kjempe syk :fnise: Men vi så film, jeg hadde kjøpt inn kort og ja.. Det var den feiringen.

Dreamdrops: Har du noe favorittdyr?

Katt, løve, tiger og bjørn. Søøte :)

Nica.: Hvilken istetype liker du best?

Tonje!: Liker du sopp?

Rainbow81: Er du gift? Beklager om du har svart på det før :)

Wednesday: Kunne du blitt vegetarianer?

HedvigR: Morsomste Disneyfilmen?

Drue: Hender det at du går med skjorte? I så fall, i hvilke anledninger?

Skrevet

ThePreacher: Var du på sexseminaret i Oslo for nokre veker sidan? (såg biletet av deg og trur eg såg deg der...)

Kunne ikke falle meg inn. Jeg trenger ikke et seminar for å holde meg oppdatert innen sex, jeg trenger kun EN kvinne. Et seminar ville slitt meg ut og bydt på utrolig mye sjalusi og drama.

fridus: kan all mat friteres?

Skrevet

Wednesday: Kunne du blitt vegetarianer?

hehe nei. absolutt ikke. :) kunne du?

ThePreacher: er du interessert i fotball?

Skrevet

ThePreacher: er du interessert i fotball?

kan ikke skryte på meg det, fotball er best på playstation. etter å ha jobbet en del år på den berømte/beryktede (stryk det som ikke passer) Fotballpuben i Bergen, samt ha banket en god del Casuals og sendt dem hjem/til Politiet (stryk det som ikke passer) så er jeg ikke så begeistret for den hardcore fotballfansen heller.

Wednesevening: når kommer du?

Giacomo: hva er det lengste du har sovet i strekk?

Skrevet

Wednesevening: når kommer du?

hver gang :biggrin:

alkasil: har du brukernavnet ditt fra glass eller fra et rengjøringsmiddel ? (eller noe annet ?)

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Jeg trenger ikke et seminar for å holde meg oppdatert innen sex, jeg trenger kun EN kvinne. Et seminar ville slitt meg ut og bydt på utrolig mye sjalusi og drama.

eller inspirasjon....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...