Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: hvilken sang hadde du sunget hvis du skulle være med på Idol?

Oh takk for kult spørsmål, det måtte jo bare være Don't stop beleving av journey.

Drue:Hva liker du best med å studre på blindern.

Nozzy: Hva slags hund har du

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh takk for kult spørsmål, det måtte jo bare være Don't stop beleving av journey.

Drue:Hva liker du best med å studre på blindern.

Det er jo en utrolig bra sang da :) Klarer du de høye tonene, altså? Imponerende, i så fall.

Det beste med å studere på Blindern er å kunne sove til halv ni hver dag, før man drar og mater hjernen sin med informasjon og møter hyggelige mennesker.

Evilposelos: stalker du mye på facebook? Hvis ja, hvem stalker du? (altså, hvilken relasjon har du til vedkommende)

Skrevet

Jeg hadde egentlig meldt meg litt ut av tråden, men savner den litt...., så spm;

Hr Drue; føler du deg fornøyd med tråden?

Gunfreak; I en nødsituasjon; hvordan ville du ha handlet?

norah; Du blir sjekket opp av en mann som ser ut som en gud....kropp og ansikt herifra til månen,men IQ som en idiot, og du blir sjekket opp av en knøl av en mann (som du virkelig må legge godviljen til for å finne noe attraktivt med), men som har en hjerne fra en annen verden........hvilken velger du?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak; I en nødsituasjon; hvordan ville du ha handlet?

Jeg tror jeg er ganske dårlig under press, jeg er bedre på ting der jeg får et par dager å tenke på, så ejg sier, skreket som en 6 år gammel jente og løpt og gjemt meg

Maya76 Viss du bare kunne ha et mekanisk hjelpemiddel i hjemet hva ville det være(støvsuger, oppvaskmaskin osv)

Tonje!: Hvilket dyr liker du minst

• Liker 1
Skrevet

Kaffemaskinen! Er totalt avhengig av kaffe for å våkne opp om morgenen......

Tonje!; Liker du hamster?

Skrevet

Drue: Har du bodd i Iran?

Maya76: Hva leser du for tiden? Begynner å bli lei av å ha høstferie...

Gjest Disguise
Skrevet

Disguise: Hva er det saftigste du har postet som AB?

Jeg har faktisk ikke postet noe saftig. En ganske kjedelig AB.

Disguise: hva er grunnen til at du plutselig sluttet med å skrive som ab?

Postet kun som AB så ikke noen kunne skape et bilde av meg. Men det har vært så mye AB hat i det siste og er vel greit med flere folk som ikke skriver som AB hele tiden.

Disgues: Kva konspirasjonar likar du?

De aller fleste! Jeg tror ikke på konspirasjonsteorier, men jeg ser på det som underholdning på lik linje med science fiction eller fantasy. Så jeg kan fint sitte å leve meg inn i de, men så komme tilbake til virkeligheten.

NozMonster: Hvordan føles det å få flere medlemmer i din uoffisielle fan club?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Hva er du aller flinkest til?

Jeg er ekstremt dyktig til å bekymre meg. Og gruble. Og analysere....

Jeg hadde INGEN planer om å beholde Guro. Det kom for mye rare PMer fra den mannlige delen av forumet. Og Swarovski.

Swarovski: hvor mange sko må en kvinne ha?

Øy, hei.... Får man tilsendt et bilde av predikanten ikledd parykk og sminke, så sier det seg selv at man må sende rare PM'er. Alle handlinger har konsekvenser vet du. ;)

Sko er i samme kategori som pålegg på skivene eller øyenskygger. (Eller antall biler, i din verden :tongue: ) Man trenger strengt talt bare ett, men gud så kjedelig livet hadde vært da.

Så for et morsommere liv trenger man:

Vintersko, med og uten høy hæl. Høye og lave.

Høst/vår sko med eller uten hæl. Også kne, legg, ankel og "vanlige".

Sommersko, av ballerina type og lignende enkle sko.

Pensko/pumps. Så mange som mulig?

Tøfler, helst av typen rare dyr som man kan vandre i, på en kald vintermorgen før man har våknet skikkelig.

Og så er det visst noen som trenger joggesko/løpesko og gummistøvler. Sånt noe vet jeg ikke noe om...

Og for å skrive litt om mine tanker angående det å komme inn i denne tråden.

Jeg var innom denne tråden "daglig" i begynnelsen uten å delta. Det var først på side 100 at jeg fikk mitt første spørsmål, da etter en lignende diskusjon. Siden det har jeg stilt sikkert 2-300 spørsmål, og vært meget aktiv. Jeg har blitt "kjent" med flere, og kan dermed stille "dypere" spørsmål til de. Men man blir fort glemt. (Ganske naturlig, siden det sikkert er over 100 brukere i denne tråden.) Nå er det nesten en uke siden jeg stilte mitt siste spm, og jeg har fått 2. Ett fra en bruker jeg hadde stilt et spm, og ett "internt".

Så ja, sidene flyr fort, og man glemmer de som var i tråden for 10 sider siden. Og er man med sjelden, og stiller få spørsmål, så blir man også glemt. (Og av og til vaser tråden ut i samtaler, selv om det ikke er såå ofte.)

Jeg merker at jeg allerede har glemt mange nick, så jeg må nok ta en gjennomgang og se hvem som er aktive de siste 50-100 sidene igjen. Men det krever litt tid og kjedsomhet :gjeiper:

Raven Emerald: Hva fikk samboeren din til å melde seg inn på KG?

ThePreacher: Hvor mange sko mener DU at en kvinne bør ha?

Cornflake-girl: Hvor tror du at du er om 30 år?

Bandit: Hvor tror du at du er om 10 år?

• Liker 1
Skrevet

Maya76: Hva leser du for tiden? Begynner å bli lei av å ha høstferie...

Jeg leser ei bok av Mankell, var så heldig at jeg fikk kjøpt alle Mankellbøkene brukt for 200kr:) Begynte egentlig å lese den første av 50 shades-bøkene, men den var så innmari dårlig at jeg klarte ikke lese den ferdig.

Bandit; Hvordan tror du at du kommer til å bli som svigerfar og bestefar?

Skrevet (endret)

Ja, det har jeg :)

NozMonster: leve en måned på kun...

naan1.jpg

nan

eller

article-image_no.jpg

nan?

Nica: hvilken norsk radioskikkelse er din favoritt? og hvorfor?

EryMax: hva var den første musikken du kjøpte med egne penger?

Endret av Drue
  • Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Nozzy: Hva slags hund har du

en sånn her :strix:

(også kalt puddel :P )

NozMonster: Hvordan føles det å få flere medlemmer i din uoffisielle fan club?

hæ? :klo:

Disguise: (det skal sies at jeg liker at du har sluttet å skrive som ab!)

hva mente du med "min uoffisielle fan club"?

og hvem er "medlemmene" ? :ler:

maya: hva er det ofteste du tenker når du ser deg selv i speilet?

Endret av NozMonster
Skrevet

en sånn her :strix:

(også kalt puddel :P )

http://102.imagebam....iphone1 084.JPG

maya: hva er det ofteste du tenker når du ser deg selv i speilet?

Tenker som oftest ikke så mye......av og til bare uff liksom.....

Noz;

Hvor gammel er hunden din?

Skrevet

Tonje:Har du brukt noen av de små "posene" en får kjøpt med ymse innhold i når du har tatt sol, og isåfall; synes du de funker og at man blir brunere når man bruker dem?

Visste ikke en gang om disse posene, så nei. Tror kanskje ikke de har dem der jeg soler meg.

Tonje; hvorfor skal ikke rotter være i akvariumet? :klo: (jeg regner med at det ikke er et akvarium med vann i - i det akvariumet du nevnte over her)

Dårlig lufting og dårlige klatremuligheter er vel hovedargumentene mot tror jeg. Samt at mange rotter liker litt høyde i burene sine.

Tonje: hender det at du tenker på og bekymrer deg over hva som vil skje i fremtiden? Nye storkriger, klima, naturkatastrofer og andre ting vi ikke kan styre? Hva er du eventuelt mest bekymret for?

Ja, innimellom.

Det jeg kanskje bekymrer meg mest for er miljøet og naturen. Kriger og sult er forferdelig det og, men om jordkloden blir ødelagt så hjelper det ikke hvor godt eller fælt folk har det, for da sliter vi alle uansett.

Tonje!: Hvilket dyr liker du minst

De ekle iberiasneglene som invaderer hagene våre om sommeren kanskje? De er i hvert fall høyt på listen. Isj!

Tonje!; Liker du hamster?

Jo'a, de er jo søte de. Men det virker ikke som om de alltid har så mye personlighet. Dessuten stoler jeg ikke på hamstere, jeg er alltid forberedt på å bli bitt.

Rubies_: Sånn omtrentlig hvor står du politisk?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Har du samme hår på silueten på avataren din?

Tja, noen ganger, spesielt søndager, tyyypisk søndagsfrisyre:)

Lillesiren: Hvilke egenskaper skal drømmemannen ha?

Oh, dette kan bli langt:P! Men, i relativt korte trekk så er det disse egenskapene som henger høyt hos meg:

- Humor. Jeg er veeeldig svak for morsomme menn.

- En som er reflektert. Jeg er en ganske grublende person som tenker ekstremt mye. Jeg liker folk som kan dra meg et hakk videre, "lære meg noe nytt", få meg til å se ting fra nye perspektiv.

- En mann med et godt hjerte. En som ser andres behov, og hjelper til der det trengs uoppfordret.

- I tillegg kommer dette med felles interesseområder; Jeg liker å reise, danse, trene og er veldig sosial av meg, derav ønsker jeg det samme hos den utkårede:)

- Til sist, en som bekrefter meg med ord. Jeg trenger å få høre ting direkte, det nytter liksom ikke å f.eks gi en haug med gaver(er koselig det også da), eller gjøre en rekke tjenester for å med det si "jeg er glad i deg", det oppfattes liksom ikke helt,heh. Har vel ett eller annet med en form for "kjærlighetsspråk" å gjøre:)

Lillesiren: hva er den mest oppskrytte matretten i Norge?

Fårikål. Ihjelkokt sau, vann, ihjelkokt kål, salt og pepper. SKJØNNER ikke at folk kan like den retten!

Cornflake_girl: Hva studerer du/jobber du med?

Guybrush: Den beste filmen du har sett, noensinne?

Skrevet

Tja, noen ganger, spesielt søndager, tyyypisk søndagsfrisyre:)

Oh, dette kan bli langt:P! Men, i relativt korte trekk så er det disse egenskapene som henger høyt hos meg:

- Humor. Jeg er veeeldig svak for morsomme menn.

- En som er reflektert. Jeg er en ganske grublende person som tenker ekstremt mye. Jeg liker folk som kan dra meg et hakk videre, "lære meg noe nytt", få meg til å se ting fra nye perspektiv.

- En mann med et godt hjerte. En som ser andres behov, og hjelper til der det trengs uoppfordret.

- I tillegg kommer dette med felles interesseområder; Jeg liker å reise, danse, trene og er veldig sosial av meg, derav ønsker jeg det samme hos den utkårede:)

- Til sist, en som bekrefter meg med ord. Jeg trenger å få høre ting direkte, det nytter liksom ikke å f.eks gi en haug med gaver(er koselig det også da), eller gjøre en rekke tjenester for å med det si "jeg er glad i deg", det oppfattes liksom ikke helt,heh. Har vel ett eller annet med en form for "kjærlighetsspråk" å gjøre:)

Fårikål. Ihjelkokt sau, vann, ihjelkokt kål, salt og pepper. SKJØNNER ikke at folk kan like den retten!

Cornflake_girl: Hva studerer du/jobber du med?

Guybrush: Den beste filmen du har sett, noensinne?

Shawshank Redemption. Visste ingenting om den da jeg så den 14 år gammel på en liten hotelltv. Ble helt oppslukt. Darbont ble umiddelbart topp 3 regissør. Elsker filmer som får en til å føle :)

Gunfreak: noen gang deltatt på laiv eller reenactment? Evt hatt lyst?

Lillesiren: hva føler du er det mest romantiske noen kunne gjort for deg?

Tonje: er det andre dyr som fascinerer og gir deg like mye eller mer?

Gjest Disguise
Skrevet

Hvem som ikke er medlem mener du vel?! ;) Du er jo i samtlige "disse brukerne liker jeg" lister.

Tonje: Hvilket dyr trodde du hadde lite personlighet, men så viste det seg at det hadde veldig mye personlighet?

Skrevet

Raven Emerald: Hva fikk samboeren din til å melde seg inn på KG?

Jeg. =P

Gunfreak: Om du bare fikk høre én låt til resten av ditt liv, hvilken låt hadde du valgt?

Skrevet

ThePreacher: Hvor mange sko mener DU at en kvinne bør ha?

så mange at hun er fornøyd, men samtidig så få at hun kan sysselsette seg med litt skoshopping. for da har jeg alle alibier i behold for å samle biler!

Raven Emerald: du må synge en sang på en audution, og den skal fremføres så godt som du kan klare som best. hvilken blir det?

Skrevet

Raven Emerald: du må synge en sang på en audution, og den skal fremføres så godt som du kan klare som best. hvilken blir det?

Gud bedre... Jeg kunne valgt hvilken låt som helst, det ville gått til helvete uansett. =P

Men sånn for moro skyld, tror jeg at jeg hadde valgt Äkligt, av Ansiktet. Det er en gøy låt, i det minste. =P

ThePreacher: Har du hørt Gangnam Style? Om du har; på en skala fra 1-10, hvor 10 er det mest irriterende, hvor synes du den havner?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Shawshank Redemption. Visste ingenting om den da jeg så den 14 år gammel på en liten hotelltv. Ble helt oppslukt. Darbont ble umiddelbart topp 3 regissør. Elsker filmer som får en til å føle :)

Gunfreak: noen gang deltatt på laiv eller reenactment? Evt hatt lyst?

Jeg har prøvd å starte med historisk reenactment flere ganger, sett på flere perioder, men det er latterlig dyrt, og miljøet er lite i norge, du ender også opp med å måtte fly til europa og usa for å ta del i store stevner, noe jeg ikke kan gjøre nå, Og ikke har råd til.

Jeg. =P

Gunfreak: Om du bare fikk høre én låt til resten av ditt liv, hvilken låt hadde du valgt?

Beethovens 9th Symphony.

Guybrush: Hva syns du er det mest uattraktivte en kvinne kan gjøre?

Raven Emerald: Spiller du mye spill?

Presten: Er gia like hyggelig i virkligheten som han virker på forumet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...