Gjest Gunfreak Skrevet 4. oktober 2012 #7341 Skrevet 4. oktober 2012 Ja jeg mener Cordelia sa hun hadde noen ganger kg treff i oslo, bare små saker på 3-4 stykker sa hun, med mindre jeg forvirer henne med noen andre. Bakepoterer er lett å lage hjemme med micro, like bra som i ovn, tar ca. 12 minutter for 2 potet For å følge reglene i tråden. Wednesday: liker du biff da, kanskje vi kunne ha en kg biff kveld.
Gjest Drue Skrevet 4. oktober 2012 #7342 Skrevet 4. oktober 2012 Ja jeg mener Cordelia sa hun hadde noen ganger kg treff i oslo, bare små saker på 3-4 stykker sa hun, med mindre jeg forvirer henne med noen andre. Bakepoterer er lett å lage hjemme med micro, like bra som i ovn, tar ca. 12 minutter for 2 potet For å følge reglene i tråden. Wednesday: liker du biff da, kanskje vi kunne ha en kg biff kveld. Altså, det blir egentlig brudd på konvensjonen her, fordi dette er "chatting". I denne tråden, så skal man spørre brukere om ting man lurer på om dem. Dere kan kanskje starte en egen tråd om biffkveld? NozMonster: hva synes du om mannlige bloggere? 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. oktober 2012 #7343 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Det må jo bli Iran, det Stjerner og planeter: hva tror du om chemtrails? Eg trur chemtrails er vassdamp. Men diggar konspirasjonsteoriar då! Drue: Klokka er ti på tre ein mandag. Kva gjer du? Endret 4. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Gjest Drue Skrevet 4. oktober 2012 #7344 Skrevet 4. oktober 2012 Det er helt rått at denne tråden har blitt så lang som den har blitt. Takk for alle bidrag. Jeg tror likevel at det er på tide med en liten felles påminnelse om.. Retningslinjene i tråden: -Det er kun lov å stille et bestemt spørsmål til én bruker om gangen. Dvs at spørsmål som "bruker 1, bruker 2, bruker 3: hva gjør deg lykkelig?", ikke tillates. (det er selvfølgelig lov å stille flere spørsmål til flere brukere). -Hvis du svarer på et spørsmål, så må du stille et spørsmål til en tredje bruker. Du kan selvfølgelig stille et spørsmål tilbake til brukeren som stilte deg spørsmålet, men du må også stille et spørsmål til en tredje bruker. Dette er ment for å inkludere. -hvis du kommenterer en annen persons svar, så må du også stille et spørsmål til en tredje bruker. Det samme gjelder hvis du kommenterer en annen persons kommentar til et svar. Dette vil forhåpentligvis dempe chat-følelsen. -Uthev navnet til den du spør, med fet skrift -nytt: husk spørsmålstegn ____________________________________________________________________ Eg trur chemtrails er vassdamp. Men diggar konspirasjonsteoriar då! Drue: Klokka er ti på tre ein mandag. Kva gjer du? I bilen min på vei til Blindern! Stjerner og planeter: hvordan vil du beskrive en mannemann? både utseende og personlighet Dreamdrops: feirer du og typen valentines day?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. oktober 2012 #7345 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Beklager , eg har ikkje lese reglane. Skjerpings! også fekk eg ikkje til siteringa........ ein mannemann er for meg ein mann som har eigne meiningar, er til å stole på, viser empati, over 30 år, sterk (fysisk), grovbygd, litt skjegg, sosial og handy. Ein som ser litt grov ut, men er snill som eit lam. Drue: kva tenkjer du om chemtrails? Anonymbruker: Kva er grunnen til at du brukar anonymknappen? Endret 4. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Gjest Høymann Skrevet 4. oktober 2012 #7346 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Jeg spiser ikke noe fisk, så den var lett. Kjøtt! Vannglass, Donkey Kong- spill (snes) og mobil. Du mener asl? De som ikke vil si hvor gamle de er er som regel fra 29 og oppover, derfor kan jeg trygt si at jeg er 24 (25 i nov). Også bor jeg et stykke nord for Oslo Hva med deg, Høymann? Gunfreak: Du er på restaurant og bestiller biff. Fra hvor på dyret hentes kjøttet og hvordan vil du ha det stekt? Anoia: Er du en av de som synes det er klikker her inne på kg? Asl, haha så lenge siden jeg har hørt det utrykket. var vel i IRC dagene. Jeg har 22 åringer til nå og er bosatt i Skien for øyeblikket ^^ Edit: Skal du spørre meg om noe videre må det bli via PM. Kan ikke svare på spørsmålene deres her fordi jeg MÅ spørre om noe tilbake. Endret 5. oktober 2012 av Høymann
Gjest Drue Skrevet 5. oktober 2012 #7347 Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Beklager , eg har ikkje lese reglane. Skjerpings! også fekk eg ikkje til siteringa........ ein mannemann er for meg ein mann som har eigne meiningar, er til å stole på, viser empati, over 30 år, sterk (fysisk), grovbygd, litt skjegg, sosial og handy. Ein som ser litt grov ut, men er snill som eit lam. Drue: kva tenkjer du om chemtrails? Anonymbruker: Kva er grunnen til at du brukar anonymknappen? Tommel opp for litt skjegg. Næææ, jeg tror ikke på det [chemtrails], men jeg pleier å erte kamerater med at jeg tror på det. Angående konspirasjonsteorier, så tror jeg det er veldig mye vi ikke veit om, f.eks. så er jeg skeptisk til legemiddelbransjen. Forresten, man kan ikke skrive anonymt på dette underforumet. Asl, haha så lenge siden jeg har hørt det utrykket. var vel i IRC dagene. Jeg har 22 åringer til nå og er bosatt i Skien for øyeblikket ^^ Retningslinjene, mann. Jeg har akkurat skrevet et innlegg om at vi må stramme inn litt, så kommer du og bryter dem. Badabing: bruker du tanntråd før eller etter at du har pussa tennene? Er det noen spesiell grunn til at du gjør det på den måten? Endret 5. oktober 2012 av Drue
Vulpes Skrevet 5. oktober 2012 #7348 Skrevet 5. oktober 2012 +1 fordi du var så pen Oi takk! Tonje: tar du sol? hvis ja, gjør du det med eller uten truse? Tar litt sol i perioder. Tok sol for første gang på nesten et år for noen dager siden, da jeg oppdaget at jeg har rundt 500 kr (!) på solkortet mitt som jeg må bruke opp. Så blir nok litt soling gjennom vinteren - i trusen. Har innsett hvor gøy det er å se skillet man får. Passer på å ikke overdrive da, både mtp. hudskader og det at jeg ikke vil bli rosablogger-brun. The Kitten: Ser du på deg selv som en empatisk person?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. oktober 2012 #7349 Skrevet 5. oktober 2012 Tommel opp for litt skjegg. Næææ, jeg tror ikke på det [chemtrails], men jeg pleier å erte kamerater med at jeg tror på det. Angående konspirasjonsteorier, så tror jeg det er veldig mye vi ikke veit om, f.eks. så er jeg skeptisk til legemiddelbransjen. Forresten, man kan ikke skrive anonymt på dette forumet Du er så streng,Drue.... Sidan anonymbruker ikkje er lov, spør eg ein annan (syns det med å dra inn anonymbruker var veldig inkluderande...) Gunfreak: Eier du våpen? Og er dei forsvarleg oppbevart?
Gjest NozMonster Skrevet 5. oktober 2012 #7350 Skrevet 5. oktober 2012 NozMonster: hva synes du om mannlige bloggere? det er ålright det da jeg bryr meg mer om hva det blir blogget om, fremfor hvem som er bloggeren! Drua: er du en blogger? hvilke blogger leser du? Gorgonzola: om du ser en person sitte å dytte nedpå en hamburger ute- hva tenker du da? er det bestandig (med untak av sykdomstilfeller) ens egen feil at en er overvektig? surrehodet: hva er det kjipeste av alt husarbeid? og hvorfor ThePreacher: hvordan hadde du tatt deg ut som prest? wednesday: Har du kredittkortgjeld som ikke gjelder inneværende periode? (gunfreak- det var ikke cordelia som pratet om det derre treffe med 3-4 stk.)
Anoia Skrevet 5. oktober 2012 #7351 Skrevet 5. oktober 2012 Anoia: Er du en av de som synes det er klikker her inne på kg? Egentlig ikke. Jeg ser jo at det er en del brukere som blir mer lagt merke til enn andre, men det virker som om det som er felles for dem er at de gir mye av seg selv på forumet sånn at de er lettere å bli "kjent med" og husket. Dermed er det heller ikke så rart at det oppstår en type vennskap mellom brukere som føler at de kjenner hverandre litt etterhvert, og da blir det småprat og "kosemosing" Det er nå min oppfatning i hvert fall Anoia Har ikke sett deg før, hvordan ville du beskrive deg selv på under 10 ord. Hmmmm... Sær, men snill semi-gother-tegnefreak som elsker dataspill og spagetti? (Ord med bindestrek går som ett ord, sant?) Enn du da, Gunfreak, hvordan vil du beskrive deg selv med like mange ord? BusteMartePinn: Hva skal du ha til middag i dag?
Gjest Gunfreak Skrevet 5. oktober 2012 #7352 Skrevet 5. oktober 2012 Gunfreak: Eier du våpen? Og er dei forsvarleg oppbevart? Har bare et våpen, en antikk Colt Navy fra 1856, siden den er antikk er den untatt div lover for oppbevaring, den er også så ikke i god nok stand til at det mulig å skyte med den. Hmmmm... Sær, men snill semi-gother-tegnefreak som elsker dataspill og spagetti? (Ord med bindestrek går som ett ord, sant?) Enn du da, Gunfreak, hvordan vil du beskrive deg selv med like mange ord? Oh jeg like semi-gothere! Skal vi se. Sjernert, snill, glad og nygjerrig gutt, Som kjeder seg veldig. Stjerner og planeter Liker du astomomi? Anoia: Bruker du svart leppestift Drue: hva jobber du med?
Gjest Disguise Skrevet 5. oktober 2012 #7353 Skrevet 5. oktober 2012 Men diggar konspirasjonsteoriar då! Hvilke konspirasjonsteorier liker du å lese om/se video av?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. oktober 2012 #7354 Skrevet 5. oktober 2012 Hvilke konspirasjonsteorier liker du å lese om/se video av? send pm. ellee lag ein tråd. tør ikkje svare. er redd for Drue sin pisk......
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. oktober 2012 #7355 Skrevet 5. oktober 2012 Stjerner og planeter Liker du astomomi? Pga nicker mitt, tenkjer du? Nei, er ikkje nevneverdig opptatt av astronomi. Men eg trur det er meir mellom himmel og jord enn det me kan sjå med augo. Drue: Er du akademikar?
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. oktober 2012 #7356 Skrevet 5. oktober 2012 Tvillingjenta: Har du hus/leilighet eller leier du? Jeg leier. Har ikke helt funnet ut hvor i Norges land jeg vil bosette meg fast enda. Ei heller om det blir i Norges land :-p Wednesday: Beste kino opplevelse? Gunfreak: Hvor i Norge har du bosatt deg (fast eller midlertidig)? CadillacJack: Hvem er ditt største forbilde? Gorgonzola: Tror du alt kan kjøpes for penger? Vi lever jo tross alt i en syk verden...
Gjest Gunfreak Skrevet 5. oktober 2012 #7357 Skrevet 5. oktober 2012 Gunfreak: Hvor i Norge har du bosatt deg (fast eller midlertidig)? Bor på bislet i oslo, og blir vel i oslo, med mindre en eller annen ond dame for lurt meg ut et annet sted. Tvilingjenta: kaffe eller te Disguise: Følger du med på youtube "religions krigen"
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2012 #7358 Skrevet 5. oktober 2012 Guroh: Hvordan liker du den nye identiteten din? Jeg byttet den inn. Denne er deilig. WildThing: tisser du nedi vannet sånn at det bobler? Oyeh! Guroh: viss du skulle ha en amerikansk muskelbil, hvilken? Plymouth Roadrunner - 1969 til 1973. CadillacJack: En låt jeg bare MÅ høre? Steve Earle - Copperhead Road. Helst når jeg snger den hviskende til deg på hodeputen din før du sovner. CadillacJack: Hvem er ditt største forbilde? Jeg har tre. Carl Gustav Fleischer, Richard Petty og Steve Earle. Giacomo: hvorfor fikk du en scampi mer enn meg i går?
Vulpes Skrevet 5. oktober 2012 #7359 Skrevet 5. oktober 2012 WildThing/Guroh/CadillackJack/ThePreacher: Hva skjer med at du bytter nick hele tiden? 1
Giacomo_P Skrevet 5. oktober 2012 #7360 Skrevet 5. oktober 2012 Giacomo: hvorfor fikk du en scampi mer enn meg i går? Er det du eller jeg som kjender afghaneren???? Sukkerspinnet: Bliver du ofte oppringt av sleske herrer på østlandet om natten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå