Wednesday Skrevet 1. oktober 2012 #7201 Skrevet 1. oktober 2012 Wednesday: hva drømte du om å bli da du var bittelita ? en gang jeg var på flyplassen når jeg var 5-6 så jeg en mann som var inne i et reklameskilt og skifta lyspære!! der og da sa jeg til meg selv at det skulle jeg gjøre når jeg blei stor Noz: hva er det lengste du har oppholdt deg i utlandet noen gang, og hvor var det ? 1
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2012 #7202 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) gunfreak: hvilken historisk begivenhet skulle du ønske at du hadde fått oppleve? Det er vansklig det første jeg vil si er egentlig Slaget ved Leipzig, det støste slaget under napoleons krigene med opp mot 600 000 soldater, i latterlig mange type uniformer, mange tusen kanoner og titusen vis av hester, en av de store slagene i europeisk historie. Men jeg ville egentlig ikke opplevd det, har ikke noe lyst til å oppleve krig i virkligheten, selv om jeg er fasinert av det, ville like greid å se mennesker og dyr lemlestet på den måten. Så derfor sier jeg Oslo 8 Mai 1945, Nozzy, sliter du med studringa, Endret 1. oktober 2012 av Gunfreak
Gjest NozMonster Skrevet 1. oktober 2012 #7203 Skrevet 1. oktober 2012 Noz: hva er det lengste du har oppholdt deg i utlandet noen gang, og hvor var det ? faktisk bare 2 uker...det er jo pinlig kort.. har vært 2 uker i tunisia, på kreta, i aya napa og i potugal. Nozzy, sliter du med studringa, neeej, ikke noe spesielt. jeg har eksamen nå, og sliter noe jævlig med denne idiotiske apa-style`en ... men ellers går det som "en lek" .. wednesday: hva savner du i livet ditt? gunfreak: hvordan bor du? (leie/kjøpt leilighet, hjemme hos mor, kollektiv osv..)
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2012 #7204 Skrevet 1. oktober 2012 faktisk bare 2 uker...det er jo pinlig kort.. har vært 2 uker i tunisia, på kreta, i aya napa og i potugal. gunfreak: hvordan bor du? (leie/kjøpt leilighet, hjemme hos mor, kollektiv osv..) Leier enn liten 28m2 leilighet på bislet. har alt for mye dritt så det er konstant rotete da jeg ikke har noe sted å gjemme alt jeg har.
Wednesday Skrevet 1. oktober 2012 #7205 Skrevet 1. oktober 2012 wednesday: hva savner du i livet ditt? jeg har bare ett savn i livet, og det er pappan til datteren min. Drue: er du her eller ? Guybrush: ser du for deg meg som elektriker ?
Gjest Drue Skrevet 1. oktober 2012 #7207 Skrevet 1. oktober 2012 Drue: er du her eller ? Jada! Når blir det FIFA? Har du kjøpt 13 eller? Solsenga: favorittsjanger innen prono?
pinar Skrevet 1. oktober 2012 #7208 Skrevet 1. oktober 2012 neeej, ikke noe spesielt. jeg har eksamen nå, og sliter noe jævlig med denne idiotiske apa-style`en ... men ellers går det som "en lek" .. Jeg er kjempe god på apa :D Sendt meg meld om du lurer på noe vet du
Wednesday Skrevet 1. oktober 2012 #7209 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Jada! Når blir det FIFA? Har du kjøpt 13 eller? hva med ikke nå til helga, men neste ? FIFA 13 er i boks ja Gunfreak: hva jobber du med ? Endret 1. oktober 2012 av Wednesday
Gjest Drue Skrevet 1. oktober 2012 #7210 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) hva med om ikke nå til helga, men neste ? FIFA 13 er i boks ja Gunfreak: hva jobber du med ? Da skal jeg være ungdoms-DJ. Vi får ta det på PM alkasil: hva synes du om menn som sitter og tisser? WildThing: tisser du nedi vannet sånn at det bobler? Endret 1. oktober 2012 av Drue
Wednesday Skrevet 1. oktober 2012 #7211 Skrevet 1. oktober 2012 Da skal jeg være ungdoms-DJ. Vi får ta det på PM alkasil: hva synes du om menn som sitter og tisser? WildThing: tisser du nedi vannet sånn at det bobler? . men ja... PM
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2012 #7212 Skrevet 1. oktober 2012 hva med ikke nå til helga, men neste ? FIFA 13 er i boks ja Gunfreak: hva jobber du med ? Ikke noe, ser vel itt sånn forsiktig etter en job Wednesday Viss du skal møte noen for første gang, hva er det viktigste du kan fortelle om deg selv, som sier noe om hvem du er.
Gjest NozMonster Skrevet 1. oktober 2012 #7213 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er kjempe god på apa :D Sendt meg meld om du lurer på noe vet du så god du er karpuzi! tusen takk! karpuzi: hva liker du best å gjøre på lørdagskvelder om du skal være sosial?
Wednesday Skrevet 1. oktober 2012 #7214 Skrevet 1. oktober 2012 Wednesday Viss du skal møte noen for første gang, hva er det viktigste du kan fortelle om deg selv, som sier noe om hvem du er. at jeg elsker å reise og oppleve ting Gunfreak: hva er det du har lyst å jobbe med ?
pinar Skrevet 1. oktober 2012 #7215 Skrevet 1. oktober 2012 så god du er karpuzi! tusen takk! karpuzi: hva liker du best å gjøre på lørdagskvelder om du skal være sosial? Spørs om jeg er kjempe god, men jeg kan det hvertfall Ehm. Kommer an på om jeg er party sosial eller daffe sosial. Mat, joggebukse og godteri jan være kos, men ut, rødvin og bar kan og være bra Jeg nevte jo hva jeg skal på kommende Lørdag Noz Hva var ditt inntrykk av meg in real kontra her?
Guybrush Skrevet 1. oktober 2012 #7216 Skrevet 1. oktober 2012 jeg har bare ett savn i livet, og det er pappan til datteren min. Drue: er du her eller ? Guybrush: ser du for deg meg som elektriker ? Seff, i lekre snekkerbukser. Lure deg bak i varebilen Noz: tror jeg glemte et spørsmål fra deg. Jeg var nok bare nysgjerrig. Fikk bare for meg at du muligens var fra nordnorge har du strippestang hjemme eller har du vurdert å skaffe deg?
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2012 #7217 Skrevet 1. oktober 2012 Gunfreak: hva er det du har lyst å jobbe med ? Tja, historiker eller biolog. Wednesday som oppfølging av forige spørsmål, hvor like du best å være(av stedene du har reist til)
Wednesday Skrevet 1. oktober 2012 #7218 Skrevet 1. oktober 2012 Seff, i lekre snekkerbukser. Lure deg bak i varebilen du klarer å vri alt den veien du kjære 10 poeng! hehe Dreamdrops: hva er det lengste du har gått uten snop ?
Wednesday Skrevet 1. oktober 2012 #7219 Skrevet 1. oktober 2012 Tja, historiker eller biolog. Wednesday som oppfølging av forige spørsmål, hvor like du best å være(av stedene du har reist til) Hawaii og Madagaskar! anbefales! Gunfreak: har du utdannelse i noen av de fagene ?
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2012 #7220 Skrevet 1. oktober 2012 Hawaii og Madagaskar! anbefales! Gunfreak: har du utdannelse i noen av de fagene ? Nope, ikke offisielt. Har du hilst på noen lemurer når du var i Madagaskar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå