Gjest NerdMedSverd Skrevet 27. september 2012 #7061 Skrevet 27. september 2012 Norah: Går det mye i metal hos deg? Får vi se bilde av platesamlinga? Elsker bilder av samlinger :D Guybrush: Hva er dine favorittserier?
Gjest norah Skrevet 27. september 2012 #7062 Skrevet 27. september 2012 (endret) ja jeg elsker Tool har sett dem live flere ganger jaaa vil se samlinga dii !! norah: har du sett dem live ? I LOVE YOU! Ja, jeg har sett dem live - men ikke mange ganger dessverre. Det er stor sorg i livet mitt. Ikke kødd eigang. Jeg har elsket Tool betingelsesløst siden jeg var konfirmant - og det er ganske lenge siden asså. Var på nippet til å dra på siste konsert i Oslo, eneste problem var at jeg bodde i en annen by, hadde eksamen morgenen etter og at jeg i jobbsammenheng tidligere omtrent har bodd på Gardermoen grunnet forsinkelser med Sas = 2 dager før måtte jeg ta et voksent ansvar og selge billetten min for å prioritere mastergraden i frykt for å bli forsinka med morgenflyet til eksamen(hadde liksom 10 min slingringsmonn...hehe....). Men asså, jeg vurderte seriøst å utsette hele eksamen og var skikkelig lei meg Jeg er litt lei meg enda, faktisk når jeg snakker om det. *trenger trøst* Kanskje du liker Perfect Circle også, de har jeg og sett live - men det er jo ikke like rocka da. Hvis du nå sier at du elsker Six Feet Under, Shameless og Breaking Bad så må vi gifte oss Endret 27. september 2012 av norah
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2012 #7063 Skrevet 27. september 2012 Noz: Hvilket plagg du har hjemme er ditt absolutte favorittplagg? (jeg har også en tidligere karriere som norpost-bud tekola ...det var heeelt grusomt, så min karriere tok fort slutt den også!!) favorittplagg...hmmm..en nike-joggis som er supermyk og tykk i stoffet..(innholder 30% fleece) pluss en karen millen kjole som jeg er veldig glad i å bruke, men den passer bare i pynte-situasjoner. i hverdagen så er en av favorittene mine en kjole som er designet av en som lager klær til noen av de kjente menneskene her i dette landet. det er en hvit ull-aktig kjole med hette ned til stumpen tekola: hva er det beste og det kjipeste med å være moderator? vil du være moderator etter prøvetiden om du får lov også?
Gjest Tekola Skrevet 27. september 2012 #7064 Skrevet 27. september 2012 (jeg har også en tidligere karriere som norpost-bud tekola ...det var heeelt grusomt, så min karriere tok fort slutt den også!!) favorittplagg...hmmm..en nike-joggis som er supermyk og tykk i stoffet..(innholder 30% fleece) pluss en karen millen kjole som jeg er veldig glad i å bruke, men den passer bare i pynte-situasjoner. i hverdagen så er en av favorittene mine en kjole som er designet av en som lager klær til noen av de kjente menneskene her i dette landet. det er en hvit ull-aktig kjole med hette ned til stumpen tekola: hva er det beste og det kjipeste med å være moderator? vil du være moderator etter prøvetiden om du får lov også? (Yay, vi er flere! De klærne hørtes supre ut!) Oi, det var et vanskelig spørsmål! Jeg liker meg godt som moderator, så jeg fortsetter gjerne om de lar meg. Det beste er vel det å være med på å holde forumet ryddig. Men det er samtidig noe av det vanskeligste. Og det at alle ikke alltid ser det som skjer over alt gjør at jeg også får veldig mye kjeft. Men det er sånt man bare må tåle, og det er et supert moderatorteam, så jeg koser meg for det meste! Dreamdrops: Hvilken sang setter du på når du bare MÅ få humøret opp noen hakk?
Wednesday Skrevet 27. september 2012 #7065 Skrevet 27. september 2012 (endret) Hvis du nå sier at du elsker Six Feet Under, Shameless og Breaking Bad så må vi gifte oss haha jeg DIGGER six feet under og breaking bad :D Endret 27. september 2012 av Wednesday
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #7066 Skrevet 27. september 2012 (endret) Gorgonzola: liker du Tool ? Wednesday: Liker du Tool - og hvis ja; vil du komme hjem til meg å se platesamlinga mi med Tool?(jeg har allerede varma opp nettopp med to av platene på rappen her) (btw; gorgon kommer til å svare nei, vi har allerede krangla om det) ja jeg elsker Tool har sett dem live flere ganger jaaa vil se samlinga dii !! norah: har du sett dem live ? I LOVE YOU! Ja, jeg har sett dem live .... Hvis du nå sier at du elsker Six Feet Under, Shameless og Breaking Bad så må vi gifte oss haha jeg DIGGER six feet under og breaking bad :D norah! Din fordømrade trådkupper. Det er så jævlig typisk kvinner å bare hoppe inn i en dialog uten antenner og teft og bable ivei, som om hun var diskusjonens midtpunkt og kan svare ut fra eget hjerte til høyre og venstre. Legg deg på fanget til onkel Gorgonzola, opp med skjørtet så jeg kan gi deg de rappene du tross alt fortjener.... Jeg liker Tool, digger dem ikke. Årsak? Ikke hørt veldig mye på dem men nok til at jeg mener bassisten og trommisen er close to Meshuggah nivå. Kunne godt sett/hørt dem live med en øl i hånda, rockefoten vippende og en lydig norah i armkroken. Har vi kranglet om dem og jeg hevdet at jeg ikke liker dem? Det var dette med kvinner og krav om at ord som falt for mer enn seks måneder siden er gyldige i dag, hun husker tross alt eksakt hva som ble sagt, det der er intet mindre enn feige lag. Dessuten så er bigami forbudt BM2: Foppalpub med engelsk Premier League og øl eller biljardturnering med kompisene og (selvsagt) øl? Endret 27. september 2012 av Gorgonzola
Gjest norah Skrevet 27. september 2012 #7067 Skrevet 27. september 2012 haha jeg DIGGER six feet under og breaking bad :D Seriøst? Waaaaait a minute......Er du meg? I blond forkledning? Høhø......Jeg har de og i samlinga mi. Just sayin. Enda en ting jeg skal si er at jeg har fått dispensasjon til å ligge med jenter hvis jeg virkelig vil eigang, og jeg tror jammen jeg virkelig vil nå - men FØRST skal vi se alle episodene til Breaking Bad - og så skal vi leke Cannavaro: Er du her enda?
Silfen Skrevet 27. september 2012 #7068 Skrevet 27. september 2012 se svar over, jeg skal finne ut. kommer tilbake om dette! Silfen: hvor lenge varer denne tvangstrøyen? Det er sikkert ikke gøy lenger om en uke. Men hvem vet, kanskje du føler deg hjemme etter hvert?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. september 2012 #7069 Skrevet 27. september 2012 Det er sikkert ikke gøy lenger om en uke. Men hvem vet, kanskje du føler deg hjemme etter hvert? you wish!
Wednesday Skrevet 27. september 2012 #7071 Skrevet 27. september 2012 FØRST skal vi se alle episodene til Breaking Bad - og så skal vi leke høres ut som en helaften ! sign me up !! NerdMedSverd: samler du på noe spennende ?
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #7072 Skrevet 27. september 2012 Gorgonzola: hva synes du om påstanden at å komplimentere en kvinne, som ikke er dama di, for fine klær, er seksuell trakassering? Javisst er det det. Et under at jeg ikke har flere blåøyer og brukne ribbein egentlig så fæl som jeg er. Fikk faktisk en klem i dag etter at jeg sa til kvinnen at hun var kjempeflott i akkurat den buksa (typisk sleip jævel som pakker inn budskapet om at han sikler på rumpa hennes) og de skoene (åååh, han er sikkert en sånn ekkel fotfetisjist, yoææk). Hun sa forøvrig at dagen ble mye bedre, det eneste som manglet nå var at mannen hun er gift med kunne sagt noe i nærheten. Da er vi vel over fra trakassering til alvorlig utilslørt flørting, som på KG gjerne defineres som utroskap Kan forøvrig legge til at jeg komplimenterte en mann for jævlig kul skjorte og perfekt matchende sko, han ble oppriktig glad og imponert over at en mann spesielt og noen andre generelt, enn kona evnet å se det. Men så er jeg jo supergay også da (ifølge Filleproletiet ). Fairydust: Hva eller hvem får deg til å miste alt av tålmodighet og bli irrasjonelt agressiv og gå ut av ditt gode skinn?
Guybrush Skrevet 27. september 2012 #7073 Skrevet 27. september 2012 (endret) Heeey. Jeg har tool i bilspilleren, har alt av six feet under og breaking bad orginalt til og med. Og sesong 1 shameless på disk. Synes jeg å fortjener litt kudos ass :/ Tekola: noensinne sett koala up front? Endret 27. september 2012 av Guybrush
Gjest NerdMedSverd Skrevet 27. september 2012 #7074 Skrevet 27. september 2012 (endret) NerdMedSverd: samler du på noe spennende ? Samler på musikk. Samlingen består dessverre av mest metal, men fokuserer på slike utgivelser nå siden de blir så vanvittig dyre å kjøpe senere. Planen er å kjøpe inn annen type musikk når jeg ikke er student og har bedre råd. Om det er spennende for andre vet jeg nå ikke, men jeg liker det hvertfall. Skulle gjerne samlet på masse rart, liker samlinger uansett hva de består av. Hva med deg? Endret 27. september 2012 av NerdMedSverd
Gjest norah Skrevet 27. september 2012 #7075 Skrevet 27. september 2012 (endret) Norah: Går det mye i metal hos deg? Får vi se bilde av platesamlinga? Elsker bilder av samlinger :D Nå har det seg sånn at jeg grunnet flytting har måttet pakke ned omtrent alt av bøker&plater, så du må bare stole på at jeg har en! Den er ikke alfabetisert eller noe, da. Litt skuff. Jeg har endel metal, men mest i stoner/progretning. Noe black, men hører ikke på hele plata av gangen. Legg deg på fanget til onkel Gorgonzola, opp med skjørtet så jeg kan gi deg de rappene du tross alt fortjener.... Jeg liker Tool, digger dem ikke. Årsak? Ikke hørt veldig mye på dem men nok til at jeg mener bassisten og trommisen er close to Meshuggah nivå. Kunne godt sett/hørt dem live med en øl i hånda, rockefoten vippende og en lydig norah i armkroken. Har vi kranglet om dem og jeg hevdet at jeg ikke liker dem? Det var dette med kvinner og krav om at ord som falt for mer enn seks måneder siden er gyldige i dag, hun husker tross alt eksakt hva som ble sagt, det der er intet mindre enn feige lag. Dessuten så er bigami forbudt Jeg husker alt, jeg irettesatte deg - jeg liker ikke bruk av familiære navn i sexsammenheng(men det med lydighet og smekking kan vi diskutere nærmere) - og dessuten skal vi ikke gifte oss enda, bare ha heftig jentesex etter et forspill med Breaking Bad og øl. Det er ikke bigami, det er bare nødvendig. Heeey. Jeg har tool i bilspilleren, har alt av six feet under og breaking bad orginalt til og med. Og sesong 1 shameless på disk. Er jeg å flink da? Selvfølgelig har du det originalt, det er åndssvakt å laste ned Tool i bilspilleren sa du? Det er instant sjekketriks. Dæven. Men ehm.......ellers er jeg fristet til å invitere deg med på den jentegreia. Når du drar hjem kan du låne resten av Shameless sesongene, jeg har ALLE (de britiske selvsagt, amerikansk versjon telles ikke) "Make poverty history, cheaper drugs now!" Gorgon: Hva er det kuleste/beste/fineste komplimentet du har fått av ei dame som IKKE er sexrelatert? Endret 27. september 2012 av norah
Wednesday Skrevet 27. september 2012 #7076 Skrevet 27. september 2012 Heeey. Jeg har tool i bilspilleren, har alt av six feet under og breaking bad orginalt til og med. Og sesong 1 shameless på disk. Synes jeg å fortjener litt kudos ass :/ hihi, du kan få være med på moroa hva tror du norah ? 1
Gjest Nica. Skrevet 27. september 2012 #7077 Skrevet 27. september 2012 bra du har begynt å øve deg, men er ikke kaffe litt upraktisk? bra, for jeg har ikke lyst å bli tøffel. crocs kan gå. så lenge den er grønn. nica: nevn en artist du rett og slett slår av radioen for, når vedkommende kommer på Jeg er ikke så veldig fan av Lars Vaular... Arabella: Hva jobber du med?
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #7078 Skrevet 27. september 2012 I LOVE YOU! J Jeg har elsket Tool betingelsesløst siden jeg var konfirmant .. Hvis du nå sier at du elsker Six Feet Under, Shameless og Breaking Bad så må vi gifte oss og dessuten skal vi ikke gifte oss enda, bare ha heftig jentesex etter et forspill med Breaking Bad og øl. Det er ikke bigami, det er bare nødvendig. Sånn apropos å huske hva som er sagt Gorgon: Hva er det kuleste/beste/fineste komplimentet du har fått av ei dame som IKKE er sexrelatert? En medarbeider (av ditt kjønn og på din alder) som sa: "hei kjekken, du er verdens beste sjef fordi du ser meg, anerkjenner meg, utfordrer meg, hører på meg, veileder meg, støtter meg, bryr deg om meg og oppmuntrer meg fordi jeg er den jeg er, det jeg gjør og eventuelt ikke gjør. Du motiverer meg og jeg gleder meg til å gå jobb, ikke minst fordi jeg vet at du er der. Nei, jeg er ikke forelska i deg selv om du er kjekk men jeg digger deg for den du er..." *børster fiktvit støv av skuldra og rusler inn på kontoret med rimelig rak rygg og (om mulig) enda mer selvtillit* Bandit: Tom Hanks eller Sylvester Stallone?
Guybrush Skrevet 27. september 2012 #7079 Skrevet 27. september 2012 Selvfølgelig har du det originalt, det er åndssvakt å laste ned Tool i bilspilleren sa du? Det er instant sjekketriks. Dæven. Men ehm.......ellers er jeg fristet til å invitere deg med på den jentegreia. Når du drar hjem kan du låne resten av Shameless sesongene, jeg har ALLE (de britiske selvsagt, amerikansk versjon telles ikke) "Make poverty history, cheaper drugs now!" hihi, du kan få være med på moroa hva tror du norah ?
Gjest norah Skrevet 27. september 2012 #7080 Skrevet 27. september 2012 Sånn apropos å huske hva som er sagt En medarbeider (av ditt kjønn og på din alder) som sa: "hei kjekken, du er verdens beste sjef fordi du ser meg, anerkjenner meg, utfordrer meg, hører på meg, veileder meg, støtter meg, bryr deg om meg og oppmuntrer meg fordi jeg er den jeg er, det jeg gjør og eventuelt ikke gjør. Du motiverer meg og jeg gleder meg til å gå jobb, ikke minst fordi jeg vet at du er der. Nei, jeg er ikke forelska i deg selv om du er kjekk men jeg digger deg for den du er..." *børster fiktvit støv av skuldra og rusler inn på kontoret med rimelig rak rygg og (om mulig) enda mer selvtillit* Still sexual. Om ikke på jobb, så i hennes fantasier.....om man erkjenner ovenfor sjefen/kollegaen at han er kjekk og han er fantastisk er det garantert at du har vært fantasimateriale så det holder. Tenk på det neste gang hun der mister pennen på gulvet og sier sånn "oops, gidder du ta den opp" så du må bøye deg ned med bakenden mot henne Du vet jeg har rett. Ikke før du innrømmer at Ayn Rand var en sneaky dobbeltmoralist Badabing: Hva slags hunder har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå