Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Gorgonzola: Hvilken dialekt snakker du? Og hvilken dialekt tror du jeg snakker?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: hvor høy er du?

163-164..

gorgonzola- jeg har ikke fått inntrykk av at du er en såå myk mann før :rodmer:

hvor mange barn har du? og hvor gamle er de? sist men ikke minst- er du sammen mamma`en til den/dem enda?

Skrevet

wednesday: hadde det funket? og, burde jeg få sånn bart som goose har?

det hadde det!! ...hadde nok funka! men du kan godt droppe barten ;p --har flydd F16 selv jeg forresten!! (eller satt på da;p )

CadJack: kan ikke du bli flyger da og ta meg med på taktisk flyvning??!! har så lyst til det!!!! :)

Skrevet

Din snik! Du har sett video!

Vet ikke.. Jeg er i alle fall ikke tonedøv :fnise:

Guybrush: Hva synes du om stemmen min i den 2,5 år gamle videoen?

CJ: Den kuleste jobben du kunne tenke deg?

Jeg syntes du var flink jeg :) litt lavt volum da ;)

Maria: hva gleder/gruer du deg mest til når mini kommer til verden?

Gorgonzola: RBK? aner jeg en medtrønder?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg syntes du var flink jeg :) litt lavt volum da ;)

Takk! Ja, vanlig kameragreie :P

Fridus: Spiser du ofte nudler som hurtigmat?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Maria: hva gleder/gruer du deg mest til når mini kommer til verden?

Gleder meg til å møte det lille vesenet som har bodd inni magen min så lenge. Bare det å holde henne. Gruer meg ikke til noe egentlig, er bare veldig, veldig spent!

Wednesday: Har du noen dyr?

Skrevet

det hadde det!! ...hadde nok funka! men du kan godt droppe barten ;p --har flydd F16 selv jeg forresten!! (eller satt på da;p )

CadJack: kan ikke du bli flyger da og ta meg med på taktisk flyvning??!! har så lyst til det!!!! :)

herregud kvinne, jeg misunner deg! :( F16 er det nydeligste våpenet noensinne laget! (ikke si til riflen min at jeg sa det)

det er nok en smule sent for meg å bli flyger, det får holde enn så lenge at jeg er klarert på seilfly. men jeg har for så vidt lurt på å ta sivil/privatflyver for fixed wing sånn for hobbybasis. blir du med?

fridus: hva er det dyreste du eier?

Skrevet

Wednesday: Har du noen dyr?

jepp jeg har en valp på ca 4 mnd :)

herregud kvinne, jeg misunner deg! :( F16 er det nydeligste våpenet noensinne laget! (ikke si til riflen min at jeg sa det)

det er nok en smule sent for meg å bli flyger, det får holde enn så lenge at jeg er klarert på seilfly. men jeg har for så vidt lurt på å ta sivil/privatflyver for fixed wing sånn for hobbybasis. blir du med?

jaa jeg er med!!! :) ..var kult å fly F16, hadde puls i 120 i 2 timer etter vi landa, haha.. så mye adrenalin har jeg aldri opplevd før..

Maria_Marihøne: har dere bestemt dere for et navn eller ? og vil du dele det med oss ? :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Maria_Marihøne: har dere bestemt dere for et navn eller ? og vil du dele det med oss ? :)

Tror vi har bestemt oss. Men det forblir en hemmelighet inntil videre ;)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: Hvilken dialekt snakker du? Og hvilken dialekt tror du jeg snakker?

Jeg er trønder. Ekte trønder, digger Åge, avskyr DDE. Ergo så "snakke æ trøndersk ja, fiintrønder siden æ bor i Trondhjæm" ;)

Din dialekt? Aner ikke, æ har itj peiling fåråsiesånn.... skudd i mørket; Bergen?

163-164..

gorgonzola- jeg har ikke fått inntrykk av at du er en såå myk mann før :rodmer:

hvor mange barn har du? og hvor gamle er de? sist men ikke minst- er du sammen mamma`en til den/dem enda?

Du skulle bare visst kjære deg, mine evner til å variere mellom myk mann og tøffe-tøff barsk høy/mørk/bestemt macho med tredagersskjegg og "vil ha deg nå" er på et nivå som gjør at knapt et sete er tørt :sjarmor:

Synd du ikke får anledning, så lav som du er.... :erter::ironi: (tog du den?)

Jeg har tre barn, fra småskolealder til russ.

Nei, jeg er ikke sammen med mamma'en.

Gorgonzola: RBK? aner jeg en medtrønder?

Se lenger opp..... du aner helt rett ja :)

norah, Søgni, Arabella, Silfen, Tabris og Maria_Marihøne: Det er allmen oppfatning at KG etterhvert har tatt en litt lei vending med mye munnhuggeri og nedrakking spesielt mot muslimer og kvinner.

1.Er dere enige i dette og

2.Tilhører jeg den gruppen brukere som gjerne defineres som nedlatende mot kvinner?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg er trønder. Ekte trønder, digger Åge, avskyr DDE. Ergo så "snakke æ trøndersk ja, fiintrønder siden æ bor i Trondhjæm" ;)

Din dialekt? Aner ikke, æ har itj peiling fåråsiesånn.... skudd i mørket; Bergen?

norah, Søgni, Arabella, Silfen, Tabris og Maria_Marihøne: Det er allmen oppfatning at KG etterhvert har tatt en litt lei vending med mye munnhuggeri og nedrakking spesielt mot muslimer og kvinner.

2.Tilhører jeg den gruppen brukere som gjerne defineres som nedlatende mot kvinner?

1. ja, spesielt i forhold til muslimer. Kvinnehatet har jeg lært å overse.

2. Nedlatende vil jeg ikke si, men generaliserende kan du være ;) Men du holder deg hvert fall noenlunde saklig, i forhold til visse andre her. Og innimellom har du jaggu rett også :gjeiper:

Ps. Æ e trønder æ å! Utflyttet riktignok, men dialekta er der fortsatt.

Noz: Har du kyssa/klina med andre jenter?

Skrevet

1. Ja, dette er jeg virkelig enig i. Muslimer får skylda for alt mellom himmel og jord, og jeg mener det er mye usaklighet og nedrakking av denne gruppen, spesielt på underforumet Aktuelle saker. Enkelte klarer virkelig å dra inn muslimer og innvandring i alt, og jeg synes det er drøyt til tider, spesielt når absolutt alt skal kalles "islamkritikk". Når det gjelder nedrakking av kvinner, så virker det som enkelte menn har tatt på seg bryet å komme inn her og dele av sin enorme, objektive visdom,erfaring og kunnskap om alt kvinner gjør galt og hvorfor. Aldri før har jeg blitt møtt med så mange beskyldninger om agendaer etc. i diskusjoner basert på at jeg er kvinne, og aldri før har jeg sett enkelte opphøye seg selv og egne meninger og erfaringer så til de grader, i kraft av å være mann. Det er til tider litt pinlig, og ganske irriterende.

2. Nei. Jeg synes du til tider generaliserer og ironiserer litt for mye etter min smak, men jeg synes ikke du stiller i samme liga som de jeg sikter til i det hele tatt. :)

Guybrush: Hvem tror du vinner Tippeligaen?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Har du kyssa/klina med andre jenter?

ja, en hel del !

dreamdrops: hvordan går det med jobbsøkingen?

solsenga: hva sover du i ?

ery: hvilke nettsider er du ofte innom?

minya: hva er den værste jobben du har hatt?

Skrevet

Guybrush: Hvem tror du vinner Tippeligaen?

Som jeg alltid vil svare på det spørsmålet - RBK ;)

Lillesiren: hvis du måtte kvitte deg med alt av krydderier resten av livet men fikk beholde kun 2! hvilke 2?

Søgni: om du var en brukbil, hva ville stått i annonsen ? :)

Skrevet

Gleder meg mest til å ha henne i armene mine og vite at hun har det bra :) Gruer meg til å ha fullt ansvar for et annet menneske, veldig skummelt!

Vi kan i hvert fall late som :)

Vampen: Klarte du det regnestykket som var omtalt på VG i dag?

Prosentregninga? I did. Men så har jeg også vært gjennom flere høgskoleeksamner hvor alle hjelpemidler var forbudt. Det var ille, men effektivt for å få inn det grunnleggende.;)

Guro: er du fornøyd med det nye nicket ditt?

Skrevet

solsenga: hva sover du i ?

Naken eller med "truse".

Noz: Skal gutter ha stramt eller løst undertøy?

Gorgonzola: Har du noen tatoveringer?

Guybrush: Hva slags "undertøy-underdel" for jenter er mest sexy?

Skrevet

Guybrush: Hva slags "undertøy-underdel" for jenter er mest sexy?

Hipstere og tettsittende litt små vanlige truser :P String kan gå an, men ikke slike spaghettigreier. IKKE granniepanties!

Solsenga: jeg er tom for ideer så klassisk spørsmål. Hva du er mest fornøyd med - t eller a ? ;) og why?

Vampen: noen nye nerdete tilførsler i samlinga ?

Skrevet (endret)

Prosentregninga? I did. Men så har jeg også vært gjennom flere høgskoleeksamner hvor alle hjelpemidler var forbudt. Det var ille, men effektivt for å få inn det grunnleggende. ;)

Guro: er du fornøyd med det nye nicket ditt?

kg er treige, så søknaden min om kjønnskifte er ikke gått gjennom ennå. i morgen er vel østrogennivået et noe annet :/

solsenga: vannseng, pro/cons?

Endret av CadillacJack
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Skal gutter ha stramt eller løst undertøy?

jeg må si at jeg egentlig ikke bryr meg så mye, for det

skal jo rimlig kjapt av uansett :kul:

auroressaaaaaaaaaaaaaaaa: hvor har du blitt av!?

mammamora: hva er du flinkere enn vennene dine til?

hogwash: hva har det beste med den siste uka vært?

nattjenta: hva har det kjipeste med den siste uka vært?

drua: hører du på radio? isåfall hvilke programmer liker du best?

Skrevet

Hipstere og tettsittende litt små vanlige truser :P String kan gå an, men ikke slike spaghettigreier. IKKE granniepanties!

Solsenga: jeg er tom for ideer så klassisk spørsmål. Hva du er mest fornøyd med - t eller a ? ;) og why?

Vampen: noen nye nerdete tilførsler i samlinga ?

Nei, det har blitt dårlig med nerding i det siste. Og for å svare på et spørsmål jeg mener å huske å ha lest, beskrivelser er kjedelig.;)

Hva med din nerding?

Noz: trives du som student?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...