skruf Skrevet 23. september 2012 #6841 Skrevet 23. september 2012 Jeg har vel skrevet som ab en eller to ganger. Jeg skriver ikke så ofte her for jeg orker ikke alltid engasjere meg i diskusjonene, veldig ofte blir "mitt syn" av saken belyst fort så gidder ikke gjenta. Også tok det vel en stund før jeg skrev første innlegg. Jeg har også to små barn som krever endel tid, i tillegg var jeg ekstremt dårlig i svangerskapene mine så det er nesten 18 mnd uten Internett. Jeg leser endel (på tlf min) og får med meg mye! Nozm: du virker som en utrolig snill og morsom jente, har du mange venner? Blir du ringt ned med invitasjoner til helgene??? Maya76: noen gang hatt en pregnancy scare?? Hva er en pregnancy scare? Som i å være redd for å ha blitt gravid når det ikke passer??
Puserjenta Skrevet 23. september 2012 #6842 Skrevet 23. september 2012 Hva er en pregnancy scare? Som i å være redd for å ha blitt gravid når det ikke passer?? Ja, feks 2 mnd etter man har født!!!
TheHairyToothfairy Skrevet 23. september 2012 #6843 Skrevet 23. september 2012 CJ: Hva får deg til å gråte? Jeg er tøffere enn jeg har godt av. Jeg har ikke vært i stand til å gråte uansett hvor vondt jeg har hatt det eller hva som har skjedd på mange herrens år. Men i år, så skulle det jaggu skje to ganger. Da ex døde og da min siste flamme gikk fra meg. Det var litt mer enn jeg tålte på en gang. Swarowski: hva sang funker best som nattasang?
skruf Skrevet 23. september 2012 #6844 Skrevet 23. september 2012 Ja, feks 2 mnd etter man har født!!! Nei, heldigvis ikke! Puserjenta; samme spm tilbake:) Swarovski; Hva er din aller verste tabbe?
Gjest Swarovski Skrevet 23. september 2012 #6845 Skrevet 23. september 2012 Swarovski: Hva slags syltetøy liker du best på vaflene/pannekakene? Jordbærsyltetøy. swarowski: hva likte du best med bodø? Nå måtte jeg tenke lenge over hvordan du visste jeg var i Bodø. Det beste er absolutt å treffe Hikken Swarowski: hva sang funker best som nattasang? En hvilken som helst rolig sang. Helst sunget med en klar stemme av en som er glad i meg. BusteMartePinn: Levde gårsdagen opp til forventingene? NozMonster: Når du tenker over hvor mye du vet om de forskjellige KG brukerne; blir du litt satt ut over hvor mye du egentlig vet om "ukjente" mennesker? Dreamdrops: Har du noengang angret på noe du har lagt ut/skrevet på KG?
Puserjenta Skrevet 23. september 2012 #6846 Skrevet 23. september 2012 Nei, heldigvis ikke! Puserjenta; samme spm tilbake:) Swarovski; Hva er din aller verste tabbe? Jeg har vel tenkt at NÅ er jeg gravid, men så har mensen kommet 2 timer senere, så ingen skikkelig scare.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 23. september 2012 #6847 Skrevet 23. september 2012 Dreamdrops: Har du noengang angret på noe du har lagt ut/skrevet på KG? Hm, nei. Ikke som jeg kommer på i alle fall Guybrush: Hva er det beste å ha på pannekaka?
Gjest NozMonster Skrevet 23. september 2012 #6848 Skrevet 23. september 2012 Nozm: du virker som en utrolig snill og morsom jente, har du mange venner? Blir du ringt ned med invitasjoner til helgene??? tusen takk for så fine ord ... jeg har ikke mange venner nei, - min beste venninne bor 35 mil sør for meg, mens bestekompisen min bor 200 mil nord for meg har noen få gode venninner, enda litt færre gode kompiser, og noen flere som jeg er en del sammen med som jeg anser som venner. Blir heller ikke nedringt.. hehee.. men invitasjoner er det ikke mangel på,ihvertfall ikke etter at jeg begynte på skolen!! Noz: Hvilken hår farve er håret ditt og er det naturlig eller farger du det= oii, sorry gunfreak- jeg klarte visst å overse dette spm jeg! jeg har ikke hatt min egen farge siden jeg var 11. er det noe jeg prioriterer pengene mine på, så er det håret mitt. (farge i hverfall- for klipping gjør jeg ofte selv) nå har jeg rødt hår... jeg har hatt alle mulige farger, og trives med dem alle etter tur pusjerjenta: er du alenemor til disse to barna? gunfreak: hva bruker du å gjøre på 17. mai?
Gjest NozMonster Skrevet 23. september 2012 #6849 Skrevet 23. september 2012 (endret) NozMonster: Når du tenker over hvor mye du vet om de forskjellige KG brukerne; blir du litt satt ut over hvor mye du egentlig vet om "ukjente" mennesker? heheee... kombinasjonen av at jeg er nyskjerrig- veldig nyskjerrig, har god hukommelse og observang, gjør at jeg har fått med meg ganske mye om mange her inne men jeg blir ikke akkuratt satt ut av det.. jeg synes riktignok hele fenomenet er litt rart.. jeg prater jo om KG til venninner som ikke selv her er i blant, men jeg føler liksom at de ikke helt tror på meg om jeg sier at man faktisk blir ganske så godt kjent her inne selvom det er et debattforum swarowski: skal dere treffes igjen? solsenga: hvor mange dager bruker du en bukse (som du ikke griser på) før du vasker den? gunfreak: hvordan bor du? (alene, kollektiv, hus, leilighet, samboer.-......) Endret 23. september 2012 av NozMonster 1
Yme Skrevet 23. september 2012 #6850 Skrevet 23. september 2012 Yme: Rumpe eller pupper? Rumpe. Den ligger på 1. 2. 3. 4. og 5., så ligger puppene på 6. plass. Alt annet driter jeg fullstendig i, som feks personlighet og albuer. Yme: hadde du gidda å lage ei hel ringbrynje (synes teknikken så litt lik ut på det du la ut inatt Jeg prøvde på det, men det blei alt for dyrt, og alt for ubrukelig i forhold hehehe Yme: du snakker varmt om bobler. hva med 2cv? kunne du latt deg friste av en slik? 2cv er også en utrolig driftsikker og flott bil, men ingen ting slår den batteridrevne bobla! Solsenga: Hvilken finger liker du best?
Gjest Gunfreak Skrevet 23. september 2012 #6851 Skrevet 23. september 2012 (endret) oii, sorry gunfreak- jeg klarte visst å overse dette spm jeg! jeg har ikke hatt min egen farge siden jeg var 11. er det noe jeg prioriterer pengene mine på, så er det håret mitt. (farge i hverfall- for klipping gjør jeg ofte selv) nå har jeg rødt hår... jeg har hatt alle mulige farger, og trives med dem alle etter tur gunfreak: hva bruker du å gjøre på 17. mai? hmmmm rødt hår, droool. Eneste faste jeg gjør på 17. mai er å se Platoon, er en heller rar tradisjon som startet for lenge siden, da jeg og en kompis så den filmen før vi dro ned og møtte noen venner. Jeg bare syns hele konseptet med å se en trist voldlig krigsfilm på den mest glade og pasifistiske dagen av dem alle så fjernt og rart at jeg bare må det. Dreamdrops: er du sår i noen kroppsdeler etter de lange køen? Endret 23. september 2012 av Gunfreak
Guybrush Skrevet 23. september 2012 #6852 Skrevet 23. september 2012 Hm, nei. Ikke som jeg kommer på i alle fall Guybrush: Hva er det beste å ha på pannekaka? Enkelt! Sprøtt bacon og hjemmelagd blåbærsyltetøy!!!! Puserjenta: er det noe ungene dine ser/har sett på som har drevet deg halvveis gæren ? maya76: dere hadde flaks med været har er det mest "turiste" dere har gjort her ? Gunfreak: hva vil du si er din mest nerdete egenskap? Bustemartepinn: skitne detaljer takk! Kong Drue befaler! Swarovski: uka som har gått - største høydepunkt og skuffelse?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 23. september 2012 #6853 Skrevet 23. september 2012 Dreamdrops: er du sår i noen kroppsdeler etter de lange køen? Skjønte ikke helt jeg.. Hvilken kø? Snuppah: Når pynter du juletreet? Error Sapiens: Er det noen personer du tar omveier for å ikke støtte på, når du er ute? Hvorfor i så fall?
Wednesday Skrevet 23. september 2012 #6855 Skrevet 23. september 2012 Wednesday; Hva synes du er tøffest med å være alenemor? (husker selv det var litt hektisk da jeg var alene med størstejenta, studerte og hadde null familie i nærheten..) det er rett og slett det at jeg er alene om alt.. skulle gjerne hatt noen å diskutere forskjellige ting med, noen å finne ut av ting sammen med ..."sparre" med, om du vil. EvigFrost: hva er den fineste jul/bursdagsgaven du har fått noengang?
skruf Skrevet 23. september 2012 #6856 Skrevet 23. september 2012 Enkelt! Sprøtt bacon og hjemmelagd blåbærsyltetøy!!!! maya76: dere hadde flaks med været har er det mest "turiste" dere har gjort her ? Vi har ikke gjort noe utpreget turistopplegg tror jeg..... Men hadde en Walk the memory-line idag! Savner tiden da vi bodde i Trheim! Måtte bare tusle på Bakklandet idag, stikke innom gata vi hadde hybelleilighet i, likedan stikke innom 7-11 ved St Olav og kjøpe frozen youghurt! Den dagen jentene flytter hjemmefra er jeg ikke ukjent med tanken på å flytte til Trheim!
Gjest Gunfreak Skrevet 23. september 2012 #6857 Skrevet 23. september 2012 Gunfreak: hva vil du si er din mest nerdete egenskap? Shit, bare velge en, det er vansklig for bortsett fra mitt utseende er jeg totalt nerd, men det må vel være min noe overdrevene interesse i historie, veldig tørt og kjedelig for nesten alle bortsett fra meg Guybrush: Hva mener du er din beste egenskap?
Puserjenta Skrevet 23. september 2012 #6858 Skrevet 23. september 2012 pusjerjenta: er du alenemor til disse to barna? Heldigvis er vi to. Har verdens beste samboeren som er superflink med barna også har jeg knapt støvsugd på 6 år. Puserjenta: er det noe ungene dine ser/har sett på som har drevet deg halvveis gæren ? Jeg syns faktisk at Hahooene i drømmehagen er skumle, Hehe. Kommer ikke på noen spm. Så jeg sier natta til alle
Guybrush Skrevet 23. september 2012 #6859 Skrevet 23. september 2012 Guybrush: Hva mener du er din beste egenskap? Hmmm, må kanskje si at jeg annser meg selv for å virkelig "bry" meg om de som står meg nær. Viernes: Har du skrevet spørsmål her inne tidligere eller er du usikker om du tør ? 1
Gjest norah Skrevet 23. september 2012 #6860 Skrevet 23. september 2012 Det må bli den gangen en fyr (relativt plutselig) begynte å stirre meg inn i øynene (ikke ”normal” øyekontakt, men et superintenst blikk) under ”akten” og messe noe jeg vil kalle halvsleske floskler som hørtes ut som en salig blanding av Høysangen, kleinheter fra ”Visdomshjørnet” på FB og noe han har lest i en kioskroman. For eksempel så var ordene ”elskovsakt”, ”elske” og etelleranna om ”å se livets lys i ditt blikk og nærvær” involvert. Jeg vet ikke hva han prøvde på. Jeg prøvde så hardt, så hardt å ikke bryte ut i latter, men klarte ikke å holde meg- jeg ble jo helt satt ut. Jeg så det virkelig ikke komme, han slo helt om på et tidspunkt der. Før dette var han- og hele situasjonen- helt annerledes. Da ble han lynende forbanna, og dro hjem. Etter han hadde passa på å fortelle meg at jeg var udannet, og at jeg hadde lav-IQ-humor og ”bonde-dialekt”(?), that is. Det er mulig han har rett i noe av det der,og at det var slemt å le, men herregud da. :gjeiper: Ti minutter senere fikk jeg sms om å slette nummeret hans. Det hele var mest rart, men også kleint. Ikke helt innertier med andre ord? Sa han noe om Jensemann og femnazier også mens uflaksen var igang? Yme spurte meg om noe tørrshampo og TVShop: TVShop? Eksisterer det fortsatt? Guybrush: Du som er ingeniør: Hvordan har det seg at neste alle ingeniører går i allværsjakke, har mobilbelte og Bergans fleecegenser?(jeg har hatt omtrent bare hatt ingeniørkolleger og har lurt veldig ofte). Psykosehøna: Er nicket ditt inspirert av singe- og samlivskategorien på KG?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå