Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

jack: er det noen sykdommer i familien din som du er redd for å arve?

det er et kjent fenomen med svakt hjerte på min mors side. det har jeg mest sannsynligvis liten sjanse for å plages med, jeg slekter mye på min far. men, fra han har jeg fått en del fot-plager. ut over det så er det en beundringsverdig sterk helsetilstand på både min mors og min fars side, jeg tror jeg skulle ligge godt an.

Her må jeg prøve hardere skjønner jeg;)

Cad.Jack: Hva skulle skulle utfordringen vært for at det faktisk skulle vært noe tess?

det kan jo ikke jeg avsløre her, men du er velkommen til å prøve! ^^

Noz: har du noen gang brukt sex som hevn?

Lillesiren: har du noen gang brukt sex som belønning?

Janus: hvor lenge siden er det du har hatt sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CadillacJack; hvor gammel er du?

Skrevet

solsenga: hvor lat er det lateste du noengang har vært en hel da?

Hmmm, hva skal jeg svare på den da? Og skulle det stå helg/ dag? Svaret må vel bli at jeg hverken har vært på jobb eller gjort noe husarbeid, bare sett film og spilt høy musikk og kost meg :)

Noz: Kunne du gått med denne på Halloween?

Bandit: Borte- eller hjemmelaget potetmos? Hva spiser du mest?

Skrevet

CadillacJack; hvor gammel er du?

jeg er født en gang under tidlig steinalder, helt konkret vites ikke. men la meg avsløre at jeg er født samme året som liket til en stor kjendis ble stjålet.

Solsenga: er ikke hengekøyer egentlig bedre?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: har du noen gang brukt sex som hevn?

som hevn? om du mener om jeg har hatt meg med en person for å hevne meg på en annen person, så er nok svaret nei... det ville jeg aldri ha gjort mot denne personen som ville blitt utnytta...

Noz: Kunne du gått med denne på Halloween?

nei, ikke den... det ser jo ut som at halsen er en gigantisk penis...

hadde kledd meg ut som en sjiraff, men det finnes tusenvis av andre og bedre kostymer :)

wednesday: jeg mente ikke noe galt med å skrive "sjiraff" da- det var liksom ikke helt meningen at du skulle bli forbanna.... :sjenert: ...unnskyld :blomst: .... venner igjen?

...er den nye avataren din av deg selv?

Skrevet

Dreamdrops: På hvlke måte tenker du at kjøttindustrien er like ille som pelsdyrindustrien? Har du sett hvordan en kjøttku lever, og har du sett hvordan en mink på en pelsfarm lever?

Selvsagt, det er mulig å bruke det "beste" og "verste" eksemplet fra begge temaer. Ja, jeg har sett hvordan begge lever i form av dokumentarer, og kanskje kuene har det hakket bedre.

Men griser; har ikke ord for hvordan de blir behandlet. Og jeg sier ikke at jeg på noen som helst måte er for pelsindustrien; det bare slo meg for en stund siden at en som er ekstremt i mot pelsindustrien når en selv hiver i seg kjøtt på daglig basis; det virker på meg litt dobbeltmoralistisk.

Selv om en kan finne "bedre" og "verre" tilfeller under begge kategorier, er det ingen av de som blir behandlet noe spesielt bra.

Bare noen tanker jeg lagde meg :)

Kosemose: Den CD'en gjennom tidene du har hørt mest på? Kanskje til og med fått den halvveis slitt?

Guybrush: Planer om å være like lat som meg i dag?

Skrevet

dreamdrops: fikk du øvd deg å være høylytt og frigjort på denne lørdagen med kjæresten din?

hva opplevde du denne lørdagen som du ikke har opplevd før? ;)

Hihi, glemmer nesten hva jeg deler her inne :fnise:

Ja, det fikk jeg faktisk. Han dro nettopp også.. :/ En veeldig deilig lørdag ;)

Wednesday: Er du flink til å lage album? Sånn at din lille har noen minner i fremtiden?

Skrevet

wednesday: jeg mente ikke noe galt med å skrive "sjiraff" da- det var liksom ikke helt meningen at du skulle bli forbanna.... :sjenert: ...unnskyld :blomst: .... venner igjen?

...er den nye avataren din av deg selv?

hehe, forbanna faktisk :fnise: okei da, venner igjen ! :smilyblomst:

Wednesday: Er du flink til å lage album? Sånn at din lille har noen minner i fremtiden?

jeg prøver å være flink til det.. jeg har laget et veldig omfattende pappa-album, med masse bilder og historier.. slik at når hun blir større og forstår mer kan hun minnes han på et vis.. :)

Dreamdrops: Hvordan gikk det på lørdag? :nigo:

Skrevet

Guybrush: Hvis det skulle bli middag, hva vil du aller helst ha?

Denne!!

659583-11-1338628054859-n600.jpg

Guybrush: Har du fått ei jente til å sprute? Om du har, hvordan føltes det?

Tja, "on top of the world" ? ;) Utrolig morsomt og tennende å hjelpe ei jente man liker oppnå en ny type nytelse som hun aldri har opplevd før.

Guybrush og Drue: Hvordan tar du det hvis daten din ikke har venner? Har det noe å si? Er det et tegn på noe?

Helt siden jeg var liten lærte jeg fort at man alltid bør gi en person en sjanse med blanke ark. Alltid hatet jantelov og sladder - og selv om man jo ikke er uten fordommer så legger jeg kjapt disse til sides og heller lar personen vise meg hvem h*n er. Så om hun ikke har noen venner men er ei jeg virkelig liker ville det ikke betydd noe som helst.

Guybrush: Dine planer i kveld?

Jeg hade det uberkanon med gamle venner og ble kjent med en bråta nye folk :P

Guybrush: har du sett the inbetweeners?? Serie (uk) eller film? I så fall, hva syns du?

Nei jeg har faktisk ikke det, er den bra? sjanger osv?

Guybrush: Planer om å være like lat som meg i dag?

Definitivt, idag står sylte-brus, feit baconcheeseburger og sofa på tapeten. Dette er skrevet mens man ligger i horisontalen for å si det slik. Dagen derpå :P

Dreamdrops: du må jo gi skitne oss litt mer detaljer enn som så fra helgas eskapader da ;)

Tvillingjenta: får du den type orgasmer selv? ;)

Solsenga: har du selv hatt fordommer mot folk før du ble kjent med dem? Og har du blitt veldig overasket noen ganger?

Maya: fornøyd med været i Trondheim? Hva spiste du på Graffi ? :)

CJ: jeg får ikke opp bildet, hva forno rosa har du kjørt i?

Skrevet (endret)

hehe, forbanna faktisk :fnise: okei da, venner igjen ! :smilyblomst:

jeg prøver å være flink til det.. jeg har laget et veldig omfattende pappa-album, med masse bilder og historier.. slik at når hun blir større og forstår mer kan hun minnes han på et vis.. :)

Dreamdrops: Hvordan gikk det på lørdag? :nigo:

Hihi ja :fnise: Du virker ekstreemt forbanna, Wednesday! Kontroller temperamentet!

Å så koselig :) Det tror jeg hun virkelig vil sette pris på.

Det gikk brabraa ;)

Lillesiren: Hva synes du er helt passe utetemperatur?

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: du må jo gi skitne oss litt mer detaljer enn som så fra helgas eskapader da ;)

Nei nå får det være nok ;) Dette er snikk-snakk!

Tvillingjenta: Bag eller koffert når du skal på ferie?

Skrevet

Solsenga: er ikke hengekøyer egentlig bedre?

Alt til sitt bruk!

Solsenga: har du selv hatt fordommer mot folk før du ble kjent med dem? Og har du blitt veldig overasket noen ganger?

Ja, det har jeg, men kan ikke huske å ha blitt veldig overrasket. Jeg har litt imot/fordommer mot bertete jenter, likevel har jeg flere venninner som sikkert kan kalles for det. Jeg kommer godt overens med alle, noen bedre enn andre selvfølgelig, og da er det uvesentlig om jeg først hadde noen fordommer. Har ei venninne som er ekstremt negativ, det er noe jeg ikke orker, så siden vi kjenner hverandre godt og jeg vet hun tåler at jeg sier ifra, så gjør jeg det. Det er få man er 100 % match med, så da gjelder det å "tilpasse" seg litt :)

Guybrush: Hvor gammel var du første gang du var full?

Dreamdrops: Har du venner du har kjent siden barneskolen?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: Har du venner du har kjent siden barneskolen?

Bare 1 som jeg er med forholdsvis ofte. Ellers blir det et par til, men det er noen jeg ser sjeldnere :)

CJ: Hva får deg til å gråte?

Skrevet

Denne!!

659583-11-1338628054859-n600.jpg

Tja, "on top of the world" ? ;) Utrolig morsomt og tennende å hjelpe ei jente man liker oppnå en ny type nytelse som hun aldri har opplevd før.

Helt siden jeg var liten lærte jeg fort at man alltid bør gi en person en sjanse med blanke ark. Alltid hatet jantelov og sladder - og selv om man jo ikke er uten fordommer så legger jeg kjapt disse til sides og heller lar personen vise meg hvem h*n er. Så om hun ikke har noen venner men er ei jeg virkelig liker ville det ikke betydd noe som helst.

Jeg hade det uberkanon med gamle venner og ble kjent med en bråta nye folk :P

Definitivt, idag står sylte-brus, feit baconcheeseburger og sofa på tapeten. Dette er skrevet mens man ligger i horisontalen for å si det slik. Dagen derpå :P

Maya: fornøyd med været i Trondheim? Hva spiste du på Graffi ? :)

Veldig fornøyd med været i Trondheim :hoppendeglad: Akkurat vært ute på en digg spasertur over til Bakklandet, så til St Olav og deretter tilbake til sentrum igjen etter en tur innom Nidarosdommen:D Mannen og meg delte en sånn Graffi signaturrett (tror det het det) (eller delte og delte.......mannen spiste det meste tror jeg!). Har det så koselig her at vi fant ut vi tar jentene fri fra skolen i morgen og blir ei natt til!

Wednesday; Hva synes du er tøffest med å være alenemor? (husker selv det var litt hektisk da jeg var alene med størstejenta, studerte og hadde null familie i nærheten..)

Skrevet

Anoia: kommer posten alltid frem?

Oi, denne så jeg ikke før nå!

Ja, før eller senere, i hvert fall hvis Moist von Lipwig tar jobben! :D

Krakonosj: Har du skjegg på ordentlig?

Filleproletiet: Ville du danset til Gagnam Style offentlig?

NozMonster: Skal du kle deg ut på Halloween, og i så fall som hva?

Silfen: Hvilken bok leste du sist, og var den bra?

• Liker 1
Skrevet

CJ: jeg får ikke opp bildet, hva forno rosa har du kjørt i?

Jeg kjørte den aldri, ble aldri ferdig restaurert i mitt eie. 1969 Plymouth GTX 426. Bilen var sort når jeg hentet henne i sverige. Hadde lenge drømt om en akkurat sånn, og denne hadde den perfekte motoren og perfekte utstyret. Bilen ble kjøpt, jeg begynte rive ned bilen og når jeg sagde ut gulvet så oppdaget jeg noe skummelt.... jeg så spor av rosa lakk.... sjekket fargekoden på bilen og fant ut at den skulle være Panther Pink. Var ingen vei utenom, slike biler skal være dønn originale - hun ble lakket panther pink. En temmelig makabert kraftig rosafarge i samme kulør som tegneseriefiguren den er kalt opp etter. Dessverre solgte/byttet jeg vekk bilen før hun ble ferdig maskinelt.

Silfen: hva film ser vi tirsdag?

post-11728-0-41539900-1348412829_thumb.j

Skrevet

Serien har en viss "gjemme seg bak pute"-faktor;) er nok ganske barnslig/kleint med mye seksuell frustrasjon for disse unge guttene, men vi liker sånn humor. Filmen var skuffende og den amerikanske etterligninger har vi bare sett piloten av, ikke bra.

Så nemlig du anbefalte en annen britisk serie som jeg fikk lyst til å se!!

Nozm: hvis ser begynner å brenne hos deg og du bare rekker å få med deg en sjiraffting, hvilken blir det!? ( Sorry for sjiraffspm)

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Skal du kle deg ut på Halloween, og i så fall som hva?

Neiii- absolutt ikke.. jeg er imot slike dager jeg- som ikke er våre.. hvorfor har vi "plutselig" begynt å feire halloween og valentinesday!? :vetikke:

vi har jo bare adoptert de dagene som gjør at butikker kan selge ekstra tilbehør til feiringen for å tjene ekstra mye penger og at vi skal spise ekstra mye mat/godterier..

Nozm: hvis ser begynner å brenne hos deg og du bare rekker å få med deg en sjiraffting, hvilken blir det!? ( Sorry for sjiraffspm)

jeg vil egentlig svare at jeg vil redde den største sjiraffen min.. men siden den er i full størrelse, og ganske så tung og uhåndtelig, så klarer jeg ikke bære den.. den er ikke bare bare å få ut av døra i det hele tatt!

Så jeg må nok velge en sjiraff som har en veldig høy affeksjonsverdi for meg.. nemlig en håndlaget tresjiraff som er laget i Sudan. Fikk den til jul i fjor av xen min som er derfra.

nattjenta: hvilken film så du sist på kino?

swarowski: hva likte du best med bodø?

puserjenta: hvordan kan du ha vært her i såå mange år og skrevet så få innlegg?

skriver du ofte som ab?

hogwash: hva tror du skjer med et menneske når den dør?

Skrevet

puserjenta: hvordan kan du ha vært her i såå mange år og skrevet så få innlegg?

skriver du ofte som ab?

Jeg har vel skrevet som ab en eller to ganger. Jeg skriver ikke så ofte her for jeg orker ikke alltid engasjere meg i diskusjonene, veldig ofte blir "mitt syn" av saken belyst fort så gidder ikke gjenta. Også tok det vel en stund før jeg skrev første innlegg. Jeg har også to små barn som krever endel tid, i tillegg var jeg ekstremt dårlig i svangerskapene mine så det er nesten 18 mnd uten Internett. Jeg leser endel (på tlf min) og får med meg mye!

Nozm: du virker som en utrolig snill og morsom jente, har du mange venner? Blir du ringt ned med invitasjoner til helgene???

Guybrush: er du for eller imot jenter i forsvaret?

Maya76: noen gang hatt en pregnancy scare??

Skrevet

Nozzy, du glemte å svare på spørsmålet mitt(viss du vil da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...