SemperFi Skrevet 16. juli 2012 #1381 Skrevet 16. juli 2012 Hahaha!! Jeg ber alltid om den hvite risen. Bare tah-dig'en er sprø, så er jeg fornøyd. tah-dig er digg! Jeg ber mor om å alltid lage det.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. juli 2012 #1382 Skrevet 16. juli 2012 Marihøna; Har du en følelse om det blir gutt eller jente? Nei, jeg aner virkelig ikke. Alle sier at det blir jente fordi jeg har vært så dårlig. Og vi har hatt en skikkelig babyboom på jobben i det siste og alle har fått jenter. Så nesten jeg håper det blir gutt bare på trass
skruf Skrevet 16. juli 2012 #1383 Skrevet 16. juli 2012 Var det jeg mente ja Ok, nytt spørsmål Maya: Har du noen gang spist biller? (siden du har vært i Afrika, mener jeg!) Nope! Ingen biller! Men spiste meg alvorlig lei på bananer da jeg var i Uganda........det var banan til alle måltider! Type stekt banan til frokost, bananstappe til middag, friterte bananer til dessert og stekt banan igjen til kvelds...........de har mange sorter bananer i Uganda....og vi bodde lokalt og måtte spise den maten vi fikk servert.. Var et par ganger at jeg var på kafe, og det var en nytelse å spise noe annet! Men de har utrolig god kaffe!!! Har faktisk ikke spist banan siden jeg var der ifjor..............
Gjest Drue Skrevet 16. juli 2012 #1384 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Semper-Fi: Hva slags tah-dig foretrekker du under makaroni? Bare makaroni, brød, potet, lompe...etc.? Og Gia-P: hva synes du om Steve Reich? Ikke beste innspillinga, men. Endret 16. juli 2012 av Drue
Gjest NozMonster Skrevet 16. juli 2012 #1385 Skrevet 16. juli 2012 nozmonster: hvilken hårfrisyre synes du at du kler kjempegodt? jo mer rocka, så bedre! jeg ser ut som en liten shit med langt hår, så jeg kler best undercut og maskinkort- altså asymetrisk. jeg kler også at håret er rufsete, stort og gjerne stylet i en 50talls-frisyre! Døøh, ikke prøv å stjele showet fra Nozzy og meg! Noz. Hva ser du fram til? jeg ser frem til neste tur til kr.sand Marihøna: har dere et navn eller 2 klart/klare? eller noen favoritter ihvertfall?
Gjest Bandit Skrevet 16. juli 2012 #1386 Skrevet 16. juli 2012 Ligger vel på rundt 166 cm, så ikke akkurat så mye å skryte av. Høyde er uansett ikke noe å skryte av. Det er jo liksom ikke noen prestasjon i det å være høy. Det er gener fra foreldrene. Men 166 cm høres ut som en veldig fin høyde. Hva med meg da? Jeg er hverken høy eller mørk... Havbris: Hva irriterer deg aller mest? Cuddlegirl: Hvor høy skulle du ønske du var?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. juli 2012 #1387 Skrevet 16. juli 2012 Marihøna: har dere et navn eller 2 klart/klare? eller noen favoritter ihvertfall? Vi har noen favoritter, men ikke blitt enig om noe enda. Får tenke mer på det når vi får vite kjønn. Men vi har ikke tenkt å nevne noe navn til noen før etter fødselen. Norah: Hvilken eksisterende tv-serie kunne du tenke deg å spille hovedrollen i?
Gjest Bandit Skrevet 16. juli 2012 #1388 Skrevet 16. juli 2012 Bandit: hva er det meste du har tatt i benken? Uhhhh... jeg har knapt satt mine føtter på et treningssenter. For min del har det alltid vært fotball, og jeg holdt på med kampsport noen år også. Men jeg mener jeg tok min egen kroppsvekt den gangen jeg forsøkte. Gunvald: Hvor varmt skal det være i vannet før du kaster deg uti? Drue: Hva slags drue er favoritten?
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2012 #1389 Skrevet 16. juli 2012 Og Gia-P: hva synes du om Steve Reich? Jeg synes vel igrunden at minimalismen er lidt kjedelig, men det er et interessant eksperiment, og fungerer fint som "musique d'ameublement". Som strukturell konstruksjon er det interessant, men jeg synes ofte resultatet bliver for monotont, uden at jeg skal si at det er dårlig musikk. Jeg foretrekker John Adams fremfor Steve Reich. Bandit: Jeg forguder skalldyr. Er grunden til at du ikke inviterer meg, at jeg ikke er av hunkjønn?
Gjest Bandit Skrevet 16. juli 2012 #1390 Skrevet 16. juli 2012 Bandit: Jeg forguder skalldyr. Er grunden til at du ikke inviterer meg, at jeg ikke er av hunkjønn? Du vet like godt som meg at dersom jeg hadde invitert deg også, så hadde du endt opp med dem begge... Neida, det er klart det hadde vært plass til en herremann av ditt kaliber også! Bud: Te eller kaffe?
Cuddlegirl Skrevet 16. juli 2012 #1391 Skrevet 16. juli 2012 Høyde er uansett ikke noe å skryte av. Det er jo liksom ikke noen prestasjon i det å være høy. Det er gener fra foreldrene. Men 166 cm høres ut som en veldig fin høyde. Hva med meg da? Jeg er hverken høy eller mørk... Cuddlegirl: Hvor høy skulle du ønske du var? 182cm er jo en perfekt høyde på menn det. Tjaa, hadde ikke gjort meg noe å vært litt over 170 cm. Fysikeren: Fjellferie eller strandferie?
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2012 #1392 Skrevet 16. juli 2012 Du vet like godt som meg at dersom jeg hadde invitert deg også, så hadde du endt opp med dem begge... Neida, det er klart det hadde vært plass til en herremann av ditt kaliber også! Bud: Te eller kaffe? Jeg tror faktisk jeg har hard konkurranse fra deg, min gode mann. Dessuden hadde jeg sikkert drukket meg impotent før vi var halvveis i etegildet.... Nozmonster: Bandit eller Giacomo eller skalldyr (skalldyrene kan kombineres med ett av alternativene, men også nydes alene)? Flair: Bandit eller Giacomo eller skalldyr (skalldyrene kan kombineres med ett av alternativene, men også nydes alene)?
Gjest Bud Skrevet 16. juli 2012 #1393 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Bud: Hva har du alltid i kjøleskapet? Maten står aldri lenge i kjøleskapet mitt, men jeg har to flasker med hjemmelaget likør (kirsebær og rabarbra) stående, ser ikke ut til at de har tenkt å forsvinne med det første Ellers MÅ jeg ha smør, hvitost, syltetøy og ketsjup. Litt merkelig egentlig, spiser ikke mye ketsjup, men hvis ketsjupen begynner å bli tom så får jeg angst... Bud: hva er det mest romantiske du har opplevd? Har ikke hatt særlig romantiske partnere... Før nå!! Kjørte henne hjem etter første helgebesøk og når jeg kom meg i seng senere den kvelden så hadde hun lagt igjen en av sine t-skjorter under dyna mi, sammen med en (ubrukt) serviett med påskriften "Glad i deg" Det skal ikke mye til for å glede meg, men det der var det mest romantiske jeg har opplevd! Gunvald: Blir det no truckstopp langs Mjøsa snart? Endret 16. juli 2012 av Bud 2
Gjest NozMonster Skrevet 16. juli 2012 #1394 Skrevet 16. juli 2012 Norah: Hvilken eksisterende tv-serie kunne du tenke deg å spille hovedrollen i? sex og singelliv! om jeg kunne fått gått med alle de kjolene og skoene til carrie, så hadde jeg vært en lykkligere kvinne..hehee.... Jeg hadde ikke takket nei til rollen som samantha heller- bare for å få en smakebit på Smith Jerrod! Gia: Jeg vil gjerne ha deg med på skalldyrfesten! Hva slags tilbehør foretrekker du til reker?
SemperFi Skrevet 16. juli 2012 #1395 Skrevet 16. juli 2012 Semper-Fi: Hva slags tah-dig foretrekker du under makaroni? Bare makaroni, brød, potet, lompe...etc.? Tynne potetskiver. Bandit. Hvor mange biler har du krasjet med? Mr P. Er du for eller imot nynorsk?
Gjest NozMonster Skrevet 16. juli 2012 #1396 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Nozmonster: Bandit eller Giacomo eller skalldyr (skalldyrene kan kombineres med ett av alternativene, men også nydes alene)? skalldyr og banditt OG gia! om jeg ikke får velge dere begge, så tar jeg med meg Flair på en hemmelig restaurant Bud: har du noen gang vært i en bilulykke? hva skjedde? Endret 16. juli 2012 av NozMonster
Kosemose Skrevet 16. juli 2012 #1397 Skrevet 16. juli 2012 Havbris: Jeg ser du skriver "ex-svigers" i et svar her. Jeg har liksom sett for meg at du og mannen din har vært et par fra dere var helt unge jeg Hvor lenge var du gift med din første mann, fikk dere barn sammen og hvor lenge etterpå fant du han som nå er mannen din? (svar på det du vil, hvis du syns det er for personlig)
Gjest Vampen Skrevet 16. juli 2012 #1398 Skrevet 16. juli 2012 ja, jeg elsker å lese, men jeg skulle virkelig ønske at jeg var bedre til det... uansett hvor mye jeg liker boka og uansett hvor mye jeg prøver, så klarer jeg ikke konsentrere meg og ha nok tolmodighet. jeg bruker nemlig utallige mange måndter på å lese en 300siders bok Kan lese den samme setningen 2-3-4 ganger uten at jeg merker at jeg leser den samme setningen om og om igjen og så skjønner jeg ingenting, og så hopper jeg over et par setninger når jeg skal begynne på ny linje, så skjønner jeg jaffal ingenting! Jeg må nok bare konkludere med at kombinasjonen lesevansker og ADHD gjør meg ganske så dum Pffft, det gjør deg absolutt ikke dum. Jeg har faktisk lært av å lese Percy Jackson at det muligens gjør deg til halvt gresk gud. Vampen: Har du grønne fingre? Absolutt IKKE. Vampen: lakk og lær eller blonder? Haha, lakk og lær kan være kult.. på andre. Så for min egen del går jeg nok heller for blonder. Vampen: i vårt neste liv blir vi indianere. Hva blir våre indianernavn? Snikende ullteppe og Lille nevrose. Vampen: Hva er din favorittmascara? Uhm, Clinique High Impact eller YSL Volume Effect Faux Cils. Sistnevnte gir best resultat, men tørker superfort og er litt mer pain å få tak i. Drua: leser du tegneserier?
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #1399 Skrevet 16. juli 2012 hunterlady: hva synes du er positivt/negativt ved å være mor for akuratt ditt barn? Positivt: Han er nydelig, han er min, han lyser opp livet mitt og gjør det verdt å leve! Negativt: Han er altfor aktiv etter min smak Også er det svært negativt at jeg er blitt hysterisk hønemor som er superparanoid til tider. Kan ligge søvnløs å tenke fæle tanker om at han blir kidnappet eller at jeg skal dø vekk fra han.. Helt grusomt. Flair: Beskriv din egen personlighet.
Gjest Bandit Skrevet 16. juli 2012 #1400 Skrevet 16. juli 2012 Bandit. Hvor mange biler har du krasjet med? En. Den første bilen min, den første vinteren. Ble dyrt. Bud: Jeg skjønner romantikken er i høysetet for tiden. Hvilke små ting gjør du for henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå